Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

tooway.pl opinie

Ocena na podstawie 66 opinii

2.62 / 5

  • Niezawodność
    2.63
  • Obsługa klienta
    2.50
  • Cena
    2.63
  • Parametry
    2.95

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Janusz / 2022-07-30 21:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam jeśli planujecie taki internet to odradzam brać od firm bigblue, sky connekt i viasat to są firmy co mają w nosie klienta nieodpowiadają na email i telefony. Polecam firmę Kęmpa invest jedyna normalna i Pana Przemka jestem zadowolony dobra obsługa bok. Mam pytanie do wszystkich co mają tą usługę Czy w przypadku złej pogody sygnał może spaść do 6 db? u mnie tak jest czy to jest normalne? bo 10 db to taka ma być prawidłowa?
    Zalety+ Działa gdziekolwiek jesteś

    + Cena w miarę ok
    Wady- wrażliwy na zmianę pogody i sygnał spada ale w tv satelitarnej też tak jest
  • ~Małgorzata / 2015-10-19 17:10
    Ocena: 3.50 / 5
    Sama usługa Tooway jest bardzo OK, byłam bardzo zadowolna z prędkości, ale trzeba bardzo uważać na firmę, od której bierze się sprzęt. Unikajcie za wszelką cenę firmy STAR DSL z Reguł pod Warszawą. Firma nie odbiera telefonów, nie udziela jakiegokolwiek wsparcia technicznego, w biurze siedzi jedynie księgowa, która nie ma o niczym pojęcia. Jak bedziecie mieli jakies kłopty z ustawieniem tarczy czy czymkolwiek - jesteście ugotowani. Ja od 2 miesięcy nie mogę sie do nich dodzwonić, to jakiś absurd.
    Zaletyprędkośc, łatwosc instalacji, niezawodnosc
    Wadybeznadziejny polski dystrybutor Star Dsl
    ponad 2 lata
  • ~Sylwester / 2022-03-03 14:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Też jestem użytkownikiem internetu satelitarnego. Używam go od 2014r., to pierwsza tak poważna awaria. Dziś dowiedziałem się od swojego operatora Viasat Polska, że awaria w Europie jest już częściowo usunięta, że niebawem usunięta zostanie też w Polsce.
    Ciężko tak tydzień wytrzymać bez internetu, ale jeżeli nie ma innego alternatywnego dostępu, trzeba po prostu czekać.
    ZaletyStabilna prędkość, brak ograniczeń transferu (w moim pakiecie)
    WadySłaby ping
    MiejscowośćChrapoń, gm. Siemiątkowo, woj. mazowieckie
  • ~Tommy / 2022-04-04 10:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Kolejny tydzień i ciągle odsyłają z kwitkiem nikt nic nie wie mają wymieniać modemy ale nie wiadomo kiedy czekam ostatni tydzień i zrywam umowę z bigblu
    MiejscowośćPozezdrze
  • ~Paweł / 2024-03-04 20:32
    Ocena: 3.25 / 5
    Korzystam z internetu ViaSat od prawie dwóch lat i do tej pory było ok. Parametry były zgodne z umową. Zdarzały się krótkie przerwy przy bardzo złej pogodzie. Do ostatniej soboty tj do 2 marca. SNR faluje od 0 do 10dB. Nie było wiatru, który by przestawił antenę. Z kablem też jakiś problem nagle się pojawił. Wykazuje nagle za wysoką oporność choć do tej pory było ok.
    Czy miał ktoś podobne problemy?
    Co do obsługi klienta to faktycznie słabo. Złożyłem zgłoszenie przez portal ii nic. Na WhatsUp odpowiedzieli, że zaraz odpiszą no i dalej czekam…
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Piotr / 2022-07-30 09:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja korzystam z internetu Bigblu od 18 miesięcy z tego 3 miesiące internet był wyłączony.U mnie ping to 580 prędkość netu często osiąga 30 MB na pakiecie silver.Natomiast co mnie irytuje dostałem po uszkodzeniu modemu z routerem nowy modem już bez routera i żadnej rekompensaty w abonamencie.Mało tego,bigblu wysłało do mnie w połowie czerwca br maila,że wramach przeprosin za brak usługi przez 3 miesiące w tym roku do końca tego roku będę miał 20 zł upustu na abonament.Następnie 23 lipca przychodzi faktura do zapłaty bez rabatu.Dzwoniłem do działu obsługi klienta 4 razy w tej sprawie i jakbym rozmawiał z dzieckiem z przedszkola a nie z kompetentną osobą.Jak do tej pory moje telefony i rozmowy z Bigblu nic nie dały.A co do pretensji niektórych użytkowników internetu satelitarnego ,że im net nie działa podczas burzy chciałem przypomnieć,że telewizja satelitarna też często podczas burzy ma zanik sygnału.
    ZaletyW moich warunkach stabilny internet
    WadyFatalna obsługa klienta.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Ania / 2022-02-26 19:48
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam Tooway przez Bigblu od dwóch lat. Mieszkam w miejscu, gdzie jest to jedyna opcja (sieci komórkowe to co najwyżej 3G o prędkości max. 3Mb/s). Do tej pory Internet był stabilny. Ping rzeczywiście duży, ale nie korzystam z gier. Net potzrebny jest mi do pracy, więc zdecydowanie ping nie przeszkadzał, a prędkości były mniej więcej zgodne z umową. Działał stabilnie, dość niezależnie od pogody. niestety od 24 lutego, godź. 15 do 26 lutego brak internetu i nie zanosi się na zmianę. Strona Bigblu informuje, że ogólna awaria i brak usług. To samo biuro obsługi. Nie znam firmy, która może pozwolić sobie na tak długą awarię, że przez dwa dni odcina klientów od netu. Wszystko to wygląda na jakiś przekręt.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu bo firma twierdzi, że ma awarię, która trwa już kilka dnia
  • ~Krzysztof - Podkarpacie / 2015-07-02 11:08
    Ocena: 2.50 / 5
    1. Pingi są bardzo wysokie i zmienne.
    2. Przepływność danych zmienna i często uniemożliwia rozmowy przez internet.
    3. Limity i ceny uzasadnia jedynie pazerność całej maszyny wyzyskiwaczy, która stoi w Polsce za internetem satelitarnym, bo nie sama technologia.
    4. Biznesem tym w Polsce kręcą głównie panowie, którzy znaleźli dodatkowe źródełko pieniędzy.
    ZaletyDostępność do internetu wszędzie, gdzie da się stabilnie zainstalować antenę satelitarną.
    WadyBardzo wysokie ceny, których nie uzasadnia technologia.
    Produkt testowałem pół roku. Nie kupiłem go, bo uważam to za ogromne oszustwo.
  • ~Instalator / 2022-02-27 23:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Do wszystkich zainteresowanych. Problem jest poważny i dotyczy 3 usług Tooway, Tooway PRO oraz D-STAR.

    Komunikat jest dostępny na oficjalnych stronach operatora, a nie partnerów handlowych.

    Uprzejmie informujemy o globalnej awarii systemu satelitarnego. Eutelsat oraz Viasat usilnie pracują, by jak najszybciej przywrócić dostęp do internetu. Operator potwierdza, że powodem awarii było celowe zdarzenie cybernetyczne, które rozpoczęło się na Ukrainie i rozprzestrzeniło na prawie cały zasięg satelity KA-SAT.
    Aktualnie podejmowane są niezbędne środki, by jak najszybciej i bezpiecznie przywrócić usługę tak, by zapobiec dalszym tego typu zdarzeniom.
    Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie w tym niezwykłym czasie.
    ZaletyJak nie ma innej alternatywy na szybszy internet to jest OK.
    WadySłaba obsługa klienta. Po zmianie cenników jest znacznie mniej atrakcyjny cenowo niż oferta jeszcze sprzed 1,5 roku.
  • ~Zibi63 / 2022-03-29 20:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to kpina. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Dobrze wiedzą, że został uszkodzony flash na urządzeniach użytkowników i należy je wymienić, ale po co, przecież ma się klienta w du..e.
    W czasie deszczu i burzy porażka.
    MiejscowośćBukowa Mała
  • ~Ktos Fajny / 2014-12-24 01:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam tego neta od roku ... krotko mowiac jedno wielkie gowno !!!! limit nie przychodzi na czas ... i jeszcze te Jeb... rachunki za 16 gb limitu 160 pln oni sa kur... chorzy chyba ze takie faktury wystawiaja ... co chwile rozlacza jakies bledy .. A najlpesze co moze byc w 2 dni limit przekroczony niby zostaje sciagniete 18 gb w 48 godzin .. Zaprawiacze ... Fakt jak jest limit dziala dobrze pingi duze ale to radiowka nie ma co sie dziwic ... ALE NIE POLECAM TEGO GOWNA NIKOMU ... Pzdr
    ZaletyNIE MA ZADNYCH
    WadyBARDZO DUZO
    ROK
  • ~Nina / 2022-02-28 07:22
    Ocena: 2.00 / 5
    No niestety potwierdzam to co napisali poprzednicy.
    Obecnie trwa awaria i brak jakichkolwiek informacji.
    Biuro obsługi klienta nie istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyBurza, deszcz -brak internetu, duży ping, parametry są dotrzymane w przybliżeniu.
    MiejscowośćCentrum kraju
  • ~Pi.er.do.lę Was / 2021-10-18 01:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam .to są k.u.r.w.y nie firma. Nie potrafią doliczyć 80 groszy do faktury następnej tylko gnębią człowieka. Firma dziadostwo.jak są chmury to niema neta. Spam ,oszustwo i naciągactwo !
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyBrak zalet...
    MiejscowośćSiedliska
  • ~Rudolf / 2022-02-27 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet działał dobrze i w miarę stabilnie. OK do filmów i nawet Videocall.
    Jednak od 24 lutego internet nie istnieje. Urządzenie wygląda jak uszkodzone zdalnie.
    Obsługa klienta wie jak zachowują się nasze urządzenia pomimo, że są odłączone od satelity.
    Wydaje się, że bez wymiany sprzętu się nie obędzie.
    ZaletyMożna korzystać na bezludziu
    WadyBrak realnej obsługi klienta
    MiejscowośćMałopolska
  • ~Jerry / 2022-04-15 07:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Prawie dwa miesiące brak internetu obsługa klienta tragiczna nikt nic nie wie zostaje tylko jedno rozwiązanie umowy ogólnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Konrad / 2022-06-24 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Myślałem , Że już dzisiaj nie ma firm które działają w ten sposób. Od tygodnia nie mogę się dodzwonić Chcąc ustalić dlaczego nie działa usługa. Początkowo myślałem że to awaria sprzętu, a teraz dzwoniąc od tygodnia na jedyne dwa ujawnione numery telefonu, najpierw słyszę że Big blue jest firmą która przekracza granice a potem, ze nastąpiła ogólnopolska awaria systemu. Nic więcej. Nie odpowiadają na Maile, nie można się dodzwonić, nie ma żadnej informacji na stronie. Tak naprawdę nie ma nawet sposobu na złożenie wypowiedzenia tej umowy. Ostatnie badziewie które mógłbym komukolwiekPolecić.
    ZaletyJeśli działa to jakoś jest.
    WadyPing prawie sekunda. Obsługa klienta poniżej krytyki, słaby sygnał wifi
    MiejscowośćTargowa Gorka
  • ~Krzysztof / 2022-04-19 18:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia tyle dni i brak info co dalej. Biuro fikcja tylko adres i telefon .Obsługa brak kompetencji ( łaskę robią że odbierają ) totalnie im nie zależy na kliencie.
    Zaletymobilizacja do zmiany operatora
    Wadysame
    MiejscowośćSzydłowiec
  • ~Robespierre / 2023-08-25 14:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Z powodu dużej oporności kabla - 5 ohm (duża odległość, zwykły kabel antenowy), zalecili wymianę na kabel RG 11.
    Wydałem 550 zł , oczywiście nic się nie zmieniło, oporność nadal wynosi 5 ohm. W odpowiedzi na moje skargi dostałem poniższą odpowiedź:
    "Podaliśmy Panu, że oporność kabla, według naszych odczytów, przekracza dopuszczalne wartości wymagane przez operatora satelity do prawidłowego funkcjonowania usługi. Zlokalizować i usunąć usterkę może Pan osobiście lub za pomocą serwisu zewnętrznego. W większości przypadków problem ten występuje przy złej jakości kabla lub jego zbyt dużej długości ale mogą być też inne przyczyny. Prosimy o kontakt z naszym działem technicznym instalatora, który wykonał wymianę kabla. Nasza firma nie posiada własnych techników a jedynie współpracuje z firmami, które zajmują się instalacjami naszego internetu. I tylko taka osoba może do Pana przyjechać. Usługa instalacji i serwisu jest odpłatna. Serwis bezpłatny jest tylko w przypadku awarii i wymiany naszego sprzętu". Czyli w wolnym tłumaczeniu: "mamy cię gdzieś, radź sobie sam". Niestety jestem skazany na internet satelitarny (b. słaby zasięg).
    WadyBardzo słaby sygnał, zaniki sygnału przy idealnej pogodzie, brak wsparcia technicznego - tylko mało przydatne informacje, muszę się zwracać z prośbą o podanie namiarów na firmy instalacyjne współpracujące z BigBlu, jakby nie mogli podać od razu.
    MiejscowośćChycina
  • ~Zbyszek / 2021-04-29 16:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Nigdy ale to nigdy nie bierzcie tego internetu jeśli chcecie pracować z domu i potrzebujecie połączenia VPN. Zwyczajnie wam nie będzie działa. Dodatkowo nie ma z nimi kontaktu nie odbierają telefonów i maja was głęboko w d... jedno co możecie na tym internecie to po stronach śmigać a i to nie najszybciej. Jak jest burz to również dal jasności na necie nie posiedzicie. Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, kontak, serwis VPN
    MiejscowośćKraków
  • ~Ged / 2022-02-27 09:01
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam od roku. Tylko dlatego, że nie ma innej możliwości. Firma z poprzedniej epoki. Strona www z garścią frazesów i mińimum funkcjonalności. Odłączają internet po 7 dniach od taty płatności (jeśli sat to twój jedyny kontakt z cywilizacją, to kanał, nie możesz zapłacić, tylko musisz jechać gdzieś do cywilizacji żeby cokolwiek zrobić). , a w przypadku awarii po ich stronie… cisza, od kilku dni. Totalne lekceważenie klienta. Aktualnie trwa awaria… już 4 dzień!!! Na stronie brak komunikatu, BOK nie odbiera (działa w śmiesznych godzinach do 17-tej z resztą), przez chwilę był komunikat o awarii i stąd jakiekolwiek info. Zero odzewu, zero informacji, co się dzieje. JEŻELI MASZ INNĄ MOŻLIWOŚĆ, WYBIERZ INNEGO DOSTAWCĘ.
    ZaletyFIRMA OSTATNIEJ SZANSY
    WadyFirma z innej epoki. Restrykcyjna polityka płatności.
    Miejscowośćprzy granicy z Białorusią
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4269
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4147
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3763
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2807
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2439
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1952
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179