Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Gandalf.com.pl opinie

Ocena na podstawie 1277 opinii

4.71 / 5

  • Dostawa
    4.72
  • Obsługa i reklamacje
    4.72
  • Poziom cen
    4.54
  • Łatwość zamawiania
    4.85
  • Asortyment
    4.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 64
  • ~Magda / 2022-09-02 17:24
    Ocena: 2.80 / 5
    Jeżeli komuś zależy na terminowym doręczeniu - bardzo nie polecam. Na stronie jest informacja o wysyłce w 1-2 dni, specjalnie dzwoniłam i miałam zapewnienie, ze towar zostanie wysłany. Po kolejnym telefonie w dniu kiedy miał być wysłany usłyszałam, ze nie został i ze są opóźnienia. O których nikt nie informuje. Niestety rezygnuje z usług sklepu, książkę kupiłam specjalnie na spotkanie z autorem i zostałam wystawiona do wiatru.
  • ~Tomasz / 2022-04-05 12:46
    Ocena: 2.20 / 5
    Sklep raczy sobie żartować z klienta. Zakupiłem książkę do nauki niemieckiego (również opłaciłem). Sklep anulował moje zamówienie nie informując mnie o tym (ani telefonicznie ani poprze e-mail). Musiałem wydzwaniać by dowiedzieć się co się dzieje.
    Aktualizacja pozycji i ich dostępności zdaje się u nich nie istnieć.
    ZaletyZa wyjątkiem łatwości w zakupie (nawet nieistniejących pozycji.
    WadyKpiny z klienta. Brak aktualizacji dostępnych pozycji. Brak komunikacji z klientem.
  • ~klient / 2022-03-30 21:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Z nieznanych powodów paczka została skierowana do innego punktu odbioru niż zamówiony. Pani na infolinii uprzejma jak urzędnicy w czasach PRLu stwierdziła, że to moja wina. Zamawiam do tego punktu kilkanaście paczek miesięcznie i po raz pierwszy w Gandalfie napotkałem problemy. Zero odpowiedzialności za własne błędy ani chęci rozwiązania problemu. NIE POLECAM
  • ~Megi / 2021-12-09 07:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak realizacji zamówienia. Bez najmniejszej próby kontaktu zwrócili pieniądze za niedostarczone zamówienie nie próbując nawet przeprosić za zaistniałą sytuację.
  • ~Sebix / 2021-11-11 19:02
    Ocena: 1.80 / 5
    Chciałem zakupić podręcznik gdyz tak był wystawiony miał być to prezent na urodziny dla mojego dziecka, chłopaka który od wczesnych lat uczy się angielskiego jakież było moje zdziwienie jak otrzymałem ćwiczenia, no cóż zdaza się ale to nie koniec zdziwień i rozczarowań po opisaniu tematu na stronie Gandalfa dowiedziałem się że w gratisie mogę reklamacyjnie do nich ja odesłać, aha czyli w dobie pędu wszechobecnego mam jeszcze marnować czas i iść do paczkomat i odsyłać No cóż komentarz wypada taki ze macie tam bałagan, popracujcie nad relacjami z klientem bo to klient wam płaci a nie święty Mikołaj Ogólnie nie polecam już kolejna wpadka.. Dopytajcie proszę dokładnie przed zakupem książki co będzie w paczce może troll o imieniu Gandalf szalony może Gandzialf wściekły ktoś lub coś na pewno.. Pozdrawiam..

    Gandalf.com.pl
    ZaletyWczesna lipa, zaubieni w kosmosie?, czy leci z nami książka? Gandalf szary czy Gandalf ciemny? A może klient nie pan więc mamy do w tyle?
    Ja robię błędy klient za nie płaci..
    To kilka znanych tytułów z księgarni Gandalf..
    WadyWczesna lipa, zaubieni w kosmosie?, czy leci z nami książka? Gandalf szary czy Gandalf ciemny? A może klient nie pan więc mamy do w tyle?
    Ja robię błędy klient za nie płaci..
    To kilka znanych tytułów z księgarni Gandalf.
  • ~Kupcie w innym sklepie / 2021-10-24 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Sklep dosyć beznadziejny i z prowadzony pożałowania godnymi praktykami pozostawiającymi niesmak, a obsługa dosyć bezczelna i na pewno nie dbająca o klienta. Do tego raczej drogo niż tanio (włącznie z opcjami wysyłki w porównaniu do innych sklepów). A szczegółowo:

    Nie spodziewajcie się przesyłki na obiecywany czas ani w ogóle że ktoś się przejmie, żeby was poinformować co z waszą paczką za którą już dawno zapłaciliście. (a przypominam, że sklep wyłącznie internetowy)
    Będziecie musieli sami wyszukiwać kontakt który jest tak niewygodny i ukryty na ich stronie za kilkoma bezsensownymi mechanizmami, jakby nie chcieli, żeby ktokolwiek go znalazł, i pewnie nie bez powodu tylko z powodu reklamacji, które ludzie do nich mają. Żałosna praktyka, której nie widziałem w żadnym innym sklepie.
    Żaden inny sklep internetowy nie miał tez takich problemów z dostarczeniem przesyłki nie tylko na czas ale chociaż w ciągu 1 tygodnia i zadośćuczynieniem jeśli coś zaniedbali, jakie Gandalf miał.
    Na wiadomości nie odpowiadają.
    Panienka w obsłudze, jak się już cudem uda rzeczywiście znaleźć numer i dodzwonić po wysłuchaniu całych minut gadaniny automatów o tym jak to lepiej używać ich nie działających systemów "pomocy" na stronie, wyjaśnia dosyć bezczelnie, że na odpowiedź na wiadomość mają dobę (po dobach opóźnienia sklepu kiedy np. zamawialiście prezent na urodziny, święta czy inną okazję która albo zaraz będzie albo już w ogóle minęła!) i nie poczuwa się w imieniu sklepu do żadnej odpowiedzialności za nie dopełnienie umowy zawartej z klientem przy płatności - nie małej bo okazuje się, że w innych sklepach internetowych te same produkty są sprzedawane taniej i 3-5 razy szybciej, a jeśli mają opóźnienie, to przynajmniej napiszą o tym, przeproszą, albo przynajmniej podadzą normalnie numer na stronie na który można zadzwonić, od razu się dodzwonić i od razu zapytać, co uważam za absolutne minimum i podstawową zwykła praktykę, którą widziałem dosłownie wszędzie oprócz na stronie Gandalfa, jak się okazało po fakcie, kiedy już dawno oddałem im swoje, nie małe, pieniądze.
    Zmarnowałem tyle czasu i nerwów na te wygibasy z próbami kontaktu, w ogóle musząc się dopytywać po prawie tygodniu zamiast żeby sklep kiwnął palcem, kiedy dobrze wiedzą, że spóźniają się mimo obietnic w ofercie, że klient nie wie co się dzieje bo ich strona podaje tylko "zamówienie przyjęte, opłacone i niezrealizowane" i nic więcej, i zapewne dobrze wiedzą, ze skontaktować się z nimi bardzo trudno, bo sami poukrywali taką możliwość pod toną mylących klienta "zabezpieczeń", żeby przypadkiem ktoś nie zadzwonił i nie zapytał o coś, na pewno nie niechcący.
  • ~Krzysiek / 2020-12-08 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli przysłać zabawki dla dzieci na Mikołajki. Zamówienie złożone 1 grudnia. Do dzi tj. 8 grudnia nawet nie wysłali paczki. NIE POLECAM!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko źle i nie na czas
  • ~Kry / 2020-12-04 12:51
    Ocena: 4.80 / 5
    Od kilku lat korzystam z zakupow u Gandalfa. Jestem zadowolona przedewszytkim z mozliwosci kupienia calej np. trylogi, duzy wybor i bardzo przejrzyscie ulozone informacje o autorach i ksiazkach.Nie mialam problemow z pumktualnym dostarczeniem zamowienia.Polecam.
  • ~Sławek / 2020-12-03 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, proces reklamacji to jakieś czasy prl, jeżeli chcesz zrobić konkretne zakupy to sklep gandalf nie jest dobrym do tego miejscem.
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Jack / 2020-01-13 14:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko OK. Polecam.
    Duży wybór, szybka realizacja. Czasem trzeba się wczytać bo realizacja może nie dojść do skutku.
    To zależy od tego co się zamawia. Polecam.
    ZaletySzybkość realizacji.
  • ~Rodzic / 2019-12-05 14:54
    Ocena: 2.20 / 5
    Witam, naprawdę zniesmaczyłem się zamówieniem z Gandalfa. Zamawiałem 4 rzeczy w poniedziałek parę minut po 13ej. Regulamin traktuje, że takie zamówienie będzie realizowane następnego dnia roboczego. W mailu z zamówieniem widzę na czerwono realizacja zamówienie 1-2 dni robocze. Myślę, "mikołaj" te sprawy pewnie staną na głowie aby wysłać max w 1 dzień. Czekam dzień. Nic. Drugi, nic. Dzwonię i słyszę w słuchawce poirytowaną panią, że o co mi chodzi przecież napisane w mailu 1-2 dni i że dzisiaj wyślą (środa). Koniec dnia nic. W czwartek dzwonię w południe i słyszę, że nie ma problemu przecież wyrobią się do 4 dni roboczych (1-2 realizacja + 1-2 dostawa). Na moje pytanie co stało się że z opisanych w mailu 1-2 dni roboczych nie wyszła przesyłka "to pewnie musiała się uszkodzić". Pani przekonywała mnie, że wyrobią się do 4 dni roboczych bo kurier na drugi dzień przywiezie. Fajnie tylko, że kurier ma zlecenie na 1-2 dni robocze i wtedy będzie tłumaczenie, że to nie ich wina. Różne rzeczy zamawiałem przez internet, w róznych sklepach i w różnych okresach, Święta, Nowy rok, wakacje itd i zawsze jak nie byłem pewny co do "wyrobienia" się w jakims terminie to telefonicznie uzyskiwałem potwierdzenie możliwości dostarczenia produktu bądź konkretną informację, że jest duże ryzyko "niewyrobienia" się. To cenię bo sprzedawca jest stawia sprawę jasno i uczciwie bo z takim podejściem zyskuje zaufanie Klienta. Tym samym gandalf u mnie stracił zaufanie i mam nadzieję, że ta opinia przełoży się na podejście pracowników tej firmy a być może i właściciela, albo zniechęci innych potencjalnych Klientów do robienia zakupów aby oszczędzić sobie nerwów. Naprawdę parę złotych różnicy nie zrobi dziury w portfelu a lepiej wybrać kogoś z profesjonalnych podejściem (skala to nie jest synonim profesjonalizmu, zus i us też jest duży). Z mojej strony to ostatnie zamówienie w tej firmie. Nie polecam.
    Ps. Tak, chciało mi się napisać tyle słów i nie jestem z konkurencji.
    Ps2. Na opineo jest na czerwono napisane, że sklep nie uczestniczy w programie Słucham Swoich Klientów.
    WadyOdnoszę wrażenie, że kontakt Klienta z firmą jest "nie na miejscu" i firma niezbyt sobie życzy takowego. Rozmowa niestety nie przebiegła w miłej atmosferze.
  • ~Czytuś ścisłuś / 2019-10-31 10:09
    Ocena: 4.40 / 5
    Zamówiłem dwie książki 550 stronicową (twarda okładka) oraz 250 stronicową (miękka okładka). Książki zostały dostarczone w idealnym stanie, bez żadnych wgnieceń, nieczystości. Ceny okazyjne i standardowe adekwatne do asortymentu. Krótki czas oczekiwania na zrealizowanie zamówienia. Przyjemna obsługa i powiadomienia wysyłane synchronicznie. Polecam zdecydowanie sklep.
    Oczywiście należy pamiętać o tym, że każda przesyłka to inna przygoda.
    Pozdrawiam :)
  • ~Emi / 2019-10-19 11:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Swietne ksiazki niskie ceny mozna placic bonem szybka dostawa i szybkosc odpowiedzi na zadane pytania
    ZaletyDobre ceny szybka dostawa latwosc platnosci szybkie odpowiedzi
    WadyBrak
  • ~pls / 2019-10-07 08:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko przyszło szybko i bez problemu. Świetny kontakt telefoniczny (chciałem coś zmienić w zamówieniu tuż przed wysyłką).
    Zaletyszeroka oferta, krótki czas wysyłki
  • ~Marek / 2019-09-26 08:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Osobiście mogę polecić sklep. Jasna i czytelna informacja o czasie realizacji i dostawie.
    Paczka zapakowana solidnie i dostarczona w terminie.
  • ~Majka / 2019-09-26 06:00
    Ocena: 5.00 / 5
    To co zamówiłam zostało skompletowane i wysłane o czasie polecam
  • ~kasiak / 2019-09-25 21:00
    Ocena: 4.20 / 5
    Trochę musiałam poczekać na realizację, ale od znajomych wiem, ze we wszystkich księgarniach w tym roku trzeba było czekac na realizację zamówień powód- brak podręczników na rynku .
    ZaletyWszystko w jednym miejscu
  • ~MamaN / 2019-09-25 07:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep internetowy oferujący realizację opłaconego zamówienia nawet w okolicach 10-ciu dni roboczych to jakaś porażka. Zdecydowanie NIE POLECAM! Nie na tym polegają zakupy przez internet.
    WadyTermin realizacji zamówień.
  • ~Komyta / 2019-09-15 14:05
    Ocena: 2.20 / 5
    Po 5 dniach od zamówienia i opłacenia, otrzymałam informację, że jednak nie posiadają zamówionej przeze mnie pozycji.
    NIE POLECAM!!!

    ZaletyBRAK
    WadyBrak pozycji, którą kupiłam
  • ~zawiedziona / 2019-09-14 16:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 11.09 próbuję z wyjaśnić temat 2 kont na jednym e-mailu, obawiam się, że bezskuteczne są moje wysiłki:( W dniu 11.09,po 40 próbach połączenia się z Działem Obsługi otrzymałam od pracownicy zapewnienie, że połączycie mi Państwkonta, aby było jako jedno i będę mogła korzystać ze zgromadzonych rabatów. Mimo obietnicy nic się nie zadziało w temacie, wykonałam kolejnych trylion połączeń, napisałam maila i nadal czuję, że jako Klient nie liczę się dla Państwa zupełnie. Nikt nie załatwił mojej sprawy,nie odebrał telefonu, nie oddzwonił ani nie odpisał na maila. Tak się nie załatwia tematów z Klientem drodzy Państwo. Przyszłym kupującym nie polecam księgarni, chyba że jakimś trafem zabłądzicie w internecie i będziecie mieć pecha jak ja. Niesmak z obsługi gwarantowany.
strona 1 z 64
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.00, ilość opinii: 1762
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1551
Empik.com
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1277
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.71, ilość opinii: 1277
Komputronik.pl
Ocena: 3.46, ilość opinii: 585
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.19, ilość opinii: 537
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2632
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2516
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2472