Biznes z fotowoltaika to bić innego niż finansowanie Taurona który płaci grosze za prąd a za ten sam
Prąd liczy nam już kilkakrotnie więcej. Tak wiec produkujemy dla Taurona prąd a on w zamian zdziera z nas skore za ten sam prąd. Wykładając 50000 zł za fotowoltaike uśredniając produkując 10000 kw rocznie zarobię na tym około 3800 zł w ciału roku!!!!!!!!! Inwestycja zwróci się po około 14 latach koedy panele będą już niewiele warte. Inwestycja w pompe ciepła i fotowoltaike to bycie ekologicznym i wzbogacanie Taurona. Już lepiej wychodzą ci co używają węgla albo pelet. Porażka. Chciwosc Taurona i wyzysk to porażka narodowa.
ZaletyNie ma
Zalet. Banda złodziei
WadySame wady brak możliwości kontaktu lekceważenie klienta i horendalne stawki za prąd!
~Anna / 2023-10-06 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Czekasz w punkcie gdzie jedno okienko czynne w drugim siedzi ktoś żeby dać bilecik zamiast obsługiwać klienta Porażka firma wie że są jedynie o robią z ludzi wariatów a umówić się można za nie wiadomo kiedy
~Użytkownik / 2023-10-05 15:14
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa infolinii kłamie, co telefon to inna wersja. Na fakturę każą czekać 3 miesiące, profesjonalizm infolinii zerowy, tylko przełączają między sobą. A dostać się do punktu stacjonarnego jest ciężej niż do papieża.. nie polecam zupelnie
ZaletyBrak
WadySame
~Anka / 2023-10-05 10:23
Ocena: 1.00 / 5
Panie opryskliwe, obsluga fatalna... Czekanie ponad godzine zeby oddać jeden papier... Dlaczego? Bo nie umowiona jestem... Sprawy nie zalatwilam bo tez pracuje... Na wizytę umowiona trzeba czekac dosc dlugo
~Barbara / 2023-10-04 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia obsługa fatalna.Nie informują nikogo o wyłączeniu prądu, nie wysyłają faktur, nie odpisują na wiadomości i nic nigdy nie wiadomo
ZaletyNie ma
~Karolina / 2023-10-04 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem! Umówiłam się na rozmowe z konsultantem, prosiłam o godziny popołudniowe. Biuro obsługi dzwoni o 10.00, zatem oddzwaniam i umawiam się na kolejny telefon. Tym razem nawet nie zadzwonili. Olewanie klienta mimo że chodzi o najprostrze przepisanie z Klienta nr na Klienta nr 2 ! Żenada! Obsługa Klienta KARYGODNA !
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta, umawianie się z Klientem na konkretną godzinę brak telefonu w tej sprawie.
~Okainos / 2023-10-02 08:29
Ocena: 1.00 / 5
W sierpniu przepisałam licznik na siebie, do 02.10 żadnej informacji o prognozie/fakturze. Kilka rozmów z infolinią za mną, podczas każdej z nich inna wersja - prognozy będą widoczne 19.09, potem 30.09, dzisiaj kolejna z datą 15.10. A ja ciągle nie wiem ile mam zapłacić, jak zapytałam, czy Pani może mi dać na piśmie informację o dacie pojawienia się prognozy, to usłyszałam, że to jest w ich systemie i nic klientowi nie muszą pokazywać, czy jest jakaś gorsza firma usługowa lub infolinia, botrudno mi sobie wyobrazić jeszcze niższy standard obsługi
ZaletyNie dostrzegłam
WadyTa firma to jedna wielka wada
~J / 2023-09-29 13:52
Ocena: 1.00 / 5
Taką dziadowską firmę powinno się sprzedać na pniu i referendum nie potrze, brak słów
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca żeby opisać
~nowy_licznik / 2023-09-28 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Zlozylam wniosek o podpisanie umowy kompleksowej przez internet. W mieszkaniu nie bylo licznika, wiec mial zostac zalozony. Po 2 tygodniach dostala maila, ze moge sie zarejestrowac do MojTauron i ze moj licznik jest zalozony. Zdziwilam sie, myslac ze bedzie sie ze mna najpierw kontaktowal monter, ale okazuje sie ze maja kluczyki do szaf na klatkach schodowych. Licznika nie bylo, a po sprawdzeniu seksji umow w MojTauron zauwazylam, ze widnieje tam zly adres - nr mieszkania sie nie zgadzal. Skontaktowalam sie z Tauronem w tej sprawie - kazali mi wyjasnic sprawe w formularzu kontaktowym. Otrzymalam odpowiedz, zebym sie kontaktowala z administacja budynku i zebym sprawdzila opis licznika - do ktorego nie mam dostepu bo jest w innej klatce. Zadzwonilam drugi raz, Pani miala sytuacje naprawic, ale nic sie nie zadzialo. Zadzwonilam trzeci raz, inna Pani zmienila dane w systemie i wystawila zlecenie do montera. Mialam widziec zmiane w MojTauron - niestety, stary adres. Zadzwonilam ponownie. Pani potweirdzila, ze ona widzi poprawny adres w Tauon, mam czekac, az system zaktualizuje dane (24h i nic nie widze). Skarge mogle zglaszac przez formularz kontaktowy xd. Gdyby nie to, ze chcialam wykanczac mieszkanie, to bym sie zasmiala. Monter moze poprawic systuacje do 2 tygodni
~luki / 2023-09-28 12:26
Ocena: 1.00 / 5
nie ma gorzej zorganizowanej firmy. I ti firma państwowa, zarządzana tak, aby prościej ją było sprzedac
Zaletybrak
Wadywszystko zrobione wbrew człowiekowi
~JS / 2023-09-28 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Porażka po całości. Obsługa klienta ma wbite do głowy żeby na każde pytanie odpowiadać "nie, nie da się, ale to jest Pani wina a nie nasza". Licznik od pół roku nie chodzi, a oni mi przysyłają faktury.. Nie rozumiem dlaczego Tauron nie poprawi tego wszystkiego, bo ocenę mają fatalną. Nigdy ich nie polecę nikomu!!!
ZaletyW Tauronie nie ma zalet
WadyMogłabym wymieniać do jutra
~Sandra / 2023-09-27 08:39
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu horror z tym tauronem nie rachunki nie przychodzą chcą odciąć prąd gdzie od trzech miesięcy albo i więcej mnie w domu nie ma wszystko powyłączane licznik dalej chodzi a oni przyjeżdżają i odłączają pomimo tego po prostu złodzieje nic więcej
ZaletyOszuści
WadyP masakra najgorsza energia w tauronie jaka może być
~Sandra / 2023-09-26 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści nic więcej . Zawyżają odczyty nie przysyłaja faktur i potem każą płacić 6000zł gdzie to nie jest możliwe gdzie praktycznie mało jest używany prąd . Oszuści nic więcej a jak się składa reklamacje to nie ma odpowiedzi . Tauron dystrybucja są oszustami.
ZaletyNie ma żadnych zalety
WadyOszuści
~Ola / 2023-09-26 16:36
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca czekam za umowa! Kontakt to jakaś porażka!
ZaletyŻadne!!
WadyTo jest totalna porażka!!
~Dajana / 2023-09-24 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, koszt prądu po podwyżce to chyba jakiś żart. Złodziejstwo . Trzeba przenieść się do innego dostawy. 1000zl miesięcznie za prąd na 40m2 to chyba jakiś kabaret
ZaletyBrak zalet
WadyDrogo drogo drogo
~Karma / 2023-09-24 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Podwójny rachunek za jeden miesiąc. Kontakt bardzo ciężki, zamiast pomóc to utrudniają załatwienia bieżących spraw. Pani informuje, że przyjedzie kurier z umową, minął tydzień i dalej cisza.
~Niepamietam / 2023-09-23 16:48
Ocena: 1.00 / 5
Firma niegodna polecenia. Wyłączyli prąd starszym ludziom po 80, pan pod natlenieniem. Mimo opłat w tym samym dniu wyłączenia w domu nadal brak prądu. Na infolinię było to zgłaszane więcej niż 10 razy i nic sobie z tym nie robią. Jak prądu nie było tak nie ma. W nosie mają swoich klientów żeby nie powiedzieć innaczej. Szkoda że w swoich opiniach nie dali punktacji zero bo taka im się należy. Zmieńcie ludzie dostawcę prądu bo ja nie jest godna polecenia
ZaletyŻadnej
WadyWszystkie jakie możliwe
~Piotr / 2023-09-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Co chwilę wyłączają prąd.
Twierdzą, że nie odpowiadają za zniszczone sprzęty, mimo, że te przestają działać po odłączaniu przez nich co chwilę zasilania. Twierdzą, że to przez wieloletnią eksploatacje i nic na to nie poradzą, gdyż nie posiadam już do nich paragonu ze względu na upłynięcie gwarancji.
ZaletyBrak
WadyTragiczne dostawy energii, słaba obsługa, nie dbanie o naprawe uszkodzeń przez nich wyrządzonych
~Magda / 2023-09-22 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Fatalny kontakt z firmą. Firma coraz bardzej utrudnia aby klient mógł cokolwiek zgłosić a nawet podać stan licznika!!!!!
Kiedyś można było napisać do taurona poprzez zalogowanie się na swoim portalu dzisiaj nawet ta możliwość jest zablokowana.
Od stycznia 2023 Tauron zrezygnował z wysyłania faktury na adres maila, nawet nie informując o tym klienta !!!!! Zrezygnowałam z faktur papierowych w zamian miałam je dostawać na maila. Niestety ich nie dostaje.
Dodatkowo wszystkie archiwalne faktury na portalu zostały wykasowane!!!!!
Od tego czasu aktualna faktura jest zaskakująco wysoka pomimo, że w domu nas praktycznie nie było i było minimalne zużycie prądu!!!!!
Każdy może wnioski wyciągnąć sam....
ZaletyBrak
~Ela / 2023-09-22 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Nie wiem po co zatrudniaja i za co placa pracownokom na infolini. Lekcewazacy stosunek do kienta. Przelaczono mnie kilka razy zeby zostawic mnie na lini 40 minut i nikt oczywiscie sie nie zglosil. W prostych sprawach pracownicy nie potrafia nic zrobic.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni pracownicy i lekcewazacy stosunek do klienta. Sprawa nie zalatwiona prze kilka miesiecy