Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2246 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Leszek / 2022-05-18 10:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Oprogramowanie dekodera to jakaś pomyłka. Obsługa powinna być intuicyjna, teraz niestety tak nie jest. Pilot to też jakaś pomyłka jest nieczytelny, dla ludzi z jakąkolwiek wadą wzroku czy dla seniorów taki pilot jest karą za podpisanie umowy. Może ktoś odpowie co było złego w starym pilocie. Jakie mam podjąć działania żeby korzystanie z umowy nc+ przestało być udręką? Zerwać umowę?
    ZaletyDekoder i oprogramowanie brak zalet
    MiejscowośćSkrzypiów
  • ~Luca / 2022-05-27 21:07
    Ocena: 3.67 / 5
    Proszę o poprzednią wersję. Nie ma funkcji nagraj wg czasu. Szukanie programu tragedia. Miało być lepiej! Myślę o rezygnacji.
    ZaletyNic, z czego chcę korzystać.
    WadyBrak wielu funkcji z poprzedniej wersji.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Marta / 2023-04-08 17:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Co wy zrobiliście z menu??!!przeczytac coś graniczy z cudem. Totalne dno! Jak ma przeczytać starszy człowiek malutkie literki w dodatku na przezroczystym tle?! To jakaś kpina!!! Konsultanci tak samo nic nie wiedza. Każdy mówi coś innego, a jak pytam o konkretna ofertę, która przekazał mi inny konsultant to drugi twierdzi,ze takiej nie ma, haha. Nie wiedza nawet o co chodzi klientowi, a wmawiają ze tak, wszystko będzie działać. Po czym okazuje się ze nie działa i ze klient miał racje. To klient ma się znać?! Kto jest szkolony? A nie, chyba już konsultanci nie są szkoleni bo każdy jakby z łapanki był …
    MiejscowośćWąbrzeźno
  • ~Nazgules / 2019-12-30 01:50
    Ocena: 3.67 / 5
    Oferta ok zasięg też bez problemu ale dekoder to jakaś porażka pilot zżera baterie w dwa tygodnie dekoder się wiesza i nie reaguje na pilota a czasem wciskasz głośność a włącza się menu wifi premium box powinien być wydawany razem z relanium a nie kasować jeszcze za wypożyczenie !
    Zaletyoferta lepsza jak polsat
    Wadynatarczywi konsultanci mówię nie i ze mam dobrze , a oni na siłę chcą mnie uszczęśliwić telefon raz dziennie :/
    MiejscowośćZabrze
  • ~Piotr / 2022-06-06 23:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Moim zdaniem aż tak źle nie jest. Wystarczyłoby zmienić kilka ustawień.
    W momencie wciśnięcia pauzy nie odlicza czasu ile trwa pauza, lista nagrań powinna być tak prosta jak w poprzedniej wersji. Wystarczyłoby wprowadzić obok tytułu znaczek czy nagranie zostało obejrzane, czy jest do obejrzenia, czy jest zaplanowane itp. W opisach brak roku z którego jest dany program, czy też film. Nie ma reżysera i aktorów którzy występują. Czasem podadzą jedno nazwisko z roli głównej. Aktualizacja powinna zawierać wszystkie dotychczasowe funkcje plus nowe udogodnienia. Mam nadzieje, że przyjaciele z nc+ powoli wprowadzą funkcje, do których byliśmy wszyscy od lat przyzwyczajeni.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2022-11-12 20:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Doładowałem telewizję na kartę NC+ tydzień temu do chwili obecnej nie mam telewizji. Infolinia beznadziejna. NIE polecam!!!
  • ~Rafik / 2011-08-08 13:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Używam enki od kilku miesięcy. Miałem problemy z aktywacją, ale po telefonie do biura obsługi za kilka godzin już wszystko wróciło do normy i telewizja działała. Faktury też przychodzą na czas, wystawione na kwote jaką zadeklarowałem na początku, pierwszy raz spotykam sie z problemem podwyższonej zapłaty. Andrzej – rozumiem Cie w zupełności, też nie byłbym zadowolony z podwojenia mi sumy abonamentu. Pewnie to zwykła ludzka pomyłka i wszystko da się odkręcić.
    Zaletyvod, tv 3d, dużo kanałów hd, nagrywanie przez internet i telefon, multiroom
    Wadywcześniej brak polsatu
    kilka miesięcy
  • ~Rastafaryn / 2013-04-16 20:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Telewizja N Miałem ją przez okres dwóch i pół roku.
    Mogę stwierdzić że ofertę mają dosyć atrakcyjną ale tylko dla nowych abonentów a stary będzie płacić więcej.
    W swoim systemie mają taki syf że szkoda gadać .
    Parę przykładów :
    Zapłacisz rachunek w terminie to po dwóch tygodniach wyświetli ci się na akranie że jeszcze tego nie zrobiłeś
    Dobiega końca czas umowy , wysłałeś już wypowiedzenie a oni będą do ciebie po pięć razy w tygodniu dzwonić celem przedstawienia nowej oferty.
    Najgorsze
    Rozwiążesz umowę wszystko zgodnie z regulaminem,oddasz dekoder w terminie do punktu serwisowego a po dwóch tygodniach przyjdzie do ciebie faktura za następny miesiąc oczywiście już po normalnych stawkach czyli dwa razy taka jaką płaciłeś do tej pory.
    To jeszcze nie koniec bo po następnym miesiącu przyślą ci sms z ponagleniem zapłaty także następny krok to chyba Komornik.

    Wszystko to z życia wzięte nie jakieś wymysły.

    Życzę powodzenia byle nie z eNką
  • ~Starowa Góra / 2020-02-19 11:17
    Ocena: 3.67 / 5
    co roku lub co 2 lata na kilka miesięcy przed wygaśnięciem umowy zaczyna się totalny atak konsultantów, którzy chcą za wszelką cenę przedłużyć umowę na niekorzystnych warunkach, czyli ok 2 razy drożej niż dla nowych klientów. Należy 1. Nie odbierać telefonów zaczynających się od 22. 2.Rozwiązać umowę. 3. Zawrzeć nową promocyjną i po sprawie. Zawsze też można porównać Cyfrowy Polsat
    ZaletyDużo zalet
    WadyCałkowite lekceważenie stałych klientów. WSTYD
  • ~Wiolia / 2020-02-16 14:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Ja bym chciał tylko napisać że od kąd zakupiliśmy Canal + to na programach dla dzieci piszę że następnie będzie lecieć Grzmotomocni a leci Alvin i wiewiórki a na innych programach typu TVN piszę że ma coś lecieć a coś innego całkowicie leci
    ZaletyDużo programów , i niezła jakoś
    WadyBrak połączenia z internetem
    MiejscowośćZabrze
  • ~Zbigniew / 2021-07-16 22:43
    Ocena: 3.67 / 5
    Nieprawdopodobnie złe nagłośnienie filmów. Tak było w Leonardo dziś w Kruk. O co chodzi? Domyślać się jakie dialogi są prowadzone??
    Miejscowośćknurów
  • treewood / 2013-03-22 12:35
    Ocena: 3.67 / 5
    Jestem zadowolony z N'ki. Korzystam z ich oferty od 5 lat i mimo paru dziwnych sytuacji i niejasnosci wszystko dziala jak nalezy.
    ZaletyOferta kanalow HD, ceny
    WadyProblem z kontaktem z infolinia w godzinach po poludniowych
    5
  • ~adam / 2017-01-23 18:51
    Ocena: 3.33 / 5
    Najważniejsze zastrzeżenie mam do obsługi klienta. Przedłużałem umowę przez telefon w trakcie rozmowy dostałem w promocji kanały HBO za darmo do końca roku. Pytałem się konsultanta czy te kanały będą odłączone z automatu czy mam osobiście zgłosić żeby je wyłączyć. W rozmowie trzy razy zadawałem to pytanie czy na pewno je wyłaczą i trzy razy zapewniał mnie pan ze bedzie to wyłaczone. No i rachunek styczniowy przychodzi z powiekszonym kosztem o HBO. Zgłosiłem to do NC+ a oni nie uznali tego twierdzac że po odsłuchaniu rozmowy byłem informowany że nie będą odłączane kanały. Ja sklerozy takiej nie mam dziwi mnie to jak można tak wciskać klientom takie kłamstwo. Teraz przez prawnika będe to załatwiał i ządał odsłuch tej rozmowy. Raz już mnie naciągneli z HBO, teraz im nie daruje.
  • ~anit-aa / 2011-12-15 11:30
    Ocena: 3.33 / 5
    Witam, mam pytanie, ile płacice za abonament po zakończeniu umowy? bo 48 a wcześniej 54.
    14 miesięcy abonament 54zł dekoder 149 zł
  • ~enkun / 2013-10-04 15:56
    Ocena: 3.33 / 5
    WITAM.KUPILEM N-NA WLASNOŚĆ W GRUDNIU NA 3-MIESIACE A TU PLAC PO MIESIACU POZA TYM,W WRZESNIU WYSIADL DEKODER DWA TYGODNIE BEZ TV ,PRZYSLALI TYDZIEN POCHODZILO I ZNOWU CHYBA DEKODER ALE MYSLE PRZECIEZ NOWY ,BO PRZYSYLAJĄ NOWY PO LIFTINGU ,???????,A JEDNAK TRZECI DZISIAJ DOSTALEM ,TEZ NOWY ,ZOBACZYMY,CALY CZAS GWARANCJA ,CIEKAWE JAK LUDZIE RADZĄ SE BEZ GWARANCJI????JA NAPEWNO NIE POLECAM TV-N,CYFRE KIEDYS MIALEM TO BYLA FIRMA AŻ SIE BOJE POMYSLEC ZE ONI SIE POLACZYLI?
    ZaletyJAKOSC
    WadySPRZET
    10MIESIECY
  • ~Ewelina / 2020-08-11 18:43
    Ocena: 3.33 / 5
    Fatalna jakość, przy upale obraz kostkuje, przy burzy nie ma wcale sygnału. Oczywiście obsługa techniczna twierdzi, że to na pewno wina mojego sprzętu. Nowi klienci dostają lepszą ofertę, wieloletnich ma się w nosie. Za wieloletnią współpracę, składa się nam śmieszne oferty, oczywiście dodatkowo płatne. Żenada.
    WadyFatalny sygnał.
    MiejscowośćLędziny
  • ~grzegorz / 2022-06-12 12:04
    Ocena: 3.33 / 5
    gratulacje kochana nc+, wprowadzić ułatwienia które utrudniają, plączą, wprawiają w nastrój wisielczy, no tylko Orłom z nc+ gratulować
    Zaletynie dostrzegam puki co
    Wadyczuję się splątany
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan / 2022-06-04 20:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi uwagami nt. nowego oprogramowania. Denerwuje mnie nowy sposób wyświetlania informacji o programie (bieżącym i kolejnym), symbole (skróty) stosowane w tych informacjach typu E7, S9 itp. , brak listy wszystkich programów , które nagrałem na dysku, itp. Wróćcie do poprzedniej wersji oprogramowania jak domagają się autorzy większości zamieszczonych tu opinii, inaczej stracicie wielu klientów. A tak ogólnie jestem z oferty programowej canal+ zadowolony.
    ZaletyOferta kanałów bardzo mi odpowiada
    WadyNowe oprogramowanie do wymiany
    MiejscowośćGliwice
  • ~Janusz / 2022-04-22 13:00
    Ocena: 3.33 / 5
    Wczoraj wyraziłem swoją opinię, podobną do większości użytkowników, odnośnie nowego oprogramowania. Ochłonąłem i naszły mnie takie refleksje i pytania:
    . jakich argumentów użył "architekt" tego oprogramowania by uzyskać zgodę na jego realizację
    - jakie argumenty przemówiły na korzyć tego oprogramowania w porównaniu do poprzedniego?
    ja nie potrafię na te pytania znaleźć rozsądnej odpowiedzi?!
    - analizując powyższe , doszedłem do przykrego wniosku, ze Decydenci Canal+ mają nas wszystkich w głębokim poważaniu i traktują nas jak króliki doświadczalne dla swoich niezrozumiałych a wręcz idiotycznych posunięć.
    Wg zasady " co by tu jeszcze spieprzyć Panowie, co by tu jeszcze spieprzyć.....?"
    Może ktoś z decydentów to przeczyta i podejmie ostatnia próbę uspokojenia tłumu, przez udostępnienie poprzedniego oprogramowania, które jak wielu użytkowników potwierdziło, było bardziej funkcjonalne i przejrzyste.
    ZaletyPróbowałem znaleźć ale niestety, brak
    Wadywielki niewypał z opóźnionym zapłonem.Potrzebny pilnie saper by za wczasu to rozbroił.
    MiejscowośćKatowice
  • ~kibol / 2024-04-13 20:03
    Ocena: 3.33 / 5
    Jaja sobie robią ? trzy miesiące temu wykupiłem w Inei kilka programów z ich pakietu żeby oglądać mecze tej naszej pożal się Boże "ekstraklasy". Od tego weekendu mecze z kanałów które wykupiłem przenieśli sobie na nowe - sport3 i sport4, których mój pakiet nie obejmuje. Mam dwie opcje - płacić i nie oglądać, albo dopłacić za dodatkowe kanały. Aneks który podpisałem obowiązuje mnie jeszcze 1,5 roku. NC+ to geniusze zbrodni.
    MiejscowośćSwarzędz
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4276
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4156
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3767
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2808