Zadzwonił domofon i pytam kto tam. Odpowiedź: kurier. Naciskam przycisk otwierania drzwi a on nie wchodzi tylko sobie odjeżdża. Dzwonię na infolinię. Wersja kierowcy, że nikt mu nie otwierał. W systemie wpisał, że nie byłam przygotowania do opłacenia przesyłki. Paranoja jakaś...
Zaletybrak
Wadyta firma to porażka
~Karolina / 2024-10-20 10:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Wysłałam firmie opis zawartości paczki prezwntowej do Anglii firma wygenerowała kod nadania, kilka godzin po zostawieniu paczki w punkcie dostałam wiadomość, że paczka nie może być nadana ze względu na zawartość nasion. Upomniałam się o zwrot 107 złotych, jednak UPS odpowiedziało, że nie. U innych przewoźników nie było żadnego problemu.
~Karolos / 2022-02-18 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy z przewoźników z jakim miałam doczynienia.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, dział reklamacji, stan przesyłek
~Kasia / 2018-11-16 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Masakra!!! Kurier nie kontaktuje się telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki - zostawia awizo, następnego dnia pojechałam odebrać przesyłkę w punkcie - a tam zamknięte (Pani się spóźniła 15 minut z otwarciem) a jak już się doczekałam - przesyłki brak. Zadzwoniłam na infolinię - a tam info, że paczka jeszcze u kuriera! To ja mam się uganiać za paczką? Czy to może firma, której za to płacę powinna mi ją dostarczyć...? Najgorsza firma EVER! Nigdy więcej UPS,nie polecam!
ZaletyBRAK
WadyBrak kontaktu telefonicznego, słabe accesspointy, brak kompetencji pracowników.
~Kasia / 2018-12-28 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia tragedia i jeszcze raz tragedia. Paczka dostarczana zawsze niezgodnie z opisem A obsługa na infolinii to jakieś żarty. Obsługi nie ma wogole. Spędziłam 40 minut na telefonie niestety nie ma szans żeby odebrał konsultant tylko ich śmieszne automaty. Nigdy więcej UPS.
ZaletyŻadne
WadyWszystko tragiczne
~Kasia / 2019-01-07 15:48
Ocena: 1.00 / 5
Paczki nie zostają dostarczone. Mało tego firma robi z klientów kretynów twierdząc że nie zastano nikogo pod wskazanym adresem co jest totalną bzdurą bo człowiek siedzi i czeka cały dzień. Zdecydowanie najgorsza firma kurierska.
~Kasia / 2019-05-27 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiadomo gdzie znajduje się paczka, kurier nie informuje o przyjeździe. Brak słów. Muszę jechać przez pół miasta po odbiór zamówienia, bo kurier nie raczył wykonać telefonu.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~kasia / 2019-10-28 11:15
Ocena: 1.00 / 5
przesylka nie dotarla wcale, zero kontaktu z klientem, obsluga telefoniczna z centrali nie dziala poprawnie, polikwidowane numerey do oddzilaow w miastach, porazka na calej lini
~kasia / 2019-12-06 00:37
Ocena: 1.00 / 5
Brak dostarczenia na dany adres zamawiałam 4 paczki i w różnych odstępach czasu wiec nikt mi nie wmówi że to mnie nie było w domu lub to przez to ze kurier się nie wrobił .
Nie zamawiam paczki do domu aby po nią biegać po mieście . Pani pod telefonem na infolinii nie interesują takie zagadnienia i niema nic do powiedzenia .
Zaletybrak
Wadynie dostarczanie zamówienia na miejsce i czas .
~Kasia / 2020-04-01 15:54
Ocena: 1.00 / 5
to nie powinna być firma kurierska to jakieś nieporozumienie
Zaletybrak
WadyBrak kontaktu z kurierem, barak informacji o przesyłce, nie można dodzwonić się na infolinii
~Kasia / 2021-01-27 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu ze strony kuriera, zostawił paczkę w punkcie bez uzgodnienia, żenada
~Kasia / 2021-10-28 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości kontaktu z kurierem, po kontakcie z infolinią informacja, że nie ma wykupionej usługi przekazania nr do kuriera... Kurier bez słowa zostawia paczke w punkcie odbioru, pomimo, że cały czas byłam w domu. Żenada i to nie pierwszy raz.
Zaletybrak
Wady0 kontaktu z klientem
0 pomocy na infolinni
oszukuja
~Kasia / 2021-11-26 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Moja paczka wraca bez powodu do anglii. Oprócz tego dane są niechronione i jakis debil wysyła mi email ze mam opłacic komus paczkę do USA ponad 700 funtów. szukaja jelenia.Problemy i nie mozna się połączyc tylko włącza się kretyńska sekretarka która nei umie spersonAlizować nr który podaje BARDZO WYRAŹNIE
Zaletyzero zalet
Wadybrak ochrony klienta i jego danych,naciaganie na kase przez lewe email,brak kontaktu ,starcone pieniądze za wysyłkę
~Kasia / 2021-12-03 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Kurier na terenie poronina wulgarny,niecierpliwy.Ta firma kurierska jest u mnie pierwszy i ostatni raz.
~Kasia / 2021-12-13 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Kurierzy nie dostarczają przesyłki, lecz zostawiają w punktach odbioru, nawet nie podejmując próby dostarczenia! Każdy raz mam problemy z przesyłką, jak jest dostarczana przez UPS. Przy tym żadnej komunikacji mailowej, o tym że przesyłka czeka w punkcie… Infolinia niw podaje numeru do kuriera i nic nie może poradzić.
ZaletyZero zalet.
WadyKurierzy nie dostarczają przesyłek
~Kasia / 2021-12-21 12:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska w kraju. Kurier, który nie kontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki (w przesyłce warzywa i owoce, które mają określoną trwałość). Przesyłki dostarczane w abstrakcyjnych godzinach kiedy normalni ludzie są w pracy. Kontakt z obsługą klienta niemożliwy, chyba, że ktoś chce sobie porozmawiać z maszyną. Dramat, nie zamówię nigdy więcej produktów, które ma dostarczyć ta firma.
~kasia / 2022-01-11 18:43
Ocena: 1.00 / 5
tragedia paczka nigdy nie zostala dostarczona do odbiorcy ups bez mojej wiedzy i zgody podwójnie pobral płatność po okolo 3 tygodniach ani widu ani slychu infolnia i osoby tam pracuje bezużyteczne sił i energii brak nie polacam. omijac z daleka
Zaletyzalet zadnych
Wadysame wady
~Kasia / 2022-05-16 14:54
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze odradzam. Musiałam doprosić się o telefon od przełożonej, po miesiącu czekania, po zgłoszeniu, jak jej kurier na mnie nakrzyczał. Pani z góry założyła, że „nie ma podstaw do tego aby mi wierzyć, bo kurier na bazie jest pomocny”. Szkoda, że nie rozumie, że oceniamy konkretną sytuacje a nie człowieka. Przez postawę takich osób, traci wizerunek cała firma UPS. Każdy klient powinien być otoczony szacunkiem. Mam nadzieję, że ci Państwo zostaną kiedyś „obsłużeni” na poziomie, który sami prezentują.
ZaletyBrak
WadyBrak
~Kasia / 2022-10-21 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Cały TYDZIEŃ byłam w domu i czekałam na paczkę z dywanami okazało się ze została przekazana do punktu odbioru ale nie dostałam na ten temat maila musiałam się doszukiwać,
A i to 3 raz jak próbuje zamówić te dywany i za każdym razem przekazują do punktu a po to zamawiam ŻEBY NIE NOSIĆ AAAAAAAA
ZaletyBrak
WadyKomunikacja, dostawcy, złożenie reklamacji graniczy z cudem
~Kasia / 2023-01-08 00:57
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam biżuterię z Pandory i nie miałam pojęcia że sklep Pandora współpracuje z tą firmą. Nie dostarczyli mi paczkę, bo jak było napisane "Nazwa odbiorcy lub firmy jest błędna. Próbujemy zaktualizować te informacje" ale nikt do mnie nie dzwonił, nie było żadnej wiadomości nic nie było. Jak zobaczyłam to w aplikacji, to zmieniłam adres dostarczenia paczki i w ten sam dzien w aplikacji było napisane "Odbiorca przesłał instrukcję dot dostawy". I od tego nie było żadnej informacji, tylko aplikacja pokazywała ze będzie podana data doręczenia jak tylko kurier dostanie paczkę. I przez parę dni widze w aplikacji że moja paczkę wysłali z powrotem do sklepu... Pierwszy raz mam taką sytuację, normalnie jestem w szoku z tego że ta firma nie potrafi nawet zadzwonić ani nic, po prostu zero informacji. Nie polecam nikomu tej firmy. Moim zdaniem ta firma ma być zamknięta