Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karo / 2021-11-29 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie raczył nawet zadzwonić domofonem, rzekomo została podjęta JEDNA próba dostawy, a po tym paczka została wywiezona do punktu na drugi koniec miasta. Zero kontaktu z klientem, mimo, że cały dzień, w który miała być dostawa znajdowałem się w domu.
    Zaletyayokoliver@gmail.com
    Wadyayokoliver@gmail.com
  • ~Karo / 2023-02-24 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, pierwszy i ostatni raz korzystam z jej uslug. Nie można nawet z kurierem się skontaktować
  • ~Karo / 2023-04-12 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny paczkę trzeba sobie samemu odebraę z punktu. Zero informacji o dostarczeniu, zero kontaktu od kuriera. W dodatku UPS informuje zleceniodacę ze próbowali dostarczyć paczkę 2 razy. Szczyt bezczelości.
    Zaletybrak
    Wadyzero informacji, kontaktu, kurier oddaje paczkę do punktu nie dostarcza do domu.
  • ~Karo / 2023-09-21 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Strach zamawiać korzystam poraz pierwszy bo taką przesyłkę wybrał sprzedawca allegro i nigdy więcej. Sprzęt wartości 2000 przesyłka jest w drodze codziennie od 7 dni ! Zero kontakty do kuriera,dziwne statusy niby zły adres później zły telefon że niby był a nie było. Porażka nie chce mi się wierzyć że taka firma się utrzymuje jeszcze na rynku. Szkoda nerwów
    ZaletyBrak
  • ~Karokina / 2019-03-19 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzeci raz zamawiałam paczkę kurierem UPS i trzeci raz dziwnym trafem kurier nie zastał mnie w domu. Dzisiaj cały dzień byłam w domu, a jedynie dostałam mail, że kurier mnie nie zastał i paczka będzie do odbioru w punkcie. Kurier nawet nie zadzwonił. Kpina, najgorsza firma kurierska.
  • ~Karol / 2019-06-16 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Zamowilem kuriera ups po odbiór przesyłki w godzinach porannych. Po czym 20min przed końcem ustalonwgo czasu odbióru zadzwoniła Pani ze kurier bedzie miedzy 15 a 17 ... Pani byla oburzona że jak to w takich godzinach może mi nie pasowac ... nie bez powodu wybralem godziny poranne zeby tracic cały dzień na kuriera...
    WadyNiekompetencja
  • ~Karol / 2019-07-23 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry

    Jak jest dobrze to jest dobrze, niestety jeśli masz pecha i Twoja przesyłka się zgubiła to masz problem i zostajesz z nim sam, Dział obsługi klienta działa tak: "Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, że zgłoszenie dotyczące wskazanego przez Państwa numeru monitorowania przesyłki jest procesowane przez UPS.
    Dołożymy wszelkich starań, by niezwłocznie otrzymali Państwo odpowiedź. Prosimy oczekiwać na wiadomość."- sprawę zgłosiłem 05.07.19r.,dziś jest 23.07.19r., paczka ubezpieczona, wartość 7000PLN i dalej nie wiadomo gdzie jest pomimo, że na stronie ups.com widnieje status, że kurier odebrał przesyłkę.

    Zaletyśmiech
    Wadymało profesjonalne podejście do klient, dzwoniąc na infolinie można dostac różne odpowiedzi na te same pytania.
  • ~Karol / 2020-02-06 18:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Kurier kłamie ze nie ma nikogo w domu a nie chce mu się nawet wysiąść z auta i zadzwonić dzwonkiem. Zero kontaktu z kurierem i jakiegokolwiek powiadomienia że należy się go spodziewać. Dramat nie polecam.
  • ~Karol / 2021-09-02 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA. Po zaplaceniu "etykiety" dostalismy potwierdzenie e-mailem ze paczka bedzie dostarczona nazajutrz. W e-mailu byla tez mozliwosc monitorowania. Po uplywie kilku godzin sprawdzilismy, i okazalo sie, ze paczka nie byla odebrana od nadawcy. Po skontaktowaniu UPS, okazalo sie, ze potwierdzenie nie ma znaczenia (ani oplata za "etykiete") gdyz nalezy oddzielnie zaplacic dojazd kuriera do nadawcy!!! kiedy sie zamawialo, tej informacji nie bylo. Teraz jedyna mozliwosc, to zeby nadawca zaplavcil (mala ) sume kurierowi w gotoce. Oczywiscie przesylka bedzie opozniona. FARSA. Poczto wroc.
    ZaletyBRAK
    WadyBeznadziejna organizacja
  • ~Karol / 2021-11-15 00:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie najgorszy przewoźnik w kraju. Jeżeli chcecie mieć wieczne opóźnienia, zaginione paczki, kontakt z działem reklamacji, który odpowiada wieki, to śmiało. Ups.
  • ~Karol / 2022-04-21 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam na paczkę czekałem tydzień koniec końców zostały uszkodzone dwa kartony a w nich felgi 1000 zł sztuka a na protokół szkody czekam następny tydzień także bardzo nie polecam
    ZaletyBez komentarza bo nie ma zalet
    WadyW opinii opisane
  • ~Karol / 2022-05-04 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem lodówke którà obtłukli i dostarczyli chyba o2 dni za późno o oddałem laptopa na gwarancjw msii mi go odesłał niestety z ups i ups napisał dojdzie w poniedziałek
    Laptop szedł już 3 dni
    Poniedziałek nie doszedł
    Przestawili termin na środe
    Środa nie przyszedł
    Na piàtek
    Nic
    Poniedziałek nic
    I dooiwro wtorek
    ZaletyNazwa zgodna z jakościà
    Ups twoja lodówka została zniszczona
    WadyWszystko
  • ~Karol / 2022-08-10 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    We Wrocławiu to najgorszy kurier, spokojnie od 2 lat, niestety niektóre firmy wysyłają tylko UPS więc ciągle jestem zawiedziony. Ich system podaje złe, nierealne dla UPS daty :)

    Paczka potrafi iść przez pół Europy w 3-4 dni. Potem 3-4 dni leży pod Wrocławiem. Raz nawet czekała kilka tygodni. Także jakaś część firmy działa sprawnie (komunikacja miedzymiastowa), a niektóre oddziały dostawcze to absolutna tragedia, poniżej poziomu krytyki. Osoba odpowiedzialna za sytuację we Wrocławiu już dawno powinna szukać innej roboty, najlepiej dowozić paczki z przeprosinami.

    Kurier potrafi bez awizacji lub próby zostawić paczkę w jakimś dalekim punkcie odbioru - co nawet potwierdziła obsługa (jak już w końcu doszło do eskalacji). Jest tego mnóstwo.

    Obsługa na ogół cytuje zawsze to samo - ktoś się skontaktuje, nikt się nie kontaktuje, pewnie mają taki standard, że dopiero po paru zgłoszeniach coś się dzieje.

    DHL, DPD, GLS, pocztex - o niebo lepiej.
    Wadydługo, brak poprawnej obsługi, obiecanki bez pokrycia, cały czas niska jakość
  • ~Karol / 2023-02-27 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim skromnym zdaniem powinna zamknać się ta firma..już nigdy nie skorzystam z usług UPS...kurier się nie pojawia..wpisuje że był i to tak kilkukrotnie..zero kontaktu..zgłoszenia na infolinię bez reakcji..nie polecam!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Karol / 2023-05-17 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie najgorsza firma kurierska na rynku!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co może pójść nie tak i jakie problemy można mieć z dostawca to tutaj jest to wszystko!!
  • ~Karol89 / 2022-02-16 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas dostawy jest najdłuższy na rynku, ale prawdziwym dramatem jest poziom obsługi klienta. UPS zautomatyzowało wszystkie kanały kontaktu, ale bez zadbania o to czy te kanały faktycznie działają. Jeśli potrzebujesz skontaktować się z kurierem, albo dowiedzieć się czegokolwiek, dzwonisz zatem na infolinię, na której w najlepszym przypadku „rozmawiasz” z tępym botem. W najgorszym i zarazem najczęstszym przypadku nie rozmawiasz w ogóle, bo linia jest zapchana i rozłącza się po odtworzeniu komunikatu początkowego. Maile są przetwarzane po 24h i odsyłają do infolinii (lol/wtf). Wszystkim nadawcom odradzam, a odbiorcom współczuję.
    ZaletyBrak
    WadyCzas dostawy, obsługa klienta, aplikacja/ strona www. Wszystko w UPS do zaorania.
  • ~KAROLA / 2022-02-15 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS całkowicie lekceważy klientów, nie ma żadnej możliwości otrzymania informacji nt tego, gdzie znajdują się przesyłki. Nie ma żadnego kontaktu z kurierem, nawet pracownicy UPS podobno takich kontakt nie mają co prowadzi do sytuacji, w której klient nie wie, gdzie jest jego własność, kiedy zostanie dostarczona.
    Całkowicie odradzam korzystanie z usług firmy UPS
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIETERMINOWOŚĆ, BRAK MOŻLIWOŚCI WERYFIKACJI, GDZIE ZNAJDUJE SIĘ PRZESYŁKA (SYSTEM MA SIE NIJAK DO RZECZYWISTEJ SYTUACJI), BRAK KONTAKTU Z KURIEREM, PRACOWNICY OBSŁUGI KLIENTA USPRAWIEDLIWIAJĄ NIEKOMPETENCJE FIRMY SIĘ BRAKAMI KADROWYMI
  • ~Karola KO / 2023-11-29 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    OSZUŚCI!!!! To jedno słowo idealnie opisuje firmę.
    Nie dość, że wazon przyszedł kompletnie roztrzaskany to jeszcze po miesiącu dostaję informację, że podane wymiary w ich mniemaniu były błędne i muszę dopłacić 800 zł do 70 które zapłaciłam zlecając paczkę przez furgonetkę.
    Według kochanego UPS moja paczka kwalifikowała się do "dużej paczki" bo jej wymiary przekraczały 300 cm aż o 1 centymetr, z tym, że wymiary są z dupy, a ja jestem w posiadaniu tego kartonu. Bok 38 zł został obliczony przez UPS na 47 cm :)
    Reklamację odrzucili bo napisali, że tak obliczyli bez żadnych dowodów, które ja w przeciwieństwie do nich posiadam.
    OMIJAĆ OSZUSTÓW, NIE KORZYSTAJCIE Z ICH USŁUG!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyfirma jest jedną wielką wadą
  • ~karolam / 2023-08-16 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona do domu paczka, po rzekomej próbie doręczenia została przekierowana do punktu odbioru. Po zadzwonienia na dział obsługi klienta usłyszałam, że Pani nie wie co się wydarzyło i, że może jedynie znowu przekierowć paczkę do mnie do domu ale będzie ona wtedy dopiero za 2 dni. Kpina, nie polecam!
    ZaletyBrak
  • ~KarolC / 2019-04-29 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS bez kontaktu z klientem pomimo załączonej notki. Przesyłka dostarczona do punktu odbioru który według Google nie istnieje. Na miejscu inne godziny otwarcia. Numer telefonu do punktu nie istnieje, to samo numer na Warszawę zarejestrowany jako UPS Access Point Warsaw.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3120