Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 536 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.16
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maja / 2023-08-07 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Dżerba, hotel Palm Azur. Piękny hotel, czysty, miła i profesjonalna obsługa. Profesjonalna obsługa rezydentów. Szczególnie polecam SPA w hotelu. Miałam dwie usługi: masaż hammam i masaż pleców. Cały rytuał. I w jednym i drugim przypadku. Koniecznie spróbuj.
    Pyszne jedzenie i masę atrakcji!!!
    ZaletySPA
    WadyDużo ludzi! D
  • ~Barbara / 2023-08-07 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka "Szwajcaria - Grand Tour" to wspaniała przygoda. W programie wycieczki piękne miasta, góry łąki, i winnice. Smaczne sery i pyszna czekolada to wizytówka tej wycieczki. Jeden z ciekawszych punktów programu to wizyta w fabryce czekolady Cailler. Oparte na faktach fazy produkcji czekolady Cailler wyjaśniane są w trakcie interaktywnego, audiowizualnego spaceru. Atrakcji w czasie wycieczki jest moc: majestatyczne Wodospady Renu, słynne szczyty - Pilatus i Matterhorn, cudownie położone miasteczko Zermatt, promenada nad Jeziorem Maggiore, rejs po Jeziorze Czterech Kantonów, górskie przełęcze. Wyjazd wyjątkowo udany. Nad organizacją wyjazdu czuwał pan Krzysztof, który jest człowiekiem z dużym poczuciem humoru, wyrozumiałym i posiada ogromną wiedze na temat Szwajcarii. Dowiedzieliśmy się wiele o tym kraju w formie faktów historycznych, politycznych, gospodarczych i ciekawostek. Zdecydowanie polecam wykupienie dodatkowej atrakcji - fondue, smak sera i białego wina będzie długo miłym kulinarnym wspomnieniem z podroży.
  • ~Agata / 2023-08-06 21:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Grecji z biurem Rainbow Tours. Hotel Hydramis Palce - Kreta. Po przyjeździe o godz 7.30 do hotelu dowiedzieliśmy się że musimy czekać na pokój. Oczywiście w okresie wakacyjnym jest to normalne i prawdę mówiąc spodziewałam się tego. Ale niestety nie dostaliśmy opasek , żeby można było korzystać z restauracji, pomimo, że wylot do Polski mieliśmy w nocy, więc śniadanie i tak nam przepadło. Zadzwoniłam do rezydenta, żeby zainterweniował w tej sprawie, ponieważ chodziło tylko o 4 osoby i dziecko. Pan rezydent arogancko odpowiedział mi, że taki lot sobie wybrałam więc nic nie może zrobić. Wszyscy wiedzą, że jak kupujesz wczasy w biurze to rzadko masz wpływ a godzinę lotu. Powiedziałam panu, że jak będę chciała się wszystkim sama zająć to kupię wczasy na własną rękę a nie w biurze. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją, żeby nie można było korzystać z infrastruktury zanim dostanie się pokój. Poza tym hotel przyzwoity i wakacje udane. Niestety niesmak zachowania rezydenta pozostał. Na pewno w kolejnym roku nie wybiorę tego biura.
    Zaletyblisko plaży
    Wadykiepskie animacje
  • ~Robert / 2023-08-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze człowiek nie wyleci a ciągle zmiany, mój samolot zmienił się tyle razy, że bym mógł oblecieć całą Europę. Do dnia wylotu nie wiesz, o której i jakim samolotem lecisz. Czeski film
    ZaletyBrak kontaktu z opiekunem
    WadyBrak kontaktu z osobą, która zastępuje opiekuna
  • ~Nina / 2023-08-03 22:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Bylam w indinezji. Organizacja suoer. Gorzej z hotelami - nie umieją , sprzątać ). Poza y+tym super!! Mieliśmy zmianę przewodnika z powodu choroby. . Obie super!!! Trzecia również fantadtyczna była na wycieczce dodatkowej. Pozdraeuam wszystkie trzy panie.
    ZaletyDobra organizacja i świetna opieka pilotek!!!
    WadyHotele!! /czystsze.
  • ~Redwelwet / 2023-08-03 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Rainbow. Latami dawaliśmy z rodziną i znajomymi im zarabiać. Namawiałem wielu znajomych do korzystania z ich usług. A jak okazało się, że los z nas zakupił, i jedna z osób zachorowała na raka - czego nie planował nikt z nas i musieliśmy zrezygnować z wakacji to jedyne co potrafią to powołać się na OWU i wypięli się na chorego. Myślę że zwrot kwoty dla wielkiego biura to nie byłaby tragedia, ale widocznie jest inaczej. Pamiętajcie. Rainbow tylko doi klientów. Nie znaczycie dla nich nic. Dla nich liczy się tylko kasa. No cóż właśnie stracili wieloletnich 8 klientów. A za nami pójdą nasi znajomi jak się dowiedzą jak Rainbow wypiął się na osobę chora na raka.
    ZaletyŻadnych.
    WadyPotrafią tylko doić z kasy
  • ~Maria / 2023-08-02 17:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wieczorek marokanski z "dekameronu"w Agadirze wieziono Nas 40 minut poza miasto.Zestresowana zadzwoniłam pod nr 212 617 600 302 Dziemianczyk A.gdzie nas taksowka wywozi.minelismy kilka osad za Agadirem.Telefonu nikt nie odebrał.Wyslalam sms odpowiedzi również nie było.Nie życzę nikomu stressu jaki przeżyliśmy.Kierowca mówił półgębkiem, że jeszcze 15 minut a potem jeszcze 10 minut.pi co te numery telefonów jeśli rezydentka ma to w 4ch literach.Bylismy 25 lipca 2023rw zapadłej dalekiej dziurze.
  • ~Marcela / 2023-07-31 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczono bagaż, przewoźnik nie odpowiada, biuro umywa ręce
    ZaletyBrak
  • ~Darek / 2023-07-29 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Naigirsze biuro Nie wywiezie się z umowy nie sprawdzą iakosci które oferuje
    ZaletyZadnych
    WadyNie kontroluje swoich pracownikow
  • ~Elzbieta / 2023-07-27 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Rainbow , Gruzja Batumi - Hotel White Sails Residential

    Odradzam . Strata pieniedzy i zmarnowany urlop . Polozenie przy placach budowy ( caly obszar w rozbudowie) - halas i kurz od rana do wieczora. Czeste braki w dostawie wody i pradu. Nawet powyzej 10 godzin. Obsluga ignoruje gosci hotelowych , nie moglam sie doprosic o papier toaletowy , posciel czy reczniki. Bark pradu , to brak klimatyzacji. Jedno sprzatanie na tydzien , sama smieci wynosilam. Brak internetu w pokojach, jedynie slaby i wolny internet przy recepcji. Jedznie nie dobre , male ilosci , szybko sie konczace. Za mala ilosc lezakow do opalania przy basenie i brak parasoli. W czasie goracych dni bylo to uciazliwe , nigdzie cienia. Basen maly , jak na taki kompleks - 4 budynki z pokojami pod wynajem. Daleko do centrum , plaza kamienista bez lezakow i parasoli. Odbiorniki Tv w pokojach, ale nie mozna obejrzec zadnego kanalu . A najgorsze , to ze personel ignoruje gosci, nie wywiazuje sie ze swoich obowiazkow ( prosba o papier toaletowy , czyste reczniki czy pomoc z internetem w pokoju). Bardzo droga cena za pobyt w stosunku do jakosci.
    Zaletynie ma
    Wadydrogo, niski standrd ,czeste braki w dostawie pradu i wody ; brak internetu i tv ; zdjecia nastronie poprzerabiane - wielkosc basenu na zdjeciach i w rzeczywistosci nie pokrywa sie. To sa apartamenty pod wynajem a nie hotel
  • ~Adam / 2023-07-25 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodos miał to być kierunek moich wakacji w tym roku. Wyjazd za dwa tygodnie. MSZ i MSiT oraz ambasada RP w Atenach odradza podróży na wyspę bo w najbliższych tygodniach pogoda ma się nie poprawić przez co szalejące pożary nadal będą zagrażały życiu i zdrowiu turystów i lokalnym mieszkańcom Rodos. W swojej rezygnacji powołałem się na art. 47 ust. 4 ustawy o imprezach turystycznych biuro to zlekceważyło i chce obciążyć mnie 70% całkowitych kosztów wycieczki. Swoją sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumenta i idę z biurem na bitwę. Na infolinii nie można liczyć na zrozumienie ze strony pracowników Rainbow Tours. Nikomu nie zalecam dalszej współpracy z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak krowę do dojenia. Może i krowa jest lepiej traktowana
  • ~Jarosław / 2023-07-25 09:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Kasa,kasa czy podczas kleski pożarów na Rodos musi ktoś zginąć żeby się opamiętali? Zaklinają rzeczywistość że jest bezpieczne a MSZ rekomenduje wstrzymanie się z podróżą.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadySame, chciwość i brak empatii.
  • ~Kate / 2023-07-24 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro to tragedia. Przy ewakuacji na Rodos, gdzie za plecami szalał nam pożar robiliśmy to na własną rękę. Potem noc na plaży, dzień w obcym hotelu na leżakach przy basenie, dzień w szkole na dmuchanych materacach a dalej nie wiem co będzie. Nikt nie sprawdził listy gości aż do pobytu w zastępczym hotelu, więc jakby ktoś zginął na plaży, w trakcie ucieczki z hotelu nawet nikt by nie wiedział.
    Dramat to mało powiedziane.
    Brak odpowedzialniści za życie i zdrowie ludzi
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Joanna / 2023-07-24 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Pan Borys (pilot) był niemiły i kilka razy wprowadził nas w błąd (odnośnie sklepów, cen, miejsc w okolicy). Ostatniego dnia przeniesiono nas z pięknego hotelu z nasenem do domu parafialnego (!) bez klimatyzacji, z jajecznica z 3 jajek jako śniadanie dla 6 osób. Ostatniego dnia p. Borys nie wiedział co ma z nami zrobić (był wcześniej nieprzemyślany do końca i pozmieniany plan), więc zostawił nas na 5 godzin w mieście, w którym wszystko było zamknięte... Było mało czasu wolnego w ważnych miejscach (po godzinie w Splicie i Dubrowniku), przez co ludzie wszystko robili w biegu. Za to innego dnia, w bajeczny sposób opisana w ofercie wyprawa do Naretwy, wyglądała tak, że siedzielismy 5,5 godziny w restauracji i nie wiedzieliśmy, co ze sobą zrobić. Ostatniego dnia, po dojechaniu do Moszczyc, koordynator tak rozplanował podróże, że ludzie z Trójmiasta pojechali jako ostatni (bo jeden autokar z ludźmi z Gdańska się spóźniał). Wysłano wcześniej jeden autokar na północ, ale zamiast dołączyć do niego gdańszczan (będących już dobę poza hotelem), dołączyli ludzi z Katowic... Jakakolwiek próba uzmysłowienia koordynatorowi, że jest to nieprzemyślane i do końca w porządku, kończyła się podnoszeniem na nas głosu i obciążeniem nas wina o wszelkie opóźnienia. 21 godzin po opuszczeniu hotelu siedzieliśmy przez 5 godzin na pustkowiu, w deszczu, w miejscu gdzie nawet klienci przydrożnej karczmy nie mogą za darmo skorzystać z toalety...
    ZaletyKilka ładnych miejsc w ofercie
    WadyZmiana hotelu na gorszy, zmiana planu na gorszy, odwiedzanie zamkniętych miejsc, niekompetentny pilot, problemy z transportem
  • ~Sewa / 2023-07-24 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego wysyłacie klientów mimo pożarów na Rodos? Wyspa jest mała, a sytuacja jest dynamiczna, chaos panuje wszędzie a wakacje będą mocno ograniczone. Obecnie nie ma możliwości spędzenia tam wakacji w sposób zadowalający i 100% bezpieczny. Bezwzględne podejście!
  • ~Katarzyna / 2023-07-23 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam na trasie Chorwacja polako polako w czerwcu 2023 r. Dziękuję za bardzo dobrą opiekę podczas wycieczki i pełen profesjonalizm pilotki Pani Elżbiety Kwiatkowskiej. Jestem osobą niewidomą więc dziękuję za dodatkowe zaangażowanie i pomoc w tym żebym jak najwięcej skorzystała z wszystkich propozycji.
    Katarzyna Nowak z Wrocławia
  • ~Krzysztof K. / 2023-07-22 07:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Znakomita wycieczka do Korei Południowej. Perfekcyjna organizacja oraz wyborne hotele. Przewodnik o znakomitej wiedzy i umiejętności organizacji swojej pracy. Kolejna podróż z Rainbow, która była bardzo dobra beż najmniejszych problemów.
    ZaletyOrganizacją, hotele, jedzenie.
    WadyNic
  • ~Aga / 2023-07-19 15:44
    Ocena: 2.33 / 5
    MonteCarlo Lungomare Albania Vlora.
    Pobyt w tym roku w czerwcu. Hotel opisany jako 4gwaizdkowy. Niestety z niczym się to ma. Epoka PRL-u totalnie. Obiecano nam basen gdzie na miejscu okazało się, że tak naprawdę go nie było w tym hotelu. Owszem był w drugim hotelu tzw "Hotel Matka Monte Carlo", lecz co do basenu to za dużo powiedziane, jakieś 4x3m. Powiedziano nam, że możemy tam chodzić i korzystać z basenu i wszelkich udogodnień typ bar itp. Droga do hotelu to jakieś 1,5 km. Na miejscu jednak okazało się, że w barze musimy płacić za każde piwo, wino bo tylko to jest do dyspozycji.Wracając do hotelu, o którym mowa to w żadnym stopniu nie był przygotowany na gości(działa pierwszy sezon) już pierwszego dnia brakowało piwa, jedzenie żaden wybór, codziennie jajka sadzone, ryż, kurczak i od czasu do czasu ryba. To co widać w ofercie na zdjęciach niestety również chyba fotki nie z tego hotelu, krzesła i stoły jakieś drewniaki, a stół pokryty ceratą. My trafiliśmy na ładny pokój, ale nie wszyscy mięli takie szczęście. Ludzie dostawali pokoje na tyłach hotelu dopiero dla nich przygotowywane, odgradzane płotkiem na biegu od drogi. Niby polski rozumieją, ale co do czego to nie za bardzo. Kanapki i woda na drogę, dobrze, że poszłam i powiedziałam, że mają tak napisane w ofercie wymeldowania bo byśmy też nie dostali. Oj dużo by pisać.
  • ~wisiu11 / 2023-07-19 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja z Rainbow byłem w zeszłym roku w Turcji i w tym roku w Albanii dla mnie wszystko było tak jak w opisach i ze strony hoteli (Kemal Bay Turcja i Fafa One Albania) płakaliśmy w samolocie że trzeba wracać dziewczyny rezydentki super zwłaszcza na wycieczkach ja jestem na tak. Byłem z innych biur w Bułgarii czy Grecji i Rainbow wygrywa.
    ZaletyObsługa jakiej się spodziewałem
    Wadydla mnie żadnych
  • ~seba / 2023-07-19 09:50
    Ocena: 4.33 / 5
    Wyjazd czerwiec 2023.hotel alexander house . sam hotel i obsługa na 5 .natomiast pani rezydent pobiera pieniadze na wycieczki ( santorini) ale na tym kończy się opieka. po powrocie z wycieczki bus którym mieliśmy wrócić do hotelu odjechał bez 3 osob.mimo wielokrotnych prób dzwonienia pani rezydent nie odbierała. powrót taksówką.
    Zaletyhotel i obsługa.szczególnie menadżer hotelu
    Wadypani rezydent.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960