Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Tauron opinie

Ocena na podstawie 916 opinii

1.38 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.23
  • Dostawa
    1.42
  • Poziom cen
    1.34
  • Łatwość zamawiania
    1.34
  • Asortyment
    1.41

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2023-09-11 15:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Jestem Doradcą Energetycznym i często pomagam swoim Klientom w biurokracji i kontakcie z Tauronem.
    W oczy rzuca się przeciąganie reklamacji, rozmowa z ludźmi z "łapanki" na infolinii oraz to, że Tauron przesyła oferty odnowieniowe w postaci ulotki. De facto mało który zabiegany przedsiębiorca zwróci na nie uwagę, a uwiązują go na tragicznych warunkach nawet na 3 lata!!!
    Jeżeli też prowadzisz biznes, to zapraszam do kontaktu, podpowiem co zrobić by za ten prąd płacić mniej i szybciej załatwiać sprawy energetyczne.
    Agnieszka: 570 005 546
    ZaletyTauron działa tymi samymi schematami od lat, przez co jest przewidywalny
    Wadyobsługa, kontrakty wchodzące w życie przez "akcept milczący"
  • ~Ajsza / 2023-02-05 11:10
    Ocena: 1.80 / 5
    Dnia 04.02.2023 AWARIA PRADU RYBNIK SWIERKLANY!!
    PRAD TRZEBA BYLO WYLACZYC NA GLOWNYM ZAWORZE W DOMU..PIEC NA EKOGROSZEK WYLACZONY.
    DNIA 05.02.2023 niedziela prąd co sek
    Wyłączany i zaś , załączany.
    Dzwoniąc na pogotowie energetyczne mają PONOWNIE AWARIE JAKA WAWRIE LOSOWA GDZIE?BRAK ODPOWIEDZI..MY MAMY URZADZENIA W DOMU MAMY PIECE NA EKOGROSZEK..WSZYSTKO NA PRAD..JAK SIECOS POPSUJE TO TAURON UMYWA RĘCE...NA PISMO KTORY WYSLALAM DO TAURON 6 MIES.TEMU DO DZIS NIE UZYSKALAM ODPOWIEDZI.
    ALE PRALKE MUSIELISMY KUPIC NOWA GDYZ TAKIE WYLACZANIE NAM JA USZKODZILO..TERAZ WYCHODZAC DO PRACY TRZEBA WYLACZYC PRAD W BUDYNKU ABY NIE ZOSTAL SPRZET USZKODZONY..A CO Z PIECEM NA EKOGROSZEK?..PRZECIEZ MAMY PIECE 5 GENERACJI..A PRAD WYLACZAJA ..W JAKIM KRAJU ŻYJEMY..A JAK PRZYJDZIE RACHUNEK I JEZELI GO NIE ZAPLACISZ TO PROBLEM..DLACZEGO NAM NIE ODCIAGAJA ZA TE GODZINY BRAKU PRADU..A TAK PRZECIEZ TO "PRZYPADKI LOSOWE"..BRAK SŁÓW NA TO WSZYSTKO..NO ALE CO MY "KOWALSCY"MOZEMY ZROBIC..NO NIC..PRZECIEZ NAS STAC NA ZAKYP I SERWIS SPRZETU!!!...TAURON!!!!..BEZNADZIEJNA INSTYTUCJA.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2020-08-10 20:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Umowa na wykonanie przyłącza prądu do zbudowanego domu zawarta. Wykonanie miało być w styczniu 2020!!! Brak informacji. Pracownicy Dystrybucji we Wrocławiu nie potrafią udzielić informacji ani skierować do odpowiedniej osoby odpowiedzialnej. Na wolną linię tel. czeka się długo i bez efektu. Brak prądu wstrzymuje prace w domu, jest bardzo uciążliwe i stwarza wiele bieżących kłopotów. Może Tauron zalega z płaceniem swoim wykonawcom? Sami sobie psują opinię. Brak odpowiedzialności.
    WadyNieodpowiedzialność w przyjmowaniu prac do wykonania. Bałagan w dokumentach i brak kontroli w inwestycjach do wykonania. Panuje tam zasada "to nie ja" i "nic nie wiem"
  • ~Anna / 2023-02-05 15:16
    Ocena: 1.80 / 5
    Posiadam w Tauronie taryfę G12w. Mam ogrzewanie elektryczne, więc jest to bardzo duże zużycie prądu w ciagu roku. Rzędu 13tys. kwh.
    Do tej pory cena energii netto w taryfie nocnej była połowę nizsza niz w taryfiie pierwszej.
    Obecnie cena energii netto obu taryf jest jednakowa!!!
    Różni sie tylko cena dystrybucji. Pytam dlaczego?? Docelowo chodziło przeciez o to, żeby inwestować w urządzenia energooszczędne.
    Cena 1kwh nocnej taryfy w tym roku to prawie 1 zł ( przed podwyżka ok, 0,36 zł.
    Szczytowa taryfa druga kosztuje ok. 1.35 zł, miesiac temu 0,9 zł
    Przypominam, że Tauron to spółka Skarbu Państwa. Producent i dystrybutor energii elektrycznej.
    Kto to udzwignie?
    W ciagu roku płaciłam juz dość duzo, bo co roku były podwyzki. Teraz z 5 tys. zł zrobi się 13. tys.
    Niewiele się o tym pisze i mówi.
    Szukam jakiegoś rozwiązania...


    Zaletyteraz brak
    WadyMonopolistyczne posunięcia
  • ~BATMAN / 2021-03-01 17:35
    Ocena: 1.80 / 5
    MASAKRA z każdym rozwiązaniem brak lub przedłużanie , rozmowa z konsultantem szok wie lepiej nie słucha co do niego się mówi wie lepiej - wysyłają Ci pocztą rachunki - nie dochodzą mają to gdzieś - i biorą odsetki - na prośbę faktur mówią dwa tygodnie - PORAŻKA I ŻENADA
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY - Brak Biur obsługi klienta lub jechać propozycja z ich strony 100km.
  • ~Bożena / 2023-01-23 13:48
    Ocena: 1.80 / 5
    Prąd jak prąd, ceny jak ceny, ale te wszystkie usługi internetowe dramat. Za tyle pieniędzy to chociaż mogli by w miare sprawnie wystawiać faktury, albo przenieść serwery z Kambodży. I to nie jest jednorazowa sytuacja, za każdym razem jest to samo- strony działają tak wolno jak internet w przeciętnym polskim domu 20 lat temu. A ja też mam swoje zobowiązania- jak mam przekazać najemcom opłaty za media, skoro jedna z większych firm energetycznych nie potrafi normalnej strony internetowej postawić?
    ZaletyTo że umowa się zaraz kończy
    WadyWszystko inne
  • ~Egzegeta / 2022-02-17 18:51
    Ocena: 1.80 / 5
    Właśnie dostałam maila z informacją o konieczności przedłużenia umowy. Jest ona sformułowana tak, że jako osoba z wyższym wykształceniem, specjalizująca się w interpretacji tekstów NIE ZROZUMIAŁAM Z TEGO NIC. Uważam, że to jest celowe działanie mające doprowadzić do tego, żeby ogłupiały klient położył uszy po sobie i pokornie klepnął to, co się mu podsunie. Furia mnie ogarnia na taki cynizm.
    Zaletybrak
    Wadycwaniactwo, praktyki monopolistyczne
  • ~Ika / 2023-08-17 14:17
    Ocena: 1.80 / 5
    Od ponad miesiąca nie mogę się doprosić o podłączenie prądu. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Panie miłe tylko nic nie jest załatwione a odpowiedź jedna: proszę czekać 14 dni. Brak konkurencji to klientów mają w d...
    ZaletyDostawa prądu
    Wady terminy załatwienia sprawy TRAGEDIA
  • ~Iwona / 2023-08-24 18:26
    Ocena: 1.80 / 5
    Balagan,w sobotę dostaje wiadomość że mi odetną prąd jak nie zapłacę faktury której nigdy nie dostałam więc zapłaciłam dla świętego spokoju,za kilka dni sprawdzam konto mam nadwyżkę nie muszę płacić opłaty miesięcznej.Ludzie ale po co my to wszystko piszemy oni i tak tego nie czytają bo mają nas wszystkich gdzieś.
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Justyna / 2023-06-30 13:01
    Ocena: 1.80 / 5
    Doliczona opłata handlowa ponad 125 zł miesięcznie. Dzwonię z reklamacją, mam podpisać nową umowę , na którą czekam już prawie miesiąc. Pismo z prośbą o anulowanie opłaty handlowej mogę wysłać dopiero po podpisaniu umowy. Mama - emerytka prawie dostała zawału kiedy zobaczyła rachunek. No cóż , monopolista ma wszystkich gdzieś. BOK tragedia
    ZaletyZero
    WadySame wady
  • ~kobsla / 2021-12-17 13:42
    Ocena: 1.80 / 5
    Totalny bałagan w firmie. Brak przejrzystości. Obsługa przez telefon nie jest wiążąca...późniejsza interwencja osobista w punkcie obsługi nie wiele pomogła. Sprawa przejęcia licznika bez zgody wcześniejszego klienta jest sprawa niemożliwa do załatwienia z Tauron ! Nie przekazują sobie informacji . Nie nadają nr referencyjnych spraw wiec za każdym razem na telefonie trzeba tłumaczyć od nowa … każdy inaczej interpretuje .
    Brak standardów do obsługi. Bałagan, przerzucanie odpowiedzialności na klienta brak standardów przy reklamacji. Dezinformacja klienta na jego niekorzyść.
    NIE POLECAM !
    Zaletyładna reklama
    Wadysame wady w realizacji
  • ~kolocz / 2023-05-17 18:49
    Ocena: 1.80 / 5
    Po rozwiazaniu umowy nie poinformowano mnie w zaden sposob ze mam zaplacic cokolwiem. W koncu. Ani na koncie, ani na aplikacji, ani na emailu. Dostalem wezwanie do zaplaty. Ludzie na infolini pewnie tyle razy zostali opierdoleni ze leja na klienta sikiem parabolicznym. Glos jak od trupa. Rownie dobrze mi sie rozmawia z automatem.
    ZaletyCzasem dostarcza prad.
    WadyIstnienie firmy.
  • ~Madziara / 2023-04-28 06:58
    Ocena: 1.80 / 5
    Tauron to porażka od paru dni nie mogę naładować licznika przez ebo lub muj Tauron bo trwają prace serwisowe,Od rana do późnego popołudnia wykonałam parę naście tel,każdy z konsultant opowiadał co innego w końcu pani doładowała mi licznik za 20zł podała nr konta żeby wpłacić.Wpłaciłam sto zł na konto Tauron przelewem eliksir i mam 11 kilowatów śmiech na sali ludzi traktuje się jak śmieci ????Konsultanci są tylko po to aby poopowiadać bajki i zbyć klientów.Postanowiłam że tak tego nie zostawię.A te ich aplikację to porażka ????
    ZaletyDo tej pory była strona zakupu prądu działała już nie działa i nikt konkretnie nie umie klientów poinformować kiedy będzie działać
    WadyBrak informacji konkretnych odpowiedzi.Zbywanie klientów indywidualnych zero pomocny kiedy klient zostanie bez prąd z winy Tauron
  • ~Magdalena Szewczuk / 2023-05-30 15:35
    Ocena: 1.80 / 5
    Moja nadpłata o której to ja powinnam decydować nie jest do zwrotu tylko na poczet kolejnych faktur. Kpina ciekawe co w przypadku gdybym zmarła lub zamknęła działalność. To klient powinien decydować co chce zrobić ze swoją nadpłatą
    ZaletyW tej chwili już żadne
    WadyLiczą faktury jak chcą a gdy masz nadpłatę nie oddadzą na konto
  • ~Mamnia / 2022-05-11 21:54
    Ocena: 1.80 / 5
    21 miesięcy czekam na zmianę licznika na 3fazowy (w kamienicy jest winda, więc jest i moc). Nikt nie wie jak długo jeszcze.
    Pomimo faktu, że w mieszkaniu nie można zamieszkać (ogrzewanie i ciepła woda zasilana siłą), oszukano mnie i podsunięto mi umowę z dodatkami (nawet nie wiem jakimi!!! Zużycie ZERO, ale opłaty handlowe naliczane co miesiąc.
    Reklamacji nie uwzględniają - "widziały gały co brały" - nie, zaufały oszustom!!!
    Wadyoszustwo, podstępność, opieszałość, bezrefleksyjność działu reklamacji
  • ~Marcin / 2021-06-10 17:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Tauron to państwo w państwie w którym rządzi mega biurokracja. Od trzech miesięcy próbuję wymienić w domu zasilanie z jedno na trójfazowe. Skrzynka licznikowa i przyłącze jest gotowe 2,5 miesiąca a ja tylko wysyłam papiery które później znikają w Tauronie. Za trzecim razem pojechalem osobiście do biura obsługi klienta. Zadowolony że już wszystkie papiery załatwione i utwierdzony że do 2 tygodni będę podpienty do sieci wróciłem do domu. Mineły 3 tygodnie i nic. Dzwonię na infolinie,wysyłają sobie ponaglenia a ja dalej jestem bez prądu. Dziś się dowiedziałem na kolejnej infolini że mają czas 2 tygodnie na odpowiedź na ponaglenie. Ręce opadają. To jakieś absurdy. Już nie wiem co robić.
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość , mega biurokracja i lekceważenie klienta.
  • ~Marius / 2023-09-10 18:24
    Ocena: 1.80 / 5
    Nigdy coś takiego nie przeżyłem.Bylem prywatnym klientem Taurona ,gdzieś z dwa miesiące.Prad przeszedłem na kogoś innego...ale Firma Tauron obliczyła średnią.do końca roku i żądają dalej płacenia....to jest tak ., sprzedajesz Auto....ale nadal za nie płać!!!
    ZaletyBrak kompetencji
    WadyWszędzie w biurach doradczych duże kolejki
  • ~MO / 2023-06-20 17:05
    Ocena: 1.80 / 5
    Kontakt przez infolinię to jakaś kpina. 5 min może 10 min a może 1 min I tak od 56 minut. To może opłaty też tak będziemy przelewać!?!?! Może w styczniu może w marcu . Każdy zbój na swój strój.
  • ~mucha / 2022-02-17 15:34
    Ocena: 1.80 / 5
    Umowy online totalna porażka, składasz papiery przez internet czekasz 14 dni i żadnego odezwu. Dzwonisz na podany numer infolinii a oni nie wiedzą o co chodzi, jeden przełącza do drugiego po czym stwierdzają że czegoś brakuje i czekasz następne 14 dni i tak w kółko. Lepiej iść osobiście do POK i załatwią wszystko od ręki w 3minuty
    Zaletybrak
    WadyBrak konkretnych wiadomości
  • ~Oburzona / 2020-10-05 10:40
    Ocena: 1.80 / 5
    Na prawo i lewo trąbią że można wszytsko załatwić przez mój Tauron... Prawda jest taka, że nic sie nie da załatwić z Tą firmą. Dokumenty chyba trafiaja bezpośrednio do niszczarki, bo nikt z tym nic nie robi. Infolinia to porażka, 2 godziny na telefonie, rzomzwiałam z 3 osobami i żadna nie była w stanie mi pomóc, osttsnia z osób kazała znowu dzwonic na infolinię. Próbujemy scalić moc od 4 miesięcy, ywpełniliśmy mnóstwo dokumentów, dostalismy od nich potwierdzenie, że licznik zostanie usuniety a moc scalona w czerwcu !!!! A faktury za nieużywany licznik dostajemy do dnia dzisiejszego. Tragedia. nie wybierajcie tej Firmy!!! odradzam.
    ZaletyMają prąd.
    WadyObsługa telefoniczna, obsługa jakakolwiek a raczej jej brak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1789
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.49, ilość opinii: 1672
Empik.com
Ocena: 1.96, ilość opinii: 1649
Tauron
Ocena: 1.38, ilość opinii: 916
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.18, ilość opinii: 682
Komputronik.pl
Ocena: 3.41, ilość opinii: 611
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809