Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2246 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klaudia / 2021-11-29 22:53
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie wolno ufać infolinii, co innego mówią na temat oferty, a co innego otrzymujesz. Zamówiłam multi room. Ok mogę zgodzić się że na różnych dekoderach są różne programy dostępne. Tylko czemu zamawialam inne programy np. Dla dziecka niż są dostępne? Zamawialam programy dla syna 11 letniego Cartoon network, Disney channel, a otrzymałam cbc i inne kanały dla małych dzieciaczkow. Zastanawiam się czy konsultant słucha co mówię czy ma wyważone, byle sprzedać?
    MiejscowośćStachlew
  • ~Łysy Mnich / 2019-01-16 14:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wstępie jestem abonentem od białego klucza Canal+ do powstania nc+. Dużo się przez ten czas zmieniło na niekorzyść.
    Cena za pakiety zawyżona. Na kanałach premium (Canal+, HBO) ciągłe powtórki. Wiele kanałów niepotrzebnych np: Canal+ 1 (po co komuś kanał przesunięty o godzinę). Składasz reklamacje, nie poddawaj się mecz tak jak oni, przy piątym odwołaniu osiągniesz cel.

    Posiadam jeden z wyższych pakietów (bez pakietu FILMBOX) i płacę 124,99 zł/m (w tym dekoder MEDIABOX+ i multiroom PREMIUM w cenie).

    BIEŻĄCY RACHUNEK CENA RABAT SUMA
    RACHUNEK ZA XX/2019
    Pakiet Pakiet Superpremium+ 210,00 -110,01 99,99
    Opcje dodatkowe HBO GO 10,00 -10,00 0,00
    nc+go TV 20,00 -20,00 0,00
    Eleven Sports 15,90 -5,90 10,00
    MISTRZOWSKA PIŁKA 30,00 -30,00 0,00
    Multi Man Pack 30,00 -15,00 15,00
    Multiroom Premium-Opł.mani. 20,00 -20,00 0,00
    DO ZAPŁATY DO XX/XX/2019: 124,99 zł

    Tak więc wszystko się da tylko nie rozmawia się z konsultantem a odpowiednimi osobami z nc+.
    WadyTrzeba wiedzieć z kim rozmawiać.
    MiejscowośćWawa
  • ~Marcin / 2022-08-24 17:40
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie mam pojęcia kto układał listę kanałów, ale powinni go za zwolnić dramat. Ja napisałem rezygnację przechodzę do polsatu.
    ZaletyBardzo dobra jakość
    WadyLista kanałów
    MiejscowośćKielce
  • ~Maria M. / 2021-12-08 17:01
    Ocena: 3.33 / 5
    Chciałabym pochwalić Pana Rafała Tran (Tron?). Wczoraj odwiedziliśmy salon w Reducie w celu zerwania definitywnego naszej umowy (zdążyliśmy nawet rozwiązać ją oficjalnie), ale dzięki temu pracownikowi zostaliśmy w końcu i wzięliśmy nawet spory pakiet. Jest kompetentny, miły i nie ściemnia. Nie traktuje klienta jak kretyna, czego nie możemy powiedzieć o obsłudze telefonicznej tej telewizji.
    ZaletyZaletą jest tylko i wyłącznie Pan Rafał.
    WadyBeznadziejna obsługa teleinformacyjna stacji (czeka się pól godziny na jakiekolwiek połączenie, pani robi łaską, że rozmawia z klientem, a jeśli już rozmawia, to kłamie jak...), w ogóle prawie nie dbają o długoletnich klientów, oferty dla nich są niekorzystne. Szkoda słów.
    MiejscowośćMiejscowość w okolicach Warszawy
  • ~monnow / 2011-01-23 19:02
    Ocena: 3.33 / 5
    Działanie OK, ale wszystko jest dobrze o ile nie trzeba dzwonić do obsługi klienta.
    Wytrzymałość dobra, bo ponad 3 lata jedziemy na pierwotnym dekoderze bez wymiany ( w tym samym okresie w Canal+ musiałam wymienić dekoder 2 razy).
    Jakość wykonania dobra, ale ocena pomniejszona bardzo w dół z powodu skandalicznej obsługi klienta na infolinii - nie można się w ogóle dodzwonić i tak to trwa od tych 3 lat (nic tu nie zmieniają), do tego częste problemy techniczne z VOD.
    Cena/jakość - średnio, za słabe VOD na tę cene, niczym nie zaskakują, a BOK i infolinia to tak drażniący problem, że musi wpływać na ocenę w dół póki tego nie poprawią.
    Póki co odbierają telefony szybko tylko wtedy, gdy chce się kupić, klientów aktualnych mają gdzieś (póki co).
    Zaletyjedyny plus to taki, że nie dzwonią z ciągłymi ofertami promocyjnymi jak Canal+
    Wady1) bardzo często (jestem klientem N od samych początków i cały czas to się nie zmienia) nie można dodzwonić się na obsługę klienta, mimo długiego oczekiwania i kilkakrotnych prób skontaktowanie się z konsultantem jest niemożliwe. Nie podają nawet czasu oczekiwania na połączenie
    2) VOD słabe, seriale w nSeriale pojawiają się nieregularnie (raz co tydzień kolejny odcinek, raz co dwa), nie ma też informacji dlaczego coś znika i kiedy się pojawi
    3) najgorsze to trafić na problem techniczny z dekoderem, po pierwsze nie dodzwonicie się do konsultanta, a jak już to się Wam uda to rozwiązywanie problemów jest drogą przez mękę
    4) automatyczne komunikaty o otrzymanym rachunku - mimo zapłacenia pojawia się w nieskończoność na ekranie
    5) dostawca, który ogólnie mówiąc, będąc ich klientem od niemal początku, nie dba o klientów zdobytych - zero zainteresowania, ofert na przedłużenie, promocji, wymiany dekodera na lepszy na atrakcyjnych warunkach - do biura sprzedaży dodzwonicie się szybko, do obsługi klienta nie bardzo...
    Ponad 3 lata, wtedy cena była bardzo wysoka
  • ~olrw / 2022-10-28 09:18
    Ocena: 3.33 / 5
    witam mam canał+ już 12 lat ale to co teraz jest to dno , płace 130zł i po 12 lat dają mi 5 zł rabatu to śmiech ,wymiana dekodera na nowy to tragedia a drugi dekoder wcale nie kicał się załączyć i płaciłam 10
    Zaletyjest to co lubię
    Wadyza drogo
    MiejscowośćLubochnia
  • ~Pattie / 2022-08-30 21:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Przywróćcie starą, poprzednią listy programów bo obecna nie trzyma się ani kupy ani dupy
    ZaletyPrzywróćcie starą, poprzednią listy programów bo obecna nie trzyma się ani kupy ani dupy
    WadyPrzywróćcie starą, poprzednią listy programów bo obecna nie trzyma się ani kupy ani dupy
    MiejscowośćPiekary śląskie
  • ~Pit / 2021-03-09 15:19
    Ocena: 3.33 / 5
    Cudowna Światek, wspaniały tenis, ale niestety komentator - turbo kozak - odbiera cała przyjemność oglądania
    Jego głos, tanie cwaniactwo i zero znajomosci tematu, czy tu tez bylejakość musi obowiązywać
    ZaletyNajlepszy sport ever
    MiejscowośćKrakow
  • ~Renata / 2022-06-02 21:52
    Ocena: 3.33 / 5
    Nowe oprogramowanie chyba nie do końca się udało. Jest bardzo skomplikowane, a to telewizja dla „wszystkich „ . Usunięto podstawowe narzędzia do obsługi. Mam nadzieje, ze powróci stare oprogramowanie albo zostaną dodane te elementy, które zostały usunięte.
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWloclawek
  • ~Tomek / 2022-08-12 16:47
    Ocena: 3.33 / 5
    Nowe menu w dekoderze 4k beznadziejne. Nowa lista kanałów kompletnie beznadziejna. Nic dodać nic ująć.
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelność!!!
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Włodzimierz / 2022-05-01 14:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Nowa szata to totalna porażka. Nie można nic znaleźć, nie ma funkcji znajdź podobne. Mnóstwo czasu tracę na poszukiwania danej pozycji .
    Jestem wściekły,powina być możliwość zostania przy starym oprogramowaniu.
    ZaletyBrak
    WadySame wady.
    MiejscowośćBojanowo
  • treewood / 2012-06-13 17:50
    Ocena: 3.33 / 5
    Generalnie ok ale nie podoba mi sie ich podejscie do klienta. Lepiej traktuja klienta nowego niz klienta, ktory ma u nich tv cyfrowa juz prawie 4 lata i to w pakiecie ok 70 zl na miesiac. Okazuje sie, ktorys raz, ze lepiej jest rozwiazac umowe i na nowo zarejestrowac ja na kogos innego z domu niz przedluzac.

    Przy takim podejsciu w koncu po rozwiazaniu umowy, oddaniu dekodera moze sie okazac, ze pojde juz do konkurencji bo co mi zalezy.
    ZaletyW miare dobra oferta w stosunku do ceny
    WadyPodejscie do klienta
    4
  • ~Adam / 2022-04-30 23:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli chodzi o telewizję spoko tylko to może menu to totalne dno znaleść coś w nagraniach krew mnie zalewa. Powinna być możliwość pozostania przy starym oprogramowaniu dekodera masakra chyba trzeba zmienić operatora.
    ZaletyBrak
    WadyNowe menu masakra
    MiejscowośćKamieniec wrocławski
  • ~Alicja / 2022-04-06 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie dzwonił do mnie konsultant w celu przedłużenia umowy, pominę fakt że pan miał chyba zły dzień, ale każdy może taki mieć, w każdym razie próbował być miły, ale zakończenie rozmowy poprzez jej przerwanie i po prostu rozłączenie się to już szczyt chamstwa, tym bardziej że ja byłam dla niego miła. Ogólnie nie polecam kontaktu z rzeczonym konsultantem, nie robi on dobrej reklamy firmie, niestety nie zapamiętałam nazwiska.
    MiejscowośćLublin
  • ~andrew / 2022-04-03 17:29
    Ocena: 3.00 / 5
    komentowanie meczów tenisowych " miami open" i" indian wells "przez duet komentatorów joannę kostecką i bartosza ignacika jest ponizej wszelkiego poziomu.Uważam że mecz tenisowy to nie jest mecz piłkarski i widz powinien się delektować samą grą tak jak to prowadzi Tomasz Tomaszewski w polsacie.Słowotok i banały i krzykliwy ton joanny kosteckiej jest nie do zniesienia.
    Miejscowośćplock
  • ~Andrzej / 2020-07-06 13:03
    Ocena: 3.00 / 5
    Pomimo ustawionej dobrze anteny podczas wiatru i deszczu potrafi sygnał zanikac. Dekodery stare w wysluzone, od multiroom wymieniam średnio co 2 miesiące bo się psują. Ostatnio podczas wymiany zmieniono na moim koncie dekodera głównego i nic nie działa. Nikt nic nie wie i nie chce pomóc. Reklamację trzeba było złożyć i czekać 30 dni. Porażka A każą płacić.
    ZaletyCanal plus z nba
    Cena rozsadna
    WadySlabej jakości sygnał
    Dramatyczne dekodery która co chwilę się psuja
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Ania / 2021-05-16 19:44
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam canal plus i canal film czyli progray filmowe bo takie wybieralam a dzis niedzielny wieczor a na tych trzech kanałach mecze! Gdybym chciala ogladac mecz to bym wykupila canal sport do diabła!!!
  • ~Anna / 2019-09-03 15:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Podpisałam umowę nową,nalegał konsultant, a stara upływa w miesiącu grudniu.
    A kiedy przyszłam po pracy do domu i włączyłam telewizor,to już nie było mojego programu.
    Poczułam się oszukana,tak się postępuje z klientem podpisującym nową umowę.
    Jest to nie ludzkie i brak szacunku dla klienta.Odstąpiłam od nowej umowy.
    Zaletynie widzę,żadnych zalet.
    WadyBrak uczciwości.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Arek / 2021-12-07 09:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Nikomu nie polecam pomocy technicznej Canal Plus - ja czekam na poradę od tygodnia i słyszę jedynie, "zgłosiliśmy problem do działu technicznego. Przepraszamy za niedogodności i prosimy o cierpliwość."- KPINA!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Barbara / 2019-07-13 00:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Przeprowadziła się do innej miejscowości. Nie potrzebowałam krzystania z NC+. Złożyłam pisemną rezygnację ale NC+ nie przyjęła rezygnację i przedłużył ją na dwa lata. Motywacja NC+ była taka, że w wypowiedzeniu było słowo rezygnacja a powinno być słowo odstąpienie. NC+ nie chce dopuścić tłumaczenia, że Słownik Języka Polskiego tłumaczy, że rezygnacja i odstąpienie to słowa jednoznaczne.
    ZaletyKorzystałam z NC+ około 10 lat.
    WadyBrak uszanowania wieloletniego klienta.
    MiejscowośćTeraz w Jeleniej Górze
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2246
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1615
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 717
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 305
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809