Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2020-01-31 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, tydzien już czekam na swoją przesyłkę na dodatek dostałam informację że była próba doręczenia ale nie było pieniędzy jestem cały czas w domu i kurier nawet sie nie pokazał szkoda czasu i nerwów na takich oszustów...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2020-04-29 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiły kurier. Pretensjonalna obsługa klienta. Paczka nie na czas, a kurier najlepiej zostawiłby tam gdzie mu najwygodniej, a nie pod miejscem dostarczenia. Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPS. Nie polecam.
  • ~Klient / 2020-06-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Odkąd pamiętam zawsze są problemy z kontaktem firmy kurierskiej (kuriera) z odbiorcą przesyłki. Cały dzień oczekiwania na przesyłkę i zero informacji od kuriera kiedy można się spodziewać dostarczenia. Mamy XXI wiek i tak trudno wysłać info z prawdopodobnym czasem dostarczenia przesyłki. Ewentualnie krótkim telefonem od kuriera, że np.za pół godziny będzie.
    WadyBrak kontaktu z odbiorcą jedyny kontakt przez e-mail z informacją na temat dostarczenia przesyłki, czytaj" spodziewany czas dostarczenia przesyłki - Koniec dnia"
  • ~KLIENT / 2020-11-05 17:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od czterech dni UPS nie może dostarczyć przesyłki UPS SEVER - lotniczej z Polski do Hiszpanii nr 1ZA123310494132983. Kurier w Cordobie obraził bo zażądał NAPIWKU i jak nie dostał to zabrał paczkę i UCIEKŁ. W systemie pojawiła się informacja, że odbiorca się wyprowadził. Po interwencji na infolinii polskiej i hiszpańskiej kurier miał ponownie dostarczyć paczkę dziś o 18.00 ale w systemie jest, że był o 13.00 i nikogo nie było co jest wierutnym kłamstwem. Znowu rozmowa w infolinii z prośbą o zmianę kuriera, ale i w Hiszpanii, i w Polsce odpowiedź ta sama nie potrafimy. Jak u Barei "nie mam i co mi pan zrobi". Ciekawa czy ktoś w tej niekompetentnej firmie jest w stanie rozwiązać ten problem. Czy DOPISEK "SEVER" TO KOLEJNE KŁAMSTWO UPS
  • ~Klient / 2020-12-04 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez zepsuty domofon kurier nie mógł wejść do klatki, więc trzeba było wyjść przed blok. Od zakończenia połączenia do wyjścia na zewnątrz upłynęły 3 minuty. Kuriera juz nie zastano. Zwyczajnie sobie poszedł, nie poinformował o tym i nie odebrał już ani jednego połączenia. Kilkanaście minut później przyszło powiadomienie, że paczka nie została doręczona, ponieważ nie zastano klienta przy próbie doręczenia paczki.
  • ~Klient / 2021-02-16 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To kompletna pomyłka, to nie jest firma kurierska tylko banda nieuprzejmych i niekompetentnych urzedasów
    Wady16 dni czekam i nic
  • ~Klient / 2021-05-12 08:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 12 dni przesyłka lotnicza leży w Warszawie w Agencji Celnej UPS. Brak kontaktu a na email otrzymuje codziennie tę samą odpowiedź
    Dzień dobry.

    W chwili obecniej przesyłka nie może zostać odprawiona, gdyż paczki nie zostały wprowadzone do magazynu czasowego składowania. Gdy tylko znajdą się w magazynie niezwłocznie zostanie skierowana do odprawy celnej.

  • ~Klient / 2021-06-01 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak aroganckiej i niekompetentnej osługi kurierskij nie doświadczyłem od innych firm kurierskich. Od trzech dni mnie zwodzą. Panem w tej firmie jest kurier a nie klient, nikt nad nim nie ma władzy. Nie tylko że nie polecam ale wręcz odradzam, ocena 1 to zdecydowanie za dużo najwyżej 0
    WadyJak wyżej napisane
  • ~Klient / 2021-12-02 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki, od razu zaznaczył, że nie zastał klienta przy próbie doręczenia (a klient był i czekał). To od nadawcy przesyłki (tak od nadawcy a nie UPS) klient dowiedział się, że przesyłka została do niego dostarczona.... jak się okazało paczka została dostarczona, ale do punktu odbioru. Dodatkowo na infolinii twierdzą, że wszystko przebiegło prawidłowo. Masakra. Nie polecam.
  • ~klient / 2022-03-16 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Ścierwo zasrane, tyle mogę powiedzieć. Nie dostarczają paczek.
  • ~klient / 2022-04-15 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje. Paczka zaginęła, nie wiadomo gdzie jest odsyłają do sklepu z którego została wysłana. Reklamacji nie można złożyć nawet po zarejesrtowaniu. Nie polecam!!
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-07-13 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem ! Przesyłke dostałam w uszkodzonym kartonowym pudełku , dziura była tak duża jakby ktoś rozerwał aby sprawdzić co jest w środku a kurier bezczelny gdy chciałam sprawdzić zawartość w jego obecności.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania, zniszczone opakowania przesyłek, opryskliwi kurierzy
  • ~Klient / 2022-11-10 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak rzetelnej współpracy z klientem. Bezowocnie czekam na przesyłkę. Nikt nie wie gdzie jest.
    ZaletyBrak
  • ~Klient / 2022-11-29 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zaznaczył, że nie zastał odbiorcy w domu, podczas gdy specjalnie czekałem na dostawę... Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyFirma istnieje
  • ~Klient / 2022-12-02 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień siedzę w domu i czekam na kuriera. Wreszcie zadzwonił na domofon - "aa, jest Pan - to za chwilę będę". Po godzinie czekania sprawdzam status na stronie UPS - informacja, że paczka jest do odbioru w punkcie. Dzwonię na infolinię, a tam automat, który usilnie chce sam załatwić sprawę... wreszcie jest konsultant. I dowiaduję się, że paczka nie została doręczona bo kurier nikogo nie zastał w domu. (?!?)
    Nie znam gorszej firmy kurierskiej. Żadnego maila, już nie mówić o nr tel. do kuriera. Dno i metr mułu. Omijać z daleka.
    WadyJak ktoś napisał - cała firma to wada.
  • ~Klient / 2023-03-31 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy zmiana godziny dostawy . Człowiek czeka cały dzień w domu . Prośba o telefon do kuriera brak . Infolinia podając numer paczki automat nie rozumie. Połączenie z konsultantem olewają cię jak tylko mogą.... porażka. Prezent który miał przyjść dziś. Pan napisze zgłoszenie i mogę sobie jechać jutro jak się do mnie z punktu zadzwonią... I na koniec dnia szybko leć po jakiś prezent bo firma ma wyje****ne
  • ~Klient / 2023-04-27 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to istna katastrofa. Po pierwsze opóźnienia paczki, nie można nawet nic zaplanować. Przychodzi mail, że paczka zostanie dostarczona tego dnia o tej godzinie. Zostajesz specjalnie w domu, żeby odebrać paczkę za pobraniem, nikt się nie pojawia, dostajesz maila tego samego dnia o godzinie 22, że paczka jednak będzie następnego dnia. Następnego dnia dzwonisz na infolinię - Pan Ci mówi, że ta paczka dzisiaj nie dojdzie.
    Każdy konsultant na infolinii mówi co innego, nie da się z nimi w żaden sposób dogadać.
    Płaci się duże pieniądze, a jakoś wykonania to dno i 5 metrów mułu.
    Polecam omijać tą firmę szerokim łukiem, bo inaczej spędzicie mnóstwo czasu wisząc na infolinii, próbując dowiedzieć się czegokolwiek.
    Zaletybrak
    Wady- komunikacja
    - opóźnienia
    - brak jakichkolwiek informacji (informacja po fakcie, o 22 wieczorem)
    - drogo w porównaniu do jakości
  • ~Klient / 2023-07-04 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie dostarczona w terminie. Naliczono powtórną opłatę zwalając to na cło, o którym nie informowano wcześniej. Co ciekawe obydwie kwoty wyniosły tyle samo, tylko w różnych walutach. Pani na infolinii nie udzieliła żadnych informacji poza "zapłać, bo musisz". Ta firma to jakiś kant. Omijać z daleka.
    ZaletyŻadnych
    WadyNierzetelność
  • ~Klient / 2023-09-26 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia . SMS z godzina dostawy . Czekam w domu na paczkę po czym okazuje się że paczka dostarczona do punktu UPS . Zero jakiejkolwiek informacji. Zerowy kontakt z kurierem. Nie polecam.
    WadyBrak informacji i zerowy kontakt
  • ~Klient 1 / 2020-04-10 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli chodzi o Strzegom i okolice to najgorsza firma kurierska, bezczelny i arogancki kurier. Wiecznie problemowy. Nikomu nie polecam tej firmy
    Zaletywiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8222
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4936
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173