Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

TNT opinie

Ocena na podstawie 526 opinii

1.20 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Czas dostawy
    1.22
  • Cena/Jakość
    1.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PFF / 2023-05-12 13:16
    Ocena: 3.00 / 5
    podzielam opinię aby była to teraz jedna z najgorszych firm. Po przyłączeniu TNT do FEDEXU natychmiast spadła do zera jakość usług, kontaktu, rozwiązywania problemów i logicznego myślenia przez ludzi tam pracujących. Dramat! tak jak kiedyś TNT było wspaniałe tak teraz TNT/FEDEX to jakieś nieporozumienie. Powinni tą firmę zamknąć!
    Zaletybrak
    Wadyfatalna jakość, brak rozwiązywania problemów, błędy itd itd
  • ~Skwoa / 2019-07-24 02:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier nie pofatygowal sie by doreczyc przesylke 226225369 w dniu 23.07.2019, ale podal, ze byl na miejscu i probowal sie skontaktowac, podana byla godzina, zalosne bo zadnego kontaktu ne bylo, zapewne sadzil, ze o wczesnej porze nikogo nie bedzie w domu wiec bezczelnie sklamal, solidnosc nie jest na pierwszym miejscu, ale mam na mysli kierowcow-kurierow a nie firme TNT
  • ~Zła / 2019-11-18 21:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Półtorej godziny przed planowanym końcem pracy kurier odwiózł moją paczkę na magazyn gdzie z Legnicy do mnie maja 20minut ????
    ZaletyPan z infolinii przeprosił za to plus
    WadyOlewają ludzi a może mnie jutro nie będzie i ciekawe co zrobi z tą paczką pajac
  • ~Blabla / 2021-01-21 15:30
    Ocena: 2.67 / 5
    TNT. Kurier nie raczy zadzwonić PRZED dostarczeniem a dostałem informację przy zamówieniu i później od ich centrali że dostanę telefon przed zjawieniem się kuriera.. Gdyby nie sąsiadka to nawet nie wiedziałbym że byl.. A musi do rąk własnych więc sąsiadce nie dał
    ZaletyNie wiem
    WadyBrak kontaktu z kurierem w celu ustalenia widełek czasowych odbioru... A wiadomo każdy pracuje przewazie min. do 16.. Wiec godzina 11.30 w środę to taki trochę kiepski czas bez powiadomienia... Pojawiać się by dostarczyć do rąk własnych :)
  • ~anty TNT / 2021-02-18 17:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Strona tej firmy to masakra!!! Nadanie przesyłki to koszmar. Jeżeli już się uda załatwić coś przez stronę to już idzie. Mam wrażenie, że mają tylu klientów, że specjalnie próbują zniechęcić do swoich usług. Na zgłoszoną reklamację czeeeka się w nieskończoność.
  • ~Zbyszek / 2020-11-12 17:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Okropność jakich mało beznadziejne potraktowanie osoby która czeka cały dzień na kuriera a on ma to gdzieś nawet nie raczy zadzwonić i uprzedzić że go nie bedzie... Zwolnić jak najszybciej tego kuriera i ta cała pseudo firmę że do trzymają i dają do rozwozu przesyłki!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNie posiadam
    WadyIgnorancja jakich malo. Pomimo czekania całego dnia kurier był na tyle odważny i hamaki wpisując że nikogo nie zastał w domu ale widzę że to dla nich powszechne szkoda słów na takie postępowanie. A i pozostał wiadomość ciekawe gdzie chyba w czapce niewidce .... Ludzie nie zamawiajcie tel firmy !!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Adam / 2020-03-15 20:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wysłałem paczke tą firmą kurierską.Ponieważ przesyłka nie dostarczona na czas,a tego bardzo drogo.Nie Polecam
  • ~AGNIESZKA / 2023-05-18 18:18
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT.. to mało powiedziane. W ciągu 2 tyg. drugi raz nadaję przesyłkę, ekspres, z gwarancją godziny doręczenia.. i kurier nie odbiera przesyłki w wyznaczonym dniu (o okienku czasowym już nawet nie wspominam). Drugie spotkanie z klientami zrujnowane - ciężko bowiem pokazywać produkty, które nie dojechały! NIE POLECAM!!
    PS. A gadanie z chatbotem, który mi czyta 2x list przewozowy, który mam przed nosem dopełnia obrazu dramatycznej jakości obsługi tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadynie odbierają przesyłek; obsługa do 17:00; gadanie z chatbotem
  • ~Bekdast / 2019-10-03 22:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka od dwóch dni jeździ po mieście kurierem, który nie znajduje czasu na jej dostawę...o przepraszam dzwonił raz o 10.30 z pytaniem gdzie jestem. Jak każdy byłem w pracy więc ustaliliśmy czas dostawy na inną godzinę. Od tamtej pory cisza. Dzisia specjalnie czekałem w domu przez większość dnia i nic. Oczywiście zero informacji kontaktowych do kuriera więc nie mogłem z nim ustalić czy w ogóle dojedzie a Centrala nie ma pojęcia czy i kiedy ew.dotrze. Ja rozumiem, że może być wiele innych przesyłek ale taki poziom dostawy to już lekka przesada. Zero kontaktu, długi termin, generalnie wywalone na wszystko. Grunt że ktoś opłacił przesyłkę.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Eda / 2022-04-14 11:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka wczoraj mnial być dostarczony telefon człowiek czeka cały dzień a kurier nieraczy przyjechać zaznacza że nie zastqł nikogo w domu dziś dzwonię nie dostal paczki do doręczenia firma porażka żebym wiedziała że plus wysyła ta firma w życiu bym się nie zgodzila
  • ~emil / 2021-07-01 16:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zwykle przesyłka nie na czas. Bardzo trudny kontakt telefoniczny.
  • ~Julia / 2020-08-26 09:08
    Ocena: 2.00 / 5
    BOK to katastrofa. Nikt nie odbiera telefonu. Nie wiem po co podają te numery. Jak już uda się dodzwonić na infolinii nikt nigdy nic nie wie, przełączają od jednej osoby do drugiej, spychologia straszna. Brak informacji jeśli paczka zostanie zatrzymana i nie doręczona na czas. Dochodzenie trzeba robić jak w biurze detektywistycznym. Zakładane interwencje - nic nie dają. Na infolinii zamiast przełączyć do konkretnej osoby, to podają numery, których nikt nie odbiera. Pracownicy wysyłają maile, ale ani numeru telefonu do siebie, brak profesjonalizmu. Mylą kontrahentów, chyba tam jest taki bałagan, że aż nerwy biorą...........
    ZaletyDostawa z dnia na dzień w kraju
    WadyBrak informacji jeśli przesyłka zostanie wstrzymana lub opóźniona
  • ~Key / 2021-11-15 19:44
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak słów niby kurier miał doręczyć paczkę do godziny 18 brak żadnej informacji infolinia nieczynna jednym słowem dramat
  • ~Lech / 2023-12-03 18:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Brak możliwości kontaktu z kurierem, brak konkretnych informacji. Po odczycie śledzenia paczki kurier napisał;firma zamknięta po próbie dostawy godz. 17.51 pierwszy dzień, drugi dzień 17.48,co jest kłamstwem, po kontakcie z pracownikiem firmy i umówieniu po raz trzeci nie dostarczono paczki. Widocznie w tej firmie rządzą kurierzy, kompletny brak nadzoru.Nie polecam!
    WadyJak wyżej
  • ~tesa / 2021-04-02 10:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś się firma nieco odkupiła swoje winy, bo rano zadzwoniła Pani z informacją o przesyłce i ... przeprosinami. Czapki z głów.
  • ~Andrzej / 2022-01-04 19:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 7.30 do 18.00 przesyłka była w doręczeniu ale nie została doręczona. Lakoniczna informacja o ograniczeniach czasowych bez dokładnego wyjaśnienia.
  • ~Ania / 2020-12-23 08:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Porażka. Wiecznie ukryte koszty. Stawki nie adekwatne do stanu rzeczywistego, Na fakturze rozbieżności w porównaniu z tym co było w systemie. Masakra, dział reklamacyjny generalnie do zamknięcia miesiącami korygują f-ry. Nie potrafią skorygować danych do f-ry zgodnie z dyspozycją o którą sami pytają i proszą. Po połączeniu się z drugą spółką dno totalne, chyba przejęli praktyki nowej spółki, Zarządzenie leży u podstaw - jedna wielka dezorganizacja i bałagan. Co jak co ale ukryte koszty to uważam że szczyt bezczelności.
    ZaletyDostawa z dnia na dzień w kraju, serwis godzinowy w kraju
    WadyWieczne dopłaty, które nie wykazują się przy generowaniu paczek, Dopłaty za usługi o których nie informują Klienta. Reklamacje ciągną się w nieskonczoność, Opieszałość, przeciąganie spraw, odsyłanie od działu do działu. Porażka.
  • ~anna / 2023-05-05 09:54
    Ocena: 1.67 / 5
    porażka totalna źle wystawiają faktury ich błąd a później człowiek musi sam składać reklamacje z ich winny ich błędu.... masakra
  • ~anonim / 2021-05-20 22:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Tragedia, z nikąd szukać pomocy. Kurier robi co chce, infolinia niby chce pomóc, ale jej nie wychodzi. A paczki jak nie było tak nie ma. Bo się zagubiła na magazynie na parę dni. Człowiek z ręką w nocniku zostaje. Naprawdę nie polecam.
  • ~DjS / 2019-09-12 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Uszkodzona paczka miedzynarodowa. Ściemy kuriera, 4dni musiałem dzwonić do centrali żeby przyjechał protokół spisał. Teraz przejścia z firmą o reklamację. Pierwszy i ostatni raz!!!!!!!!!! Co za ludzie tam pracują!!!
    ZaletyNiema
    WadyNiema takiej liczby znaków żeby to opisać.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12068
InPost
Ocena: 1.74, ilość opinii: 7838
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7332
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4049
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 3899
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2334
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3758
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2799