Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lucyna / 2021-08-31 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który obsługuje miasto Chorzów zamiast rozwozić paczki parkuję auto z ups pod swym blokiem na ul krasickiego i siedzi w domu. Zamówiłam nieraz paczkę przez tą firmę i czekam patrzę przez okno a ten w domu siedzi, za co mu płacą.
  • ~Lucyna / 2022-12-07 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam i opłaciłam przesyłkę w trybie ekspresowym ( do dwóch dni). Codziennie otrzymuję wiadomości mailem o opóźnieniu, na te chwilę to już piąty dzień. Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi i nie polecam, wręcz uprzedzam, ze to bardzo nierzetelna firma.
    Zaletyzadnych
    Wadymnóstwo, w tym kontaktowe
  • ~Luigi / 2021-07-20 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny kontakt z klientem, brak możliwości skontaktowania się z kurierem, wysyłają maila o możliwości zmiany terminu doręczenia, a na stronie ujrzymy jedynie informację o ciągłych problemach technicznych, które uniemożliwiają tą czynność. Po skontaktowaniu się z nimi dostajemy jedynie informację, że jednak takiej opcji nie mają.
  • ~Lukas / 2020-12-29 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie doreczaja paczek piszac z automatu, ze klienta nie bylo w domu!!
  • ~Lukas / 2021-09-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przychodzi tylko w godzinach od 8 do 11. Często nie ma z nim kontaktu a paczki nie sa dowożone
  • ~lukas_1984 / 2021-12-31 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi dzień czekam na kuriera, brak powiadomienia SMS że będzie próba dostarczenia paczki, w szczegółach zamówienia paczka widnieje jako " w drodze" - w pełnej historia przesyłki dowiaduje się że była już nieudana próba dostarczenia o godz 9:04. W domu byłem, dzwonka nie słyszałem. Infolinia to istny tor przeszkód, dopiero 3ci konsultant poinformował mnie że kurierzy nie dzwonią mimo podanego numeru kontaktowego, na pyt czy mam siedzieć jaki pies pod blokiem i czekać cały dzień na kuriera, pani odpowiedziała milczeniem że tak. Więc gdy zobaczyłem dziś kuriera pod blokiem obok, wyszedlem z domu na spotkanie z moją paczką. Kurier tylko zapytał o numer mieszkania, nie weryfikował kim jestem.
    Radość z odebranej przesyłki - bezcenna, niesmak pozostaje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle
  • ~Lukasz / 2021-02-04 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Droga przesyłka z Apple. Kurier nie przyjeżdża, sprawdzam status przesyłki - nieprawidłowy adres. Dzwonię, niemiła infolinia, okazuje się że adres poprawny. (Mówimy o centrum Krakowa) Propozycja abym podjechał do jakiegoś punktu odbioru w kolejnych dniach lub czekał kilka dni na ponowna próbę dostarczenia. Nie ma zgody. Żądanie dostarczenia tego samego dnia. Założenie sprawy. Telefon z oddziału, głupie tłumaczenie że kurier był na zastępstwie, że nie zna miasta, że podwiezie dzis. Przyjeżdża kurier, jestem na ulicy przed blokiem, pytam jak wyszło że trafił? Daje mi przesyłkę, nie sprawdza dowodu, pyta jak się nazywam i odchodzi. Na etykiecie było napisane do kogo, wiec trochę słaba autentykacja odbiorcy na chodniku.
    ZaletyBrak
    WadyMatactwa, olewka
  • ~Lukasz / 2021-08-24 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma niewiarygodna. Wiele razy się zdarzyło kłamstwo, że kurier był i nikogo nie zastał. Na infolinii spychologia do odbioru paczki w punkcie.
    Zaletybrak
  • ~Lukasz / 2022-09-27 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Nie dostarczaja przesylek pomimo tego, ze ktos czeka na odbior. Sami zmieniaja dyspozycje dostarczenia. Dno.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Łapcia / 2022-02-17 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik jaki istnieje. Nie posiadają nr kontaktowych do swoich kurierów. Zawsze staram się kontaktować bezpośrednio z dostarczającym, żeby, w razie mojej nieobecności, nie marnował swojego czasu i nie pocałował klamki. Natomiast tu, to jakaś farsa. Osoba z infolinii musi zakładać wewnętrzenie sprawę do oddziału (oczekujący na paczkę sam na oddział zadzwonić nie może), żeby podali mu nr. Trwa to ok 1-2 dni. Żenada.
  • ~Łukasz / 2018-08-09 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Informacje dostałem, że paczka będzie na następny dzień. Niestety w dzień kiedy paczka miała przyjść dostalem informację, że paczka dotrze jeszcze na następny dzień. Fakt kurier był w godzinach porannych, ale mnie nie zastał. Kontakt z kurierem zerowy, bo nigdzie nie ma do niego numer a paczka do odbioru w punkcie dopiero późnym wieczorem. Porażka! Infolinia to samo nic nie da się załatwić. Wszyscy inni kurierzy z innych firm najpierw dzwonią do klienta przed dostarczeniem a tu żadnego telefonu. Nie polecam.
  • ~Łukasz / 2019-01-07 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę po pracy w domu czekam na paczkę a kurier ma to gdzieś i oddaje ja do pktu odbioru. Dzwoniłem kilka godzin wcześniej na infolinię gdyż chciałem złapać kuriera na mieście, ale się nie udało gdyż nie przekazano mi nru telefonu. Infolinia UPS tragiczna, ponieważ zamiast prostego wyboru tematu rozmowy poprzez klawiaturę człowiek musi rozmawiać z jakimś automatem.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, czas, cena
  • ~Łukasz / 2019-04-17 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ścierwo wśród kurierów.
    Buty nie dojechały, kurier nie dzwonił, nie można zmienić adresu, nie można się skontaktować bo infolinia jest gorzej niż zła. Nikomu nie polecę nigdy UPS
    Zaletyzero zalet
    Wadyzero kontaktu od kuriera, beznadziejny system statusu zamówienia, najgorsza infolinia na jaką dzwoniłem, już nigdy nie skorzystam z usług UPS
  • ~Łukasz / 2020-12-09 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda jelopow nie po potrafi paczki dostarczyc. Czlowiek siedzi i czeka w domu, zeby sie pozniej dowiedziec, ze kurier nikogo nie zastal. Status na stronie UPS wyssany z palca, kontaktowac sie z kurierem nie ma jak. Tragedia!!!!
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Łukasz / 2021-01-13 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Za płaciłem kurierowi równą kwotę (2125zł) lecz nie miał wydać poszedłem po 5 zł gdy wróciłem powiedział że brakuje 200zł. Gdzie wcześniej je liczył i było wszystko dobrze dał mi do policzenia i brakowało 200zł które zawinoł do kieszeni mogłem nie przyjąć paczki ale i tak był bym 200zł w plecy więc zapłaciłem. Nie chcę mieć doczynienia z tą firmą już nigdy A pomoc techniczna zadzwonili do niego i powiedział że on nic nie ukradł...
    Brawo
  • ~Łukasz / 2021-06-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    żeby się dodzwonić do obsługi klienta trzeba przejść przez bardzo uciążliwego bota... Po czym jak już Pani odbiera to jest wielce obrażona, że musiała odebrać telefon...
  • ~Łukasz / 2021-07-09 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam tej firmy. Czekam w domu cały dzień na paczkę po czym dostaje informacje, że paczka została przekazana do punktu ponieważ nikogo kurier nie zastał w domu
    ZaletyBrak
    WadyCzas, Kurierzy, Praca
  • ~Łukasz / 2021-12-13 01:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka idzie już dwa tygodnie, za pierwszym razem kurier nie zostawił awizo, a paczkę zaniósł do punktu, gdzie trzeba było okazać awizo, aby paczkę odebrać. Mailowo byłem zapewniony że paczka przyjdzie danego dnia, oczywiście kuriera nie było.
    Zaletynic
    WadyCzas dostawy, kontakt, niekompetencja, wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Łukasz / 2021-12-28 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacę 12euro za dostawę nie dostarczają a wmawiają, że była próba doręczenia
  • ~Łukasz / 2022-03-02 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM Zamówiłem przesyłkę z dostawą do domu a kurier zostawił ją w punkcie odbioru paczek i skłamał w historii przesyłki jako by nikogo nie było w domu, a jemu się nie chciało przyjechać. Jakby tego było mało zostawił paczkę w punkcie odbioru paczek ale nie napisał w którym, żadnego adresu. Do tego żadnej informacji na telefon ani e-mail nie dostałem i gdybym nie dostał nr. przesyłki od nadawcy nie odebrał bym jej do dnia dzisiejszego.
    ZaletyBRAK
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12797
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8223
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4163
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4937
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4094
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3174