Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Justyna / 2019-08-08 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nic zamawiac z firma kurierska UPS. Zadnego kontaktu ze strony kuriera, przyjezdzaja kiedy chcą. Kurier nie miły.
  • ~Justyna / 2019-12-14 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści paczka powinna być u mnie wczoraj po czym wchodzę na stronę gdzie UPS samo sobie zmienilo dzień przesyłki o czym nawet nie zostałam poinformowana. Umowę i ruter który do mnie miał trafić z Canal + miałam otrzymać w piątek po czym dzwonię na infolinię odbiera jakąś niedoświadczona lalunia i mówi że ona nic nie może także od piątku do wtorku bo tak rzekomo do mnie trafi ruter i antena jestem bez telewizora . Brawo dla was gamonie ....
    ZaletyBrak
    WadyBanda niedoświadczonych kurierów.
  • ~Justyna / 2021-07-21 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Mocno Nie polecam tej firmy, bardzo niepoważne podejście do klienta. Kurier zamiast dostarczyć przesyłkę na podany adres wogole się nie pojawił i bezczelnie sklamal, że nikogo nie zastał. Akurat pracuje zdalnie więc byłam cały dzień w domu. Także kurier chyba myśli, że pracuje w inposcie i zrzuca wszystkie paczki do centrali. Po interwencji na infolinii Pani zapewniła, że zleci ponowne dostarczenie,oczywiscie tego nie zrobiła. Także to chyba ideologia tej firmy, żeby oklamywac klientów!
    ZaletyŻadnych
    WadyPracownicy kłamią
  • ~Justyna / 2021-08-10 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wysyłka realizlwana poprzez firmę UPS! Paczka od dwóch tygodni w drodze, zero kontaktu, zero informacji co się dzieje. Tragedia! FIRMA ZASŁUGUJE NA OCENĘ -1! Nigdy więcej, żałuję że nadałam paczkę firmą UPS.
    ZaletyZero zalet!
    WadySame wady!
  • ~Justyna / 2021-08-26 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dosłownie uciekł z pod bloku. Zadzwonił domofonem i od razu odszedł. Gdy zeszłam na dół ani paczki ani jego juz nie było.
  • ~Justyna / 2021-10-19 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka nie dotrzymują danego terminu opłacasz przesyłkę ekspresowa a wychodzi dłużej niż normalnie
  • ~Justyna / 2021-12-09 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zgubiona przez firme UPS. Czas trwania rozpatrzenia reklamacji - 3 MIESIACE!! Ale to nie wszystko! Oddaja tylko polowe deklarowanej wartosci paczki! Oprocz tego brak jakiejkolwiek informacji. Absolutne ignorowanie klienta, zero poczucia odpowiedzialności jeżeli chodzi o świadczone usługi. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy i nikomu nie polecam!
  • ~Justyna / 2022-02-23 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    porażka, kurier sam przekierowuje do punktu nawet nie zaglądając na właściwy adres. Firma nawet nie raczy przeprosić tylko namawia do obioru osobistego w punkcie
  • ~Justyna / 2022-06-29 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji o dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru. Codziennie śledziłam paczkę, po zalogowaniu 29.06. wyskoczył komunikat, że przesyłka czeka od 24.06. co jest zupełnym absurdem ponieważ wczoraj paczka była jako "wysłana". Niewiele brakowało, a straciłabym zamówienie o wartości 700 zł. Może dla Pana kuriera to pikuś , ale dla mnie nie.
    ZaletyBrak
    WadyJeżeli nie ma komunikacji z klientem to jaki jest sens prowadzenia takiej działalności ?
  • ~Justyna / 2022-09-27 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. Robią z człowieka idiote. Próba doręczenia paczki 3 razy. Nikogo nie było w domu. A Gucio, byłam! Kpina nie firma kurierska.
    Nie wspomnę że narzucone zostało cło w wysokości przewyższającej wartość paczki podwójnie. Taka sytuacja. Zmieniam powiedzienie, zamiast "takie rzeczy tylko w erze" będzie "takie rzeczy tylko w ups";)
    ZaletyCena przesyłki. Ale nie wiem czy to zaletą bo cło dowalili 2 razy wieksze
    WadyWszystko.
  • ~Justyna / 2024-02-23 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka zaginęła,firma nie potrafi wyjaśnić co się stało z paczka. Odsyłają do allegro ,a allegro do ups. Tylko że to ups zgubiło paczkę, bo w systemie allegro i ups widnieje informacja ze mam przesyłkę do odbioru. Nie polecam
    WadyZgubiona paczka
  • ~justynak / 2022-01-27 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka od tygodnia wstrzymana do doręczenia, nie wiadomo gdzie się znajduje, czy cała i czy zostanie dostarczona, fachowiec miał zapłacone za montaż,nie wiadomo co mówić..
  • ~Już nie klient / 2022-03-02 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Kirier zaznaczył, że nie było nikogo w domu (kłamstwo!!). Musiałam paczkę odbierać z punktu.
    Jak tak czytam opinie to wszystkie takie same...może oni nie mają kurierów w ogóle??? I ściemniają, że klienta nie było w domu....
    ZaletyNic
    WadyKurierzy widmo
  • ~jvlciax / 2022-06-29 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Na zamówienie czekałam długo nie mówiąc o tym ze przyszło w innym terminie. Monitorowanie przesyłki było uaktualnione może dwa razy. Opakowanie kartonowe przyszło prawie ze całe rozerwane. Gdyby strona miała innych przewoźników wybrała bym innego ale niestety posiada tylko ta firmę kurierska
  • ~JW / 2022-06-28 10:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można dogadać się z kurierem. Paczka miała dojść kilka dni temu, do tej pory jej nie ma (ponoć jest w magazynie). Obecnie zerowy kontakt z kurierem.
    ZaletyBRAK
    WadyDługi czas dostawy, brak kontaktu z kurierem,
  • ~K / 2019-09-04 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak doręczenia przesyłki z informacją otrzymaną na e-mail " nieudana próba doręczenia"- dodam, że próba, której nie było.
    Konsultant z infolinii bardzo arogancki.
    Cała firma stanowcze NIE.
    PIERWSZY I OSTATNI RAZ.
    ZaletyBrak
  • ~K / 2019-11-06 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostajemy informację o tym w jakim dniu będzie kurier, ale nie ma opcji kontaktu z kurierem, ani kurier oczywiście nie kontaktuje się z informacją o czasie odbioru (jesteśmy totalnie zależni od widzimisie kuriera) Pół godziny po tym jak kurier u mnie był dowiedziałem się ze strony ze śledzeniem paczki, że próba dostarczenia paczki nieudana, druga próba nastąpi w następnym dniu roboczym. Żadnego telefonu, żadnego smsa, jakby kurier zadzwonił to by się dowiedział, że domofon nie działa, ale to nieważne przecież, prawda? Dzwonię więc do biura obsługi klienta (bo numeru do kuriera oczywiście nigdzie nie ma) i dowiaduję się, że nic nie mogę z tym zrobić. Że to moja wina i następnym razem mam zadzwonić do nich wcześniej i powiedzieć, że mają się ze mną kontaktować XD Pani z obsługi bardzo niemiła i zupełnie, kompletnie niepomocna powiedziała mi, że paczka dojdzie do mnie następnego dnia I KONIEC, a jak mi się nie podoba to mogę sobie sam jechać do magazynu odebrać XD I jeszcze mimo tego, że miałem ją na telefonie i powiedziałem jej, że domofon nie działa i kurier ma się ze mną skontaktować to nie chciało się najwyraźniej pani tego zapisywać i powiedziała mi, że mam zadzwonić następnego dnia z samego rana do nich i im przypomnieć o tym, że kurier ma się ze mną skontaktować przed próbą dostarczenia paczki XDD Niesamowita firma, nigdy więcej.
  • ~K / 2021-07-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy miałam dostawę przez UPS i 3 razy jaja, na stronie informacja, ze kurier będzie dziś a w rzeczywistości jak dobrze poszło to było awizo, teraz moja paczka wróciła się do Holandii bo idioci nie raczyli dać znać ze chcą mi dać ta paczkę, zero kontaktu nawet awizo. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca, żeby to zmieścić
  • ~K / 2021-12-27 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie uczciwy kurier, kłamie. Niedostarczył przesyłki, a później kłamie, że odbiorca odmówił przyjęcia i paczka została z powrotem zwrócona do nadawcy. Bardzo nie miły. Nie odbiera telefonów. NIE POLECAM !!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyBardzo nie miły kurier,
    Kurier kłamie
    Nie odbiera telefonów
    Paczka nie została dostarczona
    Nikomu nie polecam!!!
  • ~k / 2022-08-27 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Klientem może być jedynie Duch Święty, bo jedynie on wie, kiedy przesyłka jest do odbioru. Mamy XXI wiek, a UPS najwyraźniej zatrzymało się ponad dwie dekady wcześniej. Dno.
    Wadyfirma nie potrzebuje klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8221
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173