Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lawliczek / 2019-05-02 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia. Mieszkam w dużym mieście w bloku, a kurier zamiast zadzwonić i dostać się na klatkę to nakleja naklejkę z awizem na drzwi wejściowe do bloku. Smsa o tym, że paczka jest w puncie nie dotarła. W ten sposób nie otrzymałam paczki, na która czekałam i która była mi potrzebna do pracy.
    ZaletyŻadne zalety
    Wadyniewysyłanie smsów o awizacji, zostawianie awiza w miejscach ogólnodostępnych, kurier nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~LaxSlax / 2018-03-17 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyna firma kurierska w przypadku przesyłek z Chin pobiera dla siebie opłatę ekstra przy ocleniu. Każdy ściągający przesyłkę może się więc spodziewać cła + opłaty ekstra za fatygę UPS. W moim przypadku było to ok. 30 zł cła plus (UWAGA!) 83,64 zł opłaty ekstra dla UPS za oclenie (i to najniższa możliwa opłata ekstra jaką mogą pobrać). Kilka razy ową opłatę udało się odzyskać składając reklamację z tytułu niepoinformowania o dodatkowych opłatach. Niestety dział reklamacji celnych objął ostatnio niezbyt uprzejmy Krzysztof H., który przeciąga reklamacje do ostatniego dnia, oczywiście ich nie uznając. Gra nie warta świeczki, przy przesyłkach z Chin radzę skorzystać z FedEx lub DHL, które to jeszcze nigdy żadnej opłaty dodatkowej (oprócz samego cła) ode mnie nie pobrały.
  • ~LCA / 2018-12-12 03:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona pod koniec dnia pracy kuriera wg. wiadomości email. Kurier przyjechał między 8 a 9 rano w te 15 min co mnie nie było. Osoba z infolinii pokazywała jak bardzo mają klientów w dupie. W dodatku punk odbioru paczek w sobotę miał być otwarty do 16. Będąc o 14:30, pocalowalem klamkę... Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, zakłamane godziny dostawy, nieaktualne godziny pracy punktu odbioru paczek,
  • ~leksandraa / 2024-03-05 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, jestem pełna podziwu że nadal przyjmują zlecenia i nie zostali ,,zamknięci"
    Numer do śledzenia paczki okazał się bezużyteczny bo nie było żadnych informacji gdzie się znajduje paczka. Czekałam 2miesiace bo paczka zaginęła. Dzwoniąc do biura obsługi klienta dostawałam informacje, że ,,,lada dzień" paczka będzie dostarczona bo widnieje jako zeskanowana w pobliżu mojego Macu zamieszkania. Tego typu informacji o ostatnio zeskanowanej paczce było kilkanaście. Niestety gdzie dokładnie i kiedy to było -nie wiadomo. Jedna wielka niewiadoma Straciłam nadzieję, że kiedykolwiek dostanę tą paczkę aż po ostatnim telefonie dostałam informację, że paczka jest w filii UPA (150km od mojego Macu zamieszkania). Nie zastanawiając się,wsiadłam w samochód i sama dojechałam ją odebrać. Nikt mi oczywiście pieniędzy nie zwrócił i brak jakichkolwiek wyjaśnień. Z całego serca nie polecam, najgorszą firma kurierską z jaą miałam do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyBrak rzetelnych informacji o paczce, ciężki kontakt z obsługą klienta, nie dostarczona paczka
  • ~Lele / 2023-08-19 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła ale nie na ten adres co powinna. Brak kontaktu z kurierem
    WadyUPS to jedna wielka WADA!!!
  • ~Lemo / 2022-08-08 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalnie nie polecam firmy. Jest to jakiś żart, a nie firma kurierska. Zamówiłem duże paczki z chin, 5 sztuk, od tego samego sprzedawcy. 3 z nich do mnie doszły, 2 zostały zatrzymane w magazynie z niewiadomej przyczyny. Kurier mówił, że widział je na magazynie ale nie wie czemu nie są mu wydawane. Dzwoniłem przez tydzień, codziennie ponad 3 razy aby uzyskać paczkę lecz ciągle zostawałem zbywany słowami, że kolejnego dnia paczka zostanie doręczona. W pewnym momencie konsultant powiedział, że nic zrobić nie może więc utworzy zgłoszenie do zgłoszenia do zgłoszenia do zgłoszenia - jest to jakiś totalny absurd. Po ponad tygodniu czekania, paczki z łaską przywiózł kurier, nie usłyszałem nawet słowa przepraszam. Totalnie odradzam
  • ~Leo / 2022-06-09 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przychodzi, kłamie że był i nie znalazł nikogo, i zostawia paczkę w punkcie odbioru. Nie polecam.
    ZaletyNie ma
    WadyNie dostarcza
  • ~Leon / 2022-09-27 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wielkości 40 na 60 cm. 30 kg zaginiona .Wiedza że wysłali zamiast do mnie,na adres domowy, do Amazon Okmiany. Tracking mam na email godzina data każdy szczegol Dostarczona tam a nie do mnie i wszystko gra.Zero informacji dlaczego. Dzwonie do UPS. Oni wszystko wiedzą przepraszają przyznają się do błędu wiedzą że taśmociąg sie pomylił.I tekst gościa z Ups-prosze złożyć reklamację i zapomnieć o paczce paczkę już Pan nie odzyska. Choć wiemy że jest w Amazonie nie dostanie Pan jej z powrotem 18 dni mija i wielka cisza ani paczki ani informacji o reklamacji. Śmiech na sali beznadziejna firma nie polecam jeśli gubią ogromne paczki to co dopiero z małymi przesyłkami
    WadyWszystko od terminu dostarczenia poprzez zagubienie paczki i braku jakiej kolwiek informacji co z reklamacją
  • ~Leon / 2022-12-15 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    paczka jechala 3 dni! po dojechaniu bylem w sklepie 100m od domu kurier odjechal i stwierdził ze bedzie jutro!!
  • ~Leszek / 2023-02-24 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Po nadaniu przesyłki odebrali dopiero następnego dnia śledzenie paczki pod wszelką krytyka brak kontaktu z osobą dostarczająca przesyłkę nie polecam
  • ~Lębork / 2020-06-10 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko nie UPS... PARODIA! Wszystkie paczki docierają dopiero po reklamacji
    ZaletyZero
    WadyUPS to WADA
  • ~Lidka / 2021-01-22 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma dostawcza ze wszystkich istniejących!!!!!!
    Nigdy!nigdy!nigdy więcej!!!!!!
    ZaletyNiema!
  • ~Lidz / 2021-12-01 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier ham i nie zna sie na przpisach ruchu drogowego. Tragedia
    WadyNie mila obsługa
  • ~Lil / 2020-06-26 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!! Często zamawiam przez internet UPS w ogóle nie dba o klienta! Kurier ma wywalone czy dostarczy paczkę, jak nie ma Cie w domu niewiadomo co się dalej z nią dzieje! Dramat! Nie dzwonią, wiadomości nie wyślą maja Cie w nosie!NIE POLECAM!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadySAME WADY
  • ~lila / 2020-03-16 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    W monitorowaniu przysyłki wyświetliło mi, że była próba dostarczenia a nie jest to możliwe oraz nie otrzymałam żadnego awizo do dalszego śledzenia
  • ~Lila / 2021-03-03 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier puszcza strzałki jak do niego odrazu oddzwaniasz to robi z ciebie durnia i twierdzi że dzwonił 5 min temu i on już nie wraca paczka już jest zostawiona w punkcie i odkłada słuchawkę
  • ~Lila / 2023-11-09 10:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety nie ma opcji 0 gwiazdek więc daję jedną. Dotyczy zwrotnej przesyłki monitora po naprawie reklamacyjnej. Otrzymuję maila z informacją, że przesyłka zostanie dostarczona w kolejnym dniu - jest nawet wskazany przedział czasowy. Syn zmienia swoje plany i cierpliwie czeka na dostawę przez cały dzień. Nikt nie przyjeżdża. Kolejny dzień czekania, również nic. Popołudniu kontaktujemy się z Infolinią. Pierwsza rozmowa-pani informuje, że mail ich do niczego nie zobowiązuje i mogą przyjechać kiedy chcą po czy rozłącza się, kolejna próba-dowiadujemy się, że w Krakowie mają przeprowadzkę i że to ich wina. Obietnica, że w ciągu godziny skontaktuje się ktoś z oddziału. Do kolejnego dnia zero kontaktu. Kolejna próba połączenia z Infolinią-dowiaduję się, że przesyłka właśnie została wydana do doręczenia, bez żadnej wcześniejszej informacji, że należy znów warować przy drzwiach. Niestety tym razem nie będzie nikogo żeby ją odebrać. Totalny brak szacunku dla klienta. Jeśli masz dużo czasu na telefony i najlepiej jesteś emerytem, który całe dnie spędza w domu to może ta firemka jest dla Ciebie. Jeśli nie, to zdecydowanie nie polecam. Szkoda czasu i nerwów.
    Zaletybrak
    Wadynajgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia, totalne olewanie klienta
  • ~Lilia / 2019-09-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nigdy nic nie zamówię jak zobaczę, że kurier UPS dowozi. Dostaje SMS, że jutro paczka będzie. Siedzę cały dzień w domu. Godzina 18, kuriera brak. Na infolinii masakra, trzeba wybrać opcję wycena żeby konsultant się zgłosił. Zostalam poinformowana, że kurier i do 20 może przyjechać. Odmówiono skonsultowania się z kurierem, odmowiono podania mi numeru do kuriera. Oczywiście nie przyjechał. Paczka trafiła do jakiegoś punktu 8 km od mojego miejsca zamieszkania, ale i tak dobrze, że nie zaginęła
    ZaletyBrak
  • ~Liliantod / 2022-12-19 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Worst shipment company ever. You pay for delivery to apartment but couriers doesn't want to deliver to your home, instead they just leave your packages at access point and say that you weren't home! Support service says that they will investigate the situation and then doesn't reply to your messages for few weeks.
    WadyAll
  • ~LILITH / 2020-01-17 19:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawia awizo mimo, że czekam na niego w domu. Mimo obietnic z punktu obsługi, że paczka będzie dostarczona dziś, nadal awizo w skrzynce, po próbie kontaktu z kurierem, opryskliwe odpowiedzi i rzucanie słuchawką. Dramat!!! UPS czy Wy tych ludzi bierzecie z upośledzeniami umysłowymi??!!
    Zaletybrak
    WadyZatrudniają debili, ktorym w życiu nie poszło
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4824
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3121