strona 13 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Józef / 2023-08-24 19:16
Bur..... I jeszcze raz bur.... Konkurencji im trzeba i wszystko się będzie dało wtedy. A teraz jesteś jak złodziej traktowany i trzeba im dokumenty posyłać dwa razy bo oni nie mają. I głupkowate pytania " jakim kanałem Pan wysyłał" a czy to ważne?!?! choć jakbym w kiblu spłukał to efekt taki sam!! -
-
~Iwona / 2023-08-24 18:26
Balagan,w sobotę dostaje wiadomość że mi odetną prąd jak nie zapłacę faktury której nigdy nie dostałam więc zapłaciłam dla świętego spokoju,za kilka dni sprawdzam konto mam nadwyżkę nie muszę płacić opłaty miesięcznej.Ludzie ale po co my to wszystko piszemy oni i tak tego nie czytają bo mają nas wszystkich gdzieś. ZaletyZeroWadySame -
~Anna / 2023-08-23 21:00
Poziom obsługi-1 . Ja mówię a UFO piiii piiii piiii. Zero porozumienia z klientem. Pani mówi że mam prąd, s ja ze nie mam licznika-:[
-
~Wkurzony / 2023-08-22 14:54
To co dzieje się w tauronie to jeden wielki cyrk ludzie nie kompetentni na stanowiskach pan przez telefon mówi że podłączenie nowego licznika będzie max 2 do 4 dni nagle się okazuje że to nie możliwe że trzeba czekać 14 dni na wizytę trzeba umówić się przez internet tłumacząc na miejscu że zostałem źle poinformowany pani zaczyna regułki z pamięci mówić ludzie tam tylko patrzą na zegarek kiedy koniec pracy będą mieli bo klientów mają gdzieś jak osoby starsze które przychodzą mają internetowo wizytę sobie załatwić zwariowali w tym tauronie jak można pozwolić aby człowiek w tych czasach był bez prądu jak wszystko opłacone ma jak nie zapłaci się choć jednego rachunku straszą telefonami firmami windykacyjnymi komornikami sądami tak to potrafią ludzi za szczuć psychicznie nekajac ich jedna wielka kpina ale cóż nikt nie zrobi z tym porządku jak co stanowisko to rodzina ZaletyZero zaletWadyWady przyjąć kompetetnych ludzi nie po znajomosciach -
~Michał / 2023-08-22 10:45
Taki bałagan jaki tam panuje jest nie do ogarnięcia mieszkanie sprzedałem trzy miesiące temu nie mogę doprosić się ostatecznego rozliczenia przychodzą nowe faktory na infolini nikt nic niewiie mam czekać za informacja ale do kiedy ? Jeszcze straszą mnie odsetkami -
~obcy / 2023-08-21 20:26
Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z taką niekompetencją. Umowa się skończyła, ale nie dostałam powiadomienia, bo adres e-mail był nieaktualny (mój błąd). Ceny taryfy przez to były chyba 5 razy wyższe. Dzwonię próbując wyjaśnić sprawę. Godzina czekania po czym tłumaczę o co chodzi. Babka nie wie i musi przełączyć do innego działu. Tam odbiera kolejna babka i tłumaczy. Pyta czy chcemy nową umowę -> tak, to znowu przełącza i znowu tłumaczenie. Facet przeczytał umowę w kilkanaście minut oczywiście nic niezrozumiałe, bo tak szybko to robił, ale tak zgadzamy się. Czy faktura ma być online, bo będzie wtedy ulga? -> tak. Dobrze w takim razie przyjdzie pocztą w ciągu x dni. Nie przyszła. Dzwonimy znowu i babka zdziwiona, bo tu nie ma żadnej nowej umowy! Dni mijają a koszt z podwyższoną taryfą musi być oczywiście liczony. Chcemy złożyć skargę. Oczywiście się nie da. Musiałam się umówić do POK, znowu tłumaczyć i dopiero wtedy umowa faktycznie została podpisana. Pan bardzo życzliwy jeszcze cofnął nam te nadmiarowe pieniądze i rozłożył na rachunki na kolejne miesiące, żeby mniej płacić (Super!). Miała przyjść korekta w ciągu x dni. Przyszła po 5 miesiącach. Jak się okazało przez 5 miesięcy nic nie płaciłam, bo była taka nadpłata. W między czasie byłam jeszcze 2 razy w POK, żeby się upewnić, że to nie jest bład z ich strony, który mi się odbije czkawką, ale wszystko było niby ok. Po korekcie miałam płacić max niecałe 200 zł. Teraz przyszła faktura.. 350zł! nie wiem jakim cudem za jaki okres itd bo ta ich aplikacja/strona internetowa to jakiś żart. Brak informacji, nic nie jest czytelne. Pewnie znowu będę musiała iść do POK i to wyjaśniać. No szlag jasny człowieka trafia! ZaletyKompetentny człowiek dopiero w POK, ale to że trzeba z każdą pierdołą tam chodzić to już inna kwestiaWadyrafaello (wyraża więcej niż 1000 słów) razy liczba nieskończona -
~Marek / 2023-08-21 14:53
Ja osobiście jestem bardzo zdegustowany rozmową z panią z obsługi prosząc o wyjaśnienie kiedy otrzymam fakturę. Podawałem stan licznika na początku sierpnia 2023 , a dzisiaj jest 21.08.2023 i usłyszałem , że wkrótce. Na pytanie, że zaraz będzie następny miesiąc i mogą mi się nałożyć płatności jedna za drugą, pani stwierdzila ,że tak nie będzie. I taka odpowiedz kilka razy na moje powtórne zapytania. Jak dla mnie to , brak profesjonalizmu i zbywanie klienta. Jak jeszcze chciałem się coś dowiedzieć to pani nagle mówi nie słyszę pana , nie słyszę pana.Jedne wielkie jaja. -
~Jack / 2023-08-21 13:04
Kontakt z biurem obsługi to tragedia. O załatwieniu sprawy nie ma mowy . Wizyta w POK musi być umówiona - długie terminy oczekiwania . Po kilku godzinach wysłuchiwania koncertu z infolinii i przebrnięcie przez pytania chatbota połączenie i wreszcie podanie terminu wizyty.
Po przybyciu na miejsce ( Dąbrowa Górnicza ) okazuje się że nikt nie ma pojęcia na temat zawyżonych rachunków za fotowoltaikę – porażka. Ponowny telefon na infolinię ,kolejne godziny oczekiwania na połączenie , po połączeniu okazuje się że nikt nic nie wie , nikt nie może wytłumaczyć zawyżonych rachunków.
Złożenie reklamacji w temacie faktur to następna porażka , przekazywanie sprawy z działu do działu i żadnej odpowiedzi.
Próba złożenia skargi przez infolinie ,tak jak ktoś napisał wcześniej -niemożliwa, rozmowa z przełożonym – niemożliwa.
W związku z tym że termin płatności za fakturę już minął – przysyłają pisma w których straszą komornikiem i wyłączeniem prądu.
A ja chcę po prostu wiedzieć za co płacę wysokie rachunki mimo tego że zamontowałem fotowoltaikę.
Bezczelność , porażka.
Państwowy moloch który ma klientów w d……. nikt nie ma nad nim kontroli , myślę że to pokazuje na kogo nie głosować w październikowych wyborach .Wady100000 -
-
~Xxx / 2023-08-18 15:55
Oszuści
Oszukują ludzi na faktury
Nie polecam -
~Ika / 2023-08-17 14:17
Od ponad miesiąca nie mogę się doprosić o podłączenie prądu. Dzwonienie na infolinię to koszmar. Panie miłe tylko nic nie jest załatwione a odpowiedź jedna: proszę czekać 14 dni. Brak konkurencji to klientów mają w d... ZaletyDostawa prąduWady terminy załatwienia sprawy TRAGEDIA -
~beta / 2023-08-17 13:54
Dwudziesty pierwszy wiek i Tauron który zatrzymał sie w średniowieczu. Kontakt to tragedia. O załatwieniu sprawy nie ma mowy . Wizyta w POK musi być umówiona a dostępne terminy za miesiąc . Po dwóch godzinach wysłuchiwania muzyczki z infolinii i przebrnięciu przez stos pytań chatbota wreszcie połączenie i umówiony termin na telefoniczne przepisanie umowy ( niemożliwej do załatwienia przez internet ) . I co ? i nie zadzwonili . Mieli na to 4 godziny bo umówienie na telefoniczne załatwienie sprawy to przedział czasowy - nie konkretna godzina i widocznie to mało. Kolejne 2 godziny na infolinii i kolejny 3 godzinny przedział czasowy na załatwienie sprawy na kolejny dzień . Próba złożenia skargi przez infolinie ( skoro człowiek już sie dodzwonił ) -niemożliwa, rozmowa z przełożonym - niemożliwa , narzucenie konkretnego nowego terminu i godziny załatwienia sprawy - niemożliwa.
Przyznanie sie do błędów ? - nie w tej firmie . Bezczelność , porażka . Szkoda , ze taka firma w ogóle istnieje.
ZaletybrakWadyWszystko -
~Aneri / 2023-08-17 09:47
U mnie to samo ,po złożonej skardze że nie mam rachunku od czerwca 2023 , a mam rozliczenia miesięczne, dostałam odpowiedź, że mam ebok o tam są faktury, ale tam ich nie było!! Po wysłaniu już 3 reklamacji dostałam odpowiedź, że mieli prace serwisowe... tragedia. Po bezkutecznych bojach , wysłałam skargi do Urzędu Regulacji Prądu ora, do rzecznika praw konsumentów( czekam na odpowiedź). Myślę, że każdy powinien tam zgłaszać problemy z Tauronem, to może inaczej ,by klienta traktowali. WadyProblemy z Tauronem to jak walka z wiatrakami -
~Ł / 2023-08-16 12:32
firma trzeciego świata która ma w d klienta. cięzko z kimkolwiek cokolwiek załawić. dno ZaletybrakWadywsparcie rządowe i monopolista -
~Limka / 2023-08-15 10:58
Brak dostępu do rozliczeń -prognozowane.Placisz i nie wiesz jak cię rozliczają.Calkowita samowolka.Na infolinii też to samo.Zaslaniaja się pracami serwisowymi-no ale ile one mogą trwać.Skoro tak to dlaczego nie przysyłają do domu.Biura obsługi klienta -firmy zewnętrzne ale tylko dla zwiększenia kosztow-a kto za to wszystko płaci.Czym więcej pośredników tym gorzej z informacją.KIEDY TO ZLODZIEJSTW9 się wreszcie skończy.Jedyny system działający poprawnie to SYSTEM KAR. ZaletyBrak zaletWadyOpisałam wyżej -
~Paulina / 2023-08-14 18:19
gówno jakich mało. prądu nie ma od 6 godzin, wraca co chwilę na 30 sekund i znowu nie ma. ja się pytam za co płaci się ciężkie pieniądze, skoro nawet nie dostajesz tego za co płacisz. jest XXI wiek, za niedługo samoloty zaczną pływać, a statki latać, a z tego zasranego taurona nie można nawet dostać prądu, za który się płaci. -
~Klient / 2023-08-14 17:03
Tragedia. Rozmowa z niekompetentnymi osobami na infolinii, jeszcze gorsza obsługa przy okienku. Dostarczyłyśmy akt zgonu ojca, miała przyjść nowa umowa na mamę, mama złożyła pełnomocnictwo na mnie. Umowy do dziś nie ma, pełnomocnictwa też, za to przyszedł wniosek na zmarłego ojca. Na infolinii pani bredziła, że wszystkim, którzy mieli umowę wysyłają takie wnioski, nawet jeśli od 20 lat kości leżą w ziemi ???????????? ZaletyBrakWadyBałagan, gubienie dokumentów przez pracowników, zatrudnione niekompetentne osoby, utrudniony dostęp do dokumentacji, brak pokory i chęci naprawienia swoich błędów, -
-
~Krzysiek / 2023-08-14 16:12
Narzucona umowa,bardzo niekorzystna.Brak możliwości reklamacji,Dużo stresu i nerwów.Kto wymyślił ten numer.Moze media tym się zainteresują. ZaletyBrak -
~Katarzyna / 2023-08-12 09:39
Skandal. Nie potrafią pomoc. Jedyne co usłyszałam, że muszę w sobotę rano elektryka zamówić żeby potwierdził że nie ma prądu, bo jak sama zgłoszę to na mój koszt zgłoszenie. -
~Kar / 2023-08-11 09:18
Mam fotowoltaike tauron płaci ochłapy uśredniając 40gr za 1kw a ja za ten sam 1 kw muszę już zapłacić 1.23. Skandal. Zapytałem panią na infolinii skąd taka różnica w cenie to powiedziała ze kable należą do firmy wiec moga sobie robić co chca z cenami!!! Nie dość ze dostają prad za darmo to jeszcze takie skandaliczne wysokie ceny za kw. Dodam ze w zeszłym roku prad był tańszy a stawki za odkup od prosumentow były wyższe od tegorocznych. Chciwość tych złodziei jest widoczna gołym okiem. Do tego cichaczem podniesione stawki za opłaty handlowe z 19 zł na 150 za każdy licznik. Zreszta jest dużo więcej do wymieniania ale szkoda mi już nerwów na to co wyprawia tauron. ZaletyNie ma żadnychWadySkandaliczne ceny prądu!!! -
~Dawid / 2023-08-10 21:31
Jeden wielki dramat nieprawdopodobne że takie coś istnieje w 21wieku. Nie da się logować telefonów nie odbierają, jeden wielki kabaret
strona 13 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »