Nie spotkałem się nigdy z tak słabą obsługą, nierzetelnością i brakiem kompetencji. Mam nadzieję że ONI nie zajmują się dystrybucją szczepionek. Po co mi piszą że przyjadą jak tego nie robią. To jest po prostu chore. Szybciej to można paczkę dostać od Mikołaja w innym dniu niż 6.12
ZaletyBrak
WadyTylko wady
~Jan / 2022-04-15 12:24
Ocena: 1.00 / 5
mimo że paczka czekała na kuriera 4 dni w punkcie odbioru UPS Access Point - kurier jej nie odebrał mimo że team był w tym czasie z niewiadomych przyczyn (bo tak...)
Po pół godzinie rozmowy z konsultantem UPS, Pani pracująca na infolinii przeprosiła mnie powiedziała że nie wie dlaczego tak się stało.... nie wie dlaczego system wyświetla w doręczeniu tą paczkę mimo że kurier jej nie odebrał
mimo opłaconej przesyłki jestem 4 dni w plecy...
reklamacji nie można złożyć za coś takiego bo paczka nie zaginęła ani nie została zniszczona
Szkoda słów na tą firmę
nie polecam
Zaletybrak
Wadysame
~Jan / 2022-08-26 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Kompletny syf, zero kontaktu. Trzeba siedzieć cały dzień i czekać na pana kuriera bo nikt nie wie o co chodzi. Jak chcecie normalnych usług to w innej firmie. Tu strata czasu.
ZaletyBrak
WadyBeznadziejne uslugi
~Jan / 2022-10-11 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem pierwszy i ostatni raz przez UPS , w dniu doręczenia byłem cały dzień w domu bo tapetowałem przedpokój ,mieszkam na parterze, domofonu nie posiadam, klatka jest zawsze otwarta , dzwonek do drzwi mam nowy i sprawny , nie słuchałem muzyki , nie spałem , nie byłem w piwnicy , nie byłem na dworze z psem bo nie mam psa , i co ? przesyłka do odbioru w punkcie 3 km od domu o czym dowiedziałem sie następnego dnia z e-maila bo kurier nie zostawił nawet awizo a dlaczego? ponieważ u mnie nie typa nie było a zapłacone było za doręczenie do domu .. ale co ups ma na to wyj.... NIE POLECAM PARTACZY
ZaletyBRAK TOTALNY
WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
~jan kowalsk / 2022-05-14 04:06
Ocena: 1.00 / 5
syf, tragedia zalosny kurier juz nic nie mowiac o stronie
~Jan M. / 2019-07-30 17:01
Ocena: 1.00 / 5
UPS Polska popełniła kardynalne błędy w wyniku których paczka nie została dostarczona zgodnie ze zleceniem. Pomimo tego, że paczka nie została dostarczona, firma żąda zapłaty. Obsługa klienta: fatalna.
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
WadyZbyt mało miejsca aby opisać. Pracownicy wykazują się nieprawdopodobną wręcz nieprofesjonalnością.
~Jan M. / 2020-06-25 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa katastrofalna. Firma stosująca typową spychologię. Ja nic nie wiem, nic nie mogę ale do osoby która wie i która może kontaktu nie poda. Najgorszy możliwy kurier.
ZaletyBrak
WadyChamskie traktowanie klienta
~Jan pawel 2 / 2022-06-23 14:30
Ocena: 1.00 / 5
Pozdro dla frajera który jezdzi po Szamotułach który nawet nie zadzwoni i nie poszuka wejścia do domu, tfu
~jan szpak / 2019-03-12 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Naprawdę, najgorsze doświadczenia swiata. Automat na infolini nie rozumie ludzkiego glosu, mija 10 minut zanim zdolasz połączyć sie z konsultantem. Firma nie ma w zwyczaju dzwonic do klienta przed doręczeniem paczki WTF?! czekam w domu na paczkę pare dnia i kazdego dnia status "niepowiodla sie proba doręczenia". Jedno wielkie nieporozumienie
Zaletyzadnej!
Wady18 wieczny system doręczenia paczki
~Janek / 2020-03-21 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała być w czwartek później miała być w piątek a będzie w poniedziałek
~Janek / 2021-12-24 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Firma mimo przyjęcia zamówienia nie odebrała przesyłki. Po codziennych interwencjach zapewniano mnie że następnego dnia na pewno zjawi się kurier. I tak przez cały tydzień. Aż zrezygnowałem z usługi. Zamówiłem inną firmę. Trzymajcie się z daleka od UPS.
Całkowity brak szacunku dla klienta . NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA !!! Nie dotrzymywanie czasu dostarczenia przesyłki . Panie na infolinii - brak kompetencji . UWAŻAJCIE ne tą firmę ..
ZaletyCałkowity BRAK
Wady100%
~Janusz / 2019-04-12 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz korzystam z usług tej firmy- nie miałem wyboru.
Brak komunikacji z kurierem . Infolinia to jakieś nieporozumienie .Chciałem podać inny numer kontaktowy aby przekazano go kurierowi. Prosta operacja jest niemożliwa- paranoja
Kurier potrafi zostawić jakąś informacje na domofonie (łamiąc tym samym Ustawę o danych osobowych)
mimo obecności odbiory.
~Janusz / 2020-02-03 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Straciłem dwa dni czekając na przesyłkę . Informacji brak . Nie wysyłają powiadomień sms ani email . Można się zalogować ale to lipa . Nie polecam . Będę omijał .
~janusz / 2021-08-17 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Miał być kurier, to do jakiegoś access pointu przkierowują
Zaletynie ma
Wadysą
~Janusz / 2022-02-23 18:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam usług świadczonych przez kurierów UPS. Przesyłke zamiast dostarczyć na adres dostawy, z czystego lenistwa zostawił w punkcie odbioru nie informując mnie o tym ,przesyłkę odnalazłem z dużym opóźnieniem, które spowodowało stratę finansową
~Janusz / 2022-03-15 20:04
Ocena: 1.00 / 5
awizowana pomiędzy 8.30-12.15 a o 16.49 w dniu dostawy następne awizo, że dostawa w dniu następnym w tych samych godzinach, czyli dwa dni czatowania i to w takich godzinach; nie pierwszy taki przypadek, złożenie reklamacji - koszmar;
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z kurierem, złożenie reklamacji równoznaczne z założeniem konta a tam na dzień dobry złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem 19 stron - paranoja
~Janusz Biznesu / 2023-06-15 19:08
Ocena: 1.00 / 5
Tak beznadziejnej firmy jak ta ze świecą szukać. Nie informują o przesyłkach, zamiast do domu zostawiają je w punktach odbioru. Do kurierów nie można się dodzwonić i nie podają do nich numerów. Zgubili mi też paczkę i znalazła się pomiętolona po ... 4 miesiącach. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Janusz M / 2019-07-23 18:28
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 22.07.2019 po godzinie 16 znalazłem w skrzynce na listy awizo UPS, na którym poza datą i godziną (22.07.2019; 10.04) próby doręczenia, nadawcą oraz zaznaczonym kwadratem, że jest to ostatnia próba, nie było nic. Ani numeru przesyłki, ani gdzie jej szukać. Odwiedziłem dwa najbliższe Acces Pointy, salon sklepu, w którym dokonałem zakupu przez internet i przesyłki nie znalazłem. Skontaktowałem się z infolinią i po numerze InfoNotice ustalono, że jest ona pozostawiona do odbioru w magazynie UPS. Na awizo jest informacja o trzech próbach doręczenia i o tym poinformowałem rozmówczynię. Otrzymałem odpowiedź, że od maja bieżącego roku są tylko dwie, i że pierwsza próba doręczenia była 19.07.2019 a kurier powinien zostawić awizo. Otóż 19.07 od około 6.30 do 23 nie wychodziłem ani na minutę z domu i w tym czasie nie było żadnej próby doręczenia ani awiza. Reasumując: UPS jest zdominowany przez kurierów-cwaniaków i aż ciśnie się na usta by powiedzieć, że UPS nie zajmuje się doręczaniem tylko kasowaniem za rzekome doręczenie. Jest to kolejny mój problem z tą firmą. Od tej pory każdy sklep, który zaoferuje usługi UPS, będę informował o rezygnacji z zakupów z powodu niewiarygodności tego kuriera. UPS jako wzór głębokiej komuny.
ZaletyPowrót do KOMUNY w najgorszym wydaniu, rodem z głębokiego PRL-u.
WadyLekceważenie klienta, pobieranie opłat za niewykonane usługi, kłamliwe i pokrętne wyjaśnienia, brak kontroli nad samowolą kurierów.
~Jarek / 2019-12-18 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!!! Brak mi słów. Po dwoch próbach dostarczenia paczki bez zostawienia awizo, przesyłka została odrazu przesłana do nadawcy.