Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

tooway.pl opinie

Ocena na podstawie 66 opinii

2.62 / 5

  • Niezawodność
    2.63
  • Obsługa klienta
    2.50
  • Cena
    2.63
  • Parametry
    2.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kacper / 2016-03-10 13:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Uwaga na StarDSL ! Kontakt z tą firmą jest praktycznie niemożliwy. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Pracownicy z hotline oszukują klientów, wmawiając że problemy leżą po ich stronie. Uzyskanie pomocy jest niemal niemożliwe. Przestrzegam. Nie polecam.
    ZaletyDostępność internetu
    WadyFirma StarDSL - brak kontaktu i pomocy
  • ~kaff / 2022-01-13 23:10
    Ocena: 1.50 / 5
    900 pingu w grach strony typu youtube gdy jest deszcz,śnieg nie otwierają sie praktycznie
    nie kupuj tego internetu
    Zaletynic
    Wadyponad 900 pingu
    nie nadaje sie do gier
  • ~PRZEMEK777 / 2022-06-24 09:46
    Ocena: 1.50 / 5
    WITAM, OD 3 MIESIĘCY BRAK INTERNETU PO WIELKICH PERTURBACJACH PRZYSŁALI "NOWY MODEM" (PORYSOWANY I POOBIJANY) WIĘC I NAWET TO NIE BYŁO OK. ALE I ON NIE DZIAŁAAAAA!!!! NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ JUŻ TRZECI DZIEŃ ZERO KONTAKTU Z BIGBLU TO JAKIŚ ŻART I KPINA Z KLIENTÓW POZOSTAJE TYLKO ROZWIĄZAĆ UMOWE I PRZEJŚĆ NA STARLINKA.....
    ZaletyJAK BY TO DZIAŁAŁO MOŻNA BYŁO BY COŚ WPISAĆ ALE JAK NARAZIE TO TYLKO NABYTA NERWICA
    WadyBRAK KONTAKTU !!!!!!!
    MiejscowośćLUBLIN
  • ~Wiktor / 2022-06-23 13:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiepsko, zerowa obsługa klienta! Brak internetu przez włamanie, pingi po kilkaset milisekund, totalna tragedia, nie mniej jest to jedyny dostępny dotychczas internet jaki mogłem założyc
    Zaletyjest internet jako ostateczna możliwość ale jest już Starlink więc przesiadam się
    Wadywszystko!
    MiejscowośćSzczucin
  • ~Andrzej / 2014-08-12 11:48
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Bardzo drogo, jakieś chore limity, mam jeden z najwyższych abonamentow 25 GB za 200 zł co może wystarczyć na niecały tydzień a gdzie pozostałe 3 po wykorzystaniu limitu prędkość spada do tego stopnia ze nie można nawet otworzyć strony nie mówiąc o sprawdzeniu poczty. Bardzo żałuje że go kupiłem , teraz muszę męczyć sie - porażka . Obiecują 22 megabity jest może 25 % tego ,nie mowiąc o ping ok 900 to jakas masakra
    NIE POLECAM
    ZaletyBrak
    WadyBardzo drogo, za małe limity danych, za wysoki PING
    Mam go jakieś pól roku i musiałem zapłacić 1500 zł za zestaw do odbioru
  • ~basia / 2016-05-09 12:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Uwaga na StarDSL ! Kontakt z tą firmą jest praktycznie niemożliwy. Nie odbierają telefonów, nie odpowiadają na maile. Pracownicy z hotline oszukują klientów. Uzyskanie pomocy jest niemal niemożliwe. Przestrzegam. Nie polecam.
  • ~Europasat Sp. z / 2022-07-20 20:47
    Ocena: 1.25 / 5
    w tym czasie co mi napisali ze wysyłają modem, to miałem zakładaną radiówkę ,kuriera odesłałem z modemem ,wysłałem niesprawny modem do warszawy ale nie przyjęli okazało sie ze nie mają gdzie magazynować , więc musiałem wysłać do Holandi na podany adres ,poniosłem koszt wysyłki ,cieszę się że rozstałem się z bigblu bez problemowo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marta / 2021-08-22 20:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Nikomu nie polecam. VPN nie dziala wysoki ping, Jak jest burza to internetu nie ma. obsluga kienta to nie wie co maja w ofercie. jeszcze raz nikomu nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadywysoki ping
    MiejscowośćIzby
  • ~Paweł / 2022-04-07 13:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta - przez pierwsze tygodnie awarii nikt nic nie potrafił powiedzieć, od ponad 40 dni nie ma połaczenia i internetu a poza zweryfikowaniem adresu, nie potrafią nic powiedzieć , zadnych konkretów, perspektyw - nic ... amatorka na sekretarce jak sie dzwoni wciaz nagranie "dziś nastapiła awaria" a awaria trwa nieprzerwanie od ponad 40 dni.....
    I tak musiałem sobie radzic i jade na jakims mobilnym, ale czekam jeszcze tydzien (bo musiałbym cała siec przemieniać) i zrywam umowe bo to skandal. Nic sie nie mozna dowiedzieć , nie potrafia zadbac i skomunkować klientów.
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zły / 2023-09-18 08:58
    Ocena: 1.25 / 5
    PORAŻKA!!!! Korzystam z internetu od 2 lat. Od kilku miesięcy internet się zawiesza, trzeba resetować modem kilka razy w ciągu doby (niezależnie od pogody). Jakby była inna możliwość, to bym dawno zrezygnowała z tej firmy. Serwis dno!
    Zaletybrak
    Wadysłaby zasięg, brak obsługi klienta
  • ~ATMZ / 2021-10-13 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa, jak należy zawiesza się, w dniach z opadami, burzą praktycznie nie działa. W nocy jest ok, popołudniami i w weekendy spowalnia. Ciężko się dodzwonić do Obsługi
    MiejscowośćKałuszyn
  • ~Barbara / 2016-06-25 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 1 maja nie sposób nawiązać kontaktu z StarDSL. Na maile i pisma, wysłane za potwierdzeniem odbioru, nie odpowiadają. Telefonu nie odbierają. Z dniem 1 maja zmienili klucz dostępu do internetu, ale nie podali nowego, więc od 1 maja nie mam dostępu do internetu. Faktury przesyłają mailem, choć zaprzestali świadczenia usługi, tym samym jednostronnie zerwali z nami Umowę. Ponieważ nie mogę korzystać z internetu zaprzestałam opłacać faktury. Na pisemną prośbę, aby podali adres, na który możemy zwrócić sprzęt ( antenę, router) - tez nie odpowiedzieli.
    Podejrzewam, że z automatu wysyłają faktury, nikt nie czyta maili ani pism. NIE POLECAM !!!!!!!
    Zaletynie ma zalet
    Wadybrak możliwości kontaktu od kilku miesięcy, jednostronnie, bez podania przyczyn zerwali Umowę
    z usług StarDSL korzystam od 2012 roku
  • ~Bigblu / 2022-04-19 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak poprzednicy...Totalne dno Brak jasnej daty wymiany sprzętu.Zero informacji.
    ZaletyBrak
  • ~Jagna / 2023-06-27 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystam z Bigblu jako dodatkowego do LTE. W 2022 nie działał przez 6 miesięcy. Teraz kolejna awaria. Od soboty 24.06.2023 do dzisiaj (26.06.2023) nie działa. na infolinii podali, że może nie działać co najmniej do 30.06.2023. To jakieś żarty. Tydzień bez internetu i oni to uważają za normę. Oszuści. Unikać takiej firmy. Te 6 miesięcy jeszcze odpuściłam, bo padły satelity po ataku na Ukrainę, ale teraz nie ma takiego wytłumaczenia. Rozumiem, że jest aktualizacja, ale trwająca tydzień. Pieniądze wyrzucone w błoto.
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy po kilka dni i to jest norma
    MiejscowośćLeśnica
  • ~Jomi / 2022-08-08 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator na świecie. Zero kontaktu z klientem, zero szacunku, zero jakości.
    MiejscowośćLidzbark Warmiński
  • ~Kasia / 2015-10-24 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Sama usluga jest ok . Natomiast operatorzy nie Przestrzegam przed firmą STAR DSL Reguły pod Warszawa. Firma od sierpnia zaprzestała swiadczenia usług . Nie odpowiadaja na meile , nie ma mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie .Mimo braku swiadczonych usług wystawiaja faktury i przysyłają ponaglenia
    WadyNiesolidni operatorzy internetu
    3
  • ~Kiki / 2015-08-17 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    oczywiście też mieszkam w głuszy i żaden internet nie dawał rady. Spróbowałam Tooway, na początku wg kalkulatora na stronie powinno wystarczyć pakiet 8 , wystarczył na 2 tyg, ale tu muszę przyznać, że smigało wszystko, każda strona w sekundzie się otwierała, poczta w sekundzie, o to mi chodziło. Niestety po 2 tyg przestało cokolwiek otwierać, napisałam, zwiększyłam nie na 16 a na 32 żeby już na pewno wystarczyło. I to chyba był mój błąd... Nigdy więcej już nie było jak pierwsze 2 tyg, średnio 3-4 razy dziennie muszę resetować router, bo wszystkie lampki stoją w miejscu, strony się nie otwierają, wyskakuje komunikat: serwer DNS nie odpowiada... Nie tego spodziewałam się za 220 zł miesięcznie... To samo miałam za 69 zł miesięcznie w T- Mobile....
    Zaletyczasami działa ok
    Wadyczęsto się zawiesza, cena nieadekwatna do jakości
    3 miesiące, miesięczny koszt 220 zł
  • ~M2M / 2023-04-28 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Do tej pory (ponad rok!) nie udało się dodzwonić/nikt nie odpisał na e-mail, internet wciąż nie działa. Żart roku - przypomniało im się, ze powinni dostać modem po zakończeniu umowy i straszą karą, jeżeli modem nie zostanie odesłany. ????????
    Unikać. Każdy internet jest lepszy pd tego goofna.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    Nie działa od ponad roku
    MiejscowośćGranica
  • ~mała mi / 2016-06-05 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma StarDSL sp.z o.o. z siedzibą w Regułach - nie ma pewności, czy w ogóle istnieje na terenie Polski. Próba dodzwonienia się na infolinię pozostaje bezskuteczna - miesiącami wisisz na telefonie i odsłuchujesz zapowiedź jak dla nich ważny jest kontakt z Tobą, ale nikt nie podnosi słuchawki. Jeśli będziesz szczęściarzem zgłosi się pracownik firmy w Hamburgu, który nie włada językiem polskim! Na maile odpowiadają z miesięcznym opóźnieniem. Cena jest za wysoka i niekorzystna w porównaniu do konkurencji w tym segmencie, z uwagi na utrudniony kontakt nie możesz renegocjować warunków umowy. Sprzęt abonencki jest własnością firmy, w przypadku awarii nie masz możliwości kontaktu z pomocą techniczną, ale zgodnie z regulaminem i zawartą umową wciąż za niego odpowiadasz. Ponadto nie masz możliwości sprawdzenia stanu wykorzystanego limitu, ani ewentualnego dokupienia kolejnych GB. REGULARNIE 1. KAŻDEGO MIESIĄCA PRZYSYŁAJĄ FAKTURĘ! I TYLE MAM KONTAKTU Z TYM PODMIOTEM!!! NIE POLECAM WSPÓŁPRACY ZE StarDSL sp.z o.o. z siedzibą w Regułach.
    Zaletyinternet faktycznie dociera wszędzie i świetnie działa, ale za dużo wad w tej współpracy
    Wadybrak obsługi klienta niemożność prawidłowego wykonania umowy po stronie StarDSL sp.z o.o.
    korzystam od 2012r. i już kończę z nimi przygodę
  • ~Marek / 2013-09-21 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktos tu chce ,szybko zarobic pieniadze , dlaczego tak drogo ..........ponad 100 zl za miesiac ? Panowie tu jest Polska nie kazdego mozna naciagnac na kase , taki internet powinien kosztowac 50 zl miesiecznie ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
    WadyDrogo, drogo , drogo drogo ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,bardzo drogo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4267
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3762
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1951
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179