Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 775 opinii

2.34 / 5

  • Poziom cen
    2.59
  • Oferta
    2.56
  • Jakość obsługi
    2.14
  • Wygoda
    2.12

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wolaaneczka / 2023-09-04 05:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Jadąc ostatnio, spotkalam sie z batdzo nie profesjonalną obsługą pasażerów przez kierowcę autobusu. Byl bardzo nie miły, delikatnie mówiąc. Z prośbą o zamiane miejca dla wspoljadacych ze mna osób, wczesniej oczywiscie dzwonilam na infolinię tej firmy i prosilam o taką rzecz, kierowca nie chętnie do tego podszedl, stwierdzil ze skoro miejsce jakie jest ustalone takie zostac musi. Dopiero po jakims czasie ,troche z łaską, dostosowal sie do prośby o zamiane tych miejsc.
    Moze to nic ale jednak mnie jako czlowieka to zirytowało.
    ZaletyProfesjonalni kierowcy w jeździe
    WadyBrak szacunku do pasażera
  • ~Dona / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
    Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
    ZaletyMili kierowcy
    WadyLogistyka zła
  • ~Dona / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
    Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
    ZaletyMili kierowcy
    WadyLogistyka zła
  • ~Jp sindbad / 2023-09-03 05:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerwa pol godzinna a po chwili drzwi zamknięte i nie można na papierosa wyjść nawet. Jadę z Frankfurtu do Opola. Jeżeli ktoś pali wie co to znaczy
  • ~Elektro / 2023-09-02 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie miła obsługa,zero szacunku i zrozumienia.Przez was straciłem 50 euro
  • ~Agata / 2023-09-01 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca podczas jazdy rozmawiał przez telefon, kiedy zaczął wyprzedzać zwróciłam mu uwagę. Odłożył telefon dopiero jak zagroziłam, że zadzwonię na policję.
  • ~Zadowolona / 2023-09-01 17:15
    Ocena: 4.25 / 5
    Moja opinia będzie z goła odmienna. Często podróżuję Polska- Belgia - Polska. Korzystam z usług różnych przewoźników. Między innymi z firm na literę F, G, oraz S. Wszyscy niezadowoleni powinni spróbować podróży innymi firmami i wtedy opiniować. Jeśli tylko pasuje mi połączenie i mam wybór to wybieram Sindbada. Na identycznej trasie bilet u konkurencji potrafi być o 100-150 zł droższy. W firmie na literę F, dosłownie wyrzucają człowieka na przystanku, i czekaj na przesiadkę kilka godzin!! W Sindbadzie, faktycznie czasami podczas przesiadek na granicy jest haos i zamieszanie, ale najczęściej odbywa się wszystko sprawnie. Kierowca to człowiek, który może mieć gorszy dzień. Mam w rodzinie kierowców zawodowych i wiem jak ciężki jest to zawód. Kierowca jest jeden lub dwóch, a pasażerów kilkudziesięciu. Ostatnia moja podróż odbyła się wczoraj 31.08 z Białegostoku do Brukseli. pozdrawiam dwóch młodych kierowców, pomimo problemów z autobusem szczęśliwie dotarliśmy do granicy. Na bieżąco informowali nas jak będzie przebiegała nasza podróż oraz szczegółowo wytłumaczyli przesiadkę.
    ZaletyCena, jakość, dobra organizacja przesiadek
    WadyBardzo często autokar jest pełny
  • ~Lucyna / 2023-08-30 19:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę Sinbadem od niedawna ,panowie z numerem autobusu 417 są bardzo grzeczni,uprzejmi i komunikatywni ,dziekuje
  • ~Anka / 2023-08-30 17:49
    Ocena: 4.75 / 5
    Jadę teraz Sindbadem nr autobusu 417 przesympatyczni kierowcy, pomocni przyjemność jazdy, zobaczymy co będzie po przesiadce
  • ~Artur / 2023-08-29 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Toalety non stop awarie kiedy nie jadę sa pozamykane brak możliwości kupienia kawy lub herbaty na prośbę puszczenia filmu pilot twierdzi ze sa popsute telewizory jak można taki autokar wypuścić w trasę a w regulaminie jest napisane że jeżeli klient coś zrobi ze autokar będzie uziemiony to placi karę 500 zl za kazdy dzien ale ze właściciel wypuszcza takie gowno w trasę to jest ok nie ponosi żadnych odpowiedzialności dramat nie polecam nie wspomnę o chamskim zachowaniu kierowców i pilotów traktują pasażerów jak zwierzęta na stronie się chwala jaka to nie maja nowa flotę i wogole żenada cena biletu samolotem podobna z wyprzedzeniem więcej tym głównej bo tak to trzeba nazwać bo tak śmierdzi tam z tych kibli nie polecam jeździć
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Marzena / 2023-08-28 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie £300 za jeden bilet, w sumie 3 osoby. Wyjazd dzisiaj z Gdañska o godzinie 14. Autobus w połowie pusty. Jest 18.55. Ludzie poupychani , chociaż tyle wolnych miejsc.pytalłam kierowcy czy można się przesiąść na puste dea siedzenia. Dwie godziny temu kierowca powiedział, że nie bo za pòł godziny miejsca bedã zajęte. KŁAMSTWO. Ccy dla komfortu jazdy nie można było tak pousadzać ludzi , żeby chociaż przez kilka godzin mogli wygodnie usiąść ? Gdzie jest problem? Czy może mi to ktoś wyjaśnić?
  • ~Wojciech / 2023-08-28 10:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Czekałem o 19 na autobus do Inowrocławia z Frankfurtu nad Menem autobus miał być o 20.25 autokar nie zjawił się ponieważ nie poznałem przyczyny od działu reklamacji. Jakiś pan mężczyzną nie można go nazwać bo nic nie pomógł i jeszcze nie podał swojego imienia i nazwiska co jest dziwne. Podejście zerowe lepszy już jest flixbus gdzie informacje są podane odrazu i jak są jakieś przesunięcia to odrazu jest to informowane jednym słowem dział reklamacji nie nadaje się do niczego jak mają tam siedzieć za kare to lepiej niech zmienia pracę pozdrawiam
  • ~Jochan / 2023-08-27 06:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Jazda do Torunia autobus miał być o 5:10
    A przyjechał 5:45 po łaskawym przyjeździe załadunek potrwał razem z tankowaniem 6:27 myślę że szkoda czasu
    ZaletyKlima
    WadyOrganizacja
  • ~Sławomir / 2023-08-26 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jadę właśnie autokarem platformy Sindbad i brak komfortu i przesiadka beznadziejna nie zadowolony klient slawek2686@gmail.com
    ZaletyBrak
    WadyNie polecam
  • ~ANNNA / 2023-08-26 06:07
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
    AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
  • ~Annna / 2023-08-26 05:56
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
    AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
    ZaletyB R A K
    WadyW I E L E
  • ~Rafal / 2023-08-26 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus 161. 25.08.2023 do Paryża z Poznania. Bez przesiadki ok. Super. W Słobitach kazali mi się przenieść, bo znowu źle obliczyli miejsca.
  • ~Agnieszka / 2023-08-25 20:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Potwierdzam ogólną złą opinię pasażerów, ale niestety to jedyna firma autokarowa z Polski do Paryża. Kierowca autokaru z Kłodzka do przesiadki na granicy nie zareagował na moją powtórzoną prośbę zapalenia światełek w nad siedzeniem. To był jego sposób odmówienia mojej prośby. W czasie innych podróży, kierowcy byli równie gburowaci i nieprzyjemni.
    ZaletyPiloci byli w miarę uprzejmi
  • ~Stefan / 2023-08-24 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż z Radomia do Paryża 24.08.2023. Na terenie Polski autobus piętrowy którego stan po zostawiał wiele do życzenia. Pani pilot aż tryskała złością do pasażerów.
    ZaletyNie widziałem żadnych zalet.
    WadyAutokar obsługa. Żal tulko kierowców którzy próbowali posklejać to gówno.
  • ~E. / 2023-08-21 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas podróży z Białegostoku do Mannheim dnia 21.08.2023 było dwóch kierowców. Starszy i młodszy. Starszy pan kiedy wydawał mi bilet, poprosiłam go o miejsce z przodu, a on bardzo chamsko i opryskliwie wskazał miejsce w połowie autokaru. Kiedy powiedziałam ze prosiłam o miejsce nr 5 lub 8 tak jak było wskazane w uwagach biletu i bardzo mi zależało aby siedzieć z przodu (ponieważ tak lepiej znoszę podróż), po raz drugi i bardzo bezczelny powiedział, ze mam siedzieć z tylu i przerwał ze mną rozmowę.

    Płacę za bilet i jednak wymagam o odrobine szacunku do drugiej osoby szczególnie, ze uwagi zgłaszałam już wcześniej. Czy kierowcy tam jeżdżą za karę i dlatego są takimi burakami ?
    WadyOpryskliwi i chamscy kierowcy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.79, ilość opinii: 4713
Flixbus
Ocena: 2.18, ilość opinii: 2864
Sindbad
Ocena: 2.34, ilość opinii: 775
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 684
Szwagropol
Ocena: 1.98, ilość opinii: 319
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.89, ilość opinii: 259
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4265
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4146
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3759
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2803