Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Szwagropol opinie

Ocena na podstawie 356 opinii

2.00 / 5

  • Wygoda
    2.10
  • Jakość obsługi
    1.70
  • Poziom cen
    2.16
  • Oferta
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kronk / 2023-09-02 21:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma powinna się nazywać chyba Szrotpol bo to jak wyglądają autokaru to dramat. Ścisk, duchota, smród. Brak gniazdek elektrycznych XD (halo, jest 2023 rok). Nawet niektórzy pasażerowie to jakaś patologia - zero kultury, krzyczą, śmiecą i zachowują się jak bydło. Zero reakcji kierowcy na takie zachowanie.
    ZaletyŻadne
    WadyBrak gniazdek w autokarze
    Długi czas dojazdu (zatrzymuje się na wszystkich przystankach w każdej dziurze)
    Smród
    Ścisk
    Brudno
  • ~Kruk / 2019-04-23 17:15
    Ocena: 1.75 / 5
    S K U R W Y S Y N Y myślą że monopol na przejazdy do Krakowa upoważnienia ich do ciągłego podnoszenia cen przed świętami, światowymi dniami młodzieży i Sylwestrami marzeń w Zakopanem i nie powracania do wcześniejszej ceny. Przeskoczyli z 14zl do 21zl za przejazd na linii Kraków - Zakopanem korzystając z zamknięcia linii kolejowej i braku alternatywego transportu. Podwyżka cen nie przekłada się jednak niestety na jakość autobusów. W 2019 do kwietnia uczestniczyłem w dwóch sytuacjach kiedy to maszyna najzwyczajniej odmówiła posłuszeństwa ma trasie i trzeba było czekać na kolejny autobus przez co większość osób jechała na stojąco. Jeśli już o tym mowa, kierowcy notorycznie zatrzymują się w niedozwolonych miejscach, szczególnie w Krakowie i zabierają ze sobą niedozwoloną liczbę pasażerów, co zazwyczaj kończy się tym, iż ludzie stoją jedni na drugich pomiędzy rzędami miejsc siedzących i na schodach prze drzwiach autobusu. Kierowcy zabierają dodatkowych pasażerów mimo upomnień jadących ludzi, iż jest to niezgodne z prawem i niemożliwe z powodu braku miejsca. Niestety jest to również konieczne z powodu monopolu firmy na tej trasie i wykorzystania okresów świątecznych w których ludzie muszą przemieszczać się wspomnianą trasą.
    ZaletyWifi działa
    WadyMonopol na przejazdy do Krakowa umożliwia im ciągłe podnoszenia cen przed świętami, światowymi dniami młodzieży i Sylwestrami marzeń w Zakopanem i nie powracania do wcześniejszej ceny. Przeskoczyli z 14zl do 21zl za przejazd na linii Kraków - Zakopanem korzystając z zamknięcia linii kolejowej i braku alternatywego transportu. Podwyżka cen nie przekłada się jednak niestety na jakość autobusów. W 2019 do kwietnia uczestniczyłem w dwóch sytuacjach kiedy to maszyna najzwyczajniej odmówiła posłuszeństwa ma trasie i trzeba było czekać na kolejny autobus przez co większość osób jechała na stojąco. Jeśli już o tym mowa, kierowcy notorycznie zatrzymują się w niedozwolonych miejscach, szczególnie w Krakowie i zabierają ze sobą niedozwoloną liczbę pasażerów, co zazwyczaj kończy się tym, iż ludzie stoją jedni na drugich pomiędzy rzędami miejsc siedzących i na schodach prze drzwiach autobusu. Kierowcy zabierają dodatkowych pasażerów mimo upomnień jadących ludzi, iż jest to niezgodne z prawem i niemożliwe z powodu braku miejsca. Niestety jest to również konieczne z powodu monopolu firmy na tej trasie i wykorzystania okresów świątecznych w których ludzie muszą przemieszczać się wspomnianą trasą.
  • ~Magda / 2018-04-11 07:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca na trasie Krakow --> Zakopane niesamowicie nieuprzejmy, w zasadzie po prostu chamski. Rozumiem zakaz jedzenia i picia ale kawa w kubku z zamknieciem- przeznaczona w zasadzie do transportu to norma, zreszta autobus jest nawet przystosowany- w takim razie w jakim celu posiada stoliki ze specjalnym otworem na kubek ?? Kierowca nakazał wyrzucenie kawy na ulicy (!), w przeciwnym razie przejazd bylby niemozliwy. Firma dumnie na stronie chwali sie i zachęca do zakupu biletu przez Internet, a honoruje go jedynie gdy pasazer wsiada na przystanku poczatkowym( dworcu), podobnie jest z bagazem. Dodam, ze firma Szwagropol podaje numer kontaktowy na swej rzekomo nowoczesnej stronie, a w ogole nie odbiera telefonow. Miało byc nowoczesnie, przyjemnie i dogodnie dla pasazera, a okazalo sie, ze firma to jeden wielki dramat. Nie polecam, wręcz odradzam korzystanie z tego przewoznika. Chamstwo,komuna i kierowca burak jakich mało.
  • ~Marta / 2019-07-15 08:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety autobusy bardzo często się spóźniają lub nie zabierają z przystanku!
  • ~Mateusz / 2022-01-24 06:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Pół godziny spóźnienia. Przy -16°C czekanie na przystanku to tragedia.
  • ~Nick / 2023-04-01 12:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca nie akceptuje płatności kartą. Kurtyna
  • ~Pasażer / 2019-08-03 11:42
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak biletów ulgowych dla dzieci. Dzieci siedzą na kolanach lub schodach pomimo tego że mają cały bilet. Sprzedają więcej biletów niż miejsc. Bilet zakupiony miesiąc wcześniej nie gwarantuje miejsca siedzącego Brak miejsca w bagażówce Więcej nie skorzystam :(
    ZaletyBrak
    WadyNie czyna toaleta.
  • ~Robert / 2022-03-18 09:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Na każdym przystanku staje między nowym targiem a zakopanym i powróz z Krakowa się przedłużył a kasę się bierze za przyspieszony i jedzie starą droga skandal kurs zawyły
    ZaletyBrak
    WadySkandaliczny kurs
  • ~Wiktoria / 2023-08-02 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowca wprowadza bardzo niemiłą atmosferę, odnosi się do pasażerów lekceważąco. Odpowiada w sposób niemiły! NIE POLECAM
    Zaletybrak
  • ~Xdxd123 / 2017-10-01 11:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Moze jezdza czesto ale bardzo wolno.Na stronie maja napisane 2h 10 min a autobus jedzie 3h.Kierowcy bardzo niemili.Jezdze szwagropolem z Krakowa do Krynicy oraz do Zakopanego i jeszcze nigdy z przewozu nie bylam zadowolona.Teraz jak jest tylko możliwe to wybieram innych przewoznikow
    Ponad rok korzystam
  • ~ Mimi / 2018-04-17 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowcy chamscy mili tylko dla swoich zajmują im miejsca i gadają całą drogę zamiast patrzeć na ulicę, ponadto zatrzymują się na niedozwolonych przystankach , a co z rzekomą kara 3 tysięcy? Od maja jeżdżę Voyager em
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo
  • ~Aga / 2018-02-06 20:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo brudny, stary autobus. Pozdrozowalam z rodzina, autobus byl bardzo stary i brudny, pasy bezpieczenstwa dla dzieci byly popsute. Napisalam emaila do firmy i do dzis mi nie odpisali.
  • ~Amnon / 2018-10-06 22:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem dziś okazję podróżować autobusem relacji Kraków - Zakopane, odjazd 10:20 z Krakowa (6 października). Niestety podróż przebiegła z dużymi problemami. Chciałem mianowicie wysiąść w Lubniu.

    Kierowca nie zatrzymał się w samej miejscowości, ale kilka kilometrów dalej na granicy z Tenczynem. Niestety nie odpowiada to informacji, jaką publikuje przewoźnik w serwisie e-podroznik.pl (tam także kupiłem bilet).

    Ale po kolei... wsiadając do autobusu w Krakowie kierowca powiedział mi, że "nie wie, czy pojedzie przez Lubień". Samo to stwierdzenie jest dość dziwne - kierowca albo wie, dokąd jedzie, albo niech nie zabiera na pokład pasażerów, którzy chcą w to miejsce się udać.

    Pokazałem bilet z e-podroznik.pl, powiedziałem, że miejscowość jest na rozkładzie, kierowca odparł że w takim razie "wysadzi mnie przy rondku". Uznałem to za potwierdzenie, że wysiądę blisko centrum Lubnia, na rondzie nieopodal dwupasmówki (jest to kwestia kilkuminutowego zjazdu z tej drogi).

    Dojeżdżając do Lubnia kierowca zmienił jednak zdanie i przejechał centrum miejscowości, mówiąc, że wysadzi mnie na dalszym przystanku. Kiedy już tam dotarliśmy - kilka kilometrów dalej - dowcipkował, że to wciąż Lubień i wskazywał na położoną 100 metrów dalej tabliczkę z granicą miejscowości.

    Gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądać, nigdy nie wsiadłbym do autobusu. Wolałbym nawet drugi raz zapłacić za bilet u innego przewoźnika, niż musieć wracać się ponad 3 km. Dodatkowo autobus wysadził mnie za placem budowy Zakopianki. Byłem zmuszony ten plac pokonać piechotą - był tam olbrzymi ruch, a chodnika brak.

    Myślę, że warto poprawić informacje w e-podroznik.pl (proszę nie pisać, że to ich wina - wiem, że ten serwis publikuje jedynie te informacje, które przewoźnik sam im wyśle).

    Podsumowując - podają złe informacje, które mogą wprowadzić w błąd każdego pasażera chcącego wysiąść w Lubniu (tj. w pobliżu centrum tej miejscowości, a nie prawie w kolejnej wsi).

    Dodatkowo kierowca był kompletnie niepomocny - mógł po prostu zjechać na rondo tak jak się pierwotnie umawialiśmy, a nie podnosić głupie argumenty na temat tego, że jest to objazd, że ma GPS i że mu nie wolno. Te kilkaset dodatkowych metrów raczej nie wpłynęłoby znacznie na rentowność połączenia i nie zrujnowałoby tak dużej firmy jak Państwa.

    Proszę albo zatrzymywać się w Lubniu tak jak wskazuje rozkład, albo zmienić rozkład lub całkowicie zlikwidować przystanek.
  • ~anne / 2019-09-02 20:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca jadącego na trasie Krynica-Zdrój -> Kraków o 11:40. Kierowca odmówił wydania reszty za bilet, nie odzyskałam tych pieniędzy. Przy zwykłej próbie rozmowy był opryskliwy, cytując - "nie ma czasu, żeby wysadzać mnie na takim zadupiu" - mowa o przystanku Dąbrowa Dąbrowa, który jest uwzględniony w trasie przejazdu autobusu
    Zaletyżaadnych, drogo i nieprzyjemnie
  • ~Bartosz z kotem / 2017-12-23 19:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Autobus jak autpbus, ale to ze dzień przed wigilią,wieczorem, po długiej podróży pkp z trójmiasta do Krakowa nie wpuszczono nas do prawie pustego autobusu Krakow- nowy Sącz, bo mamy malutkiego kotka w transporterze, bo regulamin nie pozwala, to absurd
    WadyRegulamin > rozsądek
    Brak możliwości przewozu nawet małych zwierząt
  • ~danuta boryn / 2017-08-11 23:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Mialam ogromna przyjemność 09.08.2017 kurs nr 422 szyfr f988 podróżować bialka tatrzańska. Kraków PAN kierowca bezduszna masa, widzial, ze jesteśmy starszymi osobami i nie orientujemy się w terenie malo polski mimo prośby o dojechanie do opatkowic nie wykazal żadnego zainteresowania jak robokop nic kompletne dno czlowieka poza straszeniem 300 zl z tytulu grzywny czy tez jaki nowy kodeks wykroczen o ktorym nie wiem dojechalismy do galerii Kraków i w ten upal szukalismy powrotu do opatkowic dopiero PAN kierowca z komunikacji miejskiej wytlumaczyl jak dojechać okazalo się, ze przejechalismy przystanek na którym PAN kierowca powinien się zatrzymac.
    56 zl
  • ~Edyta / 2022-05-12 06:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam Szwagropolu.Jak to możliwe że nie stają na przystanku Prokocim szpital jak wyjeżdżają z Krakowa.Czlowiek stoi po dwie ,trzy godziny z dzieckiem, bo ma nadzieję że jak nie ten to następny weźmie.Nie chce im się zjechać że środkowego pasa na przystanek ,bo im tak wygodnie,a nie ma nad stan.Nie polecam !!!!.Co się z tą firmą dzieje,jeszcze trochę to nikt nie będzie jeździł,bo sobie bimbaja z ludzi
  • ~Fwrrh / 2017-08-19 23:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Wracalismy w 13 osób z Białki Tatrzańskiej, bilety zakupilismy miesiąc wczesniej (zarezerwować udało się po 5 dniach prob dodzwonienia się...) jednak gdy nasz bus dotarl na przystanek okazało się ze mimo rezerwacji nie mamy juz miejsc siedzących i musieliśmy stać całą drogę do Krakowa. Chociaż tyle ze jechalismy grupa młodych ludzi, ciekawe co by było gdyby taka sytuacja przytrafila sie grupie emerytów... Kierowca jadący bocznymi drogami w ktorych nie mieścił się autokar i nieraz zahaczal np o znaki drogowe.. Ogólnie dno, never again.
  • ~Hugo / 2020-02-07 23:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny wygórowane bez podstaw. Autusy niewygodne, stan techniczny floty tragiczny, aż strach jeździć. Za każdym razem autobus przepełniony. Oferta? Albo jej brak! Do Muszyny tylko 2 kursy w ciągu dnia. Dziwne że chętnych pasażerów nie ubywa a kursów coraz mniej... Wniosek firma jest zapewne nieatrakcyjna dla potencjalnych pracowników. Skandalem jest czekanie ponad godzinę na autobus zastępczy, brak szybkiej organizacji, kierowca miał utrudniony kontakt z telefoniczny z osobą z firm(sam słyszałem) Z całego serca NIE POLECAM!!!!!!!! Jeszcze raz dramat, mam nadzieję że pojawi się jakaś sensowna konkurencja i zniszczy ten złom na drogach jakim jest szwa.. pol
    ZaletyBrak
  • ~Kazimierz / 2018-01-23 07:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam bilet miesięczny, ale rano muszę jrchać Voyagerem ponieważ kierowca nie zawsze zatrzymuje się na przystanku na którym dsiadam. Mam bilet miesięczny !!! Na reklamacje usłyszałem, "kierwoca decyduje kogo bierze i gdzie się zayrzymuje". To że ktoś do pracy się spóźni jest obojętne. Aftyka dzika! Od następnego miesiąca kupuje bilet w Voyager.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960