Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 529 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik / 2023-02-15 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro Rainbow to zwykli oszuści, oferują first minute , które po roku odwołują, człowiek ma zaplanowany urlop, zorganizowane wycieczki ale ich to nic nie obchodzi. Nie polecam szczególnie, że to drugi raz.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~Małgorzata / 2023-02-15 09:17
    Ocena: 3.00 / 5
    I had a dream! Świętowanie z mężem i dwójką przyjaciół naszych i ich dużych , okrągłych rocznic ślubu. Zaczęliśmy od ustalenia daty urlopów

    na jedyny możliwy dla nas termin z weekendem majowym, następnie we wrześniu 2022 zarezerwowaliśmy i zadatkowaliśmy wyjazd ze

    wszystkimi zabezpieczeniami. Moje marzenie wyspa Bali. Radość trwała do 10 lutego, kiedy to biuro Rainbow przysłało nam info, że z

    powodu małej ilości chętnych (???) odwołują imprezę. Do wyboru dano nam dwie daty wylotu w tej samej cenie, ale poza możliwym dla nas

    terminem , albo w tym samym zakresie czasowym, ale drożej o 4 do 6 tysięcy, bądź zwrot zaliczki. Jednocześnie biuro cały czas oferowało

    sprzedaż tej wycieczki w terminie nas interesującym. Niestety marzenia legły w gruzach, musieliśmy zrezygnować. Jednocześnie chcę dodać,

    że w tym bezdusznym mailu zabrakło jednego słowa- PRZEPRASZAMY.
    Z biurem Rainbow podróżujemy od lat i nie myślałam, że spotka nas coś takiego, a argument, że taki jest regulamin jest tylko dowodem na to,

    że brak im dobrej woli,elastyczności i szacunku dla klientów.
    Z poważaniem
    Małgorzata Lenik

  • ~wkurzony / 2023-02-14 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dość tego biura to kolejna wycieczka odwołana w kwietniu 2023 miałem wyjechać na KUBĘ i co chyba palcem po mapie
    naprawdę szanujcie nas turystów bo z nas żyjecie ,to już 4 wycieczka z tego biura odwołan
    ZaletyBrak
    WadyMają w _______ klienta
  • ~Robert / 2023-02-12 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Na kilka godzin przed wyjazdem na Dominikanę Rainbow poinformował mnie, że zmienia mi hotel. Zaproponowany znajdował się na jakimś odludziu. Byłem już spakowany ale postanowiłem zrezygnować. Rainbow będę omijał szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySkrajną nieodpowiedzialność
  • ~Maciek Krystosiak / 2023-02-12 05:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Polecam omijać szerokim łukiem nie tylko biuro ale i jego obslugę w centrali. Pani z biura grup rezerwowych, udalo nam sie poznać nazwisko. Nie tylko wymusiła na naszej grupie 20 osob dodatkowe koszty ale po chamsku nie zaakceptowala rezerwacji. W marcu 22 mieliśmy wyjazd do Maroka w trakcie wojny i pandemii. Ilość wymaganych dokumentow dodatkowych kosztów z tym związanych niezliczona . Na miejscu nikt niczego nie sprawdzał PCR czy dokumenty podroży. Przez covid 2 osoby z grupy nie mogly poleciec ( co się potem okazało nie maiły covidu) nasze dwa opłacone miejsca wraz z przelotem zostaly sprzedane natomiast nam nie pozowolino skorzystac z tych miejsc w hotelu. Rainbow ze swoim podejsciem korporacyjnym i zasadami jest biurem ktorego nie polecam jedna decyzja Pani na wyzszym stanowisku mogla zmienić wszystko, jednak Pani wolła pokazać swoją władzę i przepisy wymyślone przez nich samych jak się okazało.
    ZaletyBrak
    WadyNie polecam usług biura
  • ~Andrzej / 2023-02-11 18:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak nie mieć klienta.
    Wystarczy reagować jak R: dwa tygodnie temu wysłałem maila z zapytaniem. Nie jakimś skomplikowanym, np. czy za dwa miesiące w miejscowości X będzie świeciło słońce, czy padał deszcz. Spytałem, czy na objazdówce ze śniadaniami i obiadokolacjami jest dostępne menu wegetariańskie. Po tygodniowym oczekiwaniu zadzwoniłem na infolinię. Nawet ktoś odebrał. Po dłuższej chwili odnalazł maila. Obiecał przysłać odpowiedź. I tak minął kolejny tydzień a wraz z nim termin objazdówki. Dziękuję i zachowam w pamięci na przyszłość.
    ZaletyOferta
    WadyPo co oferta, jak nie chcą mieć klientów. Zatrudniają niekompetentne panie i inklinacjami na Pawłowicz.
  • ~Natalia / 2023-02-11 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma Rainbow, takie duże biuro podróży a tak nie szanuje swoich klientów. Wykupiliśmy wakacje za niemałe pieniądze, 4,5 gwiazdkowy hotel, dwójka malych dzieci i co i przez 10 dni mieszkaliśmy w pokoju razem z pluskwami. Hotel nie zmienił nam pokoju twierdząc że jest 100 % obłożenia. Byliśmy tak pogryzieni, że musieliśmy sie kontaktować z lekarzem. Po przyjeździe do kraju złożyliśmy reklamacje i za wakacje, które kosztowały 15 tys otrzymaliśmy rekompensatę 160zl!!!
    Pluskwy zniszczyły nam wyjazd, nasze ciała wyglądały jak jedna wielka zdrapka, a nasze szkody fizyczne i psychiczne zostały wycenione na 160zl! Skandal i wstyd! Tak się troszczyć o swoich klientów.
    WadyDramatyczne nieposzanowanie klienta.
  • ~Jerzy / 2023-02-09 18:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Wyjazd 25.03.2023 miał być wycieczka objazdowa na włochy Wezuwiusz i Etna odwołali bo brak chętnych.Na 1.04.2023 wystawili nowy termin bo moja wycieczka wracała na święta do kraju a oni zmienili sobie żeby spędzić święta wielkanocne we włoszech . Dziadostwo i chamstwo ze strony beznadziejnej firmy zepsuli nam urlop bo jakiś baran źle policzył kiedy są święta. Wszystkim moim znajomym będziemy odradzać tą pseudo firmę
    ZaletySuper program wycieczki
    WadyBeznadziejna firma
  • ~Tadeusz / 2023-02-08 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    9 marca mieliśmy wylecieć na wycieczkę życia - rejs na Karaiby. Wpłaciliśmy w wymaganym terminie wymaganą kwotę po 8600 złotych. Następnego dnia BP RAINBOW odwołało ten wyjazd bez podania przyczyny. W umowie była klauzula gwarancji ceny i właśnie ten zapis mógł spowodować odwołanie rejsu. Dzisiaj ta wycieczka kosztuje kilka tysięcy złotych więcej. Nie polecam tego biura podróży ponieważ dla mnie to firma bez ambicji i honoru. Tak dalej działajcie, a na pewno klienci będą korzystać z Waszych usług.
    Uwaga na to biuro. Regularnie odwołują wyjazdy, tak było też w styczniu. Z dala od nich.
    ZaletyZalet nie widzę żadnych.
    WadySame wady. Mam nadzieję, ze niedługo to biuro upadnie.
  • ~Marcin / 2023-01-30 19:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Tajlandia, objazd "Bangkok, Phuket i perły morza Andamańskiego" 06.01.-21.01.2023r. Pilot P. Agnieszka posiada znikomą wiedzę na temat kraju! W jej wypowiedziach panował jeden wielki chaos przeplatany z organizacyjnym nieładem. Już na początku wycieczki poinformowała nas, że „jest na wczasach i nie będzie się dwa razy powtarzała”. Przez to, że wprowadziła wręcz „reżimową” atmosferę baliśmy się zadawać pytania czy to temat kraju, czy zwykłych informacji organizacyjnych. Najczęstszymi odpowiedziami jakie słyszeliśmy od Pani Agnieszki to „nie wiem”, „nie używam” i „ale po co Wy do mnie przychodzicie?”. Zakwaterowanie w dwóch hotelach poniżej krytyki! Hotele zagrzybione, z karaluchami i ich odchodami, cieknącymi brodzikami. Jedzenie jakie było zepsute i tak ostre , że nie dało się tego zjeść. Brak ciepłej wody w pokojach! Nie zamykające się drzwi wejściowe! Rainbow nastawione jest tylko na kasę! Jeździliśmy już kilka razy z Rainbow, ale to co zrobili w Tajlandii jest nie do przyjęcia!
    WadyPilot, niektóre hotele
  • ~Barbara / 2023-01-30 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Malediwy 1-10 marca 2023. Kupione 2.12.2022. Wpłacone 100% ceny. W dniu 30.01.2023 informacja, że wycieczka nie odbędzie się. Tłumaczenie, że za mało osób kupiło ten wyjazd. Tylko, że to miały być loty rejsowe Warszawa-Dubaj i Dubaj-Male. Air Emirates. Powrót w ten sam sposób. Nie rozumiem tłumaczenia o zbyt małej liczbie chętnych...
    Propozycja w zamian Zanzibar...
    Ewentualnie tydzień później Malediwy, oczywiście droższe o ok. 10.000 zł za 2 osoby i też bez gwarancji, że lot się odbędzie.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
  • ~Alba / 2023-01-29 18:13
    Ocena: 1.33 / 5
    I ja nie polecam tego biura. Byliśmy w Turcji Licyjskiej 12/2022. Hotele i wyżywienie fatalne- jedzenie zimne, gdy poprosiłam o wymianę frytek na ciepłe, to kelnerka odpowiedziała, że nie ma. W innym hotelu nie było noży, jedzenie wydzielane po 3 maleńkie kotleciki mielone na osobę. Zgłosiliśmy brak noży pilotce.Jej odpowiedź to w Turcji noże są uważane za broń, stąd ich brak. Przy śniadaniu kawa podawana w kartonowym kubku. Rozumiałabym taki kubek w przydrożnym barze, ale nie w hotelu. Pokoje brudne, maleńkie, bez możliwości rozłożenia walizki, ręczniki podarte. Prysznic nie miał odpowiedniego systemu odpływu wody, która zalewała łazienkę i pokój. Do łazienki prowadziły drzwi jak w saloonie !!!
    WAŻNE
    PILOTKA NIE ROZLICZAŁA PAKIETU W EURO. Wiem od osoby, która krótko pracowała dla Rainbow, że biuro zabrania pilotom zwrotu niewydanych pieniędzy i KAŻE przekazać biuru. Biuro wytłumaczyło,ze zebrane pieniądze oddaje lokalnej firmie i to ona nimi zarządza. Jest to nieprawda, gdyż zawsze bilety kupowała pilotka. Patrzyliśmy na ceny wstępu, były bardzo niskie.
    W wyjeździe do Maroka pilotka bez konsultacji z grupą, kupując bilety do ogrodu Majorelle nie wykupiła biletów do maleńkiego muzeum berberyjskiego. To cena raptem 3 Euro, ALE 3 Euro pomnożone przez liczbę turystów - 49 osób to już 143,00Euro dla Rainbow. Na moje pytanie do pilotki, dlaczego nie wykupiła, odpowiedziała, że nikogo muzeum nie interesowała. Niestety to nieprawda, gdyż nie pytała, a my byliśmy przekonani, że możemy wejść wszędzie.
    Podróżowaliśmy z biurami np.Horyzontami, z Logos Tours i tam zawsze piloci rozliczali się z pakietów dewizowych pokazując dokładne rozliczenia.
    ZaletyDobrze przygotowane pilotki Turcja i Maroko, chętnie dzielące się posiadaną wiedzą.
    WadyNie rozumiem obecności lokalnego i tu trudność w określeniu roli mężczyzny. Nic nie robił.Uwaga dotyczy Turcji.
  • ~NIEZADOWOLONA / 2023-01-27 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro powinno zamknąć działalność. Nie dopuszczalne jest tak pomiatać klientami biura. Rezerwujesz wycieczkę i za chwilę dostajesz telefon że wylot anulowany i kierują Cię na inne miasto bez porozumienia z zainteresowanym. Co z tego że wykupisz niezmienność ceny i do tego ubezpieczenia które w ogóle nic nie dają. W grudniu 2022 zainteresowania byłam wyjazdem do Meksyku 8 lutego ale okazało się że na pobycie po objeżdzie nie ma miejsca w wybranym hotelu. Wykupiliśmy 15 lutego chociaż oferta była droższa. Po tygodniu telefon że od 15 lutego wszystkie wyjazdy są odwołane i kierują nas do Katowic. Napisaliśmy do biura że na nowo jest oferta na 8 lutego i prosimy o przeniesienie - ale okazało się że muszę dopłacić i na nowo wykupić miejsca w samolocie.To co było pare dni temu tańsze teraz jest droższe??? jakaś kołomuja.
    Kto kasuje za miejsca w samolocie - nie linie lotnicze tylko biuro. Podróżuje bardzo często i nie płacę za miejsca.Po co ubezpieczenie od niezmienności ceny jako ona co chwilę jest drożśza a pożniej z tej droższej jest trochę tańsza poto żeby na drugi dzień była droższa.Czy ekonomiśći biura Raibouw są nieukami i nie umieją kalkulować kosztów .Dolar spadł ., inflacja żekomo też pawiwo stoi w miejscu . O co tu chodzi czy wpłaty które dokonują klienci są na pokrycie kosztów tych co rezygnują bo płynności finansowej biuro nie ma!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadySKANDAL
  • ~Karola / 2023-01-25 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro podróży Bydgoszcz focus. Nie polecam tego biura,po raz kolejny nie uzyskałam żadnej oferty na każde moje zapytanie - słyszałam, że nie. Naprawdę zdziwiło mnie,wspomnę,że to samo biuro znajdowało się na ul. Gdańskiej i naprawdę obsługa była rewelacyjna. Państwa podane które mnie interesują: Grecja, Włochy oraz Egipt w przekonaniu Pana żaden hotel nie posiada zjeżdżalni basenowych. Po raz kolejny wyszłam z biura bez propozycji oferty. Pan który tam pracuje raczej nie ma pojęcia o swoich ofertach.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji
  • ~Elka / 2023-01-13 15:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Dobra komunikacja i sporo ofert, jestem zadowolona z pobytu na Dominikanie, często też można załapać jakąś promocję i bezpośredni lot to innego kraju. :)
    Zaletykomunikacja, promocje, wybór
  • ~Halina / 2023-01-12 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro masakra szczuje ludzi wyjazdami przez bilbordy i reklamy . To nie są małe pieniądze za objazd i pobyt do Meksyku. Po długich przemyśleniach podjęliśmy decyzję o wyjeżdzie zabukowalismy wyjazd o tydzień później niż planowaliśmy bo nie było miejsc na pobycie w wybranym hotelu. Pani z biura wydzwaniła i nic nie załatwiła.Wpłacilismy zaliczkè z wszystkimi ubezpieczeniami i opłscilißmy miejsca w samolocie. Po 4 dniach telefon że jesteśmy przekierowani z Poznania do Katowic bo wyjazd nie dojdzie do skutku z uwagi na odwołanie lotów . Gdy chciałam przenieść wyjazd o tydzień wcześniej bo znowu miejsca były z Poznania to okazało się że muszę dopłacić i na nowo opłacić miejsca w samolocie. W rezultacie zrezygnowaliśmy ponieważ to jest nabijanie ludzi w butelkę A nie profesjonalne podejście do klienta który może tylko się pożalić i ostrzec pozostałych potencjalnych klientów na co mogą liczyć z tego biura.
    ZaletyPanie w punktach sprzedaży są przemiłe Ale powinny mieć zajęcia z psychologiem bo ludzie tylko się na nich wyładowują.
    WadyZachęcanie do wcześniejszych rezerwacji i ubezpieczeń oraz wykup miejsc w samolocie . Inne biura wigule tego nie proponują A latam doś dużo
  • ~wro-ona / 2023-01-10 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Organizacja woła o pomstę do nieba. Firma wykazuje minimum wysiłku organizacyjnego i finansowego, zapewniając absolutne minimum , nic ponad to, co było w umowie, nawet jeśli to by jej nic nie kosztowało, jak np. ryba na kolację wigilijną. Za najmniejszy drobiazg trzeba było płacić dodatkowo. Pilot od razu wykluczył możliwość uczestniczenia w niektórych wycieczkach fakult., bo w jego opinii, nie były atrakcyjne, np. do Tulum, która nas interesowała. Spacer po kolorowych miastach Meksyku tylko w nocy, kiedy są tłumy i nic nie widać, za to w czasie dnia mnóstwo aranżowanych odwiedzin w sklepach, np. z pamiątkami, alkoholem x3, obsydianem, srebrem, dewocjonaliami, wyrobami skórzanymi, magnesami. Pilot od pierwszych minut kreował poczucie zagrożenia w Meksyku, że wszyscy chcą nas oszukać, łącznie z bankomatami i bankami, nie mówiąc o kantorach i tylko u niego można bezpiecznie wymienić pieniądze. I wszyscy wymieniali, przynajmniej do połowy wyjazdu, choć kurs był najgorszy z możliwych, tj. 17 peso za dolara, nawet w sklepach i hotelach najczęściej wynosił 18 lub więcej. Mamy też pisemne potwierdzenie, że firma rezerwowała dla nas pokoje w „standardzie Rainbow”, o obniżonej jakości, np. z fatalnym widokiem, itd. Do lepszego widoku dopłata 80 $/noc. Do tego niemal w każdym hotelu nie zmieniali pościeli po poprzednich gościach.
    Zaletykraj, przyroda, szybkie wydawanie kluczy do pokoi hotelowych
    WadyMnóstwo, ale największa to egocentryczny pilot, który z byle drobiazgu (uwagę, prośbę, propozycję) robił awantury, a potem przed całą wycieczką potępiał delikwenta. Jego gniew wzbudziły np. dwa pytania na temat Meksyku (np. o nazwisko prezydenta kraju), na które nie znał odpowiedzi i po których oskarżył nas o spisek przeciwko niemu, a następnego dnia całą wycieczkę nazwał niebywale agresywną. Innym razem rozgniewał się, że, gdy spał, poprosiliśmy kierowcę, o zwiększenie głośności filmu. Grzmiał wtedy (według świadków), że to on rządzi głośnością. Takich przypadków było wiele, ale najgorsze było to, że namówił świadka do zmiany zeznań co do przebiegu kradzieży naszego aparatu w ten sposób, żeby wykazać moje zaniedbanie. Gdy świadek opowiadał nam zaraz po kradzieży, jak inny uczestnik wycieczki wyjął go z luku i porzucił na jakimś siedzeniu, skąd zniknął później, długo nie mógł zrozumieć, jak można wyjąć cudzą rzecz z luku i nie odłożyć na miejsce i bardzo nas wspierał. Po rozmowie z pilotem zmienił zdanie o 180 stopni. Bardzo nas to wtedy zastanowiło, bo wydawało nam się, że okoliczności kradzieży nie będą miały wpływu na ewentualne odszkodowanie od firm ubezpieczeniowych. Zaczęliśmy więc się dowiadywać o odpowiedzialność firmy i okazało się, że w przypadku kradzieży w samolocie Rainbow może za nią odpowiadać finansowo. I tak, dzięki panu pilotowi, wiemy do kogo zwrócić się o rekompensatę.
  • ~Zen / 2023-01-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed tym biurem. Nie biorą odpowiedzialności za nic. Kliencie, zapłaciłeś to idź w swoją stronę i nie przeszkadzaj.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedzialności
  • ~Grzegorz / 2023-01-06 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pojutrze mieliśmy wylecieć na wycieczkę życia do Australii i Nowej Zelandii. Niestety BP RAINBOW odwołało ten wyjazd bez podania przyczyny. Grupa liczyła 14 osób a w umowie była klauzula gwarancji ceny i właśnie ten zapis mógł spowodować odwołanie imprezy. Dzisiaj ta wycieczka kosztuje kilkanaście tysięcy złotych więcej i podobno są chętni. Dziwne. Nie polecam tego biura ponieważ zdarzyło się to drugi raz.
  • ~Jan / 2023-01-03 19:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Po zakupie wczasów po kilku dniach kazali nam dopłacać bo sprzedali nam pokój którego nie mają.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1040
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 928
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 529
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 197
Funclub
Ocena: 2.79, ilość opinii: 168
Grecos
Ocena: 2.65, ilość opinii: 52
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4410
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902