Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3491 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Betty Kt / 2023-11-24 18:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Od czasu gdy przejął to Play DRAMAT!!! Wiesza się dosłownie bez przerwy, nic nie działa poprawnie, nie można obejrzeć filmu żeby nie wyjść z siebie... Planuję zrezygnować bo tak się nie da .. potrzebuję internetu do pracy a w tej chwili choć płacę teoretycznie za dobry pakiet i prędkość to jestem przez większość czasu pozbawiona internetu.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Długoletni klient / 2023-11-23 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Od czasu przejęcia przez Play - DNO. Pozbawili mnie dostępu do konta, nie mogę się zalogować, nie mogę sprawdzić rachunku. Modem trzeba resetować kilka razy dziennie bo przestaje nadawa sieci. Obsługa klienta - DNO, radzą przywracać modem do ustawień fabrycznych co chwilę, co i tak nic nie daje.
  • ~Sylwek / 2023-11-23 12:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Reklamacje w play są obsługiwane przez bota, który na zadane pytanie bezustannie zaleca użycie przycisku reset.
    Oczekiwanie na konsultanta wiąże się z 20 minutowym oczekiwaniem.
    W przypadku awarii technik pojawi się za tydzień i sześć dni.
    Na szczęście sam technik zna się na rzeczy i jako jedyny potrafi obronić Play swoim profesjonalizmem.
    Wsparcie klienta zarówno na czacie jak i telefoniczne to nieporozumienie, nie mogą nic zrobić poza powtarzaniem, że rozumieją zdenerwowanie ale mam być bez internetu przez ten ponad tydzień ale też co ciekawe, mam płacić tak jakbym tą usługę miał cały czas dostępną.
    ZaletyStałe łącze, zwykle działa chociaż często łącze jest znacznie wolniejsze niż być powinno.
    WadyCzęsto rozłącza niektóre urządzenia mobilne.
    Brak realnego wsparcia w przypadku usterki.
    Brak korekt za okres kiedy nie ma usługi.
    Raczej trzeba się domagać niż ci zaoferują rozwiązanie problemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2023-11-21 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu połączenia z PLAY, straszna padaka. Internet co chwila się zwiesza i trzeba resetować modem. W 2023 dwie telekomunikacyjne firmy łączą się w jeden twór a internet gorszy niż w latach 90 z telekomunikacji.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Maxu / 2023-11-21 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    No powiem krótko i zwięźle .
    Internetu jest tyle co kot napłakał.
    WadyNie działający internet
    MiejscowośćGdynia
  • ~Wiola / 2023-11-19 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużałem umowę przez konsultanta, który twierdził, że wszystkie pakiety które miałem wczesniej zostają. Niestety, po miesiącu wiele programów zostało wyłączone. Po złożeniu reklamacji, otrzymałem odpowiedź, że konsultant się pomylił i że za zerwanie umowy zapłacimy dużą karę. Nigdy więcej UPC. Celowo konsultanci wprowadzają w błąd.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~darwiatr / 2023-11-16 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Poprzednio byłem w UPC i miałem wykupioną prędkość 800 Mb/s teraz w Inea mam 300 Mb/s. Chodzi dwa razy szybciej na 300 Mb/s niż 800 Mb/s - CZARY! Niema kłopotów z zawieszaniem routera. W UPC niemożliwa wymiana routera z wifi 5 na wifi 6 - TRAGEDIA, a ich router to porażka. Aktualnie do routera ZTE mam podłączonych 30 urządzeń i jeszcze dwa inne routery oraz NAS - WSZYSTKO DZIAŁA. W UPC oczywiście na infolinii mają człowieka za "podczłowieka". Na kolanach do Częstochowy idę po decyzji ucieczki z UPC do Inea :)
    Zaletybrak
    Wadyrouter = tragedia, przesył = oszukaństwo
  • ~Piotr / 2023-11-16 00:04
    Ocena: 2.50 / 5
    ...byłem w UPC od samego początku, teraz dzięki kłamliwym konsultantom i kłamliwej reklamie "migrowałem" do Play, czuję oszukany ponieważ udzielano mi nie wiem celowo czy nie nieprawdziwych informacji...ale będę walczył. Po co nagrywarka która nie nagrywa tego co chcę, tylko to co KTOŚ chce, była dobra, bardzo dobry dekoder 4kApollo, ale komuś nie pasował w rachunkach
    Zaletypóki co brak
    Wadykłamliwe informacje
  • ~Walter / 2023-11-14 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce mieć nic wspólnego z ta firma ! Oszuści i tyle
    ZaletyBrak
  • ~Michal / 2023-11-13 21:23
    Ocena: 3.25 / 5

    Wszystko było w porządku (oczywiście zdarzały się bardzo sporadycznie awarie, ale to normalne) dopóki UPC nie połączyło się z Play. Obecnie korzystanie z internetu wyglada tak, że codziennie kilka razy dziennie są awarie. Dość pozytywną opinię wystawiam wyłącznie ze względu na to, że do niedawna byłem zadowolony z ich usług. Gdybym wystawiał ocenę wyłącznie za dzień dzisiejszy, wystawilbym cztery „jedynki”.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ligma / 2023-11-12 22:06
    Ocena: 2.25 / 5
    internet notorycznie zrywa jak play jest u sterow ja wysiadam
    Zaletyjuz brak
    Wadysame
    MiejscowośćChorzów
  • ~Olha / 2023-11-11 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja jest następująca: pierwszy raz złożyłam wniosek o rezygnacje umowy bez zobowiązań o dostawę internetu pod koniec września 2023 roku. W dniu 25.09.2023 kurier odebrał ode mnie sprzęt. Aby upewnić się, że jest wniosek (nie jest widoczny na stronie) zadzwoniłem do operatora i chciałem odtworzyć wniosek o dystrybucję umowy. Ale operator powiedział mi, że widział mój formularz i że wszystko jest w porządku. Datą rezygnacji umowy na stronie internetowej była 1 listopada 2023 roku. Jakież było moje zdziwienie, gdy otrzymałem fakturę za listopad. Napisałem na czat supportu, gdzie operator powiedział mi, że powinienem otrzymać potwierdzenie rozwiązania umowy w ciągu 24 godzin od wypełnienia wniosku. Nie było żadnego. Na co operator czatu powiedział, że oznacza to, że nie ma i nie było wniosku ode mnie. Podłączyliśmy drugiego operatora - powiedział mi to samo - że nie tworzyłem żadnych wniosków. Ale jak to? Nie ma mnie na terenie Polskej od 26 Wrzesnia... Teraz, 9 listopada 2023 roku, stworzyłem drugą aplikację. Teraz termin upływa 01 stycznia 2023 r.
    24 godziny po wypełnieniu formularza nie otrzymała potwierdzenia (niestety nie zrobiłem zrzutu ekranu ze słowami pierwszego operatora). Napisałem do czatu, a nowy operator (trzeci z rzędu) informuje mnie, że powinienem otrzymać potwierdzenie w ciągu 48 godzin od momentu wypełnienia formularza. Teraz minęło ponad 48 godzin - i nie ma potwierdzenia. Piszę na czat, ale operator mówi mi, że widzi moje zgłoszenie, ale potwierdzenie będzie 10 dni przed końcem umowy. Sytuacja się powtarza. Nie mam żadnych dowodów na to, że zamierzam rozwiązać umowę. To wygląda jak oszustwo.
    ZaletyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    WadyNie ma możliwości rozwiązania umowy, bo aplikacje w cudowny sposób znikają, a operator zmusza do kontynuowania płacenia, nawet jeśli oddałeś sprzęt i nie korzystałeś z usług dłużej niż 1,5 miesiąca
    MiejscowośćKraków
  • ~Niezadowolony / 2023-11-11 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Po połączeniu z play internet
    Non stop się zawiesza wg operatora wszystko jest ok
    ZaletyBrak
    WadyInternet bezprzewodowy non stop się zawiesza
    Prędkość spadła tak że czasem ciężko jest otworzyć strony w przeglądarce
    Rwie połączenie co jakiś czas
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ania / 2023-11-10 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad 2 tygodnii internet notorycznie się ścina!! Nie da się pracować zdalnie, bo albo internetu nie ma albo chodzi tak wolno, że nie mogę wysłać maila! Pomoc techniczna jest bezradna, ciągle każą restartować router, nie porafi rozwiązać problemu. Przez 4 miesiące od zawarcia umowy było wszystko było ok, a teraz jest kompletna katastrofa.
    WadyInternet od 2 tyg ciągle sie przycina lub nie ma go wcale, pomoc techniczna po nr 813813813 nie potrafi rozwiązać problemu
    MiejscowośćTarnów
  • ~Jacek / 2023-11-09 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak była promocja i podpisanie umowy internet działał 6 miesięcy teraz chodzi jak radiowy porażka obsługa klienta bardzo nieprzyjemna i nie potrafi rozwiązać problemu
    ZaletyZero zalet
    WadyNie działa
    MiejscowośćBrody Duże 41a
  • ~Cora / 2023-11-09 00:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Do h.pana skaczcie powrarzac te same programy i filmy co tydzien i weekend i tak co tydz.
    ZaletyNic
    WadyPowtarzanie sie programow filmow co tydz.ten sam serial film itd do kitu
    MiejscowośćKatowice
  • ~niezadowolony zabrzanin / 2023-11-08 22:09
    Ocena: 1.50 / 5
    BEZNADZIEJA !!!!! 3 lata temu założyłem internet UPC dostałem propozycje 800mb/s i wszystko było wspaniale lecz jednak od paru miesiecy notorycznie tracę połączenie z internetem, prędkość spadła do zaledwie 100mb/s a infolinia twierdzi ze zawsze miałem taką prędkość dodatkowo stwierdzili ze muszę zmienic internet na lepszy bo ten nie wyrabia co mnie bardzo dziwi bo jakos przy założeniu było wszystko ok. jako usługodawca ma wy****ne w starych klientów.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
    Miejscowośćzabrze
  • ~Eryk / 2023-11-08 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie nieporozumie. Jestem już ok 10 lat w UPC,do momentu przejęcia przez Play wszystko było w miarę Ok teraz katastrofa net zrywa i niestabilny, prace serwisowe ciągle i wciąż, kontakt z infolinią wręcz niemożliwy, zero kompetencji osób obsługujących klienta na infolinią,tel stacjonarny przerywa podczas rozmowy, tv obraz staje. Trzeba raczej przekazać sprawy w ręce instytucji które ich rozliczą za poziom usług, które świadczą tak być nie może aby abonament pobierać, a odpowiedzialności zero za sprzedany produkt.
    WadyTylko i wyłącznie same wady
    MiejscowośćKatowice
  • ~xxx / 2023-11-07 04:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy interntet jaki istnieje internt czescoej nie dziala niz dziala
    Zaletybrak
    Wadyza malo miejsca na wymienienie wszystkich
    MiejscowośćLublin
  • ~Selena / 2023-11-05 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!Gorzej chyba być nie mogło. Cały czas wywala internet i to po 10 razy dziennie, telewizja bez internetu nie pójdzie. Masakra i tragedia w jednym
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4420
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2526
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227