Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2022-06-01 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów. Czekam na przesyłki z UK. Odradzam wysyłanie. Zostało wszystko odpowiednio opisane i opłacone.
    Paczki wysłane przez DPD, agencja celna w polsce zatrzymała paczki a teraz otrzymałem faktury z UPS którzy zamiast przekazać mi moją własność wysyłają do UK. Burdel w tej firmie panuje nie z tej ziemi.
    UNIKAĆ UNIKAĆ I JESZCZE RAZ UNIKAC TEJ FIRMY DO PRZESYŁEK MIEDZYNARODOWYCH.
    MASAKRA CO SIE TAM WYCZYNIA, CZŁOWIEK PÓŹNIEJ DZWONI NA INFOLINIE CAŁYMI DNIAMI BEZ ESULTATU. NIC NIE WIEDZĄ!
    Z JEDNEGO NUMERU KIERUJĄ NA DRUGI I TAK W KÓŁKO MACIEJU.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY, BANDA ZŁODZIEI I TYLE
  • ~Łukasz / 2022-07-02 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówiłem prezent dla dziewczyny przesyłka została nadana i opłacona kurier miał być w dniu urodzin przesyłka miała do pokonania 20km i firma podaje że przez warunki atmosferyczne przesyłka została opóźniona, to jakaś paranoja.
    ZaletyŻadnych
  • ~Łukasz / 2023-06-23 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie kontaktuje się,
    Dzwoniąc na infolinię aby umówić się z kurierem odbiłem się od ściany.
    Tłumaczę, że mogę podjechać do kuriera i poproszę o jego numer albo, żeby do mnie zadzwonił. W odpowiedzi usłyszałem, że dziś już jest awizo i nie mogę sobie odebrać paczki od kuriera a numeru mi nie poda bo kurier ma tylko prywatny tel ale napiszę prośbę o kontakt (nie dziś PT), tylko w poniedziałek przy kolejnej próbie doręczenia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem,
    automatyczna infolinia, przez którą ciężko się dostać do konsultanta,
    Niemiła pani konsultantka na infolinii,
    Firmie nie zależy na skuteczności,
    Brak chęci pomocy,
    Brak chęci współpracy.
  • ~Łukasz / 2024-01-26 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem potwornie rozczarowany. Po raz kolejny byłem w domu a jedyne co otrzymałem to informacja że kurier nikogo nie zastał. Konsultant bezradny, nie może - nie ma takiej możliwości - skontaktować się z kurierem. Jedynie zostaje reklamacja która zżera kolejną godzinę.
    Wielki zawód.
    WadyUPS zachowuje się jak potentat mając klienta za nic. Przyjrzyjcie się w końcu opiniom użytkowników. W 98% jedna gwiazdka. Wstyd.
  • ~Łuki / 2023-03-29 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Do kierowcy który wczoraj miał odebrać paczkę ze szpitala przy ul.Raszei w Poznaniu bardzo Panu dziękuję że olał Pan nas bo nie chciało się Panu wejść na piętro chociaż wszytko miał Pan dokładnie opisane by nie musiał Pan błądzić.Bardzo nam Zależało na czasie ponieważ urodziło nam się martwe dziecko i był to materiał który miał być wysłany do Katowic w celu ustalenia płci dziecka, sam się pofatygowałem i zawiozłem do waszej centrali by jak najszybciej było dostarczone. Macie umowę z tą firmą więc takie pieprzenie że wy nie możecie chodzić po oddziałach jest nie na miejscu. My chcemy pochować jak najszybciej nasze dziecko ale dzięki tobie idioto wszytko się opóźni, oby Ciebie kiedyś coś takiego nie spotkało bo wtedy zrozumiesz co to znaczy. Nie pozdrawiam a firmie UPS doradzam weryfikować kogo zatrudniacie bo przez takich frajerów macie mnóstwo negatywnych opinii.
    ZaletyŻadne
  • ~Łysy / 2020-10-06 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar.Lekcewazenie klientow przekladanie terminu dostawy o19.56 po calym dniu czekania Jak najdalej od tej fmy.Wcześniej już mialem z nimi podobne problemy co swiadczy tylko o tym ze to jest ich standardowe podejscie do klienta.Nigdy wiecej nie będę korzystał z ich pseudo usług kurierskich.Jak najdalej od nich.Są przecież inne solidne fmy.
  • ~M / 2020-01-24 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, wręcz ostrzegam! Przesyłka nadana, na podstawie wagi z opcją "nie znam wymiarów) wyceniona na koszt 33 zł. Po dwóch tygodniach z karty znika kolejne 242 zł za tą samą paczkę, bez zgłoszenia choćby zastrzeżeń, bez faktury ani zgody na obciążenie rachunku. Po postępowaniu reklamacyjnym, dowiaduję się, że wymiar im się nie zgadzał (nie podany). Oszuści i złodzieje!
    ZaletyBrak
    WadyUkryte koszty
  • ~M / 2020-02-25 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dostaniu informacji mailowo o dniu dostawy, cały dzień siedzę w domu, a tu nawet żadnej próby doręczenia tylko od razu informacja mailowa O braku odbiorcy pod wskazanym adresem i dostareczniu paczki do punktu odbioru! Nigdy więcej! Kurier nawet się nie pofatygowal zadzwonić domofonem!
    Wady-Brak kontaktu z kurierem
    -brak próby doręczenia przesyłki
  • ~M / 2021-07-30 11:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle oceniam kontakt z tą firmą , nie można dodzwonić się do konsultanta , rozmowa z robotem jest bez sensu. Jednego dnia otrzymałam informację o planowanym doręczeniu danego dnia , następnie termin został zmieniony , brak kontaktu z kurierem i z firmą, Porażka ! już nigdy nie zamówienie żadnych produktów dostarczanych przez tą firmę , strata czasu
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu z firmą , z kurierem, brak wiedzy o tym kiedy przesyłka zostanie doręczona , beznadziejna i nieczytelna strona internetowa
  • ~M / 2021-08-20 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakieś nieporozumienie. Kurier, który twierdzi, że był, rzucą słuchawka i odrzuca połączenia, kiedy próbuję poprosić aby mi dostarczył moja przesyłkę. Co to ma być??????
  • ~M / 2021-11-21 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie próbuje nawet doręczyć przesyłki. Od razu paczka ląduje u nich w magazynie. Zresztą przy próbie nadania paczki z zamówieniem kuriera jest jeszcze gorzej. Zapłaciłam gotówką kurierowi za usługę i nie dostałam żadnego potwierdzenia / paragonu. Firma później ścigała mnie za nieopłaconą przesyłkę. Szczerze nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyŻenada
  • ~M / 2021-11-29 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    HP potwierdza, że UPSowi nie wygenerowała się etykieta. Kurier ponoć ma być nazajutrz. 5 dni po tym jak miał być pierwotnie. Żenada!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~M / 2021-12-27 20:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć do Anglii przed Świętami, już jest po Świętach dalej jej nie ma. Cło z kosmosu...mimo opłaty dalej twierdzą,że nie zapłacone i nie chcą wydać paczki. Dno dna....
    WadyOkradanie klienta...
  • ~M / 2021-12-29 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysyłanie przesyłki za pomocą formularza na stronie to koszmar. Pół dnia spędziłem na uzupełnianiu danych metodą prób i błędów. Ostatecznie okazało się ze nie można wpisywać polskich znaków i kody pocztowe należy podać bez „-”.

    Do tego kiedy w końcu przyjechał kurier, nie wiedział że przesyłka jest na palecie. Okazało się że takie zamówienie można złożyć tylko przez i infolinię. Umówiłem wiec kolejnego kuriera za pomocą infolinii. Pomimo że zapłaciłem już online 240zl okazało się, że muszę dopłacić dodatkowo 7zł.

    Kiedy już zapomniałem o tym wszystkim, po miesiącu listonosz przyniósł mi wezwanie do zapłaty od UPS na kolejne 20zł z terminem płatności na dwa tygodnie temu, bez jakiejkolwiek informacji za co niby mam jeszcze dopłacać. Finalnie zapłaciłem ponad 10% więcej niż kwota którą UPS podawał w momencie zakupu.
    Wady- ukryte koszty
    - nieintuicyjny formularz online
    - niejasne procedury zamawiania kuriera
  • ~M / 2022-05-30 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    1 z 4 takich samych przesyłek dotarła uszkodzona, kurier uciekł zaraz po zostawieniu paczek, odmawiając na pozostania w celu sprawdzenia zawartości. Obecnie trwa kilkudniowe oczekiwanie na kuriera, który ma spisać protokół szkody. Infolinia udziela sprzecznych informacji. Z problemem zostaje odbiorca. Zdecydowanie nie korzystać!
    WadyZniszczone przesyłki
  • ~M / 2022-11-11 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna firma, nikomu nie polecam. Kurier nie zadzwonił że był lub będzie pomimo tego że byłam cały czas w domu, nie włożył awizo. Moja paczka wróciła do nadawcy i kolejne zmartwienie. NIE POLECAM!
    ZaletyNie za żadnych zalet, wszystko do kitu.
    WadyFirma posiada same wady.
  • ~M / 2022-12-21 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier olał ustawę i zostawił ją w punkcie
    Nie polecam to już któryś raz z koleji
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostawy
  • ~M / 2023-03-21 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła to bym dała 0 gwiazdek. UPS to jakaś kpina. Z żadna firma kurierska nie miałam takich problemów jak z nimi. Paczka z Anglii wysłana 13.03, wydana do doreczenia 20.03, siedziałam cały dzień w domu z dwoma osobami czekając. Przewidywany czas dostawy 9:15-13:15. Wchodzę na monitorowanie paczki o 16:50 a tam informacja, ze o 16:24 nieudana próba dostarczenia ponieważ odbiorca nie był w domu. Bardzo zabawne, bo cały czas czekałam,
    pomijając fakt, ze gdybym nie weszła na emaila to bym się nic nie dowiedziała. Telefon na infolinie, dogadanie się co do terminu na dzień dzisiejszy czyli 21.03 między 9 a 10:30 kurier ma być z przesyłka. Wchodzę na emaila o 10:00, a tam informacja, ze próba doreczenia nastąpi we czwartek, śmiech na sali. Pomijając, ze w emailu wcześniej było, ze w następny dzień roboczy, ale
    pomińmy to już. Znowu telefon na infolinie gdzie dowiaduje się, ze nie wydali kurierowi. Tłumacze sytuacje z wczoraj i Pani zrobiła kolejne zgłoszenie. Ciekawe czy się doczekam w co wątpię. Paczka była bardzo potrzebna, bo dzisiaj przylatuje osoba której rzeczy są w tej paczce. Nigdy więcej UPS. Żarty z ludzi sobie tylko robią.
    Zaletyżadnych.
    Wadykurierzy
  • ~M / 2023-08-14 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta ze wszystkich działających w Polsce firm kurierskich. Przesyłka z nieznanych powodów gdzieś utknęła i nie wiadomo gdzie jest, ani kiedy zostanie doręczona. Brak sensownych informacji na stronie monitorowania przesyłek, brak możliwości kontaktu telefonicznego z ŻYWYM CZŁOWIEKIEM - tylko wkurzający robot, z którym nie idzie się dogadać.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak możliwości kontaktu telefonicznego z ŻYWYM CZŁOWIEKIEM - tylko wkurzający robot, z którym nie idzie się dogadać
  • ~M jak M / 2022-07-04 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za oszustwo!! Dostarczono mi potłuczony sprzęt! Otwieram paczkę a tam wszystko w drobny mak. Spisałem protokół szkody a reklamacja została odrzucona!! To kur*a kto jest winien temu że dostałem uszkodzone zamówienie, chyba nie ja, a zapłaciłem za to. Najlepiej UPS uznało że nie widzą w tym ich winy, a wystarczyło że beznsdziejny kurier delikatnie rzucił kartonem a wszyscy wiemy jak oni obchodzą sie z paczkami by to uszkodzić!!!! Nigdy więcej.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12797
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8223
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4163
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4937
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4094
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3174