Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient ostatni raz / 2019-03-12 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA ! Wszystkie napisane negatywne opinie są prawdą. Zero kontaktu, nawet gdy chce sama zadzwonić, żeby nie narażać Pana Kuriera na koszty, to nie ma do kogo. Sms o godzinie 21, że jutro dostawa. Ani godzin, ani możliwości zmiany (tylko na wyrzucenie paczki do punktu i samodzielny odbiór). O tej porze i z takimi informacjami raczej nic na drugi dzień nie załatwię. I kończy się bieganiem po mieście i dźwiganiem ciężkich paczek. Panowie Kurierzy chcą, żeby szanować ich pracę - oczywiście, ale to działa w dwie strony. A w firmie UPS szacunku dla Klienta absolutnie brak.
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~klient UPS / 2019-12-21 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Najgorsza firma kurierska na polskim rynku. Cały dzień byłam w domu a wieczorem na śledzeniu przesyłki pojawiła się informacja o próbie doręczenia, której nie było. Od nieuprzejmego Pana z obsługi telefonicznej otrzymałam informację, że kurier na pewno był u mnie, tylko pewnie dzwonek nie działał, albo ja kłamię, że byłam. Kolejna próba dostarczenia będzie następnego dnia roboczego i mam oczekiwać "wizyty" kuriera od 9.00 do 12.00 Nie zadzwonią wcześniej żeby dokładniej określić czas, bo nie świadczą takiej usługi! A klient przecież nie ma nic innego do roboty tylko oczekiwać w domu aż łaskawy Pan kurier raczy się pojawić i łaskawie dostarczy zamówioną i opłaconą paczkę! A jak mi się nie podoba to mogę sobie paczkę odebrać w oddziale (10 km od centrum miasta). To jest jawne i bezczelne lekceważenie klienta. Nie miałam możliwości wyboru innej firmy kurierskiej, ale na drugi raz nie kupię nic u sprzedawcy, który korzysta z usług wyłącznie firmy kurierskiej UPS.
    ZaletyBrak
  • ~Klient UPS / 2022-12-27 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie UPS szerokim łukiem!!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nie dostarczają paczek na czas i nie szanują klientów.

    Kurier przyjeżdża sobie kiedy chce - bez żadnego wcześniejszego maila, smsa z informacją że dziś przyjedzie kurier itp. Oczekują chyba, że na tym świecie tylko oni pracują a reszta ma siedzieć 24/7 w domu czekać łaskawie na kuriera z UPS. Kurier kłamał, że był u mnie już dwa razy ( poprzedniego wieczora, a w podglądzie gdzie jest paczka - paczka wyszła dopiero o poranku). Oczywiście był tylko jeden raz. Odznaczył podwójne dostarczenie w monitoringu paczek , co oznaczało że już do mnie nie przyjedzie. Kurier wrzeszczał do mnie przez telefon i był chamski a na koniec rozłączył się bez żadnego słowa. Paczki oczywiście nie dostarczył. Musiałam osobiście pojechać po nią do sortowni (a że nie miałam blisko to więcej wydałam na paliwo, niż zapłaciłam za kuriera, który miał dostarczyć paczkę pod drzwi). Dzwoniąc na infolinię, spotkałam się z kolejnym chamstwem. Chciałam się dowiedzieć gdzie jest moja paczka, bym mogła ją odebrać, a dostałam informację, że oni jej już nie dostarczą i kobieta się chamsko rozłączyła (podczas mojej rozmowy, gdzie prosiłam ją o pomoc i tylko usłyszałam "pyk" rozmowa zakończona. Pojechałam na sortownię, odebrałam paczkę i chciałam złożyć skargę na tego kuriera, lecz kierownik bronił żarliwie swojego pracownika i tłumaczył się tym, że oni nie informują klientów o dostawach. Brak słów...

    NIGDY WIĘCEJ UPS. SAMO CHAMSTWO, BRAK KLULTURY I NIE POTRZEBNIE WYDANE PINIĄDZE.

    Korzystałam z usług innych firm kurierskich i tam zawsze dostawałam smsa lub maila z informacją że dziś będzie próba dostarczenia.

    Wadybrak kontaktu, brak szacunku do klienta, brak dostarczenia paczki do domu ( mimo że się za to zapłaciło), kłamstwo, oszukiwanie klienta, brak kultury, narażanie na dodatkowe koszty
  • ~Klient UPS / 2023-09-28 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo,
    Firma UPS kłamie w żywe oczy. Nie dostarcza przesyłek na czas. Naraża klientów na dodatkowe koszty - kary umowne naliczane przez kontrahentów za nieterminowe dostarczenie towaru. Konsultanci manipulują danymi w systemie: u mnie przesyłka została wysłana w piątek z Chin, w poniedziałek "zeszła z cła". We wtorek przesyłka według systemu UPS była w doręczeniu (oczywiście nie dotarła), w środę ktoś zmienił status w systemie na "Opóźnienie" i mimo wielokrotnych zapewnień, że przesyłka zostanie dostarczona w środę nie dotarła. UPS zapewnił mnie, że oddzwonią w ciągu godziny do mnie z informacją, ale oczywiście nie oddzwonili. Co więcej, w czwartek bezczelny konsultant, powiedział mi, że dzwonili do mnie, ale miałem zajęty telefon co jest kolejnym kłamstwem. Reasumując transport Chiny-Polska 3 dni, odprawa celna 1/2 dnia, dostawa na terenie Warszawy i okolic 3 dni. Obsługa klienta, uciążliwa (call center zniechęcający do uzyskania informacji), niekompetentna, kłamliwa i zmieniająca statusy w systemie, aby ukryć swoje lenistwo lub indolencję. Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich w Polsce.
    Dla mnie jako klienta: obsługa 0, czas dostawy 0, dodatkowe koszty generowane przez firmę kurierską 0, zmarnowany czas 0.
    Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyKrętactwo, Kłamstwa, unikanie odpowiedzialności
  • ~klient535 / 2021-07-02 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    O wyczynach tej firmy kurierskiej można pisać godzinami.
    Kurier miał dostarczyć paczkę, odbiorca poprosił o chwilę by przeliczyć pieniądze co poskutkowało naturalnie gniewem szanownego Pana kuriera, który zobowiązał się do przyjazdu w dniu następnym. Jeszcze tego samego dnia po wizycie otrzymałam maila, w którym poinformowano mnie o zwrocie paczki do nadawcy. Powodem było rzekome „odmówienie” odbioru paczki przez odbiorcę. Chamstwo na każdym kroku z ich strony, absolutnie nie polecam, przez takich niekompetentnych panów ta firma prędzej czy później rozleci się w drobny mak.
  • ~Klientka / 2019-09-25 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mega zawiedziona i zła.domownicy w domu a oni piszą że próba doręczenia nie powiodła się . To jakiś żart. Nie polecam . Przyłączam się do tych wszystkich negatywnych opinii nie myślmy się że nas to nie spotka. Tak się dzieje. Warszawa. Milosna
    WadyBanda niekompetentnych nierobów.
  • ~Klientka / 2021-09-09 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra.
    Dramat.
    Brak słów.
    Czekam w domu na paczkę od trzech dni. Pierwszego dnia kurier nie doręczył paczki, bo niby nikogo nie było pod wskazanym adresem. Zero kontaktu z moją osobą, która czeka na bardzo ważną paczkę. Zostawił ją gdzieś w jakimś sklepie bardzo daleko od wskazanego adresu…Dobra, zadzwoniłam na infolinie i miała być odebrana przez kuriera i przywieziona do mnie…. I co trzeci dzień, ani status się nie zmienia, ani kuriera nie ma, ani nikt na infolinii się nie zgłasza… NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z usługi UPS! Same problemy.
    Dodam tylko, że w tym samym czasie odebrałam paczki od kuriera DPD i In-Post. O czymś to świadczy prawda?
    ZaletyZero!
    WadyBrak doręczenia paczki w terminie.
    Zero kontaktu z kurierem.
    Zero informacji z infolinii o statusie paczki.
    Status nie zmienia się od 3 dni.
    Niesłowność.
  • ~Klientka / 2021-10-20 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Przesylka expresowa zaginela i zero odzewu na reklamacje ze strony firmy.
    Ale jeszcze zostaje sadbo takie firmy dziadoskie nalezy uczyc ze jak sie od klienta pobiera kase za usluge to sie wywiazuje.
    Nigdy wiecej nie skorzystam z tej firmy i nikomu jej nie polecam
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie mozliwe
  • ~Klientka / 2021-11-05 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam bardzo źle usługę firmy i przestrzegam z korzystania.
    ZaletyBrak
  • ~Klientka / 2022-03-01 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam tragicznie, paczki nie są doręczane
    Oznaczają, że nie mnie mnie w domu a jestem. Ciągle jakieś problemy z nimi.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadySame wady
  • ~Klientka / 2022-04-29 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka! W środę SMS,że na drugi dzień będzie kurier. Nie dotarł,w piątek informacja ze dziś będzie na pewno.Siedze więc drugi dzień. O 17 na stronie pojawił się wpis,że....nieudana próba doręczenia. Dzwonie kolejny raz i Pani mówi że będzie w poniedziałek. Na moje słowa,że będę w pracy,że poswiecilam swoje dwa wolne dni na siedzenie w domu i czekanie usłyszałam "to Pani problem". Po wymianie zdań ustalulysmy,że w poniedziałek zawioza do pracy. W poniedziałek rano dzwoni (nagle odzyskali zdolność dzwonienia,jest kontakt a na infilini przez wszystkie dni twierdzili,że nie mają kontaktu do kuriera ani nawet oddziału w moim miescie) kurier "mamy problem z Pani paczka". Mało tego myślał,że się wyykpi i probowal mi wmówić,xe był pod domowym adresem a nie tym z pracy. Po wymianie zdan pań zapewnią,xe dziś paczka do pracy dojedzie. Nie dojechała. Dzwonie i słyszę,że będzie jutro. Tutaj już mi nerwy puściły bo kolejny dzień miałam wolny. Poza tym no ile można,litości....w końcu ustaliłyśmy, że na drugi dzień w pracy odbierze mój kolega. Myślałam,że w końcu.... A gdzie tam ! Rano Dzwoni kurier,że...odsyła paczkę bo nikt jej nie chce przyjąć. Jasno mieli zaznaczone,że na portierni a polazł do sekretariatu.... A wszystko przez głupie lyzeczki,głupie nie głupie do herbaty potrzebne ???? Nigdy więcej tej firmy ,nigdy!
    ZaletyŻadnych!
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Klientka / 2023-05-17 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, cały dzień czeka się na paczkę a szanowny pan kurier doręczy ją do punktu ponad kilometr ode mnie. Ostatni raz waszą firma coś zamawiam. Uczucie się od InPosta, obawiam się że z waszym poziomem IQ nawet sprzedaż pieczywa by was przerosła, banda nieuków.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma jest jedną wielką wadą.
  • ~Klientka / 2024-04-15 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak kontaktu z klientem. Z powodu uszkodzenia domofonu paczka przekazana do punktu. Na awizo brak adresu punktu odbioru. Po dwóch telefonach do firmy i obietnicach ponownego pilnego doręczenia paczka nadal nie została doręczona. Firma nie solidna i chyba najgorsza z wszystkich kurierskich.
  • ~Klientka z Górek / 2022-06-24 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier obsługujący 43-436 Górki Wielkie nie dostarczył przesyłki. Firma nie telefonuje, z automatu zwraca. W opisie kłamstwa, że najpierw nie zastano, potem, że nie przyjęto przesyłki. Awizo nie pozostawiono. Na infolinii twierdzą, ze kurier nie ma obowiązku dzwonić, a z rozmowy wynika, że kurier nawet nie był pod zakładem pracy, bo gdyby był widziałby dzisiejsze zamieszanie . Jednym słowem firmę z Czech z która mają pewnie stała umowę naciągają na podwójne koszty, a odbiorców na straty i nerwy . Zgłaszam sprawę do nadawcy i życzę , żeby Estee lauder zmienił dostawcę
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera, nie doręczają przesyłek , naciągają na koszty
  • ~KlientOstatniRaz / 2019-09-30 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Dostawa zaplanowana na konkretny dzień, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. I na koniec wiadomość sms, że dostawa będzie następnego dnia i mogę sobie łaskawie przekierować do innego punktu odbioru.
    Wadywszystko
  • ~Klijent / 2021-11-24 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Jedną paczkę kurier wrzucił mi do ogródka w błoto gdzie leżała kilka. Drugą paczkę którą zamówiłam pobraniową nawet nie próbował dostarczyć ani nie dzwonił po 2 dniach poprostu ją wrócił. Gdy dzwoniłam w tych sprawach na biuro obsługi UPS pani konsultantka powiedziała że nic na to nie poradzi i się rozłączyła.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalność
  • ~KliJEnt DGL / 2019-10-01 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bardzo nie miły opóźniony czas dostawy
    Dzwonisz do centrali ze skargą to Oni jeszcze ci mówią że to twoja wina
    Dno totalne
  • ~klik / 2018-10-02 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma katastrofa - nie dzwonią, nie informują o terminie dostarczenia przesyłki - wysłali mi sms że paczka jest w akcess poincie, a tam się okazało że jej nie ma; Do nikogo nie można się dodzwonić, w systemie info że paczka do odbioru w Akcess poincie a jej tam nie ma. Szukałam cały tydzień. Dopiero po skardze na stronie UPS znaleziono przesyłkę gdzieś daleko poza moim adresem zamieszkania - NIE POLECAM!!!
  • ~Klinet / 2021-11-24 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż... Mogę tylko dołączyc do niezadowolonych klientów - paczka nie doręczona, nie wiadomo gdzie jest. Żadnego kontaktu z firmą i klientem. Dno dna... firma powinna mieć odebrana Licence.
    ZaletyNie widze
    WadyNie doreczaja paczek
  • ~Kloe / 2022-04-19 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To samo co u innych. Paczka rzucona do jakiegoś punktu odbioru, chyba bez próby doręczenia pod adres domowy. Zero powiadomienia o statusie paczki.
    WadyPaczka wrzucona do punktu odbioru zamiast pod adres domowy. Zero powiadomienia o statusie paczki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8222
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173