strona 77 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »
-
~Darek / 2023-03-21 19:24
UPS okazało się totalną porażką. Cały dzień przebywałem pod adresem dostawy ale panicz kurier nie dojechał lecz raczył zaznaczyć odmowa odbioru. Po wykonaniu telefonu do firmy (raptem 30 minut czekania na rozmowę z konsultantem) dowiedziałem się że ich kurierzy nie używają telefonu i nie dzwonią , wystarczy że byłem w tym czasie w toalecie to jaśnie pan nie będzie próbował doręczyć przesyłki tylko odjedzie kłamiąc że odmówiłem przyjęcia. Zamawiając przesyłkę z UPS musisz cały dzień stać najlepiej na ulicy aby kurier was nie ominal.Totalne dno omijać UPS szerokim łukiem. -
-
~Daria / 2020-02-03 14:20
Kurier nie podejmuje próby doręczenia przesyłki, od razu przekazuje paczkę do punktu po czym otrzymuje SMS że nikogo nie ma w domu. Po to zamawiam paczkę kurierem żeby nie musieć jej odbierać z jakiś punktów. Bez dwóch zdań znajdzie się lepsza firma kurierska. -
~Daria / 2020-03-27 10:22
Zamówiłam paczkę, specjalnie zapłaciłam za kuriera żeby przywieźli mi do domu. Wczoraj została ona dostarczona do punktu jakiś kilometr od mojego domu i nie została przysłana żadna wiadomość. Według mnie to skandal, ponieważ gdybym chciała i mogła wyjść to bym zamówiła do paczkomatu a nie dwa razy drożej kuriera. -
~Daria / 2021-02-27 22:25
Dramat. Kurier nawet nie raczył sprawdzic czy ktoś jest w domu i się zaczęło. Zostawił paczkę w punkcie a ja nie mogłam jej odebrać. Dzwonienie i rozmowy na tej śmiesznej infolinię to jakaś pomylka. Za każdym razem ktoś mówi coś innego, nie można doprosic się żadnych konkretów. Bardzo długo czas oczekiwania na przesyłkę -
~Daria / 2022-02-14 10:02
Zdecydowanie nie polecam, najgorsza fitma kurierska. Moja paczka miała być w czwartek lecz zmieniono datę na piątek. W piątek dzwonię do głównej izby zapytać czy dają gwarancję na doręczenie dziś ponieważ bardzo mi na tym zależy. Pan powiedział, że na pewno dojdzie po czym data została zmieniona na poniedzialek . Jest poniedziałek i co ? Data zmieniona na wtorek. To co się dzieje to jakieś nieporozumienie. NIE POLECAM WadyZero kontaktu z kurierem -
~Daria / 2022-02-17 09:44
Niedawno wysłałam do Holandii do przyjaciółki przesyłkę, w której były książki. Książki były opakowane folią stretch (kilka warstw). Moja przyjaciółka zastała w skrzynce na listy rozpakowane książki, wrzucone do niej niedbale. Zrobiono zdjęcie, którego niestety nie da się wrzucić do komentarza. Nie chciałam wysyłać pocztą, więc wysłałam kurierem UPS, jak widać, to był błąd. Zaletypaczka doszła - to cud.Wadywszystko inne. -
~Daria / 2023-01-25 17:57
Po calodziennym oczekiwaniu na kuriera, informacja na infolinii, że kurier nikogo nie zastał w domu.... Zero informacji, czegokolwiek. Już nigdy więcej nie dam się nabrać na te niby usługi. ZaletyBrak -
~Dario / 2022-10-20 10:52
Wysyłałem paczkę do Wielkiej Brytanii. Wypełniając formularz zgłoszeniowy musiałem na potrzeby celne opisać dokładnie co w paczce się znajduje. Podałem ok. 40 pozycji. Tuż przed płatnością pojawiło się wezwanie do założenia konta. Przeszedłem do zakładania konta. Po założeniu konta okazało się, że z mojego pracowicie wypełnionego formularza nie ma śladu. Musiałem wszystko wypełniać od początku. Po nadaniu paczki zauważyłem, że stanęła w miejscu. Zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że zginęła. Udało się ja znaleść. Wczoraj minął tydzień od nadania paczki. Właśnie dostałem właśnie maila, że po raz kolejny musze wysłać opis tego wszystkiego co jest w paczce wraz z wypełniona fakturą. To jakiś absurd!!!! Poniżej pełny tekst wiadomości: "Bardzo proszę o wysłanie skanu lub zdjęcia faktury i karty odprawy celnej do numeru przesyłki podanego w temacie wiadomości, wzór KOC i faktury w załączniku.
Brak wysłania wymaganych dokumentów z Państwa strony będzie skutkował zwrotem przesyłki do nadawcy po 5 dniach od otrzymania pierwszej wiadomości."Zaletytotalny brak takowychWadywielokrotność wypełniania tych samych dokumentów. Gubienie przesyłek. Niedotrzymywanie terminów. Wrażenie totalnego bałaganu i chaosu. -
-
~Dariusz / 2021-07-02 22:22
Odradzam wszystkim korzystanie z usług firmy logistycznej UPS.
Dokumenty potrzebne do odprawy celnej przesyłki wysłałem do nich tydzień temu. Pomimo tego przetrzymują moją przesyłkę w magazynie własnej agencji celnej i nie mogę uzyskać od nich żadnego wyjaśnienia. Dzwoniłem do nich 4 razy, wysłałem 2 maile. Na maile nie odpowiadają, a przez telefon obiecują szybkie wyjaśnienie i nic z tego dalej nie wynika.
Wysoce nierzetelna firma.
Na dodatek nie ma żadnych możliwości reakcji. Oprócz FB. -
~Dariusz / 2022-01-21 08:27
Żenujący poziom obsługi. Nadałem paczkę w dniu 18.01.2022 r. w Opolu przy ul. Krakowskiej o godz. 9:30. Paczka podjęta została dopiero w dniu 20.01.2022 r., tak więc po pełnych dwóch dniach roboczych. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy, jak również unikać będę sklepów korzystających z ich usług. -
~Dariusz / 2022-11-23 04:33
Nie polecam, brak kontaktu, brak przesylki. Pomimo czekania na kuriera pojawiajace sie wiadomosci na e-mail ze "niby byl"...porazka -
~Dariusz / 2023-12-08 20:38
Żądanie kuriera UPS abym kilka kilometrów od swojego domu jechał do niego po swoją paczkę bo jak nie to dostarczy ją w innym terminie i będzie to za kilka dni, bezczelnośćią jest pobieranie opłaty za usługę doręczenia paczki pod adres a później robić łaskę z dostarczeniem przesyłki, na przyszłość będę unikał przewoźnika. ZaletyBrakWadyKłamstwa, arogancja i bazczelność. -
~Dariusz / 2023-12-09 19:52
Jestem tak wk...ny na kuriera UPS i na jego przełożonych że takiego nie określanego człowieka wypuszczają między ludzi aby dostarczał paczki, cham,kłamca zero profesjonalizmu.
Jeśli chcę sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera to kurier ma mi to umożliwić a nie zostawiać paczki na słupku ogrodzenia i odjechać samochodem.ZaletyNigdy już nie skożystam z usług UPSWadyfirma nie realizuje usługi za które pobiera opłaty. -
~Dariusz 53l / 2021-12-20 18:53
Paczka miała być 10.12 dziś mamy 20.12 ani slychu ani widu nikt nic nie wie tragedia powinni już dawno wypaść z rynku.Nigdy tym badziewiem nie wysyłajcie !!! ZaletyŻadnychWadySame wady tragedia , obsługa -
~Daro / 2021-05-28 13:27
Kurier UPS nie doręcza paczki pod adres, nie było próby kontaktu, kurier zostawił paczkę w punkcie abym sam ją sobie odebrał! Po zgłoszonej interwencji paczka będzie doręczona po kilku dniach! NIE POLECAM NIKOMU KURIERA UPS!!! ZaletyŻADNYCHWadynie doręczają paczek do lokalu, zostawiają w punkcie
brak kontaktu z kurierem -
~Daro7903 / 2021-02-24 12:11
Kolejne etapy dostawy:
1. Powiadomienie mailowe o przewidywanym terminie dostawy - fajnie
2. Ponieważ wiedzieliśmy, że nas nie będzie - zmieniłem termin dostawy za pomocą linka w informacji
3. Przyszedł kolejny mail z informacją, że "delivery date has been updated" - myślę sobie fajnie
4. Pomimo zmiany daty, kurier bez żadnego uprzedzenia pojawia się w miejscu dostawy. Ponieważ nas nie ma, przesyłkę wartą PLN 1.500 przerzuca przez ogrodzenie i wysyłką SMS, że przesyłka pod drzwiami
5. Próba kontaktu telefonicznego
6. Konkluzja: mogę sobie skłądać informacje za pośrednictwem strony www, ale wszystko jest zgodne ze standardami UPS.
NIGDY więcej. -
-
~Dasza / 2020-07-15 08:19
Planowane doręczenie 8-9 lipca. Paczkę dostałam po interwencji 14-tego. Zero kontaktu z kurierem, brak telefonu czy sms. Na infolini pana poinformował mnie, że "nasi kurierzy nie dzwonią". Według niego msm siedzieć w domu i czekać aż w końcu łaskawie przyjadą z paczką. Nie ma nawet podanego okienka godzinowego. Z całego serca nie polecam. Omijać szerokim łukiem UPS. -
~David / 2020-06-24 16:41
Kurier cham bez kompetencji i kłamca. Mówił, że wydzwaniał od rana a nic na telefonie nie miałem, ani jednego połączenia! Poza tym ignarant i mi groził co jest niedupiszczalne. Ostatni raz korzystałem z tej firmy ZaletyBRAKWadyChamscy i niekompetentni kurierzy -
~Davy / 2022-02-03 09:37
Beznadzieja banda idiotów nic nie można z nimi ustalić, dzwonienie na infolinie szkoda gadać dno kompletne. Nie polecam -
~daw89 / 2019-09-11 15:52
Masakra , po zamówieniu adidas tiro 19 ( spodnie dresowe ) na następny dzień napisali że paczka ma być jutro ... czekam już tydzień i teraz dowiedziałem się że byli podobno „2 razy” u mnie i nikt nie odebrał więc zwrócili towar do magazynu adidas , gorszej firmy kurierskiej jeszcze nie widziałem.
strona 77 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- nastepna »