Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TNT opinie

Ocena na podstawie 526 opinii

1.20 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Czas dostawy
    1.22
  • Cena/Jakość
    1.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Asah / 2022-10-12 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zmieniają sobie w śledzeniu daty przyjęcia i doręczenia jak chcą, paczki ani widać ani słychać kontakt zerowy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzesyłka nie dotarła
  • ~Asah / 2022-10-12 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zmieniają sobie w śledzeniu daty przyjęcia i doręczenia jak chcą, paczki ani widać ani słychać kontakt zerowy. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyPrzesyłka nie dotarła
  • ~Aśka / 2019-03-05 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam w domu cały dzień, nawet nie wyszłam do sklepu i co...? Nie zastano odbiorcy. Zero prób kontaktu ze strony kuriera. Niepoważni są.
  • ~Autumn81702 / 2019-01-22 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Krótka piłka o tym, jak we wtorek miałem otrzymać przesyłkę z Plusa...

    Czas dostawy: 1/5, gdyby było możliwe dać zero to bym dał. Kurier W OGÓLE nie kontaktuje się z klientem, z góry zakładając że klienta nie ma w domu.

    Obsługa: 1/5. Jeden punkt daję TYLKO za normalnych konsultantów, na których trafiałem podczas zgłaszania roszczeń. Niestety, samo dodzwonienie się na infolinię jest trudne.
    Obsługa przez kuriera to zupełnie inna bajka. Przesyłka miała do mnie dojść w środę, lecz NIKT się nie podjął tematu!
    Po kolejnej reklamacji przesyłka miała dojść do mnie w czwartek, z zastrzeżeniem żeby dostarczyć ją po godzinie 15:30. Paczka przyszła PRZED wyznaczonym czasem (14:20), no i kurierzyna zdziwiony był że nikogo nie zastał w domu.

    Jak za takie wrażenia, przelicznik CENA/JAKOŚĆ też można ocenić na 1/5. Szkoda że nie można oceniać na zero.

    Finał sytuacji jest taki, że zrezygnowałem z brania udziału w tej szopce i zażądałem zwrotu przesyłki do Plusa, uprzednio kontaktując się z Plusem i anulując umowę. Co lepsze, przesyłka do Plusa trafiła, do mnie to już było za trudno.
    Podczas rozmowy z konsultantem z Plusa, dowiedziałem się że już prawdopodobnie niedługo TNT straci kontrakt na dostawę przesyłek. Szczerze to już by było lepiej, gdyby choćby Poczta Polska się tym zajęła.

    Reasumując: jedno wielkie DNO.
    ZaletyJedyna zaleta to konsultanci z infolinii, a tak to zero zalet.
    WadyJakość obsługi przez kurierzynę.
  • ~B / 2020-01-16 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam na paczkę od rana w domu. Sprawdziłam właśnie status przesyłki i dowiaduję się że kurier nie zastał mnie w domu i to podobno o 14 . To chyba jakiś żart. Nie polecam
    ZaletyNiema zalet
    WadyOkłamane informacje
  • ~baranetka / 2021-02-18 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    TNT /FedEx express to tragiczna firma kurierska, nastawiona tylko na własne korzyści. Moja przesyłka zaginęła bez śladu, nie potrafią określić miejsca zaginięcia mimo śledzenia. Bo właśnie śledzenie przesyłki to lipa - to koszt, który ponosisz bez żadnej odpowiedzialności ze strony firmy, biorą kasę a śledzenie polega na tym, że cała partia przewożona jednym transportem hurtowo jest odfajkowana /na stronie internetowej śledzenia/ bez kontroli czy twoja przesyłka właśnie się tam znajduje. To nie wszystko w sprawie śledzenia: mimo zaginięcia przesyłki na stronie jednym kliknięciem kurier, który powinien dostarczyć przesyłkę dokonał wpisu, że dostarczył przesyłkę do adresata (to jawna kradzież). Tak dobrze czytasz zaginiona przesyłka a na stronie śledzenia posiada wpis: Przesyłkę dostarczono do adresata.
    Masakra a nie firma, nie korzystajcie z jej usług, przestrzegajcie innych.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadywszystkie, jakie możliwe
  • ~Bartek / 2021-11-17 09:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo kiepska firma. W TNT pracują sami nieudacznicy. Brak kompetencji. Nie polecam. Szkoda dawać im zarabiać.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetencja. Arogancja.
  • ~Basi / 2020-03-31 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Specialnie bralem wolne od pracy bo kurier miał dzisiaj przyjechać z telefonem, czekałem cały dzień, nikt nie przyjechał a okazuje się w śledzeniu że nie zastał nikogo w domu!! Nie ma do nich numeru, zenada
  • ~Basior / 2021-12-13 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam.Łudziłem się, że u mnie będzie wyjątek ale jednak nie. Mimo że byłem w domu cały dzień i przesyłka była przewidziana na dziś to kuriera nie widać i nie słychać a o godzinie 15 informacja, że nikogo nie było w domu mimo tego, że nikt pod dom nie przyjeżdżał i nikt nie dzwonił. Zgłosiłem na infolinii to jedyne co zrobili to też zgłosili na mój rejon, że kurier poleciał w ch"ja. Zobaczymy co będzie jutro... Plus zrobił wielki błąd, że wziął tą firmę do współpracy. Pewnie chcieli najmniej hajsu w przetargu za usługi no i właśnie widać jakie te usługi są. Śmiech na sali, 21 wiek...
    ZaletyZero
    WadyWszystkie
  • ~bąbel / 2021-03-03 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to totalne dziadostwo, pierwszy raz się spotkałem z takim traktowaniem klienta. Po pierwsze kontakt jest tylko infolinia co przyjmuje zgłoszenie i nic w tym kierunku nie robi. Po drugie TNT nie ma na stronie albo nie widzę reklamacji a przez telefon są zamiatane pod stół nie ma potwierdzenia. Mają jeden telefon na 801 ale np. ja z racji abonamentu mam zablokowane musze dzwonić od kogoś i tak mają to w dupie. Na koniec paczka leży u nich w magazynie w Wypędach na dzisiaj czyli 03.03.2021 31 dni... mimo sześciu pism i tyleż samo reklamacji telefonicznych do tej pory nie otrzymałem żadnych informacji czy TNT ma ochotę mi dostarczyć paczkę za którą tak dużo zapłaciłem. Omijajcie TNT z daleka . Czuję się okradziony przez TNT i nie wiem czy iść na policję!
    Zaletysame wady
    Wadytotalne nieprofesjonalne dziadostwo!!!! Nie mają obowiązku informowania dlaczego nie chcą dostarczyć przesyłki. Klient czeka spokojnie miesiace lecą i nic..
  • ~beata / 2019-06-28 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest skandal w jaki sposób kurierzy podchodzą do swoich obowiązków.Żadnego kontaktu z ich strony, tylko zamieszczane kłamstwa w raportach ,że kilienta nie ma w domu lub odmówił przyjęcia przesyłki. Pracownicy biura obsługi klienta też nie potrafią pomóc. Na prośbę o kontakt z kierownikiem lub dyrektorem jedna odpowiedz...nie ma takiej możliwości...Nigdy więcej :(
    ZaletyZADNYCH!!!!
    WadyBrak kompetencji zarówno kurierów jak i innych pracowników,lekceważenie zlecających jak i klientów do których przesyłki są kierowane.
  • ~Bednar / 2019-06-06 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta to dno. Nie dość, że TNT nie przekazała swojemu partnerowi w USA (firmie FedEx) dokumentów zwalniających przesyłkę z opłat celnych, to przy reklamacji twierdzi, że nie może znaleźć przesyłki o podanym numerze. Posiadamy wszystkie dokumenty wraz z numerem przesyłki. Ta firma jest tragiczna. Nigdy więcej nie skorzystamy z ich usług jako instytucja. Opiszemy problem w prasie.
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klienta, niekompetencja, spychologia, opieszałość w działaniach, brak woli wyjaśnienia sprawy
  • ~Bella / 2020-05-19 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dowozi przesyłek na czas, sprawdzając status przesyłki jest napis "nie zastałem nikogo w domu",kurier zachowuje się ordynarnie, chamsko, jakby robił łaskę ze musi dowieźć przesyłkę. Klnie jak szewc bo nie może trafić mimo nawigacji i tłumaczenia jak ma dojechać. Robi problem ze sprawdzenia przesyłki przy nim. NIE POLECAM... OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
    ZaletyBrak
  • ~Bethesame / 2018-12-17 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Śmieszne jest to, że ta firma w ogóle istnieje... robią sobie żarty z ludzi. Kurier mimo czekania cały dzień, nie pojawił się. Po pary dniach dzwoni, że pracuje tylko do 15.00 czyli będąc w pracy nie jestem w stanie odebrać swojej przesyłki. Dzwoniąc na infolinię i tłumacząc problem Pani przy telefonie, zostaję przełączona na linię oczekiwania i kompletnie olana.. 20 minut płatnego połączenia i zero odezwu by wyjaśnić sprawę. Mam nadzieję, że nie będę miała więcej styku z tą niekompetentną firmą.
  • ~Betka / 2021-07-29 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 3 dni proszę się o kuriera, który jest opłacony. TNT twierdzi że nie ma ludzi, a informacji zero! Porażka! Pomocy na infolinii ZERO!!!
    WadyPseudofirma!
    Kpina z klientów
    brak pomocy
  • ~Black / 2021-06-19 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedwczoraj miał być kurier, nie było, bo jakieś problemy z samochodem. Wczoraj otrzymałem powiadomienie w aplikacji, że odbiorcy nie ma w domu (mnie), gdzie ja specjalnie wcześniej zwolniłem się wcześniej z pracy i od południa czekałem na paczkę. Dzwoniłem na infolinię, pół godziny czekania i nikt nie odebrał. Nie polecam tej firmy.
  • ~Blondyna / 2020-12-05 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego kuriera... Wczoraj miała przyjść do mnie paczka. Cały dzień czekałam w domu, kurier się nie pojawił nawet nie zadzwonił, że go nie będzie... Dzisiaj sprawdzam gdzie moja przesyłka, a tam szok... Wiadomość, że odbiorcy nie zastali w domu i zostawili wiadomość.. Tylko gdzie ta wiadomość jest? Bo nigdzie jej nie ma...
    WadyBrak kontaktu z kurierem
    Nie dostarczenie przesyłki na czas
  • ~bob / 2023-06-13 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia absolutna. infolinia jest premium, nie odbierają, nie da się nic załatwić, nie rozumiem jak w ogóle ten serwis funkcjonuje
  • ~Bogusia / 2019-06-25 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier niedostępny, nie dzwonił do drzwi, infolinia opryskliwa i niechętna pomocy...
    Zaletyżadnych
  • ~Bombka / 2022-04-11 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, mają za nic klienta. Tłumaczą się brakiem obsady kurierskiej - wstydzili by się. Dno totalne - nie polecam!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12087
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7848
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7378
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4050
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3928
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2341
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4274
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4153
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3765
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808