Niestety to już drugi raz zamawiam przesyłkę z tą firmą i drugi raz historia się powtarza, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, zero telefonu, nie sposób trafić na spotkanie z kurierem, a przecież nikt nie siedzi cały dzień w domu, paczki są odsylane ż powrotem. Nie polecam, nigdy ż tą firmą!
ZaletyBrak
WadyZero kontaktu z kurierem
~Jaskółka / 2022-03-01 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam z płatność przy odbiorze, paczka nie dotarła. Czekałam 2 tygodnie, po czym kurier zaznaczył że nikogo nie zastał w domu a drugi raz, że odmówiłam przyjęcia. Nigdy więcej ups
WadyNie doręczają paczek
~Jasmin / 2019-07-24 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaku. Przyjechal, nie poczekal, nie zadzwonil awizo do skrzynki wrzucil bez nr kontaktowego i pojechal w nieznane. Zenada placimy za doreczenie do domu, a teraz pol miasta muszę przemierzać i szukac jakiegos lumpeksu, bo tam podobno moja przesylka.
ZaletyZadnych
WadyBrak kontaktu-place za dostawe do domu, a musze osobiscie po miescie biegac w poszukiwaniu paczki.
~Jason / 2018-11-29 23:15
Ocena: 1.00 / 5
Od poniedziałku czekam na paczkę. Dziś skontaktowałem się ze sklepem w którym złożyłam zamówienie żeby dostać numer listu. Okazało się ze według UPS kurier zostawił paczkę w jakimś punkcie bo nie zastał odbiorcy. Jest to totalna bzdura bo oczywiście kuriera nie było. Specjalnie zamówiłem paczkę do pracy żeby nie było problemów z odbiorem. Jestem w tym miejscu od 8-16 a kurier niby był o 10. Do firmy codziennie przyjeżdżają kurierzy z rożnych firm i nigdy nie mieli problemów ze znalezieniem firmy. Zadzwoniłem na infolinie tam czekałem 30 min na połączenie. Pani która ze mną rozmawiała nie widzi problemu w tej sytuacji, co więcej stwierdziła ze jest to "standardowa procedura" firmy. Jeżeli tak wyglądają standardy w tej firmie to jest to firma bez standardów
Serdecznie nie polecam
ZaletyBrak zalet
Wadykurier nie dowozi paczek, konsultanci na infolinia nie odbierają telefonów
~jazzon77 / 2021-12-15 20:01
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie korzystajcie z tego czegoś, co próbuje nazywać się firmą kurierską. To jakaś pomyłka. Brak kontaktu z kurierem. Nieprzewidywalny czas dostawy. Obsługa telefoniczna level -10. Totalna porażka!
ZaletyBrak
WadySystem dostaw i brak kontaktu z "kurierami".
~jc / 2019-10-08 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Firma jest żałosna, informacja jest, że przesyłka będzie w poniedziałek, po 2 dniach dostaje informacje że jest nieprawidłowy adres, który jest prawidłowy, ale żeby go zatwierdzić mam czekać SIEDEM DNI ROBOCZYCH ponieważ ich strona jest fatalna
~jd / 2023-07-06 10:43
Ocena: 1.00 / 5
UPS - wszystko poszło nie tak!
Sprzedający zamówiony towar zapewniał mnie o wysyłce najpóźniej następnego dnia... i tak zrobił.
Przez kilka dni cierpliwie czekałam. W końcu wysłałam zapytanie o realizację mojego zamówienia do sprzedającego, a on w odpowiedzi przesyła mi zrzut Śledzenia przesyłki UPS, że kurier trzy razy podejmował próbę jej dostarczenia.
Nikt do mnie nie dzwonił, nie pisał, nie informował o próbie doręczenia.
Ostatecznie sprzedający nadawał przesyłkę trzy razy, po moich kolejnych monitach.
I przyszła, po prawie trzech tygodniach... Właściwie ją sama odebrałam, bo kurier nie mógł zatrzymać się pod moim domem (nie ma tam żadnych zakazów, inni kurierzy podjeżdżają bez problemu) i wysiąść z samochodu. Choć tym razem zadzwonił:)
~Jea ć ups / 2023-10-12 20:47
Ocena: 1.00 / 5
Gó..o jakiego świat nie widział. Strona internetowa dramat. Wydałem 600zl żeby nadać paczkę i tak nie nadałem. Teraz będę czekał na zwrot miesiąc. Po każdej nieudanej próbie dzwoniłem na infolinię i dawali mi nowe świetne rady po których efekt był ten sam. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM
ZaletyNi ch... Nie ma
WadyCałe to g... To porażka
~Jebać ups / 2023-04-29 17:35
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała być wczoraj od godziny 9:40 do 11:40 taki był przewidywany czas dostawy. Czekałem cały dzień w domu aż o 15:47 na aplikacji pojawiła się informacja, że kurier podjął próbę doręczenia paczki, ale nikogo nie było w domu. Zdenerwowany użerałem się 10 minut z robotem na infolinii aż przełączyli mnie do konsultanta i powiedział że nie wie dlaczego tak się stało, ale ktoś się do mnie do godziny odezwie. Po jakimś czasie zadzwonił kurirer i powiedział że przeprasza, ale przypadkiem dał paczkę koledze który jechał na jakąś inną miejscowość i on tak zaznaczył pewnie. Że co do chu**?! Dzwonię jeszcze raz na infolinie zapytać czy jest jakaś szansa żeby odebrać paczkę dzisiaj, i można było dogonić kuriera kilkadziesiąt kilonetrów albo jechać 50 km do punktu ups i że kurier się ze mną dogadał że paczka będzie dostarczona za 4 dni. Ta firma to tragedia, kurierzy idioci bez pomyślunku nie polecam i jak będę mógł wybrać to zaznaczę, żeby mi paczkę wiozła inna firma. W
dodstku wiozą komputer i monitor więc jeśli będzie na nich chociaż jedna ryska i nie będą chcieli zabrać och z powrotem to wleci pozew do sądu
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy
infolinia
tępy kurier
~jebUPSac / 2023-01-10 13:57
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przyjechał, status nie zastano odbiorcy, oraz skierowanie do punktu odbioru 20zł i jeszcze mam latac po paczki, stanowczo odradzam te bande nieudacznikow.
Zaletybrak XDD
Wadywszystko
~Jedwab / 2022-11-18 16:07
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma kurierska to jakaś pomyłka. Kurier przez krótką chwilę zostawia awizo w skrzynce , bo niby nikogo nie zastał,a ja nie zdążyłam nawet dojść do domofonu jak zadzwonił. Nie polecam. Odradzam.
ZaletyZero
WadyGalop.Miałam wrażenie , że kurier dostarczył ogień, a nie paczki.Kłamią.
~jereg111 / 2019-05-13 15:44
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam często z zakupów internetowych, a zatem z usług firm kurierskich, jednak z czymś takim, co serwuje UPS dotychczas się nie spotkałam. Dostałam maila, źe przesyłka zostanie mi doręczona we wskazanymm dniu w godz. 9.00 - 19.00. Oczywiście nie mogłam dyźurować przy domofonnie przez dziesięć godzin. Okazało się, źe akurat w czasie, kiedy byłam zmuszona wyjść zgłosił się kurier UPS. Z monitoringu przesyłki wynika, źe podobnie zdarzyło się w następnych dniach. Źadnego sms-a, źadnego telefonu. Po prostu w ciągu dziesięciu godzin kurier zgłasza się z przesyłką, dzwoni domofonem i odchodzi. Kiedy zadzwoniłam na infolinię UPS, odpoowiedziano mi, źe kurier postąpił prawidłowo, bo kontaktowanie się z odbiorcą nie naleźy do jego obowiązków. Czyli odbiorca powinien bez przerwy czuwać w mieszkaniu dziesięć godzin, czekajac cierpliwie na kuriera. Przecieź to absurd. Tak nie postępuje źadna ze znanychh mi firm kurierskich.
~Jerzy / 2018-06-29 17:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie spodziewałem się że mogą funkcjonować takie firmy.Zachowanie kuriera hamskie i prostackie,Skarga na jego zachowanie bezskuteczna.Chyba nikomu w tej firmie nie zależy na poprawie jakości usług.
ZaletyBrak
WadyKarygodne zachowanie kuriera
~Jerzy / 2021-01-11 12:28
Ocena: 1.00 / 5
Witam Paczka wysłana 5 10. do dzisiaj nie została doręczona. podobno zaginęła. Pośrednik e-paka nic nie wie i nie jest w stanie nic zrobić pomimo wielokrotnych monitów. Kontakt z ups i e-paka ogranicza się do ponawiania prośby o cierpliwość. Dodam, że paczka była podobno monitorowana -dotarła rzekomo w pobliże miejsca docelowego i tam ślad zaginął. Pytanie jaki to monitoring ? Nawet nie wiedzą czy wyruszyła z Polski. Podobno monitorowane są tylko całe transporty. Żadnych przeprosin, kompletny brak zainteresowania zarówno ze strony e-paki jak i Ups. Żałosne! Zastanów się zanim skorzystasz z oferty ups. Tak na marginesie- w swojej ofercie handlowej zapewniają, że reklamacje są załatwiane do 14 dni - to jakiś ponury żart.
~Jerzy / 2021-01-22 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Dopłata za wysyłkę paczki w wysokości 426zl. Wymiary i cena podane uczciwie. Reklamacja nieuznana. Dla mnie ta firma już nie istnieje
ZaletyPrzestaną istnieć na rynku
WadyIstnieją na rynku
~Jerzy / 2022-11-21 10:55
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo i tyle
Strata czasu i pieniędzy
Najgorsza firma jaka istnieje
I jeszcze ceny z kosmosu
~Jess / 2022-10-01 13:23
Ocena: 1.00 / 5
Czeka sie na paczke nie wiadomo ile i ta kontrola wieczna magazynu .. Zenada
~jestemzkrakowa / 2019-09-03 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Kurier miał zjawić się po odbiór przesyłki w określonym z wcześniejszym wyprzedzeniem terminie. Kurier nie pojawił się od dwóch dni. Nie mam pojęcia co myśli sobie firma do której ma zostać dostarczona przesyłka skoro kurier nawet nie raczył ruszyć się żeby zabrać ją od nadawcy. Nie po to zapłaciłam za usługę żeby jej nie otrzymać, Na razie mogę to uznać to jedynie za oszustwo.
Zaletybrak zalet
Wadytotalna porażka, nie polecam
~Jeżdżę bo lubię / 2024-01-13 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska.
Jak możesz to unikaj.
Zero maili albo sms-ów. Nie wiesz, nic o swojej paczce, o terminie jej doręczenia, żadnego kontaktu do kuriera. NIC. A na koniec odbierasz z jakiegoś punktu, bo podobno kurier nikogo nie zastał.
Gdyby nie kontakt ze sklepem I numer listu przewozowego, który mi podali, to moja paczka wróciłaby do nadawcy.
Na koniec dodam, że.ipakowanie było kompletnie zniszczone, jakby ktoś kulał moją przesyłką po całym samochodzie.
UNIKAJ, JAK OGNIA.
Zalety Brak
WadyBrak jakichkolwiek informacji
Brak kontaktu
Brak kuriera pod wskazanym adresem
Brak szacunku do Ciebie i Twoich paczek
~JFK2023 / 2023-11-11 00:45
Ocena: 1.00 / 5
UPS robi wał w biały dzień. Nadawcom, którzy jeszcze współpracują z UPS proszę o zwrócenie uwagi na terminy doręczeń i składanie reklamacji. Wg. UPS przesyłka UPS Standard jest z planowanym terminem dostawy do 3 dni roboczych, jeżeli usługa nie zostanie wykonana to reklamacja i zwrot poniesionych kosztów. Ale wpadli na pomysł i trzeciego dnia, żeby nie zwracać kosztów za niedoręczenie przesyłki w terminie system klepie informację o próbie doręczenia co oczywiście nie ma miejsca. Informacja "Firma pod adresem doręczenia była zamknięta. Druga próba zostanie podjęta w następnym dniu roboczym" lub "próbowaliśmy doręczyć paczkę, ale nie otrzymaliśmy płatności". Przy próbie uzyskania potwierdzenia, że kurier podjął próbę doręczenia przesyłki zasłaniają się awarią systemu. Oszustwo w biały dzień, kilku odbiorców ma monitoring 24h i w godzinie doręczenia nie było żywego ducha i na pewno kuriera w barwach ???????????? Po tej informacji konsultant stwierdził, żeby reklamować usługę i jeżeli faktycznie tak było to zwrócą koszty. Na koniec prosił, żeby nie nagłaśniać tematu, bo mają spore problemy, w szczególności w Krakowie. W Krakowie natomiast UPS leży i kwiczy. Przeniesiono siedzibę z Rybitw do Modlniczki i kurierzy podobno w ilości ok. 20 rzucili papierami (info od kuriera, który wybierał przesyłki z paczkomatu Allegro, cytuję: "bo leżą już prawie tydzień"). Udało się ustalić po rozmowie z kurierem, że zmienił się podwykonowca i nie chcą z nim współpracować (magazynierzy i kurierzy), mają totalny bałagan w magazynie, przesyłki leżą od tygodnia i nie ma komu tego doręczyć, wysłać dalej, większość załogi to nowa ekipa i nie ogarniają. Ocena 0 dla UPS jest oceną bardzo wygórowaną.