Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Topmarket.pl opinie

Ocena na podstawie 53 opinii

2.68 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.85
  • Dostawa
    2.80
  • Poziom cen
    2.77
  • Łatwość zamawiania
    3.38
  • Asortyment
    2.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 3 z 3
  • ~Anna / 2020-04-10 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam sprzęt który reklamowali na allegro po czym sie okazało ze nie mają go na stanie. Os poniedziałku 6 kwietnia nie mogę sie doprosić o zwrot pieniędzy. Brak kontaktu z ich strony. Sprawe zgłaszam na policję oszuści
  • ~anna r. / 2009-12-21 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Handlowiec w topmarket.pl gburowaty, nie dało się z nim dogadać na nieco niższą cenę nawet przy większym zakupie i pomimo iż konkurencja ma dużo niższe ceny (problem tylko, że te produkty u konkurencji są daleko od Wawy a chciałam odebrać towar osobiście przed świetami jeszcze) Sztywniactwo i zadzieranie nosa u handlowców to coś co najbardziej demotywuje do zakupu w tym sklepie.
    Zaletybrak plusów
    Wadychamska obsługa, nieelastyczność
  • ~Halina / 2023-08-22 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści otrzymałam wagę łazienkową za 199,00 zł bez pilota i nie mogę się z tymi oszustami skontaktować. Nie dajcie się oszukać tak jak ja.Ta waga to BODY FAT SCALLE
  • ~Jan / 2008-09-26 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwabiony w miarę korzystnymi cenami i przyzwoitymi opiniami na forach (pewnie autorstwa samego Topmarket), zdecydowałem się na zakup najpierw telewizora i pralki, a następnie (jeszcze przed zainstalowaniem pralki) płyty gazowej do zabudowy z wyższej półki cenowej. Dostawa przebiegła w miarę sprawnie. Telewizor był w pudełku, pralkę i płytę przez przezroczystą folię widać, że są. Dostawcy dodatkowo gorąco zapewniali również, że w razie jakichkolwiek uszkodzeń, wad wszelkie ewentualne reklamacje są szybko rozpatrywane, że szybko dokonuje się wymiany wadliwego sprzętu itd, więc nie warto rozpakowywać, dokładnie oglądać…
    PO POBRANIU PIENIĘDZY ZAINTERESOWANIE TOPMARKET KLIENTEM JEDNAKŻE CAŁKOWICIE SIĘ KOŃCZY.
    Pierwsza niespodzianka spotkała mnie po zdjęciu foli i styropianów z pralki. Spora, głęboka rysa na ukrytej pod styropianem wierzchu obudowy… Cóż, po miesiącu od dostawy trochę niezręcznie reklamować, poza tym pralka działa i ma stać w zamykanej szafce, więc trudno można to jakoś przełknąć.
    Rozpakowuje pilnie kupioną kilka dni wcześniej płytę gazową. Rys na szkle, palnikach, pokrętłach nie ma, wszystkie części są, wydaje się, że na pierwszy rzut oka wszystko ok. Zamawiam gazownika do instalacji, gazownik zainstalował, patrzę… a tu bok płyty jakoś nie równolegle się układa w stosunku do zlokalizowanego obok zlewu. Płyta miała mieć kształt prostokąta o bokach 58x51, a ma kształt dziwnego trapezu o podstawach 58 i 61. Wygląda fatalnie, oczywisty brak, tego zaakceptować się nie da. Na wszelki wypadek sprawdzam instrukcję, dane na stronie, potwierdza się, że to bubel.
    Dzwonię do Topmarket. Na każde połączenie czeka się jak w banku co najmniej 5-10 min. Niechętnie podają maila do wysłania reklamacji, ale zapewniają, że szybko odpowiedzą. Zastrzegają jednocześnie by płyty nie używać do rozpatrzenia reklamacji. Wysyłam reklamacje (plus zdjęcia, z których jasno wynika, że Topmarket sprzedało bubla) mailem, oprócz tego pocztą poleconą. Brak jakiejkolwiek reakcji. Żona, zdeterminowana brakiem możliwości przygotowania ciepłych posiłków (zwłaszcza dla małego dziecka), wydzwania do niech codziennie. Codziennie odpowiadają, że jeszcze nie mają stanowiska, ale cynicznie zapewniają, że jeszcze tego samego dnia odpowiedzą. Jednak nic, żadnego kontaktu, maila, telefonu z ich strony.
    KOMPLETNA AROGANCJA I OLEWANIE KLIENTA, a biorąc pod uwagę, że dwa z dostarczonych urządzeń miało poważne wady i że do bezdyskusyjnej reklamacji w ogóle się nie odnoszą i nie proponują żadnych rozwiązań, nie sposób nie nabrać podejrzeń, że TOPMARKET ŚWIADOMIE HANDLUJE WYBRAKOWANYM SPRZĘTEM nabytym być może na jakich wyprzedażach bez prawa reklamacji.
    Zaletybrak
    WadyPO POBRANIU PIENIĘDZY ZAINTERESOWANIE TOPMARKET KLIENTEM JEDNAKŻE CAŁKOWICIE SIĘ KOŃCZY, KOMPLETNA AROGANCJA I OLEWANIE KLIENTA, TOPMARKET być może ŚWIADOMIE HANDLUJE WYBRAKOWANYM SPRZĘTEM
    za ok 1200 zł
  • ~Klient niezadowolony / 2022-04-20 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłam Smartwatch. Pomyślałam że jeśli mi się nie spodoba to oddam. Konsultant twierdził że 200 zł to promocyjna cena, okazało się że to bubel warty 40 zł. Nie odbierają telefonu, więc jestem pewna,że jeśli odeśle to nawet zwrotu pieniędzy nie będzie. Oszuści. Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyTowar nie zgodny z opisem
  • ~Konsument / 2018-02-20 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM NIEPROFESJONALNA OBSŁUGA ZWROTÓW !Nie przestrzega przepisów ustawowych !!! Kolejne ponaglające maile nie skutkują . Przestrzegam przed zakupami w tym sklepie !!!!
    ZaletyBrak
    WadyNajniższy poziom obsługi wg prawa ustawowego
  • ~Leszek / 2013-12-08 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed sklepem TOPMARKET.pl i odradzam robienie w nim zakupów. Niestety zostałem oszukany na kwotę 2881,98 zł.
    W dniu 20.08.2013 złożyłem zamówienie nr TP99942 na lodówkę Bosch KGN 36 AI22. 23.08.2013 r. otrzymałem telefon, że są problemy z dostępnością i termin realizacji to 2 tygodnie. Podtrzymałem zamówienie, gdyż sądziłem, że w innych sklepach może być podobnie, a cena była dość atrakcyjna. Przelew wysłałem na konto podane w otrzymanej fakturze pro forma i czekałem cierpliwie. Gdy lodówka nie dotarła w obiecanym terminie, dowiedziałem się w rozmowie telefonicznej, że są nadal problemy w hurtowniach, bo producent ma wciąż przerwę wakacyjną, trwa sezon urlopowy i lodówka jeszcze nie wyjechała z fabryki. Kolejny prawdopodobny termin: za 2 tygodnie... Po 2 tygodniach znów to samo: problemy z dostępnością, ale pod koniec września to już na pewno będzie. 4.10.2013 wysłałem maila z pytaniem o aktualny stan zamówienia i pytaniem kiedy w końcu otrzymam lodówkę? Brak odpowiedzi. W końcu przyszedł dzień przeprowadzki do domu, a ja wciąż nie mam lodówki. Przytargałem starą lodówkę z bloku i wysłałem 14.10.2013 maila z pytaniem o możliwość anulowania zamówienia i zwrotu pieniędzy. 15.10.2013 odpisał mi Pan z obsługi klienta, że anuluje zlecenie i pieniądze zostaną zwrócone. Potwierdziłem więc mailowo rezygnację i poprosiłem o zwrot pieniędzy na konto. Taką samą lodówkę zamówiłem w innym sklepie i za 3 dni była u mnie!! 18.10.2013 wysłałem maila z pytaniem kiedy otrzymam zwrot kasy - bez odpowiedzi. 31.10.2013 wysłałem maila z wyznaczoną datą na zwrot pieniędzy do dnia 07.11.2013. otrzymałem odpowiedz, że temat został przekazany do właściciela i że otrzymam informację jak przelew wyjdzie. Kasa nie dotarła. Dzwonię do nich i dostaję kolejna obietnicę, że przypomną właścicielowi, że wciąż czekam, ale w ciągu kilku dni powinien być zwrot. Straciłem już resztki cierpliwości i 18.11.2013 wysłałem przedsądowe wezwanie do zapłaty całej przedpłaty wraz z odsetkami w terminie do 29.11.2013. Oczywiście też bez efektu.
    Wielokrotnie zdarzało mi się w innych sklepach internetowych rezygnować z zamówienia (nawet na większe kwoty) np. z powodu długiego terminu realizacji, ale kasa zawsze była zwracana w ciągu 7 dni. Do tych sklepów wracałem z innymi zamówieniami. W Topmarket na pewno już nic nie kupię , bo ewidentnie nigdy nie mieli zamiaru dostarczyć lodówki ani zwrócić gotówki i tylko grają na zwłokę żeby poobracać moimi pieniędzmi. Na dzień dzisiejszy sprawę zgłosiłem do rzecznika praw konsumenta oraz złożyłem na policji zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przywłaszczenia z art. 284 kodeksu karnego oraz oszustwa z art. 286. W poniedziałek wysyłam pismo do Inspekcji Handlowej. Jeżeli to nie pomoże, to mam już przygotowany przez prawnika pozew do sądu. Nie polecam sklepu Topmarket sp. z o.o. Pozytywne opinie na różnych porównywarkach cenowych chyba sobie sami piszą. Ja im zawierzyłem i zostałem oszukany. Jeżeli już ktoś was zmusi do zakupu w tym nieuczciwym sklepie, to zamawiajcie tylko za pobraniem i sprawdźcie przy kurierze czy nie przyszła cegła.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość
    Nie dostarczony
  • ~manieq / 2009-03-01 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem zmywarkę i lodówkę. Po prawie dwóch tygodniach zostałem poinformowany, że nie posiadają towaru.
    Dość długo im zajęło stwierdzenie tego.
    Ogólnie mówiąc strata czasu.
    WadyNie posiadają towaru => marnują czas
  • ~Miczael / 2009-02-25 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem towar za pobraniem cena 2238zł, zwodzili mnie przez m-c !!!!! Towaru nie wysłali bo podobno problem z dostępnościa, dodzwonić się graniczy z cudem, totalna olewka człowieka, obługa mota się zeznaniach, przez okrez m-ca oczekiwania na TV podniesil ceny 3 razy do 2649 zł, Sprzedają WIRTUALNY TOWAR nie mają go na stanie a kase biora !!!! ODRADZAM
    ZaletyBRAK bo asortyment w większości wirtualny popatrzec każdy może a już kupić to inna bajka
    Wadyszkoda słów, żenada
    NIEMAM nie doczekałem się
  • ~pawel / 2008-11-19 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapytałem o cenę kilku przedmiotów. W odpowiedzi otrzymałem wycenę. Zgodziłem się na zakup, wpłaciłem pieniądze, a potem dowiedziałem się, że to jednak była pomyłka i cena ma być o 10% wyższa. Mojej reklamacji nie uwzględniono. NIE POLECAM robienia zakupów w tym sklepie!
    WadyBrak odpowiedzialności za swoje błędy, brak elastyczności, złe podejście do Klienta.
  • ~Ama / 2008-10-14 16:36
    Sklep nie odpowiedział na zamówienie. Dodzwonić się do nich to też sztuka. Gdy wreszcie się to udało okazało się, że nie posiadają modelu telewizora, który był zamówiony i który widniał w ich ofercie. Osoba, która udzielała informacji mówiła tak szybko i niewyraźnie, że trzeba się było dopraszać o powtórzenie wszystkiego jeszcze raz. W każdym razie okazało się, że zamówionego towaru nie ma i nie będzie. Wygląda na to, że im w ogóle nie zależy. Strata czasu.
    WadyBrak oferowanego sprzętu. Niesolidni na każdym etapie zamawiania towaru. Reszty już nie poznam.
  • ~BB1 / 2013-12-27 12:06
    Jedna wielka kpina i totalne lekceważenie klientów. Po 15 dniach od złożenia zamówienia i przelania pieniędzy na konto sklepu zadzwoniono do mnie, że moje zamówienie zostało anulowane. Na ile się orientuję jest to niezgodne z prawem poniewaz sklep zawarł ze mną umowę poprzez potwierdzenie przyjęcia mojego zamówieni. OK - kupiłem to co chciałem gdzie indziej. Niestety od 14 dni nie mogę się doczekać zwrotu wpłaconej kwoty - mimo moich telefonów i wysyłanych e-maili. CZYSTA KPINA .
    NIE ŻYCZĘ SOBIE ŻADNYCH KONTAKTÓW ZE STRONY TEGO SKLEPU!
  • ~Marta / 2007-09-20 17:27
    sklep nie przyjął mojego zamówienia bo jak to powiedział konsultant "mamy złe ceny" . Nie polecam. Nie rozumiem dlaczego się tak wszędzie reklamują...
    Wadymają złe ceny
strona 3 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809