Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Katarzyna / 2019-11-26 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie siedziałam w domu cały dzień, żeby nie przegapić kuriera, a popołudniu dostaję informację o zmianie statusu, że nie zastał mnie on w domu, dlatego teraz muszę specjalnie tarmosić się z maleńkim dzieckiem nie wiadomo gdzie, żeby sobie paczkę przywieźć z powrotem. Widzę jednak, że wiele osób skarży się na to samo, dlatego lepiej zamknijcie tę żenującą firmę i dajcie zarobić tym, które szanują czas innych ludzi...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele, żeby się nad nimi rozwodzić...
  • ~Katarzyna / 2019-12-13 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z klientem. Kurier nie raczy nawet zadzwonić domofonem. Siedzę cały dzień w domu i nagle dostaje maila ze nie było nikogo... Podobno był 3 razy a awizo wystawione tylko jedno (przy dwóch osobnych paczkach) i nie podpisane do jakiego zamówienia się to tyczy. Infolinia dramat, rozmawiasz z komputerem a na koniec dowiadujesz się, że nie może zlokalizowac przesyłki..... W efekcie paczki wróćiły do nanadawcy. NIGDY WIECEJ!
    Zaletyzero zalet
    Wadybrak kontaktu z klientem, jakiegokolwiek!
  • ~Katarzyna / 2019-12-20 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurierska jaka istnieje na polskim rynku. Pracuja wredni niewyszkoleni ludzie. Zarówno kurierzy jak i pracownicy infolinii. Kontaktu z kurierem brak. Planowane dostarczenie paczki od 8:00 do 19:00. Po całym dniu oczekiwania paczki, kurier zaznacza, ze paczki nie odebrano ( gdzie w ogole nie zjawił sie pod adresem). Nastepny dzien ta sama sytuacja, po czym paczka zostaje zwrócona do nadawcy, poniewaz kurier wpisał informacje, ze pierwszego dnia została zaznaczona odmowa przyjecia paczki, gdzie tak na prawde nie było kuriera. Infolinia gubi sie w swoich kłamstwach.
    Zaletybrak
  • ~Katarzyna / 2020-05-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta - czekałam na infolinii ponad 10 minut, po czym zostałam automatycznie rozłączona. Przesyłka dotarła po prawie dwóch tygodniach od momentu otrzymania powiadomienia, że dotrze w ciągu 2-3 dni. Przy czym warto zaznaczyć, iż dotarła w ciągu 2 dni od momentu złożenia reklamacji u nadawcy. Nie jest to pierwszy raz, kiedy ta firma kurierska zawiodła kompletnie, w tym momencie jestem skłonna do rezygnacji z zamówienia, jeżeli sklep nie będzie miał innej firmy kurierskiej w opcjach dostawy. Żałuję, że nie ma minusowych gwiazdek.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, dostawa niewyobrażalnie powolna, bardzo zła jakość dostawy, obsługa klienta na najniższym poziomie - a właściwie jej brak
  • ~Katarzyna / 2020-09-03 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne praktyki. Czekaliśmy w domu na kuriera 3 dni. Zero kontaktu czy jakiejkolwiek informacji, jedyne to meil z podaną datą dostarczenia. Po długich walkach z automatyczną informacją w końcu udało się połączyć z konsultantem. Okazało się, że przesyłka została PRZEKIEROWANIA DO PUNKTU Z POWODU NIEZASTANIA NIKOGO W DOMU!!!!!Dodam, że w domu ktoś bez przerwy był, nie dostaliśmy ŻADNEJ informacji o przekierowaniu i miejscu gdzie jest nasza przesyłka!!! Żenująca firma, zwykli złodzieje!
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo przy doręczeniu przesyłek, brak informacji, utrudniony kontakt
  • ~Katarzyna / 2021-06-22 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka. Kurier bezczelny i nie miły. Po wcześniejszej rozmowie telefonicznej że dostarczy przesyłkę, nawet się nie pofatygował przyjechać pod wskazany adres. Firma pieniądze skasowała, a ja musiałam jechać do miejscowości obok osobiście odebrać przesyłkę większych gabarytów. Na dodatek kurier żeby nie przyjeżdżać wymyślił sobie rezygnacja z odbioru. Dziwię się ze przy takiej konkurencji ta firma jeszcze egzystuje.
  • ~Katarzyna / 2021-08-16 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła. Dostaje wiadomości iż nie było mnie w domu.nikt nie podjął próby doręczenia każdorazowo czekałam na paczkę. Nie polecam. Dodzwonić się w sprawie reklamacji graniczy z cudem. Zamówiłam ponownie przez innego przewoźnika polecam nie tracić czasu inerwow na ups




  • ~Katarzyna / 2021-10-28 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niestety trafiła do jakiegoś punktu mimo że cały czas jestem w domu i na nią czekam. Specjalnie zamówiłam do domu i opłaciłam ponieważ jestem po operacji i nie mam możliwości odbioru inaczej. Próba wyjaśnienia sprawy z kurierem nie powiodła się. Człowiek kłamie, jest niegrzeczny, wykrzyczał swoje i się rozłączył.
    ZaletyBrak jakichkolwiek
    WadyNieuczciwość i chamstwo
  • ~Katarzyna / 2022-02-21 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z jaką przyszło mi współpracować, a było ich kilka.
    Wysyłając przesyłkę za granicę nie otrzymałam wymaganych dokumentów celnych do wypełnienia.
    Kurier odjechał bez paczki, musiałam ją zanieść osobiście do punktu, mimo że w usłudze było wyraznie napisane, że kurier odbierze paczkę z domu.
    W punkcie odebrali paczkę, miesiąc leżała na magazynie, po tym czasie została do mnie zwrócona.
    Zmarnowane godziny wiszenia na infolinii. Po złożeniu reklamacji czekałam 2 miesiące na zwrot środków!
    Po czym po miesiącu przyszło wezwanie do uregulowania płatności za to, że kurier dostarczył zwrot do domu...
    Unikać szerokim łukiem!
    Zaletybrak
    Wadyfirma nie wysyła na maila potrzebnych dokumentów, bardzo długi czas oczekiwania na zwrot środków, dodatkowe dopłaty do reklamacji
  • ~Katarzyna / 2022-03-23 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na kuriera ale podobno nikogo w domu nie zastał. Za każdym razem jak czekam na paczkę z UPS to kierowca trafia chyba do innego wymiaru gdzie dom jest pusty.

    Już nawet Poczta Polska ma lepsze usługi kurierskie!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu. Kurier zamiast się pojawić podaje przyczynę: odmowa przyjęcia paczki.
  • ~Katarzyna / 2022-08-12 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy piątek, od wtorku czekam na dostawę przesyłki(opłaconej i przekazanej firmie kurierskiej UPS w poniedziałek). Codziennie sprawdzałam co się dzieje z paczką, pilnie potrzebna rzecz dlatego zdecydowałam się na kuriera. Przez kilka dni była informacja, że paczka jest w drodze, wstrzymana w celu przyszłego dostarczenia - cokolwiek to znaczy. Dzisiaj w piątek czyli po kilku dniach w końcu paczka ruszyła z miejsca dalej, ale ku mojemu zaskoczeniu nie do mnie tylko do jakiegoś punktu tatuażu czynnego do 17.00. Kurier bez próby dostarczenia paczki do mnie i bez pytania zawiózł ją gdzie uznał za stosowne. Jeszcze nie wiem czy uda mi się ją odebrać ani też czy rzeczywiście tam jest czy tylko tak widnieje w systemie. Gratuluję firmie, że w czasach takiej konkurencji na rynku nie potrafi dostarczyć zwykłej paczki ważącej z 200 gram wielkości koperty maksymalnie A4. W czasach, w których firmy dostarczają przesyłki następnego dnia, nie wspominając o fakcie wysyłania smsów z godzinami dostarczenia paczek i numerami telefonów do kurierów obsługujących teren. Nawet nie próbujcie się zmieniać, po prostu zamknijcie ten interes. NIGDY WIĘCEJ UPS!!!
    Zaletynie zauważyłam
    Wadywszystkie możliwe, kurier a nie dostarcza paczek, sama muszę sobie po nią pójść, dostawa prawie po tygodniu, brak możliwości skontaktowania się
  • ~Katarzyna / 2022-10-03 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny paczka nie została dostarczona pod wskazany adres
    Trzeba dzwonić i sie upokinac o swoją paczke
    Przez co czas dostawy jest przedłużony przynajmniej o tydzień
    WadyNajgorsza firma kurierska
  • ~Katarzyna / 2022-12-09 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Prywatnie kupuję czasem kosmetyki czy inne rzeczy w USA lub Korei i mam doświadczenie z DHL i UPS. W przypadku odprawy celnej obsługa klienta z DHL dzwoni, pisze meile, tłumaczy, itp
    UPS bez konsultacji ze mną (klientem, z którego portfela uiszczane są opłaty) wypełnia błędnie dokumenty, co skutkuje zawyżonymi opłatami w polskim urzędzie. chcę się dowiedzieć, co konkretnie jest objęte kwotą wskazana do zapłaty (wskazana w meliu). Obsługa telefoniczna nie wie, podaję jakiś adres mailowy UPS (nie reklamacyjny) i każe mi dzwonić do Urzędu Skarbowego. Dzwonię do urzędu, pan kompetentnie podaje mi przepisy i mówi, że pewnie UPS jako mój operator pocztowy wypełnił dokumenty za mnie i do niego muszę się zwrócić. Dzwonię do UPS , kolejny raz obsluga klienta nic nie wie, ale podaję adres UPS reklamacje. Piszę do reklamacji i mam im podać 7 rodzajów informacji. Reklamacje nie kontaktują się inaczej niż meilem i nic nie tłumaczą. Tymczasem dzwoni kurier z UPS i on twierdzi, że odmawiam przyjęcia przesyłki. Podałam już wcześniej inny adres do doręczenia, ale do kuriera to nie dotarło. Kurier dociera, mam płacić cło, ale tylko ......gotówka. sorry, nie noszę gotówki ze sobą w tej kwocie. Gdyby można było UpS dałabym punkty ujemne.

    Kolejny dzień, kolejna przesyłka, ale inna firma kurierska, bo dzwoni pani z DHL, informując, że będą za mnie wykonywać odprawę celną i przesyła melia, abym opisała zakupy itp. pani pyta, co chcę wiedzieć, prosi o telefon w razie jakichkolwiek pytań itp. wypełniam meilem informacje dla DHL i mam poczucie rozdwojenia kurierskiego. Wiem jedno - UPS będę omijać z daleka
    ZaletyBrak
    WadyBrak komunikacji, błędy w odprawie celnej skutkujące naliczeniem cła na produkty objęte stawka zero, itp ...
  • ~Katarzyna / 2023-01-25 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów!!!
    Banda debili!!!
    Czekasz na paczkę a nikogo nie ma,podrzucają byle gdzie,jak im wygodnie!
    ZaletyŚmiech na sali!
    WadyWszystko!!!
  • ~Katarzyna / 2023-02-15 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyna firma na rynku która nie dostarcza paczek. W tym trzeba przyznać jest najlepsza. Całe szczęście wybrałam płatność przy odbiorze bo pewnie oszwabili by mnie jak innych.
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Katarzyna / 2023-09-22 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni siedzę w domu w oczekiwaniu na kuriera. Nie dość, że nie pojawił się nikt, nikt również nie zadzwonił ( na paczce podano nr telefonu). Przesyłka została zawieziona do punktu odbioru, który jest czynny codziennie do godz. 15.00!
    O tym, że nie dostałam żadnego maila z informacją o statusie przesyłki nie wspomnę. Gdyby nie powiadomienie z Allegro z numerem przesyłki, nie wiedziałabym, gdzie się ona aktualnie znajduje. Bo awizo żadnego też nie ma.
  • ~KATARZYNA / 2025-08-04 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalna porażka !!! Nikt mnie nie powiadomił, że będzie kurier z przesyłką (brak maila czy sms-a).Bez mojej zgody kurier zostawił przesyłkę uwaga!! grzejniki w jakimś oddalonym punkcie-sklepie z balonami z adnotacją, że mnie nie było w domu (byłam). O tym wszystkim dowiedziałam się po 5 godzinach poszukiwania...paczki.
    Po czekaniu na infolinii w sumie 40 min. złożyłam reklamację o 12.40 w ciągu godziny miał się ktoś ze mną skontaktować dalej czekam mamy 18.25.
    Dalej bez komentarza chociaż ciężko zachować kulturę słowa.
    Wadyżenada
  • ~Katarzyna Horak / 2023-01-19 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier 3 razy podobno był u mnie w pracy z przesyłką i mnie nie zastał dziwne bo nawet go na monitoringu nie było o tych godzinach co napisał nie mówiąc już że nie dzwonił
  • ~Kate / 2020-04-28 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kontakt z nimi graniczy z cudsm. Nie odebrali paczki na czas i nawet tego nie zgłosili. Paczka została idebrana w czwartek z Legnicy a odorawa celna odbyła się dopiero w poniedziałek po południu no ciekawe.
    DHL, Dachser i inne sledycje - zero tego typu problemow.
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Kate / 2022-09-08 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo był z paczka, ale nikogo nie został jestem w 9 miesiącu ciąży i nigdzie się nie ruszam więc nie ma możliwości że mnie nie było. Na stronie z śledzeniem jest inf że paczka jest w drodze do punktu który jest dokładnie za rogiem mojego domu, paczka tam próbuje trafić przez Warszawę chyba bo jej tam nie ma i od ponad 2 h jeszcze tam nie dotarła. Na infolini dostałam informację ze mogą nadac paczkę ponownie i do 2 dni powinna być u mnie, pytanie czy jak jutro zacznę rodzic to czy kurier przywiezie mi rzeczy do szpitala?
    Wybrałam ta firmę ponieważ wykażą się większym profesjonalnoscia niż dpd ale mój błąd!!dużo im brakuje zacznijcie zatrudniać ludzi którzy chcą pracować a nie podlotków którzy się nie znają na dostarczaniu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady jak widać powyzej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8221
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4626
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173