Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kajty / 2022-04-12 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie pofatygował się dostarczyć przesyłki, po prostu zawiózł ją do punktu... i po sprawie. Dramat.
    Zaletybrak
    Wadyżałosna firma
  • ~kaktus / 2021-08-10 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    koszmar, czekamy na dostawę poważnej przesyłki, miała być od 10:00-14:00 jest 16:00 i kuriera BRAK
  • ~Kalina / 2019-09-18 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia....... Nie polecam, kurierzy nie raczą pofatygować się pod wskazany adres, przesyłka ląduje od razu w punkcie kilka kilometrów dalej. Pytam więc za co płacę?
    ZaletyBrak
    WadyNie wywiązują się z umowy
  • ~Kamala / 2018-10-13 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużym problemem jest fakt ze kurierzy nie posiadają służbowych telefonów, po 2 tyg. dostałam informacje ze kurier nie dostarczy przesyłki ponieważ adres był nie prawidłowy, przy czym żadna inna firma kurierska nie miała nigdy wcześniej problemu z dostarczeniem przesyłki na ten adres. Na infolinii nie widać chęci rozwiązanie problemu klienta. Jeżeli zależy Wam na szybkiej dostawie, nie polecam.
  • ~Kamelia / 2020-09-15 22:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ta firma kurierska nie wie co to rzetelnosc i niezawodnosc. Kurierzy nawet nie zostawiaja juz awizo, tylko wpisuja w system ze nie zastano klienta. Mam monitoring, dodatkowo bylam caly dzien w domu wiec raczej ciezko udowodnic ze kurier byl skoro go nikt nie zarejstrowal. Nie polecam! Gdybym miala tylko opcje nie korzystac z tej firmy przy zamowieniach, wielka ulga namaluje sie na mojej twarzy
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~kamil / 2018-06-11 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, kurier nie pojawił się u mnie, a mimo to dostałem wiadomość o braku możliwości dostarczenia z powodu, że kurier nie zastał nikogo w domu. Do tego na infolinii wmawiają mi, że kurier był i dzwonił nawet telefonem, co oczywiście jest kłamstwem
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia
    kontakt z kurierem
  • ~Kamil / 2019-04-05 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia najgorsza firma kurierska!. Siedzisz w domu cały dzień czekasz na przesyłke a i tak musisz dymac do jakiegos punktu odbioru, bo w końcu piątek i kurier nie będzie się przemęczał i dowoził paczki bezpośrednio do klienta DNO!
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość usługi
  • ~Kamil / 2019-07-29 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna firma, zero kompetencji zero kontaktu z kurierem. Paczkę niby przywoził o ago nie było .
  • ~Kamil / 2020-05-18 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przedmiot 11.05 wszystkie informacje były podane. Po 2 dniach dostałem wiadomość że brakuje danych do wysyłki. Udało mi się dodzwonić do UPS i dostałem informacje że przesyłka będzie dziś. Dziś dzwoniąc kolejny raz nadal nie dostałem informacji kiedy dostanę przesyłkę.
  • ~Kamil / 2021-01-03 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki lotnicze tą firmą to totalna porażka. Paczka od 30 listopada nie została jeszcze doręczona. Numer przesyłki Numer monitorowania 1Z67283E0494361926 a firma nie wie co się z nią stało. Najpierw w Wielkiej Brytanii leżała potem niby w warszawie po odprawie ale nikt się nie odzywa bo twierdzi że paczki jeszcze nie ma. Infolinia kieruje na reklamacje przez e-mail custservplpl@ups.com

    ZaletyBrak
    WadyCzas oczekiwanaia
  • ~Kamil / 2021-02-10 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakoś obsługi opłakana. Specjalnie wziąłem wolne w pracy, aby być w domu zaplanowanym czasie doręczenia przesyłki, kiedy przesyłka nie dotarła sprawdziłem status i UPS stwierdziło nieudaną próbę doręczenia... porażka. Cały czas byłem w domu, od kuriera żadnego kontaktu, nikt nie dzwonił do drzwi i nawet sprawdziłem czy na pewno jest sprawny. Nie dostałem także żadnego awizo, więc nie mogłem nawet zadzwonić na infolinię, aby zgłosić nieprawidłowość ponieważ wymagają tego numeru do obsługi. Nie polecam, nierzetelna firma.
    Zaletybrak
    Wadynierzetelność
    nieterminowość
    kłamanie
    brak kontaktu z odbiorcą paczki
  • ~Kamil / 2021-11-06 01:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko wskazuje na to, że ukradli moje przesyłki o wartości ok. 50 tys. zł. Kontakt - dramat. Reklamacja nie rusza z miejsca od dwóch miesięcy. Nie udzielają żadnych informacji. Nie obchodzi ich to, że ich klienci tracą przez nich ogromne pieniądze. Czy to ciągle firma kurierska, czy już raczej grupa przestępcza?
    Zaletybrak
    Wadykradną paczki.
  • ~Kamil / 2021-12-14 21:57
    Ocena: 1.00 / 5
    nigdy przesyłka do mnie nie dotarła bezpośrenio a było ich kilkanaście. Wiecznie zostawiają w jakichś melinach typu sklep monopolowy. Większość przesyłek to produkty medyczne - nie mam wpływu na wybór kuriera, Syf kiła i mogiła. Dno dna
  • ~Kamil / 2022-01-26 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zamiast zadzwonić czy ktoś jest w domu wolał otworzyć sam ( siła wygiął skrzynkę na listy) i wsadził tam paczkę nie patrząc na to, że skrzynka jest uszkodzona i każdy mógł sobie wziąć tą przesyłkę. Nie polecam !
    ZaletyŻadne
    WadyKurier, któremu się nie chce zadzwonić do odbiorcy przesyłki.
  • ~Kamil / 2022-06-17 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina jest napisane ze przysyłka ma byc dostarczona w godzinach 10-14 jestem cały czas w domu i czekam na drugi dzien okazuje sie ze paczka do odbioru w punkcie żadnego powiadomienia sms czy mailem a punkt odbioru 500m od miejsca do ktorego miala byc dostarczona przesylka jezeli jest mozliwosc to zawsze wybierajcie inna firma
  • ~Kamil / 2022-07-18 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tra-ge-dia. Nie wiem jakim cudem ta firma w ogóle istnieje. Od 2-3 lat mam z nimi same problemy. Zakupiłem ostatnio produkt z dostawą kurier UPS. Po trzech dniach roboczych dzwonię do firmy żeby sprawdzić status mojego zamówienia a tu niespodzianka. Rzekomo kurier był (nikt nie dzwonił ani do drzwi - żona w domu na macieżyńskim, ani do mnie na tel. kontaktowy podany w formularzu. Paczka czeka w punkcie odbioru bez żadnego maila/SMS czegokolwiek. Nigdy więcej! W dupach się tym kurierom poprzewracało. Poziom usług tragiczny.
    Zaletyżadnych
    Wadyzero informacji nt. przywiezionej przesyłki
  • ~Kamil / 2022-10-29 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma na świecie czemu to wgl istnieje powinno się to zamknąć lepiej omija to szerokim łukiem odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyUps
  • ~Kamil / 2022-12-16 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska 16 dni paczka w magazynie i brak kontaktu. NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadyTa firma to wada
  • ~KAMIL / 2022-12-16 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Zamawiasz paczke na adres a oni nawet nie probujac dojechac do klienta nie mowiac juz o tym ze moga troche podejsc i zostawic paczke pisza wiadomosc email ze nie mogli dostarczyc paczki na adres i jest do odbioru w punkcie. Gdybym chcial odebrac w punkcie to bym zamowil do punktu!!!
  • ~Kamil / 2023-01-14 02:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła do punktu odbioru zamiast na wskazany adres. Nie było próby dostarczenia pod wskazany adres ani jakiegokolwiek kontaktu mailowego czy tel/sms. O paczce dowiedziałem się wklikując w szczegóły zakupu na Allegro długo po złożeniu zamówienia.
    WadyFatalna realizacja dostawy w porównaniu do innych przewoźników.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119