Wady16 dni czekam i nic
strona 119 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »
-
~Klient / 2021-02-16 13:06
To kompletna pomyłka, to nie jest firma kurierska tylko banda nieuprzejmych i niekompetentnych urzedasów -
-
~Klient / 2021-05-12 08:44
Od 12 dni przesyłka lotnicza leży w Warszawie w Agencji Celnej UPS. Brak kontaktu a na email otrzymuje codziennie tę samą odpowiedź
Dzień dobry.
W chwili obecniej przesyłka nie może zostać odprawiona, gdyż paczki nie zostały wprowadzone do magazynu czasowego składowania. Gdy tylko znajdą się w magazynie niezwłocznie zostanie skierowana do odprawy celnej.
-
~Klient / 2021-06-01 15:16
Tak aroganckiej i niekompetentnej osługi kurierskij nie doświadczyłem od innych firm kurierskich. Od trzech dni mnie zwodzą. Panem w tej firmie jest kurier a nie klient, nikt nad nim nie ma władzy. Nie tylko że nie polecam ale wręcz odradzam, ocena 1 to zdecydowanie za dużo najwyżej 0 WadyJak wyżej napisane -
~Klient / 2021-12-02 08:51
Kurier nawet nie próbował dostarczyć przesyłki, od razu zaznaczył, że nie zastał klienta przy próbie doręczenia (a klient był i czekał). To od nadawcy przesyłki (tak od nadawcy a nie UPS) klient dowiedział się, że przesyłka została do niego dostarczona.... jak się okazało paczka została dostarczona, ale do punktu odbioru. Dodatkowo na infolinii twierdzą, że wszystko przebiegło prawidłowo. Masakra. Nie polecam. -
~klient / 2022-03-16 16:59
Ścierwo zasrane, tyle mogę powiedzieć. Nie dostarczają paczek. -
~klient / 2022-04-15 16:49
Złodzieje. Paczka zaginęła, nie wiadomo gdzie jest odsyłają do sklepu z którego została wysłana. Reklamacji nie można złożyć nawet po zarejesrtowaniu. Nie polecam!! ZaletyBrak -
~Klient / 2022-07-13 15:12
Omijać szerokim łukiem ! Przesyłke dostałam w uszkodzonym kartonowym pudełku , dziura była tak duża jakby ktoś rozerwał aby sprawdzić co jest w środku a kurier bezczelny gdy chciałam sprawdzić zawartość w jego obecności. ZaletyBrakWadyDługi czas oczekiwania, zniszczone opakowania przesyłek, opryskliwi kurierzy -
~Klient / 2022-11-10 13:38
Zupełny brak rzetelnej współpracy z klientem. Bezowocnie czekam na przesyłkę. Nikt nie wie gdzie jest. ZaletyBrak -
-
~Klient / 2022-11-29 19:00
Kurier zaznaczył, że nie zastał odbiorcy w domu, podczas gdy specjalnie czekałem na dostawę... Nie polecam ZaletyBrakWadyFirma istnieje -
~Klient / 2022-12-02 16:10
Cały dzień siedzę w domu i czekam na kuriera. Wreszcie zadzwonił na domofon - "aa, jest Pan - to za chwilę będę". Po godzinie czekania sprawdzam status na stronie UPS - informacja, że paczka jest do odbioru w punkcie. Dzwonię na infolinię, a tam automat, który usilnie chce sam załatwić sprawę... wreszcie jest konsultant. I dowiaduję się, że paczka nie została doręczona bo kurier nikogo nie zastał w domu. (?!?)
Nie znam gorszej firmy kurierskiej. Żadnego maila, już nie mówić o nr tel. do kuriera. Dno i metr mułu. Omijać z daleka.WadyJak ktoś napisał - cała firma to wada. -
~Klient / 2023-03-31 19:08
3 razy zmiana godziny dostawy . Człowiek czeka cały dzień w domu . Prośba o telefon do kuriera brak . Infolinia podając numer paczki automat nie rozumie. Połączenie z konsultantem olewają cię jak tylko mogą.... porażka. Prezent który miał przyjść dziś. Pan napisze zgłoszenie i mogę sobie jechać jutro jak się do mnie z punktu zadzwonią... I na koniec dnia szybko leć po jakiś prezent bo firma ma wyje****ne -
~Klient / 2023-04-27 12:00
Ta firma to istna katastrofa. Po pierwsze opóźnienia paczki, nie można nawet nic zaplanować. Przychodzi mail, że paczka zostanie dostarczona tego dnia o tej godzinie. Zostajesz specjalnie w domu, żeby odebrać paczkę za pobraniem, nikt się nie pojawia, dostajesz maila tego samego dnia o godzinie 22, że paczka jednak będzie następnego dnia. Następnego dnia dzwonisz na infolinię - Pan Ci mówi, że ta paczka dzisiaj nie dojdzie.
Każdy konsultant na infolinii mówi co innego, nie da się z nimi w żaden sposób dogadać.
Płaci się duże pieniądze, a jakoś wykonania to dno i 5 metrów mułu.
Polecam omijać tą firmę szerokim łukiem, bo inaczej spędzicie mnóstwo czasu wisząc na infolinii, próbując dowiedzieć się czegokolwiek.ZaletybrakWady- komunikacja
- opóźnienia
- brak jakichkolwiek informacji (informacja po fakcie, o 22 wieczorem)
- drogo w porównaniu do jakości -
~Klient / 2023-07-04 11:13
Przesyłka nie dostarczona w terminie. Naliczono powtórną opłatę zwalając to na cło, o którym nie informowano wcześniej. Co ciekawe obydwie kwoty wyniosły tyle samo, tylko w różnych walutach. Pani na infolinii nie udzieliła żadnych informacji poza "zapłać, bo musisz". Ta firma to jakiś kant. Omijać z daleka. ZaletyŻadnychWadyNierzetelność -
~Klient / 2023-09-26 14:07
Tragedia . SMS z godzina dostawy . Czekam w domu na paczkę po czym okazuje się że paczka dostarczona do punktu UPS . Zero jakiejkolwiek informacji. Zerowy kontakt z kurierem. Nie polecam. WadyBrak informacji i zerowy kontakt -
~Klient 1 / 2020-04-10 18:01
Jeżeli chodzi o Strzegom i okolice to najgorsza firma kurierska, bezczelny i arogancki kurier. Wiecznie problemowy. Nikomu nie polecam tej firmy Zaletywiele -
~Klient ostatni raz / 2019-03-12 16:18
NAJGORSZA ! Wszystkie napisane negatywne opinie są prawdą. Zero kontaktu, nawet gdy chce sama zadzwonić, żeby nie narażać Pana Kuriera na koszty, to nie ma do kogo. Sms o godzinie 21, że jutro dostawa. Ani godzin, ani możliwości zmiany (tylko na wyrzucenie paczki do punktu i samodzielny odbiór). O tej porze i z takimi informacjami raczej nic na drugi dzień nie załatwię. I kończy się bieganiem po mieście i dźwiganiem ciężkich paczek. Panowie Kurierzy chcą, żeby szanować ich pracę - oczywiście, ale to działa w dwie strony. A w firmie UPS szacunku dla Klienta absolutnie brak. ZaletyŻadnejWadySame wady -
-
~klient UPS / 2019-12-21 11:47
Nie polecam!!! Najgorsza firma kurierska na polskim rynku. Cały dzień byłam w domu a wieczorem na śledzeniu przesyłki pojawiła się informacja o próbie doręczenia, której nie było. Od nieuprzejmego Pana z obsługi telefonicznej otrzymałam informację, że kurier na pewno był u mnie, tylko pewnie dzwonek nie działał, albo ja kłamię, że byłam. Kolejna próba dostarczenia będzie następnego dnia roboczego i mam oczekiwać "wizyty" kuriera od 9.00 do 12.00 Nie zadzwonią wcześniej żeby dokładniej określić czas, bo nie świadczą takiej usługi! A klient przecież nie ma nic innego do roboty tylko oczekiwać w domu aż łaskawy Pan kurier raczy się pojawić i łaskawie dostarczy zamówioną i opłaconą paczkę! A jak mi się nie podoba to mogę sobie paczkę odebrać w oddziale (10 km od centrum miasta). To jest jawne i bezczelne lekceważenie klienta. Nie miałam możliwości wyboru innej firmy kurierskiej, ale na drugi raz nie kupię nic u sprzedawcy, który korzysta z usług wyłącznie firmy kurierskiej UPS. ZaletyBrak -
~Klient UPS / 2022-12-27 16:04
Omijajcie UPS szerokim łukiem!!! Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Nie dostarczają paczek na czas i nie szanują klientów.
Kurier przyjeżdża sobie kiedy chce - bez żadnego wcześniejszego maila, smsa z informacją że dziś przyjedzie kurier itp. Oczekują chyba, że na tym świecie tylko oni pracują a reszta ma siedzieć 24/7 w domu czekać łaskawie na kuriera z UPS. Kurier kłamał, że był u mnie już dwa razy ( poprzedniego wieczora, a w podglądzie gdzie jest paczka - paczka wyszła dopiero o poranku). Oczywiście był tylko jeden raz. Odznaczył podwójne dostarczenie w monitoringu paczek , co oznaczało że już do mnie nie przyjedzie. Kurier wrzeszczał do mnie przez telefon i był chamski a na koniec rozłączył się bez żadnego słowa. Paczki oczywiście nie dostarczył. Musiałam osobiście pojechać po nią do sortowni (a że nie miałam blisko to więcej wydałam na paliwo, niż zapłaciłam za kuriera, który miał dostarczyć paczkę pod drzwi). Dzwoniąc na infolinię, spotkałam się z kolejnym chamstwem. Chciałam się dowiedzieć gdzie jest moja paczka, bym mogła ją odebrać, a dostałam informację, że oni jej już nie dostarczą i kobieta się chamsko rozłączyła (podczas mojej rozmowy, gdzie prosiłam ją o pomoc i tylko usłyszałam "pyk" rozmowa zakończona. Pojechałam na sortownię, odebrałam paczkę i chciałam złożyć skargę na tego kuriera, lecz kierownik bronił żarliwie swojego pracownika i tłumaczył się tym, że oni nie informują klientów o dostawach. Brak słów...
NIGDY WIĘCEJ UPS. SAMO CHAMSTWO, BRAK KLULTURY I NIE POTRZEBNIE WYDANE PINIĄDZE.
Korzystałam z usług innych firm kurierskich i tam zawsze dostawałam smsa lub maila z informacją że dziś będzie próba dostarczenia.
Wadybrak kontaktu, brak szacunku do klienta, brak dostarczenia paczki do domu ( mimo że się za to zapłaciło), kłamstwo, oszukiwanie klienta, brak kultury, narażanie na dodatkowe koszty -
~Klient UPS / 2023-09-28 10:20
Szanowni Państwo,
Firma UPS kłamie w żywe oczy. Nie dostarcza przesyłek na czas. Naraża klientów na dodatkowe koszty - kary umowne naliczane przez kontrahentów za nieterminowe dostarczenie towaru. Konsultanci manipulują danymi w systemie: u mnie przesyłka została wysłana w piątek z Chin, w poniedziałek "zeszła z cła". We wtorek przesyłka według systemu UPS była w doręczeniu (oczywiście nie dotarła), w środę ktoś zmienił status w systemie na "Opóźnienie" i mimo wielokrotnych zapewnień, że przesyłka zostanie dostarczona w środę nie dotarła. UPS zapewnił mnie, że oddzwonią w ciągu godziny do mnie z informacją, ale oczywiście nie oddzwonili. Co więcej, w czwartek bezczelny konsultant, powiedział mi, że dzwonili do mnie, ale miałem zajęty telefon co jest kolejnym kłamstwem. Reasumując transport Chiny-Polska 3 dni, odprawa celna 1/2 dnia, dostawa na terenie Warszawy i okolic 3 dni. Obsługa klienta, uciążliwa (call center zniechęcający do uzyskania informacji), niekompetentna, kłamliwa i zmieniająca statusy w systemie, aby ukryć swoje lenistwo lub indolencję. Najgorsza ze wszystkich firm kurierskich w Polsce.
Dla mnie jako klienta: obsługa 0, czas dostawy 0, dodatkowe koszty generowane przez firmę kurierską 0, zmarnowany czas 0.
Serdecznie nie polecam.ZaletyBRAKWadyKrętactwo, Kłamstwa, unikanie odpowiedzialności -
~klient535 / 2021-07-02 11:31
O wyczynach tej firmy kurierskiej można pisać godzinami.
Kurier miał dostarczyć paczkę, odbiorca poprosił o chwilę by przeliczyć pieniądze co poskutkowało naturalnie gniewem szanownego Pana kuriera, który zobowiązał się do przyjazdu w dniu następnym. Jeszcze tego samego dnia po wizycie otrzymałam maila, w którym poinformowano mnie o zwrocie paczki do nadawcy. Powodem było rzekome „odmówienie” odbioru paczki przez odbiorcę. Chamstwo na każdym kroku z ich strony, absolutnie nie polecam, przez takich niekompetentnych panów ta firma prędzej czy później rozleci się w drobny mak.
strona 119 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- nastepna »