Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

tooway.pl opinie

Ocena na podstawie 60 opinii

2.67 / 5

  • Niezawodność
    2.70
  • Obsługa klienta
    2.54
  • Cena
    2.67
  • Parametry
    3.02

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Jomi / 2022-08-08 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator na świecie. Zero kontaktu z klientem, zero szacunku, zero jakości.
    MiejscowośćLidzbark Warmiński
  • ~Janusz / 2022-07-30 21:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Witam jeśli planujecie taki internet to odradzam brać od firm bigblue, sky connekt i viasat to są firmy co mają w nosie klienta nieodpowiadają na email i telefony. Polecam firmę Kęmpa invest jedyna normalna i Pana Przemka jestem zadowolony dobra obsługa bok. Mam pytanie do wszystkich co mają tą usługę Czy w przypadku złej pogody sygnał może spaść do 6 db? u mnie tak jest czy to jest normalne? bo 10 db to taka ma być prawidłowa?
    Zalety+ Działa gdziekolwiek jesteś

    + Cena w miarę ok
    Wady- wrażliwy na zmianę pogody i sygnał spada ale w tv satelitarnej też tak jest
  • ~Piotr / 2022-07-30 09:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Ja korzystam z internetu Bigblu od 18 miesięcy z tego 3 miesiące internet był wyłączony.U mnie ping to 580 prędkość netu często osiąga 30 MB na pakiecie silver.Natomiast co mnie irytuje dostałem po uszkodzeniu modemu z routerem nowy modem już bez routera i żadnej rekompensaty w abonamencie.Mało tego,bigblu wysłało do mnie w połowie czerwca br maila,że wramach przeprosin za brak usługi przez 3 miesiące w tym roku do końca tego roku będę miał 20 zł upustu na abonament.Następnie 23 lipca przychodzi faktura do zapłaty bez rabatu.Dzwoniłem do działu obsługi klienta 4 razy w tej sprawie i jakbym rozmawiał z dzieckiem z przedszkola a nie z kompetentną osobą.Jak do tej pory moje telefony i rozmowy z Bigblu nic nie dały.A co do pretensji niektórych użytkowników internetu satelitarnego ,że im net nie działa podczas burzy chciałem przypomnieć,że telewizja satelitarna też często podczas burzy ma zanik sygnału.
    ZaletyW moich warunkach stabilny internet
    WadyFatalna obsługa klienta.
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Europasat Sp. z / 2022-07-20 20:47
    Ocena: 1.25 / 5
    w tym czasie co mi napisali ze wysyłają modem, to miałem zakładaną radiówkę ,kuriera odesłałem z modemem ,wysłałem niesprawny modem do warszawy ale nie przyjęli okazało sie ze nie mają gdzie magazynować , więc musiałem wysłać do Holandi na podany adres ,poniosłem koszt wysyłki ,cieszę się że rozstałem się z bigblu bez problemowo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Konrad / 2022-06-24 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Myślałem , Że już dzisiaj nie ma firm które działają w ten sposób. Od tygodnia nie mogę się dodzwonić Chcąc ustalić dlaczego nie działa usługa. Początkowo myślałem że to awaria sprzętu, a teraz dzwoniąc od tygodnia na jedyne dwa ujawnione numery telefonu, najpierw słyszę że Big blue jest firmą która przekracza granice a potem, ze nastąpiła ogólnopolska awaria systemu. Nic więcej. Nie odpowiadają na Maile, nie można się dodzwonić, nie ma żadnej informacji na stronie. Tak naprawdę nie ma nawet sposobu na złożenie wypowiedzenia tej umowy. Ostatnie badziewie które mógłbym komukolwiekPolecić.
    ZaletyJeśli działa to jakoś jest.
    WadyPing prawie sekunda. Obsługa klienta poniżej krytyki, słaby sygnał wifi
    MiejscowośćTargowa Gorka
  • ~PRZEMEK777 / 2022-06-24 09:46
    Ocena: 1.50 / 5
    WITAM, OD 3 MIESIĘCY BRAK INTERNETU PO WIELKICH PERTURBACJACH PRZYSŁALI "NOWY MODEM" (PORYSOWANY I POOBIJANY) WIĘC I NAWET TO NIE BYŁO OK. ALE I ON NIE DZIAŁAAAAA!!!! NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ JUŻ TRZECI DZIEŃ ZERO KONTAKTU Z BIGBLU TO JAKIŚ ŻART I KPINA Z KLIENTÓW POZOSTAJE TYLKO ROZWIĄZAĆ UMOWE I PRZEJŚĆ NA STARLINKA.....
    ZaletyJAK BY TO DZIAŁAŁO MOŻNA BYŁO BY COŚ WPISAĆ ALE JAK NARAZIE TO TYLKO NABYTA NERWICA
    WadyBRAK KONTAKTU !!!!!!!
    MiejscowośćLUBLIN
  • ~Wiktor / 2022-06-23 13:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiepsko, zerowa obsługa klienta! Brak internetu przez włamanie, pingi po kilkaset milisekund, totalna tragedia, nie mniej jest to jedyny dostępny dotychczas internet jaki mogłem założyc
    Zaletyjest internet jako ostateczna możliwość ale jest już Starlink więc przesiadam się
    Wadywszystko!
    MiejscowośćSzczucin
  • ~Oszukany kilient. / 2022-05-13 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA - jeśli chcesz się poczuć jak śmieć, intruz oraz kompletny frajer !!! Śmiało - możesz podpisać umowę z tą ,,firmą''.
  • ~Ziemba / 2022-04-20 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wygląda sprawa z rozwiązaniem umowy ... Podpisałem umowę z t mobile póki co jestem zadowolony. Może mi ktoś podpowiedzieć jak to wygląda od strony formalnej bo wydaje mi się że obojętnie jakby nie była skonstruowana umowa to brak świadczenia usługi od ponad 50 dni daje możliwość zerwania umowy
    MiejscowośćKwidzyn
  • ~Krzysztof / 2022-04-19 18:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia tyle dni i brak info co dalej. Biuro fikcja tylko adres i telefon .Obsługa brak kompetencji ( łaskę robią że odbierają ) totalnie im nie zależy na kliencie.
    Zaletymobilizacja do zmiany operatora
    Wadysame
    MiejscowośćSzydłowiec
  • ~Bigblu / 2022-04-19 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak jak poprzednicy...Totalne dno Brak jasnej daty wymiany sprzętu.Zero informacji.
    ZaletyBrak
  • ~Jerry / 2022-04-15 07:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Prawie dwa miesiące brak internetu obsługa klienta tragiczna nikt nic nie wie zostaje tylko jedno rozwiązanie umowy ogólnie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Paweł / 2022-04-07 13:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta - przez pierwsze tygodnie awarii nikt nic nie potrafił powiedzieć, od ponad 40 dni nie ma połaczenia i internetu a poza zweryfikowaniem adresu, nie potrafią nic powiedzieć , zadnych konkretów, perspektyw - nic ... amatorka na sekretarce jak sie dzwoni wciaz nagranie "dziś nastapiła awaria" a awaria trwa nieprzerwanie od ponad 40 dni.....
    I tak musiałem sobie radzic i jade na jakims mobilnym, ale czekam jeszcze tydzien (bo musiałbym cała siec przemieniać) i zrywam umowe bo to skandal. Nic sie nie mozna dowiedzieć , nie potrafia zadbac i skomunkować klientów.
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tommy / 2022-04-04 10:46
    Ocena: 3.50 / 5
    Kolejny tydzień i ciągle odsyłają z kwitkiem nikt nic nie wie mają wymieniać modemy ale nie wiadomo kiedy czekam ostatni tydzień i zrywam umowę z bigblu
    MiejscowośćPozezdrze
  • ~Zibi63 / 2022-03-29 20:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to kpina. Nie odbierają telefonów, nie odpisują na maile. Dobrze wiedzą, że został uszkodzony flash na urządzeniach użytkowników i należy je wymienić, ale po co, przecież ma się klienta w du..e.
    W czasie deszczu i burzy porażka.
    MiejscowośćBukowa Mała
  • ~Piotr / 2022-03-15 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 4 marca 2022 ciągły brak dostępu Brak mozliwośći kontaktu z kimkolwieek odpowiedzialnym Dopiero ze strony konkurencji dowiedziałem się o konieczności wymiany rotera Zero profesjinalizmu a własciciel śpi na naszych pieniądzach w Szajcarii i ma na głeboko w d....
    MiejscowośćMasłow Pierwszy
  • ~Sylwester / 2022-03-03 14:00
    Ocena: 3.50 / 5
    Też jestem użytkownikiem internetu satelitarnego. Używam go od 2014r., to pierwsza tak poważna awaria. Dziś dowiedziałem się od swojego operatora Viasat Polska, że awaria w Europie jest już częściowo usunięta, że niebawem usunięta zostanie też w Polsce.
    Ciężko tak tydzień wytrzymać bez internetu, ale jeżeli nie ma innego alternatywnego dostępu, trzeba po prostu czekać.
    ZaletyStabilna prędkość, brak ograniczeń transferu (w moim pakiecie)
    WadySłaby ping
    MiejscowośćChrapoń, gm. Siemiątkowo, woj. mazowieckie
  • ~Nina / 2022-02-28 07:22
    Ocena: 2.00 / 5
    No niestety potwierdzam to co napisali poprzednicy.
    Obecnie trwa awaria i brak jakichkolwiek informacji.
    Biuro obsługi klienta nie istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyBurza, deszcz -brak internetu, duży ping, parametry są dotrzymane w przybliżeniu.
    MiejscowośćCentrum kraju
  • ~Instalator / 2022-02-27 23:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Do wszystkich zainteresowanych. Problem jest poważny i dotyczy 3 usług Tooway, Tooway PRO oraz D-STAR.

    Komunikat jest dostępny na oficjalnych stronach operatora, a nie partnerów handlowych.

    Uprzejmie informujemy o globalnej awarii systemu satelitarnego. Eutelsat oraz Viasat usilnie pracują, by jak najszybciej przywrócić dostęp do internetu. Operator potwierdza, że powodem awarii było celowe zdarzenie cybernetyczne, które rozpoczęło się na Ukrainie i rozprzestrzeniło na prawie cały zasięg satelity KA-SAT.
    Aktualnie podejmowane są niezbędne środki, by jak najszybciej i bezpiecznie przywrócić usługę tak, by zapobiec dalszym tego typu zdarzeniom.
    Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie w tym niezwykłym czasie.
    ZaletyJak nie ma innej alternatywy na szybszy internet to jest OK.
    WadySłaba obsługa klienta. Po zmianie cenników jest znacznie mniej atrakcyjny cenowo niż oferta jeszcze sprzed 1,5 roku.
  • ~Rudolf / 2022-02-27 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet działał dobrze i w miarę stabilnie. OK do filmów i nawet Videocall.
    Jednak od 24 lutego internet nie istnieje. Urządzenie wygląda jak uszkodzone zdalnie.
    Obsługa klienta wie jak zachowują się nasze urządzenia pomimo, że są odłączone od satelity.
    Wydaje się, że bez wymiany sprzętu się nie obędzie.
    ZaletyMożna korzystać na bezludziu
    WadyBrak realnej obsługi klienta
    MiejscowośćMałopolska
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3089
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2872
UPC Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2645
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.52, ilość opinii: 2461
Play Online
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1839
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1783
Play
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2490
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 2373
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 1656
T-Mobile
Ocena: 1.54, ilość opinii: 1463
mBank
Ocena: 1.77, ilość opinii: 1282
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1138