Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Topmarket.pl opinie

Ocena na podstawie 53 opinii

2.68 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.85
  • Dostawa
    2.80
  • Poziom cen
    2.77
  • Łatwość zamawiania
    3.38
  • Asortyment
    2.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~java / 2011-06-14 13:38
    Ocena: 2.75 / 5
    czekałam prawie miesiać a otrzymany produkt zapakowany był połowicznie i wystawały części jestem bardzo niezadowolona i zażenowana takim sposobem traktowania klienta. Nie zostałam poinfromowana kiedy nadszedł czas dostawy, że sie opóźni. Ostatni raz zrobiłam w tym sklepie zakupy.
    ZaletyCena
    WadyDługi czas oczekiwania na dostawę, brak informacji ze strony sklepu odnosnie przedłużajacego się czasu dostawy. Niestarannosc pakowania produktów. Mop zapakowany był tylko od strony szczotki, cała długość kija wtsawała przez co został otarty.
    106 zł. Jeden dzień.
  • ~Beata / 2021-10-14 16:58
    Ocena: 2.60 / 5
    Oszustwo,dałam sie nabrać.Kołdra i poduszka w gratisie,miały byc o składzie 100% bawełny plus włókna nanosrebra,o czym zapewniał wciskający kit człowiek ze wschodnim akcentem.W rzeczywistości 100% poliester na pokryciu i jako wkład silikonowane kulki.Oddzwoniłam i facet zaczął się wypierać,że o żadnych nanosrebrnych włoknach nie mówił.Jutro robię zwrot.Niestety ok 3 lata temu zwróciłam im komplet patelni i pieniędzy do tej pory nie otrzymałam.firma robi akcję,potem szybko się likwiduje i na tym koniec.Rzecznik praw konsumenta,adził zgłosić to na policję jako wyłudzenie.jęsli tym razem nie otrzymam pieniędzty,to nie popuszczę.
  • ~waldeke / 2008-09-02 12:47
    Ocena: 2.60 / 5
    dostawy trzy razy przesuwane jeden z towarow nie dostarczony przez 4 tygodnie tragedia
  • ~Wioletta / 2021-07-19 12:45
    Ocena: 2.60 / 5
    Kosiarka, którą tam zakupiłam była niekompletna - brakowało uchwytu do jej prowadzenia. Minął tydzień a ja, mimo wielu mail-i wysłanych w tej sprawie, nadal jestem bez możliwości korzystania z zakupionego towaru, Czuję się oszukana, zlekceważona. Nigdy więcej kontaktu z tym sklepem.
  • ~Agnieszka / 2022-07-24 12:07
    Ocena: 2.20 / 5
    Porażka. Otrzymałam produkt zupełnie innego producenta niż chciałam i dużo gorszej jakości. Odesłałam i nikt nie odebrał przesyłki. Musiałam zapłacić podróż tego bubla w dwie strony. Do puki nie odzyskam pieniędzy na pewno nic więcej od nich nie kupię.
  • ~Dorota / 2021-04-30 19:56
    Ocena: 2.20 / 5
    Towar niezgodny z zamówieniem. Brak kabelka do ładowania. Nikt nie odbiera telefonu Jak chcą wcisnąć coś to są bardzo mili. Jak otrzymasz towar niekompletny to już się nie dodzwonisz.
    WadyBrak kontaktu ,brak rachunku. Jak już zakupisz to pozostaje tylko odesłać i bardzo wątpię czy zwrócą pieniądze.
  • ~Mark303 / 2017-10-02 13:21
    Ocena: 2.20 / 5
    Przestrzegam, brak szacunku dla klienta, poprzez wprowadzanie w błąd i granie na czas w zakresie przesyłki
    ZaletyBrak
    WadyKłamstwo za kłamstwem
  • ~Paweł / 2020-09-16 22:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Po uzyskaniu opinii z serwisu -wymiana na nowy sprzęt brak kontaktu.Telefonu nikt nie odbiera,na e-meile nie odpisują!NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!
  • ~Sam / 2020-08-06 02:36
    Ocena: 2.20 / 5
    Od 2 miesięcy czekam na zamówienie,ciężko dogadać się ze sklepem, niestety sprawa będzie musiała zostać skierowana do rzecznika praw konsumenta
    ZaletyTanio
    WadyNie dostaniecie zamówionego towaru
  • ~Witek / 2021-12-06 18:49
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłem smartwatch otrzymany towar jest niesprawny , sklep nie odbiera telefonów , nie podali także adresu email dla kuriera zdecydowanie nie polecam sklepu, wygląda na to że wyłudzają pieniądze
    WadyWyłudzenie pieniędzy
  • karwacka renata / 2008-06-11 13:09
    Ocena: 2.20 / 5
    czekam na zamrażakę którą kupiłm w piatek w TOP Markecie ,ale do dziś nikt nie wie gdzie ona jest i kiedy ją dostanę to kpina z klienta omijajcie te firmy bo nerwy są zszarpane firma która miała zająć się DHL ekspres z Łodzi ma taki bałagan i nie wie dlaczego mi nie dostarczono i gdzie ona jest i dlaczego tak się niecierpliwie przecież oni potrzebują czasu ,dla mnie to śmieszne.
  • ~Danuta / 2023-10-12 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Ta firma to oszuści, nie ma z nimi kontaktu, na wysyłce podają numer kontaktowy innej firmy. Wciskają towar który jest 3 razy droższy niż w sklepie, tak mialam z zelazkiem, prawdopodobnie już używanym,bo wadliwym. Dziwię się, że od dawna tak dzialaja i nikt się za nich nie wziął- prokuratura UOKIK
    ZaletyBrak
    WadyDzwonią natrętnie, wciskając towary
  • ~evela / 2014-02-11 23:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka nikomu nie polecam firma ma w d... klientów od 2 miesięcy nie mogę zareklamować fotelika samochodowego - nic ich nie interesuje bezpieczeństwo dziecka, zero odzewu, brak kontaktu, nie odpowiadają na maile, nie odbierają telefonów to jakaś pomyłka!!!!
    ZaletyNIE MA
    Wadycałokształt a przedewszystkim olewanie klienta - sprzedać i tyle!!!
    po 1.4 r zabezpieczenie fotelika połamało się cena ok 270
  • ~kuba / 2010-03-20 16:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Niska cena to jedyna zaleta transakcji. W styczniu kupowałem lodówkę wolnostojącą. W opcji zakupu zaznaczyłem płatność kartą. W przeddzień dostawy, ok. 22 (w piątek) otrzymałem telefon od firmowego kierowcy topmarketu z informacją, że zapomniał zabrać z firmy terminala do kart i muszę mieć gotówkę. Rano oczywiście żadnego przepraszam. Druga sprawa to pobierana opłata za zniesienie i wywóz starego sprzętu. Na stronie: http://www.topmarket.pl/czeste-pytania.h tml?id=5 jest jasno napisane, że jeżeli stary sprzęt jest zniesiony, to nie pobierana jest opłata 30zł. W moim przypadku było inaczej i opłata została pobrana mimo spełnienia warunku zniesienia. Nie było mnie przy odbiorze w domu i osoba odbierająca została zmuszona do zapłacenia. Po czterech moich telefonach do topmarketu zadzwonił "pan od reklamacji", któremu przedstawiłem sprawę. Powiedział, że jak tylko skontaktuje się z kierowcą zadzwoni do mnie. Kontaktuje się z kierowcą już drugi miesiąc... Więc duży minus za obsługę klienta.
  • ~Janusz / 2022-02-24 06:21
    Ocena: 1.80 / 5
    Zakupiłem zegarek w kwocie 185 zł przy czym identyczny gdziekolwiek indziej kosztuje góra 40 zł. Chiński bubel sprzedawany za wygórowaną cenę. Brak jakichkolwiek kontaktu, telefony nie odpowiadają, brak możliwości zwrotu towaru. Odradzam jakichkolwiek zakupów w tej formie.
    Zaletybrak
  • ~JM / 2010-07-14 15:52
    Ocena: 1.80 / 5
    zamówiłam sprzęt AGD do kuchni, podczas przyjmowania zamówienia wszystko byłook, dostepność produktów potwierdzona. Niestety już w dniu dostawy okazało się, ze 3 z 5 produktów nie ma, będą za 2 dni. Po 2 dniach okaząło się, że wciąż ich nie ma, i nie wiadomo kiedy będą, może za 2 dni. Brak pewności i przeczytane bardzo negatywne opinie o sklepie spowodowały, że resztę zamówiniea wycofałam i teraz czekam na zwrot pieniedzy.
    Na prawdę NIE POLECAM!
    Zaletyduży asortyment, ale to pozory, bo po złożeniu zamówienia okazuje się że ponad połowa nie jest dostępna
    Wadybrak towaru, wprowadzanie klienta w błąd, nieprawdziwe informacje
  • ~TYLKO NIE TOP-MARKET/POLAMTRADE!!! / 2016-04-07 22:33
    Ocena: 1.80 / 5
    Sklep TOP-MARKET / POLAMTRADE mogłabym polecić chyba tylko WROGOWI. Fatalna obsługa klienta, wprowadzania w błąd lub brak informacji, kierownik działu reklamacji nieosiągalny pod telefonem, który podaje w swojej stopce mailowej, w jego imieniu odbierają tel. inni pracownicy, którzy informują, że jest zajęty, na maile nie odpowiadają, ignorują klienta. Zakupiłam u nich stół, który dostarczono mi z defektami, i dopiero po interwencji bezpośrednio u producenta firmy SIGNAL uzyskałam nowy na wymianę po kilku miesiącach czekania, bo POLAMTRADE mnie ignorował i przestał odpowiadać na maile. Brak szacunku i lekceważenie klienta, rozsyłanie bubli i nie realizowanie reklamacji to cechy działalności tej firmy. ZDECYDOWANIE I SERDECZNIE ODRADZAM WSZYSTKIM ZAKUPY W TYM FATALNYM SKLEPIE. Te pozytywne opinie w internecie na innym serwisie to mają chyba od znajomych.
    Zaletytylko pozorne!
    Wadycałokształt, a przede wszystkim FATALNA OBSŁUGA KLIENTA i towar kiepskiej jakości
  • ~Malgosia3701 / 2020-10-24 23:09
    Ocena: 1.60 / 5
    Dwa razy pisałam wiadomość, zero odpowiedzi. Lampy bez uchwytu. Źle wpisany adres dla kuriera paczka błądziła 10 dni. Nie polecam tego sklepu.
  • inspektor / 2008-03-21 15:32
    Ocena: 1.20 / 5
    Reklamacja uszkodzonej lodówki z powodu niewłaściwego transportu została "załatwiana" przez sklep przez trzy miesiące!!!.Ludzie omijajcie ten sklep z daleka!!
    ZaletyPlusem można nazwać załatwienie reklamacji w ogóle
    WadyNieprofesjonalność obsługi,wyręczanie się klientem do załatwiania spraw należących do sprzedawcy,brak kontaktu i odpowiedzi
    już go oddałem
  • ~ANNA / 2019-06-12 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie TOPMARKET a TOP OSZUSCI!!! Specjalisci od bubli, kretacwa i chamstwa. Omijac szerokim lukiem!
    ZaletyZADNYCH
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809