Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~k / 2022-08-27 17:49
    Ocena: 1.00 / 5

    Beznadzieja. Klientem może być jedynie Duch Święty, bo jedynie on wie, kiedy przesyłka jest do odbioru. Mamy XXI wiek, a UPS najwyraźniej zatrzymało się ponad dwie dekady wcześniej. Dno.
  • ~K / 2023-11-30 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to brak profesjonalizmu, totalne dno. Otrzymałam informacje, iż paczka awizowana mimo, że byłam w domu. Jak się okazało kurier nawet nie był w pobliżu miejsca dostawy. Codziennie telefony i wskazywanie jutro paczka będzie dostarczona. Oczywiście nie została dostarczona w dalszym ciągu. Kpina, zbieranie pieniędzy za dostawę, a usługa nie zrealizowana. Powinni sobie zaznaczyć w reklamie dostarczamy do połowy drogi...
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
    Nie dostarczanie przesyłek na adres
    Słaby kontakt
  • ~K / 2024-10-18 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam kurier w Wołominie kradnie przesyłki opłacone a zaznacza ze adresat odebrał. Dno nie firma
    ZaletyŻadne
    WadyKradną oszukują
  • ~K. / 2022-06-22 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się z klientem przed dostawą, na infolinii udzielono nam informacji, że nie ma takiego obowiązku, jednak na dzisiejszym rynku jest to ogromny minus.
    Brak możliwości płacenia kartą
  • ~K. / 2022-11-21 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 2 miesięcy paczka wisi na magazynie. Dzwonie co kilka dni, za każdym razem to samo.
    Nie polecam!
  • ~K.S. / 2023-06-10 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Kurierzy poszli w ślady listonoszy z poczty polskiej, którym najlepiej wychodzi zostawianie awizo w skrzynce, mimo, ze domownicy czekają na przesyłkę. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Centrum telefoniczne, kiedy dzwonisz z pretensjami rzuca słuchawkę, bo tak mają odgoónie narzucone. NIE POLECAM !!!
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by wymieniać..
  • ~K.W / 2022-02-24 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę wysłaną do Anglii, obsługa reklamacyjna do dramat w zasadzie nie istnieje. Po stwierdzeniu i przyznaniu, że zgubili paczkę maja UWAGA !!! 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i zwrot pieniędzy. XXI wiek będzie u nich za może za 500 lat. Jeśli macie jakąkolwiek inną alternatywę to NIE WACHAJCIE się skorzystać z jakiejkolwiek innej firmy!!
  • ~K@sia / 2019-06-11 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam poniekąd okradziona, najpierw przetrzymywana paczka i naliczane płatności za każdy dzień, bez kontaktowania się ze mną. Po wysłaniu dowodów, w sprawie kontaktów, została mi przyznana racja, oraz korekta faktury, już 8 miesięcy trwa zwrot środków z korekty faktury. Nie znam drugiej takiej firmy, która wystawia korektę faktur a pieniędzmi dalej obraca. Nadaję się to na donos do urzędu skarbowego. Pozdrawiam
    WadyZłodzieje
  • ~K1 / 2022-07-21 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, przekładanie dostarczenia przesyłki. Nie ma nic bardziej irytującego… Maile z datą „planowanego doręczenia” to bzdura, robią co chcą. W dodatku kurier po prostu dostarczył paczkę do punktu odbioru, nawet nie pojawił się pod domem. Tragedia!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~K77777 / 2019-10-09 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka od 2 dni czeka na odbiór pierw problemy w systemie później problem z kurierem bo nie chciało się wejść po paczkę.
    Absolutnie nie polecam - 0 pomocy ze strony UPS- głupie tłumaczenie ze nie było nadawcy paczki tylko nadawca nawet nie wiedział ze przyjechał... trzeba było podejść....
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak zapewnienia ze paczka dojdzie na czas
  • ~ka7gmail.com / 2023-08-08 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest najgorsza firma przewozowa jaką spotkałam. Kontaktu z kurierem nie ma żadnego. Miał przywieźć farby, robota stoi a kuriera ani widu ani słychu. Jak najdalej !!
  • ~Kacper / 2019-12-20 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług tej firmy. 2 razy otrzymałem powiadomienie że mogę odebrać paczkę łez gdy chciałem to zrobić 2 razy zostało mi powiedziane że paczki jeszcze nie ma.
  • ~Kacper / 2020-04-23 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ups najgorsza na rynku, kurier nawet nie raczył zadzwonic dzwonkiem, nie kontaktuja sie z klientem w zaden sposob, nie polecilbym nawet tesciowej.
    ZaletyNie ma
    WadyUps to jedna wielka wada
  • ~Kacper / 2020-09-25 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej beznadziejna firma kurierska jaka istnieje, drugi raz pod rząd paczka skończyła w sklepie a nie u mnie pod drzwiami. Adidas zmieńcie swojego dostawce bo was zrujnuje UPS.
    ZaletyŻadne haha
    WadyTo ze firma istnieje
  • ~Kacper / 2021-04-14 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier jak zwykle uruchomił tryb wieczne awizo, pani na infolinii bezradna. Dno
  • ~Kacper / 2021-09-23 19:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie kontaktuje się z klientem, podobno mnie nie zastał w mieszkaniu, kiedy byłem cały dzień,przesyłka była przewidywana od 11-16, o 19 pojechała do punktu. Nie polecam
  • ~Kacper / 2021-11-04 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma kurierska.2tygodnie czekam na paczke smieszne i zalosne gdy dzwonie na infolinie i mowie numer przesylki do baby to sie rozlacza.
  • ~Kacper / 2022-03-07 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandalicznie nieprofesjonalna obsługa. W piątek rano kurier UPS wystawił fałszywe awizo, podczas gdy specjalnie byłem pod adresem i czekałem na przesyłkę. Nawet jeśli domofon nie zadziałał prawidłowo, kurier nie zadzwonił na numer telefonu i bez mojej zgody przekazał przesyłkę do innego punktu. Punkt oczywiście nie pracuje przez cały weekend, nie można odzyskać przesyłki. Nie otrzymałem też bezpośredniego numeru telefonu do kuriera, co jest standardem w innych firmach kurierskich. 3 dni zajęło firmie UPS przetwarzanie żądania ponownego dostarczenia pod adres. Jest poniedziałek wieczór i nadal nie mam przesyłki, to znaczy że przynajmniej 2 dni zajmuje firmie UPS dostawa przesyłki na odległość 900 metrów! Już bym sobie sam dzisiaj odebrał przesyłkę i się nie wkurvviał, ale znowu nie ma jej w punkcie i nie wiadomo gdzie jest! Nie polecam korzystania z usług tej firmy.
  • ~Kaczor / 2018-11-29 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem nie przyjemność współpracować. Podobno były 2 próby doręczenia, a za żadnym razem nie było kuriera, na statusie śledzenia "nieudana próba doręczenia". NIE POLECAM! Zero kontaktu od kuriera, brak numeru do kuriera, po prostu tragedia.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Kadia / 2022-05-04 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kurier nie potrafi zadzwonić, że był, nie zostawia żadnej informacji. Brak również powiadomienia o tym, że zostawił przesyłkę i gdzie ją zostawił. Tylko dla tych co mają wizję i potrafią się domyślić terminu i miejsca pozostawienia paczki. NIE RADZĘ ZAMAWIAĆ PRZESYŁEK UPS
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak informacji, tragiczna obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8221
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173