Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3491 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.65
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marci / 2023-10-09 16:30
    Ocena: 3.25 / 5
    Obsługa klienta, to kpina. Przeprowadziłem się, w nowym miejscu nie ma usług UPC. 30.09 dzwonię, aby rozwiązać usługę z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Czekam na połączenie blisko 30 min. Gdy mi się udaje, koleś mi mówi, że sprawdzi z jakimś innym działem, czy na pewno nie da się podłączyć usług w nowym miejscu (bo są po drugiej stronie ulicy) i że oddzwonią po kilku dniach. Mija dni 10 i ani słychu. 9.10 dzwonię więc ponownie, znów czekam ok 20 min. Tłumaczę jednej lasce całą sytuację. Mówi „chwileczkę”, po czym zostaję przełączony do nowej, która pyta „w czym może pomóc”. Tłumaczę ponownie. Ona mówi, że w ogóle nie mają takiego zapytania ode mnie, a w ogóle to takie składa się na piśmie. Mówię, żeby odsłuchali moją rozmowę sprzed 10 dni, ona, że muszę podać dzień i godzinę, kiedy dzwoniłem. Nie mam takich danych, bo telefon jest służbowy. Mówię, żeby w takim razie przyjęli wypowiedzenie umowy ode mnie. Ona, że to inny dział i przełącza. Czekam już kolejne 15 min. Może ktoś odbierze.
    ZaletyFajny interfejs TV
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćPabianice
  • ~PLAY to kpina / 2023-10-09 13:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Zamieszczam opinie tutaj ponieważ UPC to aktualnie PLAY. Instalacja i zamawianie usługi internetu stacjonarnego przez internet to absolutna kpina. Zamówiłem instalację internetu w mieszkanu w jednym z kilkuletnich krakowskich bloków. Zamawiam usługę, termin instalacji następny dzień. Oczekuję technika, technik nie przyjeżdża, dzwonię do play i pani stwierdza że ojojoj nie wyrzuciło z systemu, kolejka jest zresetowana musi pan poczekać na technika 3 dni. Po odczekaniu swojego czasu w kolejce jak w PRL zajechał pan technik, i pan technik stwierdza, nie można zainstalować internetu ponieważ centrala zaznaczyła źle i obecna konfiguracja oraz brak sprzętu po stronie technika nie pozwala na instalację usługi, gdy w czasie bliżej nie określonym układ planetarny pozwoli to pan zajedzie z innym sprzętem i zainstaluje usługę. Po stronie play nikt się nie poczuwa to zainstalowania usługi. Także jak chcecie odchodzić od jakiegoś dostawcy a następnie zacząć umowę u nowego to róbcie to z wyprzedzeniem.
  • ~Stefan / 2023-10-08 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy chłam jaki istnieje na tym świecie. Brak stabilności, internetu itd itd. I tak codziennie po kilka razy w ciągu dnia. Totalna porażka. Dobrze że rezygnację z usług już wysłałem. Przestanę się męczyć z tym operatorem.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie jakie są możliwe.
  • ~Barbara / 2023-10-06 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kiedy pamiętam Wiecznie awarie.Jak tylko się skończy mi się tylko umowa zmieniam na inny abonament.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Adam / 2023-10-06 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Od mniej więcej 2 tygodni - bo od wtedy sprawdzam jedna dziesiąta transferu na kablu. Na czacie 2 krotnie zostałem zbyty informacja ze w mojej okolicy trwają prace a po ich zakończeniu problem się rozwiąże - niestety tak się nie stało.
    Problem dalej jest, a dzisiaj na czacie dostałem zupełnie inna diagnozę "mocno spadł poziom sygnału" ale dlaczego skoro ja u siebie nic nie zmieniałem? Na to pytanie już odpowiedzi nie dostałem. Zaproponowana została wizyta technika ale na pytanie co będzie naprawiał ponownie odmówiono mi odpowiedzi.
    Szkoda tylko ze o planowanych pracach w mojej okolicy (jeśli takowe miały faktycznie miejsce) nikt mnie wczesniej nie poinformował - a jako ze jakość usługi znacząco się zmieniła nikt nie raczył zaproponować jakiejś formy rekompensaty. Ogólnie jestem bardzo zawiedziony zarówno usługa jak i obsługa klienta na czacie. Absolutnie nie polecam - i już na pewno wiem ze to moja ostatnia umowa z UPC.
    Zaletyobecnie jedyna zaleta to ze rachunki przychodzą na czas
    Wadybrak informacji o awariach
    zanizona predkosc internetu na kablu
    MiejscowośćKraków
  • ~Dominika / 2023-10-06 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu kiedy Play przejął UPC Internetu albo nie ma albo działa tak wolno, że strony ładują się 15-30min. Każdy na infolinii nic nie wie albo mówi „sprawdzę, zaraz powinno działać wszystko” i tak od 4 dni. Nie wspominając już o tym, że nie jest to pierwszy raz.
    Żart i kpina.
    Odkąd pamiętam UPC było jednym z najlepszych dostawców internetu w tym momencie spada na dno.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Sandra / 2023-10-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy wgl , place miesiąc w miesiąc w terminie odłączyli mi bez prawnie internet i tv mimo że było opłacone w terminie , w kółko mówią o nie dopłatach mimo że im wysyłam potwierdzenia. Oczywiście osoby na infolinii nie są w stanie mi na nic odp bo nie widzą płatności . Ta firma to jakiś żart .
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Aga / 2023-10-05 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa ze wszystkich! Światłowód. Tnie na okrągło, wiele razy w ciągu dnia. A jeszcze wciskali mi dekoder na wi fi. To nawet i tv cięłoby. Co trzeba mieć we łbie, żeby nie reagować na ocenę 1,8?? Macie klientów w d.pie!
    ZaletyNie ma!!
    WadyWszystkie!
    MiejscowośćTychy
  • ~megi / 2023-10-05 09:58
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT I KOSZMAR !!! Tracę nerwy i cierpliwość . W czerwcu zrezygnowałam z usługi "nielimitowane rozmowy i sms " którą miałam podłączoną za dodatkową opłatą przy Internecie i tv. Rezygnacja przyjęta -mam potwierdzenie sms i mailowe. Jedna faktura przyszła prawidłowa. I co się okazuje? Nie wiadomo kto i skąd samowolnie ta usługę mi na nowo podłączył ? Infolinia nie potrafi wyjaśnić problemu - słyszę tylko" tak tak za miesiąc będzie miała pani prawidłowy rachunek a teraz ma pani płacić za tą usługę z której pani zrezygnowała " I co? Przychodzi kolejny miesiąc i dalej mam doliczane!! Konsultanci tylko zależy im żeby wystawić im ocenę "5" / A za co??? Za niekompetencję, ściemnianie oszustwo??? Nikt nie potrafi mi pomóc - finalnie każą napisać reklamację co też zrobiłam dzisiaj i czekam na odp. Mam ich po dziurki w nosie . Zrywam z nimi całkowicie umowę bo są ważniejsze rzeczy niż użeranie się z nimi o jawne oszustwo ze strony PLAY.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Bartek / 2023-10-04 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaby operator/dostawca usług internetowych, choć nie mogę powiedzieć, że gorszy niż firma Netia.
    Niestety po osobistych wrazeniach i niedawnym rebrandingu totalna załamka. Zmiana warunków umowy.
    ZaletyLepsi od Netii
    WadySłabsi od reszty, poza Netią.
    Zmienili warunki po zmianie nazwy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Armin / 2023-10-03 18:58
    Ocena: 3.75 / 5
    4 dni temu awaria,teraz kolejna.Naprawa najpierw do 16,a następnie przedłużona do 21.Żenujące.Co ciekawe dzieje się tak od przejęcia przez Play.
    ZaletyJak już jest to działa ok
    WadyZawodność
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~Henryk / 2023-10-03 17:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zrywa filmy zdjęcia wgrać po 30 sekundą koszmar chyba zmienię operatora
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Dawid / 2023-10-03 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC, teraz play usługi od nich od 2 lat, pod różnymi adresami. Tak awaryjnego Internetu czy telewizji jeszcze nie miałem. Obługa infolini dramat, jestem przełączany od osoby do osoby, za każdym razem mam podawać swoje dane, bo pracownicy nie potrafią przekazać tego że już zostałem 3 raz zweryfikowany!!!
    Wypowiedziałem umowę, rozstaje się z tą firmą, i nigdy do niej nie wrócę.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWadą jest taka że zdecydowałem się 2 lata temu podpisać z nimi umowę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jo / 2023-10-01 12:00
    Ocena: 1.50 / 5
    roboty miały trwać 1 dzień. zaczęło się wszystko 6 dni wcześniej - tv bez sygnału. na górze nic nie wiedzą. burdel. 2 tyg później... internet od 2 dni 10 zamiast 600. dno
    Zaletyni ma
    Wadytylko
  • ~Yanse / 2023-10-01 09:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Po przejęciu upc przez play drastyczne pogorszenie usług
    ZaletyTV póki co jeszcze działa
    WadyPo przejęciu przez play wszystko
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Ol / 2023-10-01 02:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Często się zawiesza pomimo restartów i licznych napraw
  • ~Wkurzona / 2023-09-30 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    częste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarieczęste awarie
  • ~NERO / 2023-09-29 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak to możliwe, że UPC pozbawia klientów dostępu do poczty e-mailowej bez uprzedniego podania ostatecznego terminu zakończenia swojej działalności.
    Informację mailową, że ma to nastąpić w dniu 1 września br. UPC, przesłano mi na pocztę Gazeta.pl w dniu 19 września br.
    Próby odzyskania dostępu do poczty i utraconej korespondencji trwają już ponad dwa tygodnie. Każda próba zalogowania się na stronę poczty kończy się pojawieniem załączonego linku LGI-0006 Categories=USER_INPUT Message='Invalid credentials.'exceptionID=1747477345-24407769
    i przekierowaniem na stronę PLAY. Rozmowy telefoniczne z konsultantami też nic nie wnoszą do rozwiązania problemu, kończą się jedynie obietnicami bez pokrycia. Oczywiście zgodnie z zapewnieniami przedstawiciel UPC wykonał
    w krótkim czasie cztery połączenia z moim numerem telefonu, jednak po odebraniu połączenia zamiast głosu osoby dzwoniącej usłyszałam sygnał
    „tzw. zrzucenia abonenta”. Rozumiem – Pracownik UPC wykonał próbę kilkakrotnego połączenia się z klientem, jednak klient nie odebrał – w systemie będzie to odnotowane, ale fakt, że pracownik rozłączył się tuż po odebraniu telefonu przez klienta to już nie. WSZYSTKIEMU WINNY JEST KLIENT.
    PLAY umywa ręce informując, o braku możliwości rozwiązania problemu, kieruje klientów do UPC. Wszyscy mają nas w „dostojności” zarówno UPC, jak i PLAY.
    Zastanawiam się, jak można w tak nonszalancki sposób traktować klientów, dzięki którym przez długie lata UPC utrzymywało się na rynku Polskich Sieci Kablowych. Jak można w taki sposób traktować klientów w stosunku do których rola OPERATORA jest służebna. Bo to pracownicy Operatora są dla klienta, a nie odwrotnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony klient / 2023-09-27 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jestem zawiedziona usługami internetowymi tej firmy. W ostatnim czasie podczas oglądania filmu na jednej z platform telewizor rozłączył się z routerem dzwoniłam do UPC i niestety 10pracownikow nie było wstanie rozwiązać tego problemu. Sama stwierdziłam że podłącze tv pod router na kablu. W dniu dzisiejszym chciałam podłączyć kamerkę do sieci WiFi wychodził mi błąd bo WiFi nie obsługuje urządzeń 5G pani na infolinii nie potrafiła udzielić nam pomocy, dodatkowo okazało się że inne urządzenia również zostały odłączone od WiFi. Szukając pomocy dopiero w internecie udało mi się SAMEJ rozwiązać problem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wiedzy na podstawowe tematy dotyczące pomocy w rozwiązywaniu problemów z siecią internetowa WiFi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anonimowy123 / 2023-09-27 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem zawiedziona. Nigdy ze strony żadnego innego operatora moje problemy nie zostały aż tak zbagatelizowane. Gdy dzwoniłam na infolinię, moje połączenia były naganie odrzucane. Ale to nie jedyne powody mego zawodu, mogę zarzucić operatorowi jeszcze m.in. :
    -bardzo częste awarie internetu, trwające średnio kilka godzin
    -podczas trwających awarii występujący brak telewizji
    Nie zamierzam już przedłużać umowy z tą siecią. Jestem zbulwersowana, nie dość że moje pieniądze zostały zmarnowane to jeszcze mój czas, ponieważ wykorzystałam go na próbie dodzwonienia się na infolinię. Ten stracony czas mogłam wykorzystać na oglądanie mojego ulubionego serialu. Streszczając, nie polecam nikomu tego operatora.
    MiejscowośćGołdap
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4402
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2072
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4421
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2907
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2527
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2003
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227