ZaletyBRAK!
strona 118 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »
-
~Klaudia / 2019-07-24 11:15
Tragedia! Zero kontaktu. Kurier twierdzi, ze był pod adresem, a jest to kłamstwo. Niejednokrotnie się zawiodłam! -
-
~Klaudia / 2019-09-25 15:34
Rzadko kiedy dodaje negatywne opinie ale w tym momencie nie mam innego wyjścia.
Czekam pierwszy dzień w domu do wieczora miał przyjść rzekomo kurier. Przychodzi informacja że kurier był ale nikogo nie zastał.. kolejny raz tak samo, kolejny również... Aż przesyłka trafia do nadawcy.
Nie polecam, lepiej wysłać pocztą polską lub DHL czyli firmą która jest kompetentna i wie co robić żeby klient był w pełni zadowolony.ZaletyBrak jakiej kolwiek zaletyWadyWszystko opisanie w opinii. Zalet brak a wad zbyt wiele. Zróbcie coś z tym w końcu!!!! -
~Klaudia / 2020-03-26 14:27
W czasie koronawirusa wybrałam kuriera do domu, bo siedzę w domu i mam jak przyjąć tu paczkę. Kurier nie podjął ŻADNEJ próby doręczenia (nie dostałam sms, maila, telefonu, nikt nie zadzwonił domofonem). Chciałam zadzwonić na infolinię, ale po 8 minutach czekania coś się rozłączyło, napisałam maila, ale nikt nie odpisał. Kurier zostawił przesyłkę 3,6km od miejsca dostarczenia, czyli dla mnie dwa tramwaje lub 40 min spaceru w temperaturze 1 st. Nie polecam, totalnie nieodpowiedzialni, dno. ZaletyBRAKWadyWszystko, zwłaszcza nieodpowiedzialność -
~Klaudia / 2021-03-04 18:53
Najgorsza firma kurierska -o ile moze ja tak nazwać- jaka znam. Kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczki i nadaje status że nikogo nie było w domu . ZaletyBrak zalet -
~Klaudia / 2021-06-24 14:25
Kurier wczoraj przyjechał z monitorem zadzwonil 2 razy szybko dzwonkiem że, nie zdążyłam nawet dobiec do drzwi z piętra w mieszkaniu :) poczym dzisiaj miał się zjawić - nie zjawił i zostawił ciężki monitor w punkcie w takie upały, po to zamawiam kuriera by mieć paczkę w domu, a nie x km od domu : ZaletyBrak -
~Klaudia / 2021-08-18 10:24
Kurier podobno był a jednak nikt z 4 osób będących w domu nie słyszało by ktoś zapukał do drzwi. Nie ma numeru by móc skontaktować się z rzekomo będącym u nas kurierem. Zachowanie to zdarza się praktycznie za każdym razem podczas gdy paczkę ma doręczać UPS.. Gdyby ode mnie zależało kto przywiezie paczkę nigdy nie zgodziłabym się na tego dostawce. Zaletynie maWady- problemy z dostawą
-brak numeru do dostawców
- i wiele więcej -
~Klaudia / 2022-06-20 17:06
Porażka!!!!!!! Wykuoiona opcja dostawy na sobotę do 18:00, po czym przewidywany termin doręczenia przesyłki za 10 dni. Panie z infolinii nie są w stanie nic zrobić, UPS położył kluczową dla naszej firmy paczkę - NIE POLECAM. DNO WadyWSZYSTKO -
~Klaudia / 2022-08-12 13:12
Kurier zapewniał że paczka będzie na czas jednak nie dotarła.... Czemu? Jak się okazało błąd przy sortowaniu za który ma klient odpowiadać! Żenada. Pani z obsługi bardzo niemiła, zero informacji o tym gdzie jest paczka i kiedy będzie możliwa dostawa. Nigdy więcej tej firmy! Nie polecam. -
-
~Klaudia / 2023-03-10 20:18
Nie polecam usług tej firmy! Czekamy z mężem na paczkę, w której jest sprzęt medyczny. Paczkę wydano do doręczenia w piątek, czas dostawy do wieczora, jest 20:16 i zmieniono dzień dostawy na dalszy, nieokreślony. Brak kontaktu z kurierem. Kpina! -
~Klaudia / 2023-04-21 21:38
Jedna wielka masakra., nie polecam zamawiać czego kolwiek jeśli dostarczyć ma yo upsq -
~Klaudisz / 2019-09-24 12:54
gówniania firma nie potrafi do 12 nawet przesylki dostarczyc nie polecam dhl lepsze -
~Klienkta / 2019-03-01 12:20
Najgorsza firma kurwierska - ani telefonu, ani smsa, że kurwier będzie. Dobrze, że kartke zostawił i pkt odbioru relatywnie niedaleko. Ale nigdy, ale to przenigdy nie udało mi się żeby UPS faktycznie paczke mi dostarczył. Za każdym razem musiałam iść ją gdzieś odebrać. A najlepsze jest to, że w budynku mamy pana od security, u które jakimś cudem inne firmy ZAWSZE zostawią jak nie zastaną odbiorcy. A tutaj NIGDY przeninigy ani smsa, ani godziny, ani dnia. I potem świstek w skrzynce i trzeba iść odebrąć. Może od razu zróbmy z tego paczkomat. -
~Klient / 2019-05-08 16:36
Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia ...kurier nawet nie pojawia się pod adresem... specjalnie wziąłem 2 dni wole i kurier nie dał rady dostarczyć mojej paczki... ZaletyŻadna !WadyNie ma kontaktu z kurierem
Kurier nie dzwoni jak nie zastanie kogoś w domu nawet się nie pojawia pod adresem
Infolinia i ich system głosowy to jakas porażka -
~Klient / 2019-07-22 00:03
W Gdańsku ta firma ma renomę najgorszego kuriera. Nie wiem.. jak można tak upaść? Pamiętam czasy gdy ups kojarzył się z drogim prestiżowym dostawcą. Nic z tego już nie zostało... Kurier przyjeżdża kiedy chce o ile w ogóle przyjedzie bo od jakiegos roku jest moda na to że tylko dostajemy powiadomienie o przekazaniu paczki do access point. Taka sytuację miałem w środę. Bylem na urlopie i przebywałem cały dzień w okolicy wejścia do domu. Kuriera brak. Sprawdzam wieczorem maila i o dziwo nie było mnie w domu! :o i teraz muszę jechać 34 min (wg Google maps) tramwajem i odbierać moją paczkę za którą zapłaciłem w jakims monopolowym na końcu miasta! Skandal! -
~Klient / 2020-01-15 18:23
Żenada i brak profesjonalizmu!!! Paczka została dostarczona pod inny adres niż podany (kurier nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą nie potwierdza tożsamości odbiorcy), w dodatku z opóźnieniem. Po próbie złożenia reklamacji na stronie UPS konsultantka na infolini (długie oczekiwanie na rozmowę) okazuje sie osobą niekompetentną (delikatnie mówiąc), nie potrafi przyjąć właściwie reklamacji traktując klienta mało poważnie.
NIE POLECAM!!!ZaletyBrakWadyNiepoprawny adres doręczenia.
Brak kompetencji konsultanta na infolinii.
Profesjonalna obsługa klienta. -
~Klient / 2020-01-31 13:20
Najgorsza firma kurierska, tydzien już czekam na swoją przesyłkę na dodatek dostałam informację że była próba doręczenia ale nie było pieniędzy jestem cały czas w domu i kurier nawet sie nie pokazał szkoda czasu i nerwów na takich oszustów... ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Klient / 2020-04-29 16:06
Bardzo niemiły kurier. Pretensjonalna obsługa klienta. Paczka nie na czas, a kurier najlepiej zostawiłby tam gdzie mu najwygodniej, a nie pod miejscem dostarczenia. Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPS. Nie polecam. -
~Klient / 2020-06-18 15:42
Najgorsza firma kurierska. Odkąd pamiętam zawsze są problemy z kontaktem firmy kurierskiej (kuriera) z odbiorcą przesyłki. Cały dzień oczekiwania na przesyłkę i zero informacji od kuriera kiedy można się spodziewać dostarczenia. Mamy XXI wiek i tak trudno wysłać info z prawdopodobnym czasem dostarczenia przesyłki. Ewentualnie krótkim telefonem od kuriera, że np.za pół godziny będzie. WadyBrak kontaktu z odbiorcą jedyny kontakt przez e-mail z informacją na temat dostarczenia przesyłki, czytaj" spodziewany czas dostarczenia przesyłki - Koniec dnia" -
~KLIENT / 2020-11-05 17:51
Od czterech dni UPS nie może dostarczyć przesyłki UPS SEVER - lotniczej z Polski do Hiszpanii nr 1ZA123310494132983. Kurier w Cordobie obraził bo zażądał NAPIWKU i jak nie dostał to zabrał paczkę i UCIEKŁ. W systemie pojawiła się informacja, że odbiorca się wyprowadził. Po interwencji na infolinii polskiej i hiszpańskiej kurier miał ponownie dostarczyć paczkę dziś o 18.00 ale w systemie jest, że był o 13.00 i nikogo nie było co jest wierutnym kłamstwem. Znowu rozmowa w infolinii z prośbą o zmianę kuriera, ale i w Hiszpanii, i w Polsce odpowiedź ta sama nie potrafimy. Jak u Barei "nie mam i co mi pan zrobi". Ciekawa czy ktoś w tej niekompetentnej firmie jest w stanie rozwiązać ten problem. Czy DOPISEK "SEVER" TO KOLEJNE KŁAMSTWO UPS -
~Klient / 2020-12-04 17:52
Przez zepsuty domofon kurier nie mógł wejść do klatki, więc trzeba było wyjść przed blok. Od zakończenia połączenia do wyjścia na zewnątrz upłynęły 3 minuty. Kuriera juz nie zastano. Zwyczajnie sobie poszedł, nie poinformował o tym i nie odebrał już ani jednego połączenia. Kilkanaście minut później przyszło powiadomienie, że paczka nie została doręczona, ponieważ nie zastano klienta przy próbie doręczenia paczki.
strona 118 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- nastepna »