Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lila / 2021-03-03 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier puszcza strzałki jak do niego odrazu oddzwaniasz to robi z ciebie durnia i twierdzi że dzwonił 5 min temu i on już nie wraca paczka już jest zostawiona w punkcie i odkłada słuchawkę
  • ~Lila / 2023-11-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma opcji 0 gwiazdek więc daję jedną. Dotyczy zwrotnej przesyłki monitora po naprawie reklamacyjnej. Otrzymuję maila z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona w kolejnym dniu - jest nawet wskazany przedział czasowy. Syn zmienia swoje plany i cierpliwie czeka na dostawę przez cały dzień. Nikt nie przyjeżdża. Kolejny dzień czekania, również nic. Popołudniu kontaktujemy się z Infolinią. Pierwsza rozmowa-pani informuje, że mail ich do niczego nie zobowiązuje i mogą przyjechać kiedy chcą po czy rozłącza się, kolejna próba-dowiadujemy się, że w Krakowie mają przeprowadzkę i że to ich wina. Obietnica, że w ciągu godziny skontaktuje się ktoś z oddziału. Do kolejnego dnia zero kontaktu. Kolejna próba połączenia z Infolinią-dowiaduję się, że przesyłka właśnie została wydana do doręczenia, bez żadnej wcześniejszej informacji, że należy znów warować przy drzwiach. Niestety tym razem nie będzie nikogo żeby ją odebrać. Totalny brak szacunku dla klienta. Jeśli masz dużo czasu na telefony i najlepiej jesteś emerytem, który całe dnie spędza w domu to może ta firemka jest dla Ciebie. Jeśli nie, to zdecydowanie nie polecam. Szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, totalne olewanie klienta
  • ~Lilia / 2019-09-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nigdy nic nie zamówię jak zobaczę, że kurier UPS dowozi. Dostaje SMS, że jutro paczka będzie. Siedzę cały dzień w domu. Godzina 18, kuriera brak. Na infolinii masakra, trzeba wybrać opcję wycena żeby konsultant się zgłosił. Zostalam poinformowana, że kurier i do 20 może przyjechać. Odmówiono skonsultowania się z kurierem, odmowiono podania mi numeru do kuriera. Oczywiście nie przyjechał. Paczka trafiła do jakiegoś punktu 8 km od mojego miejsca zamieszkania, ale i tak dobrze, że nie zaginęła
    ZaletyBrak
  • ~Liliantod / 2022-12-19 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Worst shipment company ever. You pay for delivery to apartment but couriers doesn't want to deliver to your home, instead they just leave your packages at access point and say that you weren't home! Support service says that they will investigate the situation and then doesn't reply to your messages for few weeks.
    WadyAll
  • ~LILITH / 2020-01-17 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawia awizo mimo, że czekam na niego w domu. Mimo obietnic z punktu obsługi, że paczka będzie dostarczona dziś, nadal awizo w skrzynce, po próbie kontaktu z kurierem, opryskliwe odpowiedzi i rzucanie słuchawką. Dramat!!! UPS czy Wy tych ludzi bierzecie z upośledzeniami umysłowymi??!!
    Zaletybrak
    WadyZatrudniają debili, ktorym w życiu nie poszło
  • ~Linq / 2022-11-22 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Klasyk. Kurier twierdzi, że dzwonił domofonem. Jednak nikt z obecnych w domu osób dzwonka nie słyszał. UPS w przeciwieństwie do innych firm nie podaje numeru do kuriera, więc nie ma możliwości się z nim skontaktować. Dlatego kurierzy idąc po linii najmniejszego oporu kłamią że podjęli próbę dostarczenia paczki i zostawiają je w punktach odbioru, kompletnie olewając swoje obowiązki. Dzwoniłem na infolinię, tam uprzejmy pan poinformował mnie, że zgłosił problem niedostarczenia paczki i w ciągu godziny ktoś się ze mną skontaktuje. Zaznaczam, że pan z infolinie był bardzo miły i pomocny. Ta gwiazdka to dla niego, reszta firmy zasługuje na 0. Po kilkunastu minutach zadzwoniła Pani, twierdząc że nie ma możliwości dostarczenia paczki ponownie, bo tajemniczy system już przyjął, że paczka jet do odbioru osobistego. Przeszliśmy 2 miliony lat ewolucji, po drodze epoka wielkich odkryć, renesans, oświecenie, rewolucja przemysłowa i oto kurier przegrywa walkę z domofonem, a bezsilna (i bezczelna) babeczka na infolinii z systemem. Nie polecam, ups to dno, następnym razem chyba już lepsza będzie poczta polska. Z tego co czytam to ups nie może się pochwalić wieloma pozytywnymi opiniami. Mam nadzieję, że z czasem znikną całkiem z polskiego rynku.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~liptontea / 2021-05-06 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwukrotnie "próba doręczenia przesyłki i awizo" - szkoda że ani kuriera, ani mitycznego awiza nie było. Jakim cudem będąc w domu, śledząc co 10min i odświeżając stronę, nagle wyskakuje o 17 informacja że była próba doręczenia - chyba w innym mieście... Przekierowanie przesyłki na inny adres skończyło się kolejną próbą doręczenia pod adres poprzedni. Na infolinii dowiedziałam się, że przekierowanie przesyłki to nie jest gwarancja dostarczenia jej pod nowy adres - kpina!!! Pierwszy raz sytuacja, gdzie kurier i cała firma mają po prostu wszystko gdzieś. Nie dzwonią, nie przychodzą, nie informują, nie zostawiają awizo, a telefon z centrali z katowic powoduje, że człowiek ma ochotę wybrać się 40 km żeby osobiście zobaczyć co za ludzie tam pracują.... nie polecam, nigdy
    Zaletybrak
  • ~Lisa / 2023-03-17 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Poprosiłam o zmianę terminu przesyłki, dostałam potwierdzenie, a kurier i tak "próbował" ją dostarczyć wtedy, kiedy nie było mnie w domu. Paczka powędrowała do magazynu, przez tydzień dzwoniłam do UPS siedem razy, za każdym razem dowiadywałam się, że "paczka nie przyjechała, bo (losowy powód), ale na pewno dostarczymy jutro", po czym od nowa. Kilkukrotnie przekierowywałam paczkę na swój adres, a mimo to wracała do magazynu, o czym dowiadywałam się sama, dzwoniąc do nich, bo sami nie zaprzątali sobie głowy wysłaniem maila czy choćby smsa. Dzisiaj powiedziano mi, że sposób dostawy został na "życzenie klienta" zmieniony z dostawy do domu na odbiór osobisty w punkcie - nigdy nie wyrażałam takiego życzenia, od początku proszę o dostawę pod swój adres. Pani tymczasem nawet nie mogła sprawdzić, kto tej zmiany dokonał, nie mogła sprawdzić połączeń, choć wszystkie są nagrywane, nic. Paczka miała być w poniedziałek, dzisiaj jest już piątek, a kochany UPS stwierdził, że dostarczy przesyłkę w poniedziałek. W życiu nie miałam z żadną firmą aż takich problemów. Skandal, wstyd i poruta.
    ZaletyBRAK
    WadyPaczka niedostarczona
    Kurier zmienia sobie dowolnie termin i miejsce dostawy bez informowania klienta
    Telefoniczna obsługa to chaos, każdy mówi co innego
    Mieli się kontaktować w ciągu godziny, nie skontaktowali się
  • ~Liza / 2019-02-04 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niestety nigdy nie doszła (za pobraniem) ponieważ kurier stwierdził że nikogo nie zastał w domu. Rozumiem że trzeba czekać w oknie cały dzień, ponieważ kurier nie zadzwoni tak jak robią to w innych firmach (dpd, DHL zawsze dzwonią i nie ma problemu) Najgorsza firma kurierska
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Lizzie / 2022-07-23 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to tragedia. Wybrałam opcje doręczenia do punktu odbioru. W deklarowany dzień było wpisane, że zostanie doręczona do końca dnia. Nie dostałam żadnego potwierdzenia SMS ani maila, że rzeczywiście dostarczono. Dopiero pod koniec następnego dnia sprawdziłam w monitorowaniu paczki, a tam wpisane, że doręczona w ten deklarowany dzień i czeka na odbiór. Żadnego SMS z kodem odbioru, żadnej informacji, niczego. Oczywiście punkt odbioru zamknięty, mimo że wpisane że do 13.30. Gdybym nie sprawdziła, to bym nie wiedziała że czeka i paczka poszłaby do zwrotu. Kpina.
    ZaletyŻadnych
    WadyNie ma potwierdzenia doręczenia
    Doręczają jak chcą
    Zmieniają doręczenie jak im paduje
  • ~Loel / 2019-08-16 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbiór paczki przez firmę UPS polega na bieganiu za kurierem po całym osiedlu i łapaniu każdego kuriera jakiego się minie na ulicy, po czym i tak stwierdzą, że była nieudana próba przekazania paczki.... nie polecam tego kuriera.
  • ~Lol / 2019-12-30 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście firmom która nie jest nastawiona frontem do klienta. Zapłaciĺam za ekspresową przesyłkę i mimo to sama muszę iść po paczkę do punktu w którym została zostawiona, bo nie było mnie w domu. A najlepsze jest to że nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy mam się spodziewać paczki. Wy nie musicie wysyłac tego typu powiadomien to skoro np zamowie cos i będę na to czekać od 7 do 10dni to 10 dni mam nigdzie nie wychodzić?? Mało to nie miałam zostawionego awiza ani w skrzynce ani w drzwiach a powiadomienie na poczte że nie było mnie w domu mam.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie przemyślana organizacja i najwyraźniej leniwi kurierzy.
  • ~Lola / 2023-09-19 22:39
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza firma kurierska! Zero informacji gdzie jest paczka. Nawet założyłam konto na ich zjebanej stronie i i tak nie da się dowiedzieć co z paczka się stało. Kurier po prostu nie przyjeżdża. Zero kontaktu. Zero informacji. To jest po prostu dramat.
    ZaletyBrak
    WadyCała ta firma to jedna wielka wada
  • ~Lolek / 2021-11-26 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu od kuriera. Siedze w domu. Dzwonię do sklepu ustalam numer przewozowy i dowiaduje sie ze paczke kurier zamiast doręczyć zawiózł do punktu. Żenada.
  • ~Lolek / 2022-04-13 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje doliczają każdemu dodatkową opłatę w kwocie 4,92 za każdą paczkę sprzedaną na Allegro.
    ZaletyBrak
  • ~Lolol / 2023-07-21 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam w niedzielę a miało przyjść w środę, w środę zmienili date doręczenia na piątek, w piątek "podjęto próbę doręczenia". Kuriera nie było, byłam cały dzień w domu i czekałam, napisali ze nikogo nie zastali w domu. Serdecznie nie polecam 0 kompetencji nie da sie skontaktować z kurierem nie wiem czy paczka przyjdzie czy nie oszustwo totalne 0/10.
    ZaletyNie ma
    WadySame wady
  • ~Lotel / 2019-01-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS leci sobie w ch*ja jeśli chodzi o zmienianie adresu doręczenie czy zakładania konta na ich stronie
    Nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyFirma UPS
  • ~lovlive / 2021-12-28 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt dno ,czas dostawy trwa wieczność czyli dno i nie mili kurierzy
    Zaletybrak
  • ~Lu / 2022-01-02 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zmieniają termin doręczenia paczki ,chamstwo i bezczelność Pani z infolinią nie miła najgorsza firma jaka może być omijać z daleka.Jak można zmienić termin doręczenia paczki bez uzgodnienia z klientem, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNie miła obsługa, kłamią i sami zmieniają termin doręczenia paczki.
  • ~Lucy / 2022-09-23 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od lat omijam szerokim lukiem ta pseudo firme...niestety nie zauwazylam jaka firma przesylka zostanie dostarczona i po latach znowu wtopa.
    Najgorsza firma jaka na rynku istnieje. Jednyna firma ..ktora ma problem z dostarczeniem mojej przesylki...7 innych przesylek zostalo dostarczone przez inne firmy kurjerskie w tym czasie co wy sie w histori mojej przesylki produkowaliscie ..takie prawdziwe firmy i nie mieli problemu z dotarciem i dostarczeniem jak zawsze zreszta...a moja przesylka czeka teraz nie wiadomo gdzie ..bo wam sie nawet adresu nie laska podac do odbioru przez klienta chce...zenuja nic wiecej. Nie pozdrawiam..PRZEWOŹNIK I NUMER PRZESYŁKI
    UPS
    1Z8332YF6832553002
    ZaletyZadnych
    WadyBrak zamowione towaru
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12797
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8222
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4163
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4094
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3174