Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4146 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jarek / 2020-01-20 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają do domu tylko do punktu UPS, mimo że byłem cały czas w domu
  • ~Jarek / 2022-12-22 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka
    Paczka nie dotarła a jak sprawdziłem gdzie jest moja przesyłka to bardzo mocno się zdziwiłem
    W opisie kurier był dwa razy i podobno nikogo nie było w domu co jest nieprawdą bo z nogą w gipsie czekanie na kuriera to jedno z niewielu zajęć jakie można robić
    Napewno będę unikał tej firmy przewozowej
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie z możliwych
  • ~Jarek / 2023-08-25 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak, nie, nie wiem, a co tam jakiś klient...

    Pracowniczka infolinii wprowadziła mnie w błąd informując, że przesyłkę o podanym przeze mnie charakterze i wartości mogę spokojnie przesłać via UPS do USA. Oczywiście, po kilku dniach przesyłka została zatrzymana. Pracownik agencji celnej UPS nakłaniał mnie, żebym zadeklarował dwukrotnie niższą od rzeczywistej wartość. Kolejna pracowniczka agencji celnej przepraszała i deklarowała, że jednak wszystko jest ok. Następnego dnia od jeszcze kolejnej osoby dostałem informację, że paczka zostanie do mnie zwrócona. Ani słowa o zwrocie kosztów. Dno dna.
  • ~jareki132 / 2021-12-06 21:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś porażka wysłałem paczkę do UK 4 miesiące temu i oczywiście paczka została zgubiona. Pisania do nich było bardzo dużo wartość paczki była 1500 zł. A co zrobiło UPS oddało mi tylko 206 zł plus koszt wysyłki 130 zł.
    Firma jest nie rzetelna, kontakt z nimi tragiczny nie polecam. Wybierajcie inne firmy tylko nie tą.
  • ~Jarjar69 / 2019-08-06 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma... Słaby kontakt... Brak telefonu do kuriera...
  • ~JARO / 2018-08-26 06:18
    Ocena: 1.00 / 5
    zła obsługa kurierska,przesyłkę nie doręczył pod adres, tylko do punktu odbioru, pomimo że ja czekałem cały czas w domu
    Wadyjaro
  • ~Jaro / 2019-10-29 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Omijajcie szerokim łukiem tych NIEUDACZNIKÓW ! Szczególnie grubasa kuriera wysoki dziad - rzuca paczkami i ma gdzies ,że opakowania są wgniecone i przesylke zostawia za bramą ! GRUBY,WYSOKI DZIAD kurier z Zielonej Góry!
  • ~Jaro / 2019-12-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami Ukraińcy którzy nie mają wydać żadnej kwoty.Firma nauczyła ich aby zarabiali na nie wydawaniu reszty. Za każdym razem sytuacja się powtarza.
  • ~Jaro / 2020-01-17 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ups to oszuści nie kurierzy polityka tej firmy to zapłać i won, lepiej skorzystać z gołębi pocztowych niż z tej bandy niekompetentnych dziadów . Na dodatek pracownicy kłamią co do statusu przesyłki panna mówi że przesyłka wróciła do miasta nadawcy przez ich błąd natomiast kolejny typ mówi o przesortowaniu, cokolwiek to znaczy hehe. I co przesyłka zamawiana w środę odebrana przez kuriera w czwartek miała być na miejscu w piątek, trasa Kraków - Warszawa, a no i śmierdzące g... może będzie w Warszawie na poniedziałek. Gwarancji jednak nie ma żadnej, podziwiam tych co korzystają z ich usług na dalszych destynacjach
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
  • ~Jaro / 2021-02-12 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami zmieniają datę dostawy przesyłki. Na infolinii jest jaki boot który w kółko gada głupoty. Po 13 minutach czekania na konsultanta nie wytrzymałem słuchania ze wszystko mozna załatwić przez tego boota. W rzeczywistości nic nie można załatwić. Następnym razem będę omijał sprzedających oferujących usługi tej firmy
    WadyZbyt dużo
  • ~Jaro / 2023-05-10 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy UPS, nie po to płacę za przesyłkę do domu, żeby kurier sobie ją podwiózł do punktu odbioru, cały dzień czekania i co? Wiadomość po 18tej , że przesyłka do odbioru w punkcie, oczywiście czas do soboty ( w sobotę punkt nieczynny) czyli dwa dni od 10 do 18 gdzie nie mam takiej możliwości, pomijając, że przesyłka wartościowa. Żenada i kpina, ostatni raz.
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Jarosław / 2020-01-17 05:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kłamcy i manipulanci.Oszuści kłamcy i manipulanci.
    Wadynie dostarczają przesyłek i kłamią o podjęciu próby dostarczenia
  • ~Jarosław / 2022-05-18 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i nic więcej. Kolejny raz przesyłka trafia do punktu bez próby kontaktu. W domu cały czas ktoś był.
    Brak możliwości kontaktu - specjalnie - trzeba się użerać z gów....m botem
  • ~Jarosław Łódź / 2023-05-11 22:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgubili paczkę.... dosłownie, leżała na parkingu w Łodzi przy Pojezierskiej 1...
    Znalazł ją kurier inpost i skontaktował się ze mną...
    Powiadomiłem UPS o sytuacji i o tym że musiałem jechać fo centrali Inpost hy grzecznościowo odebrać ją....
    A oni nic.... zero reakcji...zero odpisu...zero reklamacji...
    Niech im ziemia lekką będzie.
    Nigdy więcej UPS
  • ~Jarro / 2024-01-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprawa do UOKiK, jak i do skierowania na policję, kurier celowo wprowadził błędny odczyt domu, nawet nie dzwoniąc na miejscu, pomimo że wszystko poprawnie zaadresowane, z numerem telefonu adresata - Firma ta to kompletna farsa od 3 dni nie są w stanie dostarczyć przesyłki w odrębie stolicy (okręgu 10 km od Punktu-hubu). Brak statusu aktualizacji od co najmniej 2 dni na ichniejszym systemie, olewanie klienta totalnie na linii pomimo 3 krotnie zgłoszonej interwencji. Wpis UPSa zrobiony następnego dnia mimo wcześniej zgłoszonej interwencji. W zeszłym roku miałem podobne problemy gdzie przesyłka międzynarodowa w Europie szła 3 tygodnie. NIE POLECAM I ODRADZAM ZDECYDOWANIE!!!!
    WadyNierzeczowa Firma, Brak zaufania, Niegodna zaufania, olewająca klienta
  • ~Jasemin / 2019-11-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety to już drugi raz zamawiam przesyłkę z tą firmą i drugi raz historia się powtarza, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, zero telefonu, nie sposób trafić na spotkanie z kurierem, a przecież nikt nie siedzi cały dzień w domu, paczki są odsylane ż powrotem. Nie polecam, nigdy ż tą firmą!
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem
  • ~Jaskółka / 2022-03-01 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam z płatność przy odbiorze, paczka nie dotarła. Czekałam 2 tygodnie, po czym kurier zaznaczył że nikogo nie zastał w domu a drugi raz, że odmówiłam przyjęcia. Nigdy więcej ups
    WadyNie doręczają paczek
  • ~Jasmin / 2019-07-24 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaku. Przyjechal, nie poczekal, nie zadzwonil awizo do skrzynki wrzucil bez nr kontaktowego i pojechal w nieznane. Zenada placimy za doreczenie do domu, a teraz pol miasta muszę przemierzać i szukac jakiegos lumpeksu, bo tam podobno moja przesylka.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu-place za dostawe do domu, a musze osobiscie po miescie biegac w poszukiwaniu paczki.
  • ~Jason / 2018-11-29 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Od poniedziałku czekam na paczkę. Dziś skontaktowałem się ze sklepem w którym złożyłam zamówienie żeby dostać numer listu. Okazało się ze według UPS kurier zostawił paczkę w jakimś punkcie bo nie zastał odbiorcy. Jest to totalna bzdura bo oczywiście kuriera nie było. Specjalnie zamówiłem paczkę do pracy żeby nie było problemów z odbiorem. Jestem w tym miejscu od 8-16 a kurier niby był o 10. Do firmy codziennie przyjeżdżają kurierzy z rożnych firm i nigdy nie mieli problemów ze znalezieniem firmy. Zadzwoniłem na infolinie tam czekałem 30 min na połączenie. Pani która ze mną rozmawiała nie widzi problemu w tej sytuacji, co więcej stwierdziła ze jest to "standardowa procedura" firmy. Jeżeli tak wyglądają standardy w tej firmie to jest to firma bez standardów
    Serdecznie nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    Wadykurier nie dowozi paczek, konsultanci na infolinia nie odbierają telefonów
  • ~jazzon77 / 2021-12-15 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie korzystajcie z tego czegoś, co próbuje nazywać się firmą kurierską. To jakaś pomyłka. Brak kontaktu z kurierem. Nieprzewidywalny czas dostawy. Obsługa telefoniczna level -10. Totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadySystem dostaw i brak kontaktu z "kurierami".
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12730
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8130
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7752
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4146
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4135
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2465
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4823
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4033
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3119