Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nc+ opinie

Ocena na podstawie 2243 opinii

1.60 / 5

  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.43
  • Jakość wykonania
    2.76
  • Cena/Jakość
    1.54
  • Wytrzymałość
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej / 2022-03-12 23:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem wieloletnim klientem canal+ (od czasów n telewizji), oferta programowa jak na razie najlepsza na rynku. Mam też dekoder Polsatu (ale tu raczej nie oczekujmy cudów). Z reguły załatwiam sprawy w punkcie sprzedaży bo na infolinii ciężko czasami sie dogadać. Najlepiej załatwiać sprawy w jednym punkcie, od lat chodzę do pana Mariusza z Jubilerskiej, zawsze uśmiechnięty, pomocny i rzeczowy. Ostatnio miałem problem z jedym z dekoderów (po burzy) chyba sie spalił, dostałem nowy w 4K tym razem od pana Adriana (też bardzo mily facet i konkretny) - generalnie jestem zadowolony. Mogliby w weekendy wrzucac wiecej nowosci filmowych.
    Zaletymiła obsługa
    Wadybrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~miszmasz / 2012-12-20 09:17
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo dobra i konkurencyjna oferta. Mam Nkę głównie dla sportu bo moim zdaniem programowo wygrywają oraz dla płatnych programów erotycznych. Płacę za wszystko niecałe 100 złotych. Niedługo kończy mi się umowa więc liczę na jakąś fajną ofertę przedłużeniową.
    Zaletydobra oferta, dużo programów
    Wadywszystko działa do tej pory więc na razie brak
    11
  • ~Piotr / 2012-09-03 22:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Biorąc pod uwagę konkurencyjne oferty to N wydaje się mieć najbardziej rozsądną ofertę (także pod względem dekoderów które tutaj chodzą szybciej i nie zamulają w najmniej oczekiwanych momentach).
    Zaletydobra oferta, dużo programów hd
    2 lata
  • ~Piotr / 2021-01-29 17:11
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z NC+ 12 lat. Dużo się zmieniało, ale w gruncie rzeczy jest ok. Jak czytam wiele negatywnych komentarzy, to chyba pisze je konkurencja. Kwestia odbioru przy złej pogodzie, czy padającym deszczu są ewidentnym problemem ze złym ustawieniem anteny, lub zbyt małą anteną, albo kiepskiej jakości kabel koncentryczny- Na pewno to nie jest wina operatora. U mnie TV satelitarna jest dużo bardziej stabilna, niż naziemna, z którą już czasem bywają problemy. Reklamy.. Każda platforma ma powiedzmy te same kanały i są na nich reklamy. Tak to już jest. Można zatrzymać program i iść coś zjeść w tym czasie. To nie powód, by dostawcę obwiniać. Myślę, że w Cyfrowym Polsacie mniej reklam nie ma :D
    Co do naciągania. No faktycznie, jak każdy sprzedawca, namawiają na dodatkowe pakiety. Na szczęście po kilku telefonach odpuścili i to wielki plus.
    Czekam na opinie o usłudze multiroom, bo spotkałem się tylko z negatywnymi opiniami związanymi z problemami technicznymi, a ciekaw jestem jak to w praktyce działa.
    ZaletyDekoder całkiem ok. Można zaplanować nagrywanie, dużo ciekawych funkcji. Urządzenie świetnie współpracuje z telewizorem poprzez funkcję CEC.
    Wadysłychać pracujący dysk, ale ujdzie.
    Brak możliwości automatycznego uruchomienia dekodera o określonej porze.
    Brak możliwości żonglowania pakietami w trakcie umowy- ogromny minus.
    MiejscowośćCzłuchów
  • ~terry / 2010-05-28 23:45
    Ocena: 4.33 / 5
    Co prawda mam dopiero od 2 msc, ale dziwią mnie te negatywne opinie. Bogata oferta, programy w HD, nagrywarka - dla mnie super. No i kanał TVN HD+1 dobry pomysł. Jedyny minus to to, że opcja wyboru napisów w języku ang jest niedostępna, a miała być. Acha i drugi minus, po zainstalowania n-ki, więcej oglądam tv. Osobiście polecam n-kę.
    ZaletySporo programów w HD, nagrywarka, TVN HD+1
    Wadybrak opcji wyboru napisów po angielsku
  • ~Tomasz / 2013-01-06 22:39
    Ocena: 4.33 / 5
    Od roku mam antene, dekoder i abonament N. Zadnych problemów nie zanotowałem. No może ciężko dodzwonić się, ale to w weekendy jest stały problem natomiast w tygodniu w godzinach rannych bez problemu. Korzystam z promocji jako stały (roczny) klient nie narzekam. Ludzie co wy za bzdury piszecie, Chyba problemy mają wyłącznie osoby zalegające z opłatami, bo innego powodu problemów nie widzę.
    Zaletydobre ceny pakietów w moim przypadku 59 zł za 4 prog. NPremium i 3 prog. HBO,
    Wadyciężko dodzwonić się w weekendy
    rok/39 zł
  • ~Tomasz / 2021-07-25 13:27
    Ocena: 4.33 / 5
    Czytałem kilka opinii na temat jakości usług i sprzętu hmmm przez kilka lat zdarzyło się kilka problemów technicznych ale nie miałem żadnych problemów z serwisem zawsze następowała wymiana na nowy sprzęt i to zazwyczaj nowej generacji model. Jakośc dekoderów .. pierwszy model jaki mieli nie był specjalny ,następne działały bez zarzutu, multiroom- bezproblemowo, kontakt z serwisem telefocznym na bardzo dobrym poziomie , mam porównanie do konkurencji.Pomagałem w rozwiązywaniu problemów znajomej i napewno bym nie zmienił na ich usługi. To z moich doświadczeń.
    I przy podpisywaniu umów trzeba negocjować nie pierwszy nie trzeci telefon ale kilka z ich strony ale naprawdę są się da :-) ...
    Pozdrawiam
    ZaletyJakość sprzętu, jakość usług serwisowych stacjonarnych i telefonicznych,bogata oferta programowa
    WadyCzasem działanie vod zbyt wolne
    MiejscowośćŻyrardów
  • Jim111 / 2009-12-14 15:31
    Ocena: 4.33 / 5
    Ma telewizje n od niedawna i na razie nie narzekam. Wszystko działa ok aktywacja przebiegła szybko i sprawnie. Fajny bajer z nagrywaniem. Co do wyłączania kanałów z pakietu samemu, podczas rozmowy przy kupnie n-ki zostałem poinformowany o dacie w której mam zadzwonić. Na razie gitara zobaczymy za parę miesięcy
    ZaletyDużo kanałów, wbudowana nagrywarka, świetna jakoś kanałów hd
    WadyBrak kabla hd w zestawie z dekoderem
    1 miesiąć
  • ~Ania / 2022-04-09 07:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Po ostatniej aktualizacji oprogramowania dekodera 4k ultrabox nie da zablokować się całego kanału. Opcja kontroli rodzicielskiej nie jest w stanie zablokować bajek, które mi się nie podobają.
    MiejscowośćŻukowo
  • ~Arekko / 2020-03-23 22:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem, kto na nc+ pisze skróty/recenzje, ale, przepraszam, dołóżcie 1000 zł do wynagrodzenia i zatrudnijcie kogoś, kto wie co będzie wyświetlane i potrafi zachęcić do obejrzenia, bo to co czytam w tzw. informacjach o programie urąga mojej inteligencji (i myślę, że większości oglądających) oraz zachęca mnie do zmiany operatora.
    ZaletyCiekawa i zróżnicowana oferta
    WadyBardzo słabe informacje o programach. Proszę się nie gniewać, ale są niemal prostackie i absolutnie nie oddają tego, co ma być prezentowane.
    MiejscowośćKraków
  • ~beza / 2012-09-22 14:32
    Ocena: 4.00 / 5
    nie przytrafilo mi się, żeby potraktowali mnie nie fair, czasem zdarza się dłużej czekać na połączenie, ale zauważyłam, że na innych infoliniach tak jest. poza tym uruchomili nowy like page na fb, więc tam tez można klikać swoje skargi.
  • ~Bożena / 2022-01-28 18:10
    Ocena: 4.00 / 5
    Użytkownikami jesteśmy od ok. 20 lat. Przed kilku laty powstała zaległość 5 groszy, którą uznaliśmy za nieistotną. By dochować terminów płatności ustawiliśmy w banku stałe zlecenie. Teraz okazało się, że spowodu tak znikomej zaległości tracimy rabat z tytułu terminowych płatności i e faktury. Firma jest bardziej fiskalna niż urząd skarbowy, bo nawet tam znikoma zaległość nie jest egzekwowana. Tracimy wprawdzie tylko 5 zł, ale po takim incydencie zapewne nie skorzystamy z kolejnej propozycji tego operatora, ponieważ finalnie okazało się, że bez znaczenia dla dostawcy usług były długie lata wywiązywania się przez nas z umowy. Jesteśmy rozczarowani.
    MiejscowośćZamość
  • ~Cinek / 2021-09-19 19:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Komentarz Pana Majdana i kolegi dnoooooo. Wcześniej komentowali ludzie z większym zaangażowaniem. Ktoś przeżywał mecz. Tragedia. Gdzie Wolski,Mielcarski i inni...
  • ~Jacek / 2021-02-09 21:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam nc+ na kartę , oferta za 25 zł bez obowiązku. Aktywacja przez SMS dekoder na własność od 80 zł z pełną ofertą na start. Mam go od 2 lat. Jestem bardzo zadowolony kanały od 24-27 bez reklam. Obsługa pomocna tylko przy ponowieniu uprawnień ale to akurat też można przez SMS. Próbuj wcusnoc abo.
    ZaletyBez umowy. Dekoder na własność. Place oglądam nie place tylko fta, można używać Mono Black.
    WadyDekoder czasem się zawiesi.
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~JOLANTA / 2022-05-28 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Po aktualizacji dekodera nie mama ochoty oglądać cyfry plus .wszystko jest bardzo nieczytelne i niewidoczne.Kto dopuścił taką wersję menu. wszystkie funkcje pilota nie spełniają moich oczekiwań. totalna porażka!!!!!!!!!!.Stracicie klientów tą nietrafioną decyzją o zmianie szaty graficznej. Czy nikt tego nie przetestował ? Trzeba było poradzić się klientów cyfry. W skali od 0 do 10 oceniam na 0000000.
    Zaletyżadnych zalet same negatywy!!!!!!!!!!!!!
    MiejscowośćIwiny/Wrocław
  • ~Karbowski / 2022-03-07 14:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie podoba mi się ,że dwóch komentatorów komentuje mecze piłkarskie i nie tylko.
    Gadają między sobą jeden skończy drugi zaczyna. Nie ma przez to żadnej więzi z telewidzem,który ogląda transmisje.
    Co mi da że wycisze głos jak traci się przez to atmosferę meczu.
    Przecież było by lepiej aby był jeden komentator w czasie meczu. A eksperci niech sobie pogadają po meczu.
    I tak ku...rwa nic się nie zmieni.
    Szkoda zachodu.
    ZaletyDuży wybór
    MiejscowośćTychy
  • ~klient / 2009-04-01 18:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Przyznaję,że oferta pakietów, jak i samych programów razem z ich jakością jest na wysokim poziomie.Niestety, bardzo źle jest z podejściem do klienta.Dziwią mnie opinie typu "trzeba było przeczytać warunki umowyt",halllllllo, jesteście pracowniukami n?Jeśli tak, to marnie wam to wychodzi. Dajecie świadectwo,że ta telewizja nie jest dla ludzi.Klient musi na każdym kroku się pilnować i dzwonić [o zgrozo].Logicznie myśląc i czytając opinie innych, to dobry układ z dostawcą usług telefonicznych.
    Dziś dzwoniłem i zamarłem z zaskoczenia...konsultant odebrał po 5sek. i to dwa razy.Biorąc pod uwagę fakt,że mój rekord, to ponad godzinne oczekiwanie [Średnio ok. 45min. x 5 połączeń rano lub po 23ej], było to powalające. Jeżeli to się zmieniło na stałe, to bardzo mi miło.Teraz gdy jest dużo pretensji niestety trzeba się wycofać.Już wiem dlaczego są pomyłki w rachunkach, potrzeba ciągłego informowania dostawcy o kończeniu się okresów promocyjnych,umów.Trzeba zawsze dzwonić!!!!!!!!!!Żeby kupić wystarczy punkt sprzedaży,żeby coś załatwic, grube konto telefoniczne.
    Jest niby internet,yhy,po to, aby zamówić nowy pakiet.
    Sumując.
    Ta televizja jest strasznie problemowa,oby to się zmieniło.Nie każdy ma chęć, czas, często i pieniądze, nawet i warunki umysłowe, by martwić się o swoj rachunek.Bądźcie otwarci dla ludzi, nie wykorzystujcie NAS dla pomnażania zysków.

    ZaletyPakiety i jakośc
    ok 25 miesięcy
  • ~Małgorzata / 2009-03-26 12:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Nkę mam już 2 lata i jak do tej poy nie mam żadnych zastrzeżeń. Bardzo dobra jakość kanałów w HD i największa ilośc na rynku - na nich mi szczególnie zależało. Oglądam to co chcę - i nie płace za niepotrzebne kanały np te dziecięce bo mnie nie są kompletnie potrzebne. Wcześniej miałem cyfe ale po skonczeniu umowy zrezygnowałem - uznałem że Nka ma ciekawszą oferte i jest tańsza. Odkąd mam te telewizje na serio nie mam żadnych problemów z dodzwonieniem się, a juz kilka razy załatwiałem różne sprawy np. ze zmianą pakietu itp. Ja bardzo polecam!
    Zaletyduża ilość i dobra jakość programów w HD, ciekawe filmy, wybierasz to co chcesz
    Wadyjak wieje czasem słabszy sygnał
    2
  • ~marcin / 2008-12-26 20:17
    Ocena: 4.00 / 5
    witam.
    muszę powiedzieć że ja również w grudniu nie dodzwoniłem się do BOK n-ki by rozmawiać z konsultantem JEDNAK WSZYSTKIM CHCĘ PRZYPOMNIEĆ ŻE DZWONIĄC NA NUMERY N-KI ZAWSZE JEST MOŻLIWOŚĆ ROZMOWY Z AUTOMATEM! I SPRAWĘ MOŻNA ZAŁATWIĆ W 2-3 MINUTY MAKSYMALNIE. ZASADA DZIAŁANIA JEST BARDZO PODOBNA JAK W BIURZE OBSŁUGI KAŻDEGO OPERATORA TELEFONI KOMÓRKOWEJ.
    ZaletyPLUSY ROZMOWY Z AUTOMATEM OGROMNE!
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI ROZMOWY Z KONSULTANTEM
    10 MIESIĘCY
  • ~Mari / 2019-12-30 16:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Co za pajac skonstruował pilot do dekodera 4K wszystko w czerni nawet w dzień ciężko korzysta się z obsługi pilota nie wspomnę wieczorem i w nocy nic nie widać na pilocie co ja K...a mam z latarką obsługiwać pilot i co chwila się denerwować bo co innego mi wchodzi na pilocie
    ZaletyDobra jakość
    WadyBeznadziejniy pilot 4K
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2243
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.48, ilość opinii: 1610
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 716
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 604
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 463
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3760
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2805