Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3491 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PS / 2023-12-11 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra po połączeniu upc z play sygnał tak niestabilny, że nic się nie da zrobić. Dodzwonienie się na infolinię to boot Mia i nic więcej. Szerokim łukiem omijajcie ten syf. Bardzo nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny sygnał. Zrywanie interentu.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Michał / 2023-12-11 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Podłączyłem Internet od UPC/Play. Po pierwsze, przyszedł technik, który zostawił sprzęt obok łazienki, bo tam było wolne gniazdko, podłączył i poszedł sobie, przewody wiszą, drzwi w łazience się nie zamykają. W następnym dniu połączenie znikło, ani telewizji, ani Internetu. Po godzinie rozmów z infolinią restart urządzenia, później powrót do ustawień fabrycznych. Później taka sama operacja 10 razy i po miesiącu walki dostaję odpowiedź że nie gwarantują WI-FI w mieszkaniu, tylko Internet, i mogę sobie podłączyć kabel, gdy mam problem z prędkością lub stabilnością sygnału Wi-Fi. Na moje pytanie w jaki sposób podłączyć tablet przy pomocy kabla - brak odpowiedzi. I najfajniejsze to, że okres próbny mają 2 tygodnie, sprzęt pojawia się po tygodniu, bo nie mogą się umówić na wizytę po godzinach pracy, problem od razu po podłączeniu. Później dzwonią z propozycją zmiany taryfy na inną, z większej prędkością. W ofercie jest napisane że prędkość ma być do 600 mb/s, ale 100 Mb/s, które ja mam w mieszkaniu, to też pasuje do oferty "DO 600 Mb/s"
    Wadyczęste odłączenia od sieci, brak stabilnego wi-fi, brak obsługi, tylko gaduły na infolinii, technik raczej drogi kurier, niż technik. Narzucane dodatkowe usługi których nie zamawiałem.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Malekin / 2023-12-10 23:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Czułem że będzie źle odkąd Play przejął UPC, ale takiej katastrofy się nie spodziewałem. Częste rozłączenia i tragiczny transfer. Jeśli grasz w gry odradzam tego usługodawcę. Co do obsługi klienta, mam wrażenie że pracują tam ludzie z łapanki, albo to jakaś forma kary. Otrzymanie jakiejkolwiek wiarygodnej informacji graniczy z cudem.
    WadyCzęste rozłączenia, fatalny transfer,
    MiejscowośćGdynia
  • ~Klaudia / 2023-12-10 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Play za UPC. DRAMAT !!! Mam 2 dni. Nie da się z tego korzystać !!! Mam 14 dni na rezygnację, a ja już w 2 dniu załamana jakością.
    Szukam czegos normalnego. Telewizja Internetowa ???? Najpierw trzeba ten Internet mieć. UPC po światłowodzie zawsze było ok. Urządzenia dramat. Korzystanie dramat. Nagrywasz to co oni pozwolą. Zero mozliwości cofnięcia programu. OGÓLNIE BEZNADZIEJNE !!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~janosik / 2023-12-10 16:57
    Ocena: 2.25 / 5
    po przejęciu UPC przez Play tracę całkowicie połączenie kilka razy dziennie. wcześniej internet działał niezawodnie. nie będę przedłużał umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nicram / 2023-12-10 15:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Po przejęciu UPC przez PLAY jakość usług coraz gorsza.
    Bardzo częste awarie lub przerwy chwilowe w dostawie internetu.
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie, przerywany internt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kuba / 2023-12-10 14:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Po tym jak play przejelo upc, jakos polaczenia spada i spada. Jak moja żona oglada filmiki na tel, w tle gra muzyka z youtuba( bezklipu) a ja chce zagrać online na komputerze, nie da się. Bo jest tak słaby transfer... zanim PLAY kupiło UPC nigdy nie miałem takich problemów.... jak można tak zniszczyć taką dobra markę... wstyd dla play, zarządu, CEO.... jak jakoś łącza się nie poprawi to szukam innego dostawcy...
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
    - zrywanie połączenia
    - bardzo niski transfer mimo ze wykupiony mam 200 MB z tego co kojarzę transferu
    - brak możliwość korzystania z internetu na kilku urządzeniach jednocześnie beż utraty jakości obrazu, dźwięku, polazenia
    MiejscowośćWarszaw
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Randomowe wyłączenia internetu, które utrudniają pracę zdalną.
  • ~Kasica / 2023-12-10 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenujący poziom usług. Przy pracy zdalnej niestety robotę ratuje internet z telefonu. Ale oczywiście wg dostawcy wszystko jest super...
  • ~Ela / 2023-12-09 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra czekam aż kaczy mi się termin końca umowy i odchodzę od nich od ksd przeszli do play to masakra brak kanauw 2 godziny prubuje się do dzwonić do ifolini i nic masakra nie polecam z całego serca chyba że ktoś ma nerwy ze stali i czas by cokolwiek tam załatwić
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Marcin / 2023-12-08 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. 5 lat jestem użytkownikiem.internet cały czas zacina, TV też. Za mała przepustowość Lini tak mówią po cichu technicy. Cena prawie 300 zł. Nigdy więcej.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Chruki / 2023-12-08 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przed połączeniem z PLAY było średnio. Teraz to tragedia. Kiedy pracuje zdalnie, to w zasadzie nie pracuje. Co chwilę rwie, awarie przynajmniej raz w tygodniu. Nawet po pracy obejrzenie filmu w Ultra HD to tragedia (na każdej platformie streamingowej). Zamykajcie interes bo "nie potraficie w internety".
    1/10

    Ach... I od kiedy są połączeni z Play to od czasu do czasu zmniejszają ilość dobrych programów w pakietach telewizyjnych. I mówię tu o dobrych kanałach, a nie jakieś bzdurne radio kanały, czy inne estońskie telewizję, które nie interesują Polaków...
    ZaletyBrak aktualnie
    WadyTa firma to jedna wielka wada...
  • ~Anastasia / 2023-12-07 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja znajoma miała problem z telewizją a raczej było brak jakichkolwiek programów...zadzwoniłam po specjalny numer i było mi dane rozmawiać z Wirtualną konsultantka . Śmiech na sali .a raczej ciężko rozmawiać z nie człowiekiem ...po paru dobrych minutach udało mi się skonsultować z realna obsługa klienta ,,pomoc techniczna ,,odezwał się pan w niezbyt dobrym humorze, wytłumaczyłam mu w czym problem i krok po kroku tłumaczył mi co mam zrobić ,, trwało to jakiś czas , zabawa na zasadzie włącz i wyłącz kabelek . Gościu był irytujący , wkurzający i niezbyt miły ...taki młody cham. Na koniec rozmowy podziękowałam oczywiście za pomoc , on chciał bym wyraziła zgodę na jakieś promocje w telewizji , internecie itp - stanowczo odmówiłam bo on sam nie wiedział o jakie promocje chodziło a kit chciał mi wcisnąć ot tak by sobie kieszeń nabić za kolejnego ,, jelenia ,, który się zgodzi na coś o czym nie ma pojęcia .
    ZaletyNa razie działa wszystko jak powinno
    WadyPoczątkowa rozmowa z robotem ,
    Konsultanci niezbyt mili uprzejmi ,
    Częste usterki w sieci telewizyjnej...
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Dominik Rumin / 2023-12-06 22:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Gdy się dołącza na grę, internet wywala i nie można grać, ponieważ to zużywa więcej internetu. Ten internet jest tragiczny do grania w gry komputerowe.
    ZaletyWmiare szybki (czasem)
    WadyWszystko oprócz Nie najszybszy internet.
    MiejscowośćAleja Pokoju Częstochowa
  • ~IzaS. / 2023-12-06 20:07
    Ocena: 1.00 / 5
    właśnie im wymówiliśmy umowę, 2 tygodnie bez internetu, technik drugi raz już nagle nie przyjechał i zamknął zlecenie, pomimo całodniowego oczekiwania, infolinia ma nas w d..., ta firma ewidentnie tonie, uciekać jak najszybciej; ale opczywiście faktury wystawiają, jakżeby nie, rozważam czy to już aby nie podpada pod próbę wyłudzenia nianależnych środków
    Zaletyteraz już żadne
    Wadynie działa usługa - a dział obsługi klienta ma to gdzieś; PR jak z buszu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jarek / 2023-12-06 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zbyt skomplikowany dostęp do konta internetowego , nie można się zalogować, dodzwonić się nie można
  • ~INTERNETOWASRAKA / 2023-12-06 18:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Czas na zmiany! po przejsciu z UPC na PLAY, wczesniej juz nie bylo kolorowo teraz jest tragicznie. Rwanie polaczenia to standard w jakiej jest oferowana nam usluga od PLAY, dodatkowo nie jestem wylacznie posiadaczem internetu, a zarowno dekodera od UPC, co dwa trzy tygodnie, przestaje dzialac, nie istnieje w tym urzadzeniu cos takiego jak automatyczna aktualizacja oprogramowania, sam z konsultantem krok po kroku trzeba bedzie przeprowadzac taka operacje, az nauczysz sie wszyskiego, do momentu az twoja wiedza nie bedzie wystarczajaca i trzeba bedzie uczyc sie nowej podstawy nauczania do softwareu zajebanego dekodera UPC, rozmowy przez kamere podczas pracy zdalnej, wygladaja jak polaczenie radiowo telewizyjne z lat 50 ubieglego wieku, relacji nowosybirsk- nowy york. Oby standard polaczenia nadal stal na takim poziomie to ten twor w koncu zniknie z rynku.
    Zaletyopcja ustawienia hasla na dekoderze (innowacja jak na UPC)
    WadyWszystko poza opcja ustawienia hasla na dekoderze
    MiejscowośćWrocław
  • ~Magdalena / 2023-12-06 16:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja ocena to 0, mój problem nie został rozwiązany. Jestem stałym klientem od lat zwiazanym zarówno z Play jak i UPC i nie ukrywam że chciałabym być traktowana jak stały klient który na czas dokonuje opłat za usługi i mieć do nich stały dostęp. Bardzo jestem zawiedziona tym ile muszę czekać na usunięcie usterki. Internet nie działa mi od soboty zgłosiłam to w niedzielę ( dodam że wezeanie serwisu jest naprawdę dla cierpliwych ludzi) z zaproponowanych mi wizyt nadogodniejszy był wtorek między 15 a 18 i wtedy zjawił się serwisant, dokonał on jakiś pomiarów sprawdził coś na klatce schodowej i stwierdził że już jest wszystko naprawione, na moje pytanie co było powodem braku internetu niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety 15 minut po wyjściu serwisanta problem z internetem powrócił i procedura ta sama wydzawnianie na infolinię umawianie kolejnej wizyty (niestety dopiero na czwartek) gdzie moim zdaniem serwisant powinien być zawrócony i przyjechać jeszcze tego samego dnia. Koniec końców 6 dni będę bez dostępu do internetu który jest mi potrzebny ponieważ prowadzę firmę i wiele rzeczy wykonuje z domu. Jestem bardzo niezadowolona i rozważam zmianę usługodawcy. Na koniec taka mała uwaga przydałoby się żeby serwisant zakładał ochraniacze na buty zwłaszcza w taką pogodę.
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Piko / 2023-12-05 23:59
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC już nie ma. Teraz jest Play i nowa dziwna rzeczywistość.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~grzula / 2023-12-05 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie ma słów na niekompetencję pracowników obsługi klienta. Sprawy nie można załatwić za 1 razem, a każdy z odbierających co innego mówi, udziela innej informacji w tej samej sprawie. Dodatkowo w trakcie rozmowy konsultant wycisza się niby coś sprawdza w komputerze i poprostu raz w 8 minucie, następny w 9 się rozłącza. Kolejny, do którego się dodzwoniłam był chamski stwierdził, że koleżanki nie ma w pracy i się rozłączył. Szkoda słów, a rozmowy z nimi to strata czasu.

    MiejscowośćChełm
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4419
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2525
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227