Korzystam z internetu ViaSat od prawie dwóch lat i do tej pory było ok. Parametry były zgodne z umową. Zdarzały się krótkie przerwy przy bardzo złej pogodzie. Do ostatniej soboty tj do 2 marca. SNR faluje od 0 do 10dB. Nie było wiatru, który by przestawił antenę. Z kablem też jakiś problem nagle się pojawił. Wykazuje nagle za wysoką oporność choć do tej pory było ok.
Czy miał ktoś podobne problemy?
Co do obsługi klienta to faktycznie słabo. Złożyłem zgłoszenie przez portal ii nic. Na WhatsUp odpowiedzieli, że zaraz odpiszą no i dalej czekam…
MiejscowośćJaworzno
~Zły / 2023-09-18 08:58
Ocena: 1.25 / 5
PORAŻKA!!!! Korzystam z internetu od 2 lat. Od kilku miesięcy internet się zawiesza, trzeba resetować modem kilka razy w ciągu doby (niezależnie od pogody). Jakby była inna możliwość, to bym dawno zrezygnowała z tej firmy. Serwis dno!
Zaletybrak
Wadysłaby zasięg, brak obsługi klienta
~Robespierre / 2023-08-25 14:50
Ocena: 1.75 / 5
Z powodu dużej oporności kabla - 5 ohm (duża odległość, zwykły kabel antenowy), zalecili wymianę na kabel RG 11.
Wydałem 550 zł , oczywiście nic się nie zmieniło, oporność nadal wynosi 5 ohm. W odpowiedzi na moje skargi dostałem poniższą odpowiedź:
"Podaliśmy Panu, że oporność kabla, według naszych odczytów, przekracza dopuszczalne wartości wymagane przez operatora satelity do prawidłowego funkcjonowania usługi. Zlokalizować i usunąć usterkę może Pan osobiście lub za pomocą serwisu zewnętrznego. W większości przypadków problem ten występuje przy złej jakości kabla lub jego zbyt dużej długości ale mogą być też inne przyczyny. Prosimy o kontakt z naszym działem technicznym instalatora, który wykonał wymianę kabla. Nasza firma nie posiada własnych techników a jedynie współpracuje z firmami, które zajmują się instalacjami naszego internetu. I tylko taka osoba może do Pana przyjechać. Usługa instalacji i serwisu jest odpłatna. Serwis bezpłatny jest tylko w przypadku awarii i wymiany naszego sprzętu". Czyli w wolnym tłumaczeniu: "mamy cię gdzieś, radź sobie sam". Niestety jestem skazany na internet satelitarny (b. słaby zasięg).
WadyBardzo słaby sygnał, zaniki sygnału przy idealnej pogodzie, brak wsparcia technicznego - tylko mało przydatne informacje, muszę się zwracać z prośbą o podanie namiarów na firmy instalacyjne współpracujące z BigBlu, jakby nie mogli podać od razu.
MiejscowośćChycina
~Jagna / 2023-06-27 00:01
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z Bigblu jako dodatkowego do LTE. W 2022 nie działał przez 6 miesięcy. Teraz kolejna awaria. Od soboty 24.06.2023 do dzisiaj (26.06.2023) nie działa. na infolinii podali, że może nie działać co najmniej do 30.06.2023. To jakieś żarty. Tydzień bez internetu i oni to uważają za normę. Oszuści. Unikać takiej firmy. Te 6 miesięcy jeszcze odpuściłam, bo padły satelity po ataku na Ukrainę, ale teraz nie ma takiego wytłumaczenia. Rozumiem, że jest aktualizacja, ale trwająca tydzień. Pieniądze wyrzucone w błoto.
ZaletyBrak
WadyPrzerwy po kilka dni i to jest norma
MiejscowośćLeśnica
~M2M / 2023-04-28 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Do tej pory (ponad rok!) nie udało się dodzwonić/nikt nie odpisał na e-mail, internet wciąż nie działa. Żart roku - przypomniało im się, ze powinni dostać modem po zakończeniu umowy i straszą karą, jeżeli modem nie zostanie odesłany. ????????
Unikać. Każdy internet jest lepszy pd tego goofna.
ZaletyBrak
WadySame wady
Nie działa od ponad roku
MiejscowośćGranica
~pete_w / 2022-11-26 08:38
Ocena: 4.75 / 5
Sceptycznie trochę zakładałem ale awarie prądu w okolicy urywały mi lte więc miał być jako zabezpieczenie. Działa jednak bez zarzutu, Drugi miesiąc przy jesiennej pogodzie trzyma 30 mb/s bo tyle kupiłem. Dobry kontakt z biurem (big blue). Trochę drogo jak na 30 mb - 120zl/mc.
Zaletyniezalezny od sieci energetycznej
Wadytroche drogo ale patrz - zalety
MiejscowośćKozienice
~Jomi / 2022-08-08 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator na świecie. Zero kontaktu z klientem, zero szacunku, zero jakości.
MiejscowośćLidzbark Warmiński
~Janusz / 2022-07-30 21:00
Ocena: 3.50 / 5
Witam jeśli planujecie taki internet to odradzam brać od firm bigblue, sky connekt i viasat to są firmy co mają w nosie klienta nieodpowiadają na email i telefony. Polecam firmę Kęmpa invest jedyna normalna i Pana Przemka jestem zadowolony dobra obsługa bok. Mam pytanie do wszystkich co mają tą usługę Czy w przypadku złej pogody sygnał może spaść do 6 db? u mnie tak jest czy to jest normalne? bo 10 db to taka ma być prawidłowa?
Zalety+ Działa gdziekolwiek jesteś
+ Cena w miarę ok
Wady- wrażliwy na zmianę pogody i sygnał spada ale w tv satelitarnej też tak jest
~Piotr / 2022-07-30 09:04
Ocena: 3.00 / 5
Ja korzystam z internetu Bigblu od 18 miesięcy z tego 3 miesiące internet był wyłączony.U mnie ping to 580 prędkość netu często osiąga 30 MB na pakiecie silver.Natomiast co mnie irytuje dostałem po uszkodzeniu modemu z routerem nowy modem już bez routera i żadnej rekompensaty w abonamencie.Mało tego,bigblu wysłało do mnie w połowie czerwca br maila,że wramach przeprosin za brak usługi przez 3 miesiące w tym roku do końca tego roku będę miał 20 zł upustu na abonament.Następnie 23 lipca przychodzi faktura do zapłaty bez rabatu.Dzwoniłem do działu obsługi klienta 4 razy w tej sprawie i jakbym rozmawiał z dzieckiem z przedszkola a nie z kompetentną osobą.Jak do tej pory moje telefony i rozmowy z Bigblu nic nie dały.A co do pretensji niektórych użytkowników internetu satelitarnego ,że im net nie działa podczas burzy chciałem przypomnieć,że telewizja satelitarna też często podczas burzy ma zanik sygnału.
ZaletyW moich warunkach stabilny internet
WadyFatalna obsługa klienta.
MiejscowośćBielsko-Biała
~Europasat Sp. z / 2022-07-20 20:47
Ocena: 1.25 / 5
w tym czasie co mi napisali ze wysyłają modem, to miałem zakładaną radiówkę ,kuriera odesłałem z modemem ,wysłałem niesprawny modem do warszawy ale nie przyjęli okazało sie ze nie mają gdzie magazynować , więc musiałem wysłać do Holandi na podany adres ,poniosłem koszt wysyłki ,cieszę się że rozstałem się z bigblu bez problemowo
MiejscowośćWarszawa
~Konrad / 2022-06-24 13:37
Ocena: 1.75 / 5
Myślałem , Że już dzisiaj nie ma firm które działają w ten sposób. Od tygodnia nie mogę się dodzwonić Chcąc ustalić dlaczego nie działa usługa. Początkowo myślałem że to awaria sprzętu, a teraz dzwoniąc od tygodnia na jedyne dwa ujawnione numery telefonu, najpierw słyszę że Big blue jest firmą która przekracza granice a potem, ze nastąpiła ogólnopolska awaria systemu. Nic więcej. Nie odpowiadają na Maile, nie można się dodzwonić, nie ma żadnej informacji na stronie. Tak naprawdę nie ma nawet sposobu na złożenie wypowiedzenia tej umowy. Ostatnie badziewie które mógłbym komukolwiekPolecić.
ZaletyJeśli działa to jakoś jest.
WadyPing prawie sekunda. Obsługa klienta poniżej krytyki, słaby sygnał wifi
MiejscowośćTargowa Gorka
~PRZEMEK777 / 2022-06-24 09:46
Ocena: 1.50 / 5
WITAM, OD 3 MIESIĘCY BRAK INTERNETU PO WIELKICH PERTURBACJACH PRZYSŁALI "NOWY MODEM" (PORYSOWANY I POOBIJANY) WIĘC I NAWET TO NIE BYŁO OK. ALE I ON NIE DZIAŁAAAAA!!!! NIE MOŻNA SIĘ DODZWONIĆ JUŻ TRZECI DZIEŃ ZERO KONTAKTU Z BIGBLU TO JAKIŚ ŻART I KPINA Z KLIENTÓW POZOSTAJE TYLKO ROZWIĄZAĆ UMOWE I PRZEJŚĆ NA STARLINKA.....
ZaletyJAK BY TO DZIAŁAŁO MOŻNA BYŁO BY COŚ WPISAĆ ALE JAK NARAZIE TO TYLKO NABYTA NERWICA
WadyBRAK KONTAKTU !!!!!!!
MiejscowośćLUBLIN
~Wiktor / 2022-06-23 13:21
Ocena: 1.50 / 5
Kiepsko, zerowa obsługa klienta! Brak internetu przez włamanie, pingi po kilkaset milisekund, totalna tragedia, nie mniej jest to jedyny dostępny dotychczas internet jaki mogłem założyc
Zaletyjest internet jako ostateczna możliwość ale jest już Starlink więc przesiadam się
Wadywszystko!
MiejscowośćSzczucin
~Oszukany kilient. / 2022-05-13 11:35
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA - jeśli chcesz się poczuć jak śmieć, intruz oraz kompletny frajer !!! Śmiało - możesz podpisać umowę z tą ,,firmą''.
~Ziemba / 2022-04-20 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Jak wygląda sprawa z rozwiązaniem umowy ... Podpisałem umowę z t mobile póki co jestem zadowolony. Może mi ktoś podpowiedzieć jak to wygląda od strony formalnej bo wydaje mi się że obojętnie jakby nie była skonstruowana umowa to brak świadczenia usługi od ponad 50 dni daje możliwość zerwania umowy
MiejscowośćKwidzyn
~Krzysztof / 2022-04-19 18:00
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia tyle dni i brak info co dalej. Biuro fikcja tylko adres i telefon .Obsługa brak kompetencji ( łaskę robią że odbierają ) totalnie im nie zależy na kliencie.
Zaletymobilizacja do zmiany operatora
Wadysame
MiejscowośćSzydłowiec
~Bigblu / 2022-04-19 10:38
Ocena: 1.00 / 5
Tak jak poprzednicy...Totalne dno Brak jasnej daty wymiany sprzętu.Zero informacji.
ZaletyBrak
~Jerry / 2022-04-15 07:32
Ocena: 1.75 / 5
Prawie dwa miesiące brak internetu obsługa klienta tragiczna nikt nic nie wie zostaje tylko jedno rozwiązanie umowy ogólnie nie polecam
ZaletyBrak
WadySame
~Paweł / 2022-04-07 13:57
Ocena: 1.25 / 5
Fatalna obsługa klienta - przez pierwsze tygodnie awarii nikt nic nie potrafił powiedzieć, od ponad 40 dni nie ma połaczenia i internetu a poza zweryfikowaniem adresu, nie potrafią nic powiedzieć , zadnych konkretów, perspektyw - nic ... amatorka na sekretarce jak sie dzwoni wciaz nagranie "dziś nastapiła awaria" a awaria trwa nieprzerwanie od ponad 40 dni.....
I tak musiałem sobie radzic i jade na jakims mobilnym, ale czekam jeszcze tydzien (bo musiałbym cała siec przemieniać) i zrywam umowe bo to skandal. Nic sie nie mozna dowiedzieć , nie potrafia zadbac i skomunkować klientów.
Wadyfatalna obsługa klienta
MiejscowośćWarszawa
~Tommy / 2022-04-04 10:46
Ocena: 3.50 / 5
Kolejny tydzień i ciągle odsyłają z kwitkiem nikt nic nie wie mają wymieniać modemy ale nie wiadomo kiedy czekam ostatni tydzień i zrywam umowę z bigblu