strona 114 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »
-
~Kasia / 2023-02-15 13:21Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Od dwóch dni czekam na przesyłkę. Kurier nie umie dostarczyć. Nie potrafi zadzwonić do mnie. Nie ma tez numeru do kuriera. Najgorsza firma jaka może być. Nigdy więcej! -
-
~Kasia / 2023-06-26 16:35Ocena: 1.00 / 5
Odradzam wszystkim korzystanie z opcji dostawy paczek przez UPS na obrzeże Ochota Rakowiec , ponieważ kurier obsługujący ten rejon nie kontaktuje się z odbiorcą w żaden sposób , nie zostawia powiadomienia , a paczkę od razu przekazuje do POP na Pruszkowską . Zapomnijcie o telefonie , awizo , albo drugiej próbie dostawy .
To najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia -
~Kasia / 2023-08-28 13:50Ocena: 1.00 / 5
Otrzymałam informacje że kurier nie zastał nikogo pod adresem a nawet nie podjął próby doręczenia paczki bo jestem na cały czas na miejscu. Jakbym chciała biegać po punktach odbioru zamówilabym paczkę do paczkomatu. Pieniądze biorą a paczek nie doręczają!!! -
~Kasia / 2025-03-06 16:34Ocena: 1.00 / 5
ŻENADA!!!! Człowiek cały dzień czeka na kuriera, po czym otrzymuje info, że go w domu nie było!!! To gdzie byłam, na księżycu czy może kurier tam próbował doręczyć paczkę, bo nie do mnie.... chyba, ze tacy u Was lenie pracują, bo za każdym razem jest z wami problem. ZaletyżadneWadysame -
~Kasia_będzin / 2023-05-24 12:01Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przyszedł pod adres , tylko zostawił paczkę w punkcie odbioru, zero powiadomienia, gdybym nie napisała do sprzedającego nawet bym nie wiedziała gdzie jest paczka. Po to jest kurier żeby dostarczyć paczkę pod wskazany adres WadyLeniwy kurier -
~kasiau4 / 2019-02-19 14:27Ocena: 1.00 / 5
Paczka była w moim mieście, ale nie wiem czy kurier był u mnie, gdyż nie zostawił mi żadnej wiadomości, gdzie ewentualnie miałabym odebrać przesyłkę. ZaletybrakWadyniekompetentni przedstawiciele -
~Kaska / 2021-03-22 18:59Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.Zero informacji.Zero kontaktu.Paczek trzeba samemu szukać.Dzis znalazłam swoją paczkę 2 km od mojego miejsca zamieszkania.Kurier zostawił pod innym adresem -
~Kaska21 / 2020-05-29 12:13Ocena: 1.00 / 5
Porażka! Paczka miała przyjść wczoraj,a doszła dzisiaj. Dwa dni z życia ujęte i urlop w pracy, żeby czekać na jesnie Pana. Brak kontaktu od strony kuriera, dodatkowo zero informacji, że kurier nie dojedzie tego dnia w którym była zaplanowana dostawa. Kilo mułu i na to 2 metry gnoju. Nie polecam! ZaletyBrak. Chociaż paczka dotarła po czasie.WadyNie będę pisać książki na ten temat -
-
~Kasztan / 2022-05-13 20:16Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem, żywy pokarm dla moich gadów, 10 dni a paczki wciąż nie ma. Zawartość jest już prawdopodobnie martwa. Zero kontaktu z kurierem, codzienna wiadomość o dostarczeniu paczki w godzinach 11-16 a kuriera nikt na oczy nie widział. Nie polecam ZaletyŻadneWadyWszystko -
~Kaś / 2020-04-20 11:50Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy!
Zero kontaktu z firmą
Zero kontaktu z kurierem
Rozmowa z robotem na infolinii, to jest hit!
Żenada i brak profesjonalizmu
Bardzo ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje
o dostarczeniu paczki.
Nie wiem czy będzie mi dane w ogóle ją odebrać.ZaletybrakWadybrak kontaktu z firmą, robot na infolinii, -
~Kat / 2021-10-14 14:31Ocena: 1.00 / 5
Żałuję, ze nie można dodawać ujemnych punktów.
Brak obsługi reklamacji skarg i zażaleń. Kurier agresywny rzuca paczkami, -
~Kat / 2022-03-08 13:40Ocena: 1.00 / 5
Raz zadzwonią dzwonkiem i już uznające nikogo nie ma, -
~Katarzyba / 2021-10-04 18:56Ocena: 1.00 / 5
Dramat obsługa!! Nie polecam nadawanie paczek tą firmą. Realizowania płatności PayPal nie przechodzą, dodanie karty kredytowej po zalogowaniu również jest problematyczne. Infolinia nie pomocna i spychająca problem. WadyBRAK -
~Katarzyna / 2018-07-21 00:47Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy (nagminnie) nie dostarczają paczek pod wskazany adres. Można od razu liczyć na sms, że "kurier nikogo nie zastał pod wskazanym adresem" i że paczka została skierowana do punktu odbioru (zdarzyło się, że wskazany przez nich punkt odbioru nie istniał nawet w ich systemie!) Brak kontaktu z biurem obsługi klienta! Myślę, że spokojnie mogliby wprowadzić opcję 'odbiór w punkcie' zamiast wprowadzać w błąd klienta, że kurier będzie próbował dostarczyć paczkę (w 90% przypadków nie będzie próbował, chyba, że ma naprawdę dużą przesyłkę do dostarczenia). Jak dla mnie to był OSTATNI raz z tą firmą! ZaletybrakWadykurierzy nie dostarczają paczek
brak kontaktu z biurem obsługi klienta
brak szacunku do klienta -
~Katarzyna / 2019-02-14 14:53Ocena: 1.00 / 5
WROCŁAW
paczka ważąca ponad 30kg, kurier - zgodnie z regulaminem nie ma prawa zostawić jej w access point. 5.02 pierwsza próba doręczenia, faktycznie nie ma mnie w domu - kurier dzwoni, pytam o mozliwość doręczenia kolejnego dnia. Kurier wyraża zgodę. 3h później dzwoni kolejny kurier i informuje mnie, że zostawił paczkę w access point, na moją uwagę, że to ponad 30kg i nie powinien jej tam zostawiać, usłyszałam tylko, że nie ma obowiązku w ogóle do mnie dzwonić, po czym zwyczajnie się rozłączył. Zatem infolinia, dostaję informację, że następnego dnia kurier odbierze paczkę z AP idostarczy ją tego samego, max kolejnego dnia (środa lub czwartek). w piątek przesyłki nadal nie ma. po połdudniu dzwonię na infolinię, dostaję informację, że kurier nie odebrał paczki z AP i próba doręczenia nastąpi w poniedziałek. Kolejny dzień zostaję w domu uczekując na kuriera. po godzinie 12 na stronie śledzenia przesyłki informacja, że została podjęta próba doręczenia, a mnie nie było w domu(!!!!) Znów infolinia. Oni nie wiedzą co się stało, to pewnie błąd systemu. Mają oddzwonić za 10 minut. Niestety nikt nie oddzwania. Dzwonię jeszcze raz, w tym czasie dzwoni domofon -kurier z moją upragnioną przesyłką. Niestety - paczka jest rozszarpana, części przesyłki wystają z kartonu. Proszę kuriera o protokuł uszkodzenia, on go nie posiada, może dowieźć jutro i albo paczkę odbieram, albo on ją zabiera. Odbieram, ale od razu dzwonie na infolinię, żeby zgłosić reklamację. Otrzymuję informację, że przepraszają, przyjmują zgłoszenie, kurier kolejnego dnia przyjedzie z dokumentami. Oczywiście nikt nie p[rzyjeżdża, 13.02 kolejny kontakc z infolinią - moje zgłoszenie nie zostało zarejestrowane, pewnie przez błąd systemu, ale już ton naprawiają. na pytanie o numer zgłoszenia pani odpowiada, że takowego nie ma. proszę o potwierdzenie mailowe, ona nie ma dostępu do skrzynki, więc jaką mam gwarancję, że tym razem zgłoszenie zostanie przyjęte?? W końcu dostaję adres mailowy, na który mogę napisać skargę.Wadybrak konktaktu z kurierem
infolinia nie jest w stanie udzielić informacji
fałszywe informacje w linku do śledzenia przesyłki
płatna infolinia -
~Katarzyna / 2019-05-27 13:18Ocena: 1.00 / 5
Dostałam standardowo smsy, że kurier nie zastał nikogo w domu, a jestem w nim cały dzień nawet domofonu nie było :) z resztą przez problemy z upsem na paczkę czekam ponad tydzień dłużej. -
-
~Katarzyna / 2019-06-12 16:45Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie została dostarczona do domu, mimo, iz caly czas ktos byl i oczekiwal na paczke, nastepnie wiadomością smsowa otrzymalismy informacje, ze paczka jest do odbioru w punkcie, w ktorym jednak jej nie bylo, okazało sie ze leży w innym punkcie, o czym dowiedzielismy sie dopeiro po dodzwonieniu sie do centrum obslugi klienta i "przebiciu" sie przez automatyczna sekretarke. Fatalna obsluga, najgorsze doswiadczenia z uslugami kurierskimi z jakimi mialam do czynienia, nie polecam, juz lepiej skorzystac z uslug poczty polskiej, przynajmniej duzo taniej ZaletybrakWadynajgorsza firma kurierska -
~Katarzyna / 2019-07-10 11:44Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku.
Nie dość że człowiek siedzi w domu i czeka na paczkę to kurier oszukuje że nikogo nie było w domu i zostawia paczkę w punkcie. Sytuacja taka miała miejsce dwa razy. Po tel na infolinię usłyszałam tylko że może kurier przyjechać następnego dnia. Taka firma i taka obsługa klienta to po prostu żenada!!!!
Zero szacunku dla klienta. Nigdy więcej.ZaletyBRAK -
~Katarzyna / 2019-07-11 16:04Ocena: 1.00 / 5
Czekałam 2 dni na przesyłkę ale niestety nie została doręczona tylko pozostawiona w punkcie odbioru. Dowiedziałam się z maila że paczka czeka do odbioru w jakimś kiosku czy coś w tym rodzaju. Nie po to płaci się za przesyłkę aby teraz jeździć przez pół miasta aby ją odebrać. Od teraz będę starać się pomijać tą firmę!!!!! -
~Katarzyna / 2019-10-28 12:15Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu od kuriera, przesyłka dostarczona do innego miejsca bez próby dostarczenia jej pod właściwy adres. Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem, który "nie ma żadnych informacji poza tym, że przesyłka została doręczona do xx sklepu". Odradzam korzystanie z usług tej firmy, szczególnie w przypadku osób, które z jakiegoś powodu mają utrudnione wyjście z domu. ZaletyBRAKWadyBrak informacji o przesyłce, zero kontaktu ze strony kuriera
Brak próby dostarczenia przesyłki pod właściwy adres
Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem
strona 114 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »
