Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~JM / 2022-07-05 23:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Najbardziej patologiczna firma kurierska na naszym rynku. Zgodnie z informacją przesyłka miała dotrzeć 30.06.2022. Monitoring przesyłki zatrzymał się na 29.06.2022 ponieważ kurier nie potrafił, czy nie chciał wprowadzić poprawnego adresu. I teraz zamówiony towar gdzieś tam sobie utknął. W moim kontakcie z UPS w ciągu ostatnich ośmiu lat na sześć wysłanych do mnie przesyłek tą firmą, dotarła tylko jedna. Reszta wróciła do nadawców. Tak będzie i z tą przesyłką.
    ZaletyŻadnych.
    WadyKłamstwa, ignorancja kurierów i brak woli doręczenia, brak możliwości skutecznej reklamacji. Całość tak skonstruowana aby nic nie można było wyjaśnić.
  • ~JM / 2022-07-14 01:06
    Ocena: 1.00 / 5
    No i przesyłka wróciła do nadawcy. Firma zarządzana przez szczerbatych śmierdzieli spod remizy nazywanych kurierami. Robią co chcą i jak chcą. Kiedyś próbowałem reklamować tzw. "doręczenie" i nawet dodzwoniłem się do czegoś. To był pierwszy i ostatni raz. Prędzej w domu publicznym dogadałbym się na temat astronawigacji niż z tym czymś z UPS. "Tępa Dzida" to geniusz przy tym czymś. NIE POLECAM, chyba że ktoś lubi inteligentnych inaczej, z IQ na poziomie kaktusa.
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwa, brak woli współpracy, brak jakiejkolwiek organizacji.
  • ~jm / 2023-02-27 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogromny problem z dostarczeniem i odbiorem przesyłki . Przesyłka miała zostać doręczona przez kuriera UPS 23 lutego 2023 r. na adres domowy. Do adresu doręczenia został dołączony również numer telefonu. Przesyłka została dostarczona nie na wskazany adres dostawy tylko do do punktu UPS. Nikt o tym nie poinformował. Nie było żadnej próby dostarczenia przesyłki na wskazany adres. Nikt też nie zadzwonił. Po dwóch dniach oczekiwania weszłam na szczegóły zakupu na allegro i tam była informacja o przekazaniu przesyłki do punktu UPS. Tylko tyle ?????
    Nie wskazana żadnego adresu punktu. Jak się okazało po przeprowadzonych poszukiwaniach przesyła została przekazana do jednego z kilu puntów w moim mieście ale nie do punktu, który znajduje się najbliżej miejsca zamieszkania tylko najdalej.
  • ~Jo / 2019-12-13 21:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zastał mnie w domu (akurat wyszłam na kilka minut do warzywniaka), nie zadzwonił, nie zamejlował, nie zostawił awiza że był. Paczke zostawil w centrum UPS, gdzie czekała na mnie kilka ,a ja nie wiedząc o sytuacji dalej czekałam na paczke w domu. Kiedy dostałam smsa od UPS że paczka wkrotce będzie dostarczona byłam zadowolona. Niestety okazało się że to była pomyłka, bo okazało się ze paczka juz była w drodze z powrotem do nadawcy. Czyli paczka ta nigdy do mnie nie trafiła. Brawo oni ????????
  • ~Jo / 2021-01-26 08:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikaj jeśli zależy ci na szybkiej i rzetelnej dostawie międzynarodowej. Paczka przyjęta w usłudze Express do realizacji 18tego stycznia z terminem dostawy (widniejącym w systemie UPS) na 19tego leży na magazynie w Wielkiej Brytanii ( jest 26 stycznia) i UPS nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego i kiedy dostarczy. Kontrolę celną przeszła 19tego i wszystko utknęło. Zero proaktywnej informacji dla klienta, jeśli nie dzwonisz non stop to nikt się tobą nie przejmuje. Jak zadzwoniłam pierwszy raz nie byli w stanie powiedzieć czy mają fizycznie paczkę w magazynie. Płacisz za Express a w zamian nie dostajesz nic. Poziom rozmowy z obsługą klienta żenujący. Dzwoniłam do Polski i Anglii.
    UPS najwyraźniej nie przygotował się zupełnie do Brexitu. Nie maja żadnego rzetelnego systemu monitorowania zatorów dostaw i estymacji doręczenia. To co obiecują w swoich materiałach promocyjnych jest bez pokrycia. Za to fundują ci frustrujące oczekiwanie i poziom komunikacji poniżej jakichkolwiek standardów.
    WadyNieprofesjonalna obsługa klienta, niedotrzymywanie terminów, chaos informacyjny, nierzetelni
  • ~Jo / 2024-06-16 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy.
    Mimo opcji zmiany daty doręczenia na późniejszą, wybranej i dokonanej dzień przed planowanym doreczeniem nie stosują się do zmian.
    I co gorsze zostawiają paczki do odbioru w jakichś cichociemnych punktach typu sklep grosik czy lombard
    Zero elastyczności
    Fikcyjna opcja 'zmiany terminu'
    NIE POLECAM
    ZaletyNie maja
    WadyOpisane w opinii
  • ~joanna / 2019-08-16 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam 20zł po to aby przywieźć mi paczkę do domu. Byłam w sklepie a w tym czasie przyjechał kurier. Podałam numer telefonu żeby zapobiec takiej sytuacji która właśnie miała miejsce. Nikt nie zadzwonił i paczka nie dotarła. Szczerze nie polecam i odradzam
  • ~Joanna / 2020-05-06 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wysyłki poprzez tą firmę kurierską. Paczki odsyłane są do nadawcy, bo kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy. Logiczne jest, że większość ludzi pracuje, ale inni kurierzy dzwonią, pytają, czy ktoś jest w domu, zawsze można się dogadać i zostawić paczkę u sąsiada, w osiedlowym sklepie, zawsze, o ile to nie kurier UPS, bo on nie ma obowiązku dzwonić i nie dzwoni, awizuje paczkę, po czym odsyła do nadawcy. Brawo!!!
    Wady- brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem
  • ~Joanna / 2020-06-09 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka, ktora miala byc dostarczona po 2 dniach roboczych NIE zostala dostarczona po siedmiu dniach - kurier zostawil pilna przesylke w skrzynce na listy bez powiadomienia o tym - dopiero na
    internecie zorientowalam sie, ze mam przesylke w skrzynce w bloku - firma nie powinna sie zajmowac przesylkami kurierskimi.
    WadySame wady - dlugie oczekiwanie na rozmowe z obsluga klienta, zadnej checi pomocy
  • ~Joanna / 2020-07-13 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Łeba - kurier nie miły, zero kultury osobistej , i szacunku do klienta . Nie polecam tej firmy
  • ~Joanna / 2020-12-07 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny przesyłka z UPS to wielkie rozczarowanie. Najpierw jest mail ze przesyła wysłana a potem cisza, żadnej informacji na maila/ telefonicznej ze kurier podejmie danego dnia próbę doręczenia, żadnej informacji gdzie zostawił przesyłkę i ze w ogole ja gdzieś zostawił. Musze tracić czas na kontakt z infolinia i szukanie własnej przesyłki po punktach odbioru. Bardzo nie polecam!!! Jedyna firma kurierska która tak lekceważy klienta.
    ZaletyBrak
  • ~Joanna / 2021-07-02 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak najdalej od tej pseudo firmy kurierskiej. Na paczkę czekamy już 17 dni, od tygodnia nikt nie potrafi udzielić informacji kiedy nastąpi doręczenie. Brak kompetencji, mają głęboko w d.... klienta. Nie polecam!
  • ~Joanna / 2021-07-15 21:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam UPS. Dwa dni temu miałam bardzo przykrą sytuację związaną z kurierem UPS. Czekałam na paczkę za pobraniem. Niestety nie dostałam żadnej informacji kiedy paczka ma się pojawić. Wyszłam z synkiem na dłuższy spacer połączony z zakupami. Byłam bez samochodu dość daleko od mieszkania. Zadzwonił do mnie kurier w informacja, że ma dla mnie paczkę. Powiedziałam, że nie ma mnie w domu. Kurier zaproponował, że podejdzie do mnie bo na drugi dzień nie będzie mu się chciało przyjeżdżać drugi raz,a paczuszka jest malutka. Powiedziałam, że jestem daleko od domu, ale jeśli paczka jest mała to mogęe ja odebrac. Kurier przyjechał, po czy wyciągnął paczkę większą od mojego 7 letniego syna i wrecz kazal mi ja odebrac. Ja powiedzialam, ze wprowadzil mnie w blad bo powiedzial, ze ta paczka jest mala i ze nie moge jej odebrac bo nie dam rady jej doniesc. Poprosilam, aby przyjecal na drugi dzien, a kurier na to, ze napewno nie będzie sobie robił dodatkowej robty. I zgłosił do firmy, że odm⁹wołam przyjęcia paczki i odesłał ja do sklepu. Dramat.
    WadyWszystko
  • ~Joanna / 2021-08-12 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta! Doświadczam tego nie pierwszy raz i nigdy nie wybrałabym tej opcji dostawy, ale niestety czasami jest jedyną. Kurier nigdy nie kontaktuje się telefonicznie, nie zostawia awiza, mimo że zaznacza taki status. Dopóki nie prześledzisz historii zamówienia na stronie internetowej, to nawet nie wiesz, że była próba doręczenia. Najgorsza firma kurierska, a mam spore doświadczenie ze wszystkimi!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko!
  • ~Joanna / 2021-10-05 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, kurien nie podjął dostawy, paczka trafiła od razu do punktu odbioru pomimo, że cały dzień byłam w domu. Na infolinii otrzymałam odpowiedź, że kurier nie mógł znaleźć adresu... W samym centrum Warszawy. Nie podjął próby kontaktu ze mną. Na prośbę ponownego dostarczenia paczki otrzymałam odpowiedź, że paczka jak najbardziej zostanie do mnie dostarczona następnego dnia. Nie dotarła. Na infolinii przepraszają, kurier nie odebrał jej z punktu, następnego dnia na pewno będzie. I znów nic. Za to tym razem w trakcie rozmowy gdy się przedstawiłam konsultant rzucił słuchawka. Sama klasa.
    ZaletyBrak
    WadySame. Wszystko w opisie
  • ~Joanna / 2021-10-14 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam we wtorek E-mail, ze paczka zostanie doręczona w środę. Cały dzień kuriera ni widu, ni słychu. O 17 dzwonię, żeby zapytać co z tą paczką? Otóż nadawca jej jeszcze nie nadal, ale maila wysłali, bo TAK DZIALA SYSTEM. Przyszedł kolejny E-mail: paczka będzie doręczona w czwartek między 12:15 a 16:15. Pracuje zdalnie, od ósmej rano na nogach- kurier zostawił awizo o 10:38, mimo tego, ze byłam w domu. Dostałam kolejnego maila- paczka zostawiona w punkcie. Wsiadam w samochód i jade- w punkcie okazuje się, ze
    Paczka dalej u kuriera i w punkcie będzie może za godzinę. No żart.
    ZaletyBrak
    WadyDalej działa
  • ~Joanna / 2021-12-09 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Dwie dostawy z problemami.Brak jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy od momentu nadania przesyłki przez nadawcę do próby doręczenia u mnie.Po pierwszej próbie doręczenia (bez kontaktu)avizo -odbiór paczki w punkcie oddalonym o 10km od zamieszkania.Kolejnych prób nie było.Nigdy nic nie kupię w sklepie internetowym,który współpracuje z UPS!
  • ~Joanna / 2021-12-20 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, z którą miałam do czynienia. Brak jakiegokolwiek kontaktu, komunikacji. Pomijam, że kurier nie dzwoni, ale nawet nie ma jakiegokolwiek powiadomienia (sms, email itp.),że paczka została doręczona do punktu odbioru! Poprzednia przesyłka miała zostać dręczona do domu - żadnego śladu(telefonu, awiza czy czegokolwiek), że była podjęta próba doręczenia. Gdybym nie wyśledziła na angielskojęzycznej stronie sprzedającego to do dzisiaj nie wiedziałabym, że paczka czekała na mnie w sklepie w sąsiedniej miejscowości, a było to w lutym 2021 r. Czas dostawy również pozostawia sporo do życzenia - nawet jak na czas przedświąteczny mega długo. Jeżeli macie jakikolwiek wybór odnośnie do firmy kurierskiej to każda inna, a nie UPS. NIE POLECAM!
    Dnia 20.12.2021 r. Joanna
  • ~Joanna / 2022-03-09 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Stanowczo nie polecam firma skandaliczna przesyłka przez trzy dni leżała w oddziale po moim telefonie otrzymałam wiadomość że sama muszę odebrać sobie przesyłkę ponieważ nie mają kurierów w kolejne dni pojawiała się informacja iż nie odbieram przesyłki i jest z powrotem magazynowana i tak przez kolejny tydzień gdzie nie było ani jednej realnej próby dostarczenia po 15 dniach otrzymałam wiadomość że przesyłka jest uszkodzona i czy ja wogóle chce. Masakra często zamawiam przesyłki przez kuriera ale przez UPS pierwszy i ostatni raz
    Teraz zanim coś zamówię upewnię się czy przesyłki nie dostarcza UPS!!
  • ~Joanna / 2022-03-16 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA!!! brak kontaktu z kurierem. Brak kontaktu kuriera z klientem. Tydzień czekam na przesyłkę. Ta firma to pomyłka, żenada i epoka kamienia lupanego.
    ZaletyZero zalet
    WadyWszystko jest wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119