Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2022-02-23 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług świadczonych przez kurierów UPS. Przesyłke zamiast dostarczyć na adres dostawy, z czystego lenistwa zostawił w punkcie odbioru nie informując mnie o tym ,przesyłkę odnalazłem z dużym opóźnieniem, które spowodowało stratę finansową
  • ~Janusz / 2022-03-15 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    awizowana pomiędzy 8.30-12.15 a o 16.49 w dniu dostawy następne awizo, że dostawa w dniu następnym w tych samych godzinach, czyli dwa dni czatowania i to w takich godzinach; nie pierwszy taki przypadek, złożenie reklamacji - koszmar;
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, złożenie reklamacji równoznaczne z założeniem konta a tam na dzień dobry złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem 19 stron - paranoja
  • ~Janusz Biznesu / 2023-06-15 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak beznadziejnej firmy jak ta ze świecą szukać. Nie informują o przesyłkach, zamiast do domu zostawiają je w punktach odbioru. Do kurierów nie można się dodzwonić i nie podają do nich numerów. Zgubili mi też paczkę i znalazła się pomiętolona po ... 4 miesiącach. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Janusz M / 2019-07-23 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 22.07.2019 po godzinie 16 znalazłem w skrzynce na listy awizo UPS, na którym poza datą i godziną (22.07.2019; 10.04) próby doręczenia, nadawcą oraz zaznaczonym kwadratem, że jest to ostatnia próba, nie było nic. Ani numeru przesyłki, ani gdzie jej szukać. Odwiedziłem dwa najbliższe Acces Pointy, salon sklepu, w którym dokonałem zakupu przez internet i przesyłki nie znalazłem. Skontaktowałem się z infolinią i po numerze InfoNotice ustalono, że jest ona pozostawiona do odbioru w magazynie UPS. Na awizo jest informacja o trzech próbach doręczenia i o tym poinformowałem rozmówczynię. Otrzymałem odpowiedź, że od maja bieżącego roku są tylko dwie, i że pierwsza próba doręczenia była 19.07.2019 a kurier powinien zostawić awizo. Otóż 19.07 od około 6.30 do 23 nie wychodziłem ani na minutę z domu i w tym czasie nie było żadnej próby doręczenia ani awiza. Reasumując: UPS jest zdominowany przez kurierów-cwaniaków i aż ciśnie się na usta by powiedzieć, że UPS nie zajmuje się doręczaniem tylko kasowaniem za rzekome doręczenie. Jest to kolejny mój problem z tą firmą. Od tej pory każdy sklep, który zaoferuje usługi UPS, będę informował o rezygnacji z zakupów z powodu niewiarygodności tego kuriera. UPS jako wzór głębokiej komuny.
    ZaletyPowrót do KOMUNY w najgorszym wydaniu, rodem z głębokiego PRL-u.
    WadyLekceważenie klienta, pobieranie opłat za niewykonane usługi, kłamliwe i pokrętne wyjaśnienia, brak kontroli nad samowolą kurierów.
  • ~Jarek / 2019-12-18 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!!! Brak mi słów. Po dwoch próbach dostarczenia paczki bez zostawienia awizo, przesyłka została odrazu przesłana do nadawcy.
  • ~Jarek / 2020-01-20 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają do domu tylko do punktu UPS, mimo że byłem cały czas w domu
  • ~Jarek / 2022-12-22 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka
    Paczka nie dotarła a jak sprawdziłem gdzie jest moja przesyłka to bardzo mocno się zdziwiłem
    W opisie kurier był dwa razy i podobno nikogo nie było w domu co jest nieprawdą bo z nogą w gipsie czekanie na kuriera to jedno z niewielu zajęć jakie można robić
    Napewno będę unikał tej firmy przewozowej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
  • ~Jarek / 2023-08-25 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, nie, nie wiem, a co tam jakiś klient...

    Pracowniczka infolinii wprowadziła mnie w błąd informując, że przesyłkę o podanym przeze mnie charakterze i wartości mogę spokojnie przesłać via UPS do USA. Oczywiście, po kilku dniach przesyłka została zatrzymana. Pracownik agencji celnej UPS nakłaniał mnie, żebym zadeklarował dwukrotnie niższą od rzeczywistej wartość. Kolejna pracowniczka agencji celnej przepraszała i deklarowała, że jednak wszystko jest ok. Następnego dnia od jeszcze kolejnej osoby dostałem informację, że paczka zostanie do mnie zwrócona. Ani słowa o zwrocie kosztów. Dno dna.
  • ~jareki132 / 2021-12-06 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka wysłałem paczkę do UK 4 miesiące temu i oczywiście paczka została zgubiona. Pisania do nich było bardzo dużo wartość paczki była 1500 zł. A co zrobiło UPS oddało mi tylko 206 zł plus koszt wysyłki 130 zł.
    Firma jest nie rzetelna, kontakt z nimi tragiczny nie polecam. Wybierajcie inne firmy tylko nie tą.
  • ~Jarjar69 / 2019-08-06 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma... Słaby kontakt... Brak telefonu do kuriera...
  • ~JARO / 2018-08-26 06:18
    Ocena: 1.00 / 5
    zła obsługa kurierska,przesyłkę nie doręczył pod adres, tylko do punktu odbioru, pomimo że ja czekałem cały czas w domu
    Wadyjaro
  • ~Jaro / 2019-10-29 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Omijajcie szerokim łukiem tych NIEUDACZNIKÓW ! Szczególnie grubasa kuriera wysoki dziad - rzuca paczkami i ma gdzies ,że opakowania są wgniecone i przesylke zostawia za bramą ! GRUBY,WYSOKI DZIAD kurier z Zielonej Góry!
  • ~Jaro / 2019-12-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami Ukraińcy którzy nie mają wydać żadnej kwoty.Firma nauczyła ich aby zarabiali na nie wydawaniu reszty. Za każdym razem sytuacja się powtarza.
  • ~Jaro / 2020-01-17 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups to oszuści nie kurierzy polityka tej firmy to zapłać i won, lepiej skorzystać z gołębi pocztowych niż z tej bandy niekompetentnych dziadów . Na dodatek pracownicy kłamią co do statusu przesyłki panna mówi że przesyłka wróciła do miasta nadawcy przez ich błąd natomiast kolejny typ mówi o przesortowaniu, cokolwiek to znaczy hehe. I co przesyłka zamawiana w środę odebrana przez kuriera w czwartek miała być na miejscu w piątek, trasa Kraków - Warszawa, a no i śmierdzące g... może będzie w Warszawie na poniedziałek. Gwarancji jednak nie ma żadnej, podziwiam tych co korzystają z ich usług na dalszych destynacjach
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Jaro / 2021-02-12 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zmieniają datę dostawy przesyłki. Na infolinii jest jaki boot który w kółko gada głupoty. Po 13 minutach czekania na konsultanta nie wytrzymałem słuchania ze wszystko mozna załatwić przez tego boota. W rzeczywistości nic nie można załatwić. Następnym razem będę omijał sprzedających oferujących usługi tej firmy
    WadyZbyt dużo
  • ~Jaro / 2023-05-10 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy UPS, nie po to płacę za przesyłkę do domu, żeby kurier sobie ją podwiózł do punktu odbioru, cały dzień czekania i co? Wiadomość po 18tej , że przesyłka do odbioru w punkcie, oczywiście czas do soboty ( w sobotę punkt nieczynny) czyli dwa dni od 10 do 18 gdzie nie mam takiej możliwości, pomijając, że przesyłka wartościowa. Żenada i kpina, ostatni raz.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Jarosław / 2020-01-17 05:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kłamcy i manipulanci.Oszuści kłamcy i manipulanci.
    Wadynie dostarczają przesyłek i kłamią o podjęciu próby dostarczenia
  • ~Jarosław / 2022-05-18 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i nic więcej. Kolejny raz przesyłka trafia do punktu bez próby kontaktu. W domu cały czas ktoś był.
    Brak możliwości kontaktu - specjalnie - trzeba się użerać z gów....m botem
  • ~Jarosław Łódź / 2023-05-11 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę.... dosłownie, leżała na parkingu w Łodzi przy Pojezierskiej 1...
    Znalazł ją kurier inpost i skontaktował się ze mną...
    Powiadomiłem UPS o sytuacji i o tym że musiałem jechać fo centrali Inpost hy grzecznościowo odebrać ją....
    A oni nic.... zero reakcji...zero odpisu...zero reklamacji...
    Niech im ziemia lekką będzie.
    Nigdy więcej UPS
  • ~Jarro / 2024-01-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa do UOKiK, jak i do skierowania na policję, kurier celowo wprowadził błędny odczyt domu, nawet nie dzwoniąc na miejscu, pomimo że wszystko poprawnie zaadresowane, z numerem telefonu adresata - Firma ta to kompletna farsa od 3 dni nie są w stanie dostarczyć przesyłki w odrębie stolicy (okręgu 10 km od Punktu-hubu). Brak statusu aktualizacji od co najmniej 2 dni na ichniejszym systemie, olewanie klienta totalnie na linii pomimo 3 krotnie zgłoszonej interwencji. Wpis UPSa zrobiony następnego dnia mimo wcześniej zgłoszonej interwencji. W zeszłym roku miałem podobne problemy gdzie przesyłka międzynarodowa w Europie szła 3 tygodnie. NIE POLECAM I ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!!!
    WadyNierzeczowa Firma, Brak zaufania, Niegodna zaufania, olewająca klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12796
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8221
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3173