Wadybrak kontaktu, dwa awiza dzień po dniu o 11 i odesłanie paczki do nadawcy - gorzej niż DNO - oni osiągneli już głębokość depresyjną.
strona 122 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »
-
~Konrad / 2022-12-12 16:50
tragedia. Zero kontaktu (mail telefon). dwa awiza dzień po dniu w godzinach w których zwyczajowo się pracuje (około 11:00) i zwrot do nadawcy. Takiego dna nie spotkałem u żadnej innej formy kurierskiej - w sumie też pierwszy raz wystawiam komentarz tej treści. -
-
~konradowidz / 2022-11-30 21:18
Nie polecam nikomu korzystania z usług kurierskich firmy UPS. Paczka która zawiera zamrożony towar nie została dostarczona w dzień w którym miała, informacja jedyna jaką zastałem jest że paczka została umieszczona w punkcie gdyż otrzymałem informację że nie ma mnie w domu (pomimo mojej obecności). Pomimo moich usilnych prób odebrania paczki niestety nie zastałem jej w podanym punkcie i do dzisiaj nie wiem gdzie znajduje się paczka. Próbowałem kontaktu przez infolinie to pytając się trzy razy o to co dzieje się z moją paczką otrzymywałem od Pana z biura w odpowiedzi jedynie mój adres tak jakby nie wiedział co znaczy zdanie „ Gdzie jest moja paczka gdyż miała być już dostarczona a w podanym punkcie odbioru jej nie ma?”. Jeszcze raz uprzedzam wszystkich i zalecam zastanowić się 2 razy przed skorzystaniem z usług tego kuriera chyba że nie chcecie Państwo zobaczyć swojej paczki na oczy tak samo jak i kuriera. Pozdrawiam. ZaletybrakWady-brak dostawy
-brak informacji o prawidłowej lokalizacji paczki -
~konstantyy / 2019-05-15 12:04
znaczne Opóźnienie w dostarczeniu, brak możliwości kontaktu na infolinii, nieżetelne informacje podawane przez kuriera. masakra! -
~kooler / 2022-07-26 16:24
Pierwszy i ostatni raz.Paczka bez powiadomienia przekierowana do jakiegoś punktu.Zero kontaktu.Sprawdziłem monitoring nikogo nie było pod domem.Procedura reklamacyjna tylko po zalogowaniu ,infolinia 1,5 godziny próbowałem i nic. -
~koolos / 2019-09-27 15:18
Tragedia i jeszcze raz tragedia. Wg statusu na ich stronie paczka w doreczeniu czyli dostawa potwierdzona na bizeacy dzien ("Planowane doręczenie piątek 27.09.2019") , ale juz na infolini twierdza, ze paczka jest na bazie i dostawa na dzien nastepny. Kpina ZaletyBrakWadyAby cokolwiek sie dowiedziec trzeba podac wszystkie dane osobowe
Numerow do kuriera nie podadza - sa ich prywatne -
~koolos / 2019-09-27 15:18
Tragedia i jeszcze raz tragedia. Wg statusu na ich stronie paczka w doreczeniu czyli dostawa potwierdzona na bizeacy dzien ("Planowane doręczenie piątek 27.09.2019") , ale juz na infolini twierdza, ze paczka jest na bazie i dostawa na dzien nastepny. Kpina ZaletyBrakWadyAby cokolwiek sie dowiedziec trzeba podac wszystkie dane osobowe
Numerow do kuriera nie podadza - sa ich prywatne -
~Korg / 2021-11-10 15:08
Zdarzyła mi się nieprzjemność korzystać z usługi tej firmy, podałem dokladnie dane administracyjne ulicy,bloku i mieszkania, pech chciał że numer mojego mieszkania to 28A, czego nie można wpisać na domofonie, ale nauczony doświadczeniem dokładnie wszystkich kurierów, że albo sobie jakoś radzili, bo po prostu odrobinę im zależalo, albo dzwonili do mnie bedąc już przy samej klatce dowiadywali się że na domofonie nie dzwonią pod 28A tylko 29.Kurier przyjechał pod klatkę, ale odjechał bo nie mógł wpisać na domofonie. -
~Kornel / 2018-10-03 10:59
Zamówiona paczka, brak dostarczenia do podanego punktu, mimo iż w miejscu dostarczenia jest dwóch pracowników, brak możliwości kontaktu z firma, wszystkie nr w internecie nie aktualne, paczka w jakimś dziwnym punkcie, brak kontaktu ze strony kuriera, jednym słowem porażka. Przy kolejnym zamówieniu zwrócę uwagę na firmę kurierska byle nie było to UPS. W dobie 21 wieku gdzie taka konkurencja na rynku, tak traktuje się klienta ! Szczerze nie polecam -
-
~Kornel / 2021-09-15 14:57
Brak kontaktu, paczka nie na czas
_____________________________________---_--ZaletyBrakWadyPascza nie na czas -
~Kornelia / 2019-07-23 11:19
Nie polecam firmy UPS. Bardzo słaba obsluga klienta w porównaniu do konkurencji. Nie dość, że cena za doreczenie jest horrendalna, to jeszcze Panie z obslugi telefonicznej są bardzo niemiłe. Zobaczyłam, ze moja przesyłka znajduje sie w miescie do ktorego miala byc dostarczona. Zadzwonilam do UPS z prosba o to, aby ja jak najszybciej dostarczyc. Powiedziałam, że moge podjechac do kuriera nawet jesli bedzie gdzies w poblizu, bo zalezy mi na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki. Jako powód podałam, że jest to prezent urodzinowy, a urodziny są dzisiaj! Prezent zostal zamowiony z wyprzedzeniem, ale niestety firma od ktorej został zamówiony miała problemy na etapie produkcji, stad wyszlo ogromne opoznienie. Po wytłumaczeniu zdarzenia otrzymalam informacje, ze dla firmy UPS to nie jest wyjatkowa sytuacja. Wyjatkowa sytuacja jest wtedy, kiedy paczka ma uratowac komus zycie.
Nie dosc ze Pani nie pomogla mi w zaden sposob (wystarczylo podac kontakt do kuriera, ja bym sie z nim sama sprobowala dogadac), to jeszcze zasugerowano mi, że problem z ktorym do firmy sie zwracam, nie jest wystarczajaco wazny dla firmy UPS. Oczywsice rozumiem, ze zdarzaja sie na prawde sytuacje, w ktorych paczka moze uratowac zycie, i absolutnie nie neguje ważnosci tego faktu, ale firma UPS chyba zapomniala, ze oprocz takich sytuacji, zdarzaja sie inne, nie zagrazajace zyciu ludzi, ale rowniez wazne dla ich klientow.
Bardzo przykro mi to stwierdzic, ale nie zamierzam nigdy wiecej korzystac z tej drogiej i jakze nieprzyjemnej i stresogennej usługi.ZaletyBrakWadyBrak mozliwosci zmiany adresu dostarczenia przesyłki (bez przejscia na jakas wersje premium, ktorej nie moglam uruchomic, bo wyskakiwał bład). Brak kontaktu do kuriera - jest to juz standard w innych konkurencyjnych firmach kurierskich. Brak elastycznosci i dopasowania do potrzeb klienta. Wysoka cena - słaba jakosc obsługi. -
~Kornezz / 2019-12-13 16:18
To jest jakaś kpina nie dość ze czekam za butami już około tygodnia co chwile zmieniają datę dostarczenia paczki i kiedy dziś kurier podjechał pod mój dom nie raczył nawet wysiąść z auta i zadzwonić dzwonkiem tylko zatrzymał się na parkingu i po 30 sekundach odjechał wyszedłem z domu a on odjechał i zaznaczył próbę dostarczenia paczki straszne dno ???? -
~Kosa / 2018-12-19 00:28
Zmarnowałem cały dzień. Napisali,że przesyłka będzie we wtorek. Czekałem cały dzień tylko po to, żeby o g.23 dowiedzieć się, że przesyłka będzie(?) następnego dnia.
To mój pierwszy kontakt z UPS i będę się starał abym nie musiał korzystać więcej z ich usług! -
~kostek1915 / 2022-01-15 09:14
Kupiłem towar na Allegro, przesyłka została nadana 5 stycznia i do dnia dzisiejszego jej nie otrzymałem, ze śledzenia wynika że prawie 10 dni przesyłka leży w Mirkowie k/Wrocławia i "zlecono doręczenie w innym terminie". Zdecydowanie nie polecam takiego dziadostwa i kpienia z klientów. Zaletybrak zaletWadydziadostwo i kpienie z klientów -
~Kowalska1245 / 2021-01-15 16:10
Żenada...
Kontakt z infolinia koszmarny, nie mili ludzie.
Cały dzień oczekiwałam na przesyłkę po czym uzyskałam informacje, ze żekomo nie miałam pieniędzy by zapłacić. Na infolini ludzie nie rozgarnięci, konsultant nie wie dlaczego tak się stało, to ja mam wiedzieć ? -
~Kowalski / 2019-06-20 20:33
Szanowni Państwo,
na zlecenie grupy byłych klientów UPS Polska przeprowadziliśmy badanie tajemniczego klienta.
Wnioski:
UPS Polska jest firmą w upadłości jakościowej.
Brak zainteresowania potrzebami klienta.
Faktury wystawiane są w miejscach oddalonych od ich odbiorców.
Faktury dostarczane są po terminie płatności, aby naliczać 8% kary za przeterminowane.
Ostrzegamy przed współpracą z UPS Polska jako nie wiarygodnym dostawcą usług.
UPS Polska stosuje nieuczciwe praktyki.
Z poważaniem,
Kierownik działu badania opinii KlientówZaletyUpadłość UPS PolskaWadyIstnienie UPS Polska -
~Kowalski / 2021-11-30 22:59
"Nie używaj agresywnego języka", wybitnie ciężka porada od autorów serwisu w przypadku tej parafirmy.
Nie wiem jakim cudem w erze tak genialnego rozwiązania jak paczkomaty ktoś chciałby skorzystać z kuriera do celu innego niż wniesienie lodówki na 12 piętro. No ale niektóre firmy jak np Apple nie pozwala w Polsce na żaden wybór i człowiek z UPSu skorzystać musi. Paczka miała być o 10, ale o 22 przyszła informacja że jednak jej dzisiaj nie będzie (nawet śmiesznego przepraszam nie potrafią napisać). Jutro w domu mnie nie będzie, ale nie mogę tego nigdzie wyklikać żeby paczkę przekierować albo odebrac osobiście bo trzeba mieć UPS Choice (cokolwiek to jest), które po kliknięciu ma 60 stron regulaminu. Dosłownie każda inna firma kurierska oferuje łatwe i wygodne opcje śledzenia i zmieniania doręczenia. Szkoda że UPS jeszcze istnieje. Zamawiajcie mądrze.ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Kp / 2022-03-11 07:48
Kurier nie dostarcza przesylek pod wskazany adres. Paczka zostawiana jest w punkcie oddalonym o kilka km od domu (Lodz) i nikt nawet o tym nie informuje. Trzeba samemu sledzic paczke a potem dzwonic na infolinie i dowiadywac sie w ktorym punkcie zostala pozostawiona. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Kp / 2025-01-03 20:03
Lekkomyślnie zamówiłam walizki na wyjazd 3 tygodnie przed lotem. Sprzedawca wysłał je na drugi dzień. Nie doszły….. stres dzień przed kiedy infolinia zapewniła mnie o doręczeniu- BEZCENNY. -
~Kra / 2019-03-26 19:49
Dramat!! Mieszkam w małej miejscowości i kurier nawet nie fatyguje się przyjechać i zobaczyć czy odbiorca jest w domu, od razu awizo! Ta firma kurierska to jakaś kpina. Ile razy mam do wyboru tylko UPS to jestem przerażona ze moja paczka do mnie dojdzie po 2 tygodniach bo kurier omija małe miejscowości. -
~Krajnold / 2023-05-05 18:48
Dramat. Kurierów przerasta dostarczenie paczek z punktu A do punktu B. Także chyba za bystrzy nie są.
Brak informacji, gdzie i kiedy zostanie dostarczona paczka. W większości dostarczane paczki do punktów, a nie do domu i klient sam się musi martwić szukaniem i odbiorem paczki. To już wolę inpost.ZaletyBrakWadyBrak inteligencji kurierów, Brak dostawy, Brak informacji, Brak kontaktu.
strona 122 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »