Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3491 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Player / 2024-01-14 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo. Ping ponad 180 przynajmniej raz w tygodniu...
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny ping
    MiejscowośćKrakow
  • ~Pulser / 2024-01-14 19:45
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC teraz po przejęciu raka o nazwie PLAY to dno , pingi wysokie, spadki prędkości łącza internetowego, stabilność łącza leży. Składam reklamację
    Zaletyteraz? żadne
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Doda / 2024-01-14 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka,nie pozostaje nic innego jak dzwonić codziennie na infolinię zgłaszać wieczne usterki tylko po to,by mieć podstawy do uniknięcia kary za zerwanie umowy. Internet działa jak chcę,nagrywarka -nagrywa co chcę,zawieszanie sprzętu -codziennie,brak możliwości przełączenia kanałów -codziennie. Włączasz dekoder i resecik na start! Jesteśmy już okropnie wściekli na tą firemke, nie wiem za co tyle płace!!
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Kamill / 2024-01-14 14:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Upc play od tygodnia. Telewizja zacina kiedy chce z komunikatem że słabe polaczenie internetu. Internet chodzi o wiele bardziej wolniej niz w upc. Możliwość nagrywania filmów lub programów jest tylko w instrukcji obslugi. Menu programow nie jest intuicyjne.
    Cena podobna do upc
    Menu tragedia
    Internet tragedia
    Telewizja zacina
    Nagrywanie brak
    ZaletyŁadna obudowa
    WadyWszystko jest wadliwe lub oszukane
    MiejscowośćPruszków
  • ~Tomasz / 2024-01-14 12:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Przedłużyłem umowę na usługi internetu i telewizji ustalenia z panią konsultant były jasne - pozostają trzy dostępy telewizyjne plus internet kolejnego dnia karta została odłączona codzienny kontakt z Play nie przynosi rezultatu dziennie konsultant odłączał kartę przypisywał i przekazywał pismo do innego działu skutkiem było odstąpienie od umowy niemniej jednak karta do tej pory nie jest przypisana. Jak wcześniej było UPC nie było takich problemów dodatkowo podejście konsultantów było zdecydowanie lepsze
    WadyBrak profesjonalnego podejścia w przypadku braku możliwości rozwiązania problemu najlepiej zbyć klienta by dzwonił kolejny raz
    MiejscowośćKatowice
  • ~Janek / 2024-01-11 06:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy było UPC wszystko działało dobrze, niestety po przejęciu przez Play jest tragedia, zaniżone transfery, internet muli, nawet filmy na YT nie chcą się ładować, niestety trzeba będzie zmienic operatora
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2024-01-11 00:47
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletne dno jeśli chodzi o możliwość decyzji jak sprzęt ma działać. Rozumiem aktualizacje nocne ale nie ma żadnego ostrzeżenia i nagle wycinają ci internet bo chcą wprowadzić aktualizacje modemu. Kompletna tragedia ponieważ np moja 3 godzinna instalacja poszła się walić przez wysyp internetu bo chcieli wprowadzić aktualizacje. Ktoś sobie robi z użytkownikiem co chce, zarazem od czasu przejęcia UPC internet działa wolniej niż zwykle, w zasadzie trzyma się bliżej wyznaczonego minimum na umowie niż standardu wyznaczonego. Nie polecam kompletnie.
    ZaletyŁadny panel sterowania
    WadyCena, obsługa klienta to bot, nagle wyłączenia internetu bez awarii oraz bez ostrzeżenia w przypadku aktualizacji.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~una / 2024-01-10 12:20
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to zwykłe oszustwo. Zrywanie połączenia następuje po kilka razy dziennie. Dobrze sobie zdają z tego sprawę bo pchają się do wszystkich nowowybudowanych bloków, często będąc jedynym dostawcą i w ten sposób są w stanie naciągnąć każdy blok przynajmniej na dwuletnią umowę. Najlepsze są połączenia na temsach gdzie od razu wiadomo kto ma UPC bo co chwilę go zrywa. Ja mam lekcje niemieckiego online gdzie są 3 osoby na Teamsach i nie jest możliwe ich przeprowadzanie bo co chwilę wywala prowadzącą albo uczestników.
    Bieżcie internet mobilny z jakiejś sieci, jak Wam nie doprowadzili nic do bloku oprócz UPC, bo będzie działał 10 razy lepiej.
    ZaletyDostępność
    WadyNiska jakość usług, wielokrotne przerwy w dostawie w ciągu dnia, utrudniony kontakt z infolinią
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Katarzyna / 2024-01-08 23:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Szybkość internetu to jedne wielkie gówno...niby łączy a za chwilę wyzuca i nie idzie nawet strony otworzyć. Całe szczęście mam umowę do lutego!!!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~ALEKSANDRA / 2024-01-08 21:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Dramat ???? od kiedy UPC jest w Play wszystko tnie w weekend już tragedia
    MiejscowośćBytom
  • ~Emi / 2024-01-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka miesięcy zaczął się u mnie problem z jakością połączenia, zgłaszałam problem wielokrotnie, umawiano technika który nie przychodził albo przychodził wymieniał ruter a problem nadal występuje. Z UPC nie było problemów odkąd jest Play problemy są ciągle. Jeśli masz wybór, nie wybieraj Play
    Zaletynie ma
    Wady- jakość połączenia
    - odwoływanie wizyty technika w dniu wizyty
    - niekompetencja
    MiejscowośćKraków
  • ~Irytacja / 2024-01-07 22:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W czasach UPC z grubsza działało, tylko czasem były awarie. Kiedy przejął Play w zasadzie internetu nie ma, jedna wielka awaria, wszystko się rwie. Czasem się pojawia, ale nie ma pewności, czy zaraz nie zniknie. Ogólnie tragedia, jestem załamana. Dziś 6 godzin nie było netu. To znaczy niby był, mam 500 Mb/s, ale wyciągało max 20. Do du..py ta zamiana wyszła.
    Zaletyżadnych nie ma
    Wadyawarie, niestabilne łącze, bardzo niska przepustowość
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ItsMe2000 / 2024-01-07 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Odkąd ta fioletowa firma dotknęła upc, sieć ta zmieniła sie w straszną padake. Jak wszystko czego tknie sie ten beznadziejny gigant. Nie dałbym im prowadzić budki z hotdogami, nie wspominając o największej firmie telekomunikacyjnej...
    Zaletyprzed przejęciem przez play jakieś były
    WadyCiągłe awarie, przycięcia i spadki wydajności
    MiejscowośćZabrze
  • ~Magdalena / 2024-01-07 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam podpisywania znimi umowy na Telewizję Światłowód bo to jest bardzo wielkie oszustwo Teraz muszę zapłacić za usługę z której nie będę mogła korzystać 3360zl Złodzieje kradną i naciągają klientów
    ZaletySame wady Masakra Nigdy więcej Telewizji w Play
    WadySame
    MiejscowośćŁódź
  • ~Dariusz / 2024-01-03 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Zauwazalny spadek jakosci po przejeciu przez play (predkosc mam 500mb a na wifi download pokazuje 16mbs upload 4 MBS w porywach czasami 8Mbs, zrywanie polaczen podczas gier oline, trudnosci w korzystaniu z tv podlaczonego do internetu np netflix)
    Wadyproblemy w korzystaniu z gier online, netfilxa
    MiejscowośćMielec
  • ~Dariusz / 2024-01-02 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Marka UPC została kompletnie zniszczona przez Play. Kiedyś w UPC internet śmigał a problemy występowały sporadycznie. Obecnie sytuacja jest dokładnie odwrotna. Internet muli i zrywa, transfery znacznie poniżej wartości deklarowanych, pingi osiągają kosmiczne wartości, modem restartuje się samoczynnie w czasie oglądania TV po czym nie może nawiązać połączenia. Obsługa klienta to teraz tragedia. Na szczęście mam umowę na czas nieokreślony więc mogę wypowiedzieć w każdej chwili, co z całą pewnością uczynię. Wszystko byle nie Play.
    Zaletyżadne
    Wadysame
    MiejscowośćLublin
  • ~Piesław / 2024-01-02 03:52
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, metr mułu, szambo, katastrofa, apokalipsa, nie polecam to mało powiedziane
    ZaletyBRAK
    Wadywieczne awarie, szkoda gadać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~wojtek / 2024-01-02 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    no j*******le odkąd połączyli sie z play nawet k***a strony sie nie ładują dopiero po godzinie coś przemieli mój syn nawet zagrać nie może albo coś zrobicie z internetem albo rezygnuje z usług
    Wadynic sie nie ładuje jest słaby internet nawet rozmawiać nie można
    MiejscowośćLublin
  • ~Mario / 2023-12-31 14:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak słów jak traktuje się klienta. Od jakiegoś czasu mam problem z wifi, niestety nie dolatuje do drugiego pokoju ????. Konsultanci twierdzą że nie ma takiego obowiązku aby zapewnić pewien poziom usług,bo na kablu jest ok. Się pytam czy mam podłączyć kabel do telefonu??????
    Konsultanci zbywają klientów i chyba od ilości frajerów mają płacone.Od 15 lat jestem klientem UPC ale nigdy nie było tak źle.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Gabi / 2023-12-30 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem. 3 miesiące czekam na serwisanta. Przyszedł jeden naprawić ciągle zrywający się internet i zepsuł mi gniazdko od tv. Po rozmowach licznych z infolinią dali mi rabat na 1 miesiąc bez opłat, po czym windykowali za brak płatności.
    WadyKiepska jakość, ciągłe przerwy w dostawcach, kiepski serwis
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4396
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4408
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226