Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2023-08-09 07:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Krotko po odjezdzie spod hotelu cala grupa wycieczki zostala przezen przywitana zartobliwym wspolczuciem dla niewyspania wiekszosci czlonkow i poinformowana ze jedziemy z pewna rezerwa czasowa i bedzie to mialo odzwierciedlenie w czasie jazdy zaleznym od warunkow drogowych ,dlugosci postoju oraz odprawy na granice.Przypomnial rowniez o koniecznosci posiadania paszportu lub dowodu osobistego.W tym momencie zorientowalem sie za zostawilem moj paszport w pokoju hotelowym.Kiedy zglosilem problem prowadzacemu jego reakcja byla zdecydowanie negatywna.W tonie sarkastycznym napietnowal mnie przed grupa I zantagonizowal ja przeciwko mnie obwiniajac mnie za problem.Pomimo ze od opuszczenia hotelu minelo piec minut odmowil zawrocenia twierdzac ze do najblizszego zjazdu jest 20 minut I ze rozbije to plan wycieczki.Wkrotce zaprzeczyl czynnie swoim slowom proszac kierowce o zjazd na skrzyzowanie na wiadukcie z ktorego byl latwy dostep do zjazdu na oba kierunki autostrady.Na moja sugestie ze nie odjechalismy daleko I powrot nie zabierze wiele minut ponownie zdezawuowal mnie twierdzac ze znalezienie paszportu zabierze mi 15 minut a powrot ponad dwukrotnie tyle-mimo ze znajdowalismy sie doslownie kilka minut drogi od hotelu a warunki drogowe były dogodne.Jako alternatywę zaproponowal mi powrot pieszo do hotelu(przez wiele kilometres wzdluz autostrady w rozpoczynajacym sie upale,)pozostanie na granicy macedonskiej lub PROBE SKORUMPOWANIA POGRANICZNIKOW MACEDONSKICH(SIC!).za sume 100 EURO!,,Kontunuowal tez antagonizowanie innych pasazerow przeciwko mnie grozac mi ZLINCZOWANIEM przez reszte pasazerow.Nastepnie zmusil mnie do opuszczenia autobusu twierdzac ze taksowka przyjedzie za 20 minut I ze musze sam za nia zaplacic.Czlowiek ten zostawil mnie na trawniku zakretow zjazdu z autostrady w wyjatkowo podlym I niekomfortowym miejscu gdzie narazony bylem na wysoka temperature operujacego slonca,odwodnienie ,halas I kurz przejezdzajacych samochodow bez mozliwosci jakiegokolwiek schronienia;Kiedu po ponad 40 minutach przyjechal samochód z logo RAINBOW okazalo sie ze niedaleko byla stacja benzynowa na ktorej mozna bylo oczekiwac w ludzkich warunkach.Jacek Kowalski nie zadal sobie jednak trudu by mnie tam dostarczyc.
    W ciagu dni pozostali rezydenci starali sie wynagrodzic mi powyzsze"Atrakcje" ale dodatkowym "Dodaniem urazy do urazu"bylo zlozenie reklamacji i odpowiedz na nia:
    W odpowiedzi na korespondencję mailową otrzymaną w dn. 31.05.br., 2.06.br.
    oraz 27.06.br. pragniemy w pierwszej kolejności podziękować Panom za skorzystanie z oferty
    Rainbow Tours i za poinformowanie nas o swoich zastrzeżeniach. Po uważnym zapoznaniu
    się ze sprawą oraz przeprowadzeniu niezbędnych konsultacji jesteśmy zobowiązani udzielić
    niezbędnych wyjaśnień.
    Z niepokojem przyjmujemy opisane uwagi o zaobserwowanych nieprawidłowościach
    w postawie zawodowej naszego rezydenta, który towarzyszył Klientom podczas wycieczki
    fakultatywnej do Ochrydy. Uprzejmie wskazujemy, iż Rainbow Tours bardzo uważnie
    dokonuje wyboru osób, którym powierza opiekę nad swymi Klientami w miejscu realizacji
    imprezy. Dbamy, aby wybrane na to stanowisko osoby cechowały kultura osobista,
    odpowiednie predyspozycje, zdolności organizacyjne i profesjonalizm. W tym miejscu
    pragniemy zapewnić, że pan Jacek posiada wszelkie stosowne kwalifikacje do wykonywania
    swego zawodu. Przykro nam z powodu Panów negatywnej oceny jego pracy. Wszystkie
    opisane uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Zapewniamy, że pan
    Kowalski nie miał zamiaru w jakikolwiek sposób uchybić Panom swym zachowaniem.
    Podkreślamy w tym miejscu, że informacja o konieczności zabrania dowodu
    osobistego lub paszportu na wycieczkę pn. „Ochryd - perła Macedonii” widnieje w aneksie
    do umowy o rezerwację nr 5744391, jak i w kopercie powitalnej przekazywanej naszym
    Klientom po przylocie do Albanii. Przypominają o tym również rezydenci podczas spotkania
    informacyjnego organizowanego na początku pobytu. Jak wynika z poczynionych ustaleń,
    informacja o nieposiadaniu wymaganego dokumentu tożsamości przez Pana Piotra została
    przekazana rezydentowi po wjeździe autokaru na autostradę. Nasz przedstawiciel zaprzecza,
    jakoby podczas podjętej wówczas rozmowy odnosił się do Pana Lemieszka w negatywny
    sposób, czy podejmował działania prowadzące do powstania pomiędzy Uczestnikami wyjazdu
    sytuacji konfliktowych. Jak podaje, poprosił o ponowne zweryfikowanie, czy wymagany
    dokument został zabrany do bagażu podręcznego. Równocześnie poprosił kierowcę autokaru
    o skierowanie się do najbliższego zjazdu z autostrady - miejsce to nie było jednak
    zlokalizowane w pobliżu hotelu Casa Durres. Rezydent stanowczo zaprzecza także, by miał
    sugerować Panu Piotrowi pieszy powrót do hotelu, czy podjęcie nielegalnej próby
    przekroczenia granicy. Nasz przedstawiciel pomógł natomiast Panu Lemieszkowi zamówić
    taksówkę do hotelu. Jak relacjonuje, miejsce oczekiwania na jej przyjazd nie stwarzało
    jakiegokolwiek zagrożenia dla osoby oczekującej, było dobrze widoczne, a temperatura
    wówczas panująca nie była wysoka. Informujemy, że ze względu na założenia logistyczne
    i organizacyjne wycieczki, nie było możliwości ponownego przejazdu autokaru do obiektu
    Casa Durres. Nie wynikało to bynajmniej ze złej woli rezydenta. Nie zgadzamy
    się ze stwierdzeniem, jakoby sposób pełnienia przez niego obowiązków zawodowych narażał
    naszych Klientów na niebezpieczeństwo. Zapewniamy w tym miejscu, że program wycieczki
    do Ochrydy jest odpowiedni dla Turystów w każdym wieku. Ustaliliśmy dodatkowo,
    że w trosce o utrzymanie pozytywnych relacji, pan Kowalski oferował Panu Piotrowi
    możliwość zamiany przedmiotowej wycieczki fakultatywnej na inną.
    Reasumując, zapewniamy, że szanujemy naszych Klientów, a Ich zadowolenie
    z organizowanych przez nas imprez uznajemy za priorytet. Uwzględniając poczynione
    ustalenia informujemy, że nie znajdujemy przesłanek do uznania zasadności wniesionych
    zarzutów, a tym samym do udzielenia Panom jakiejkolwiek rekompensaty, czy zwrotu środków
    uiszczonych na poczet przejazdu taksówką - przyczyna korzystania z niej przez Pana Piotra
    nie wynikała bowiem z jakichkolwiek uchybień po stronie naszego biura. Biorąc także
    pod uwagę zapisy regulaminu zakupu wycieczek fakultatywnych (II. Zakup, rezygnacje,
    anulacje), bezkosztowa rezygnacja z imprezy lokalnej możliwa jest najpóźniej na jeden dzień
    przed rozpoczęciem głównej imprezy turystycznej.
    Pozostajemy z nadzieją, iż powyższe stanowisko spotka się z Panów zrozumieniem.
    Ufamy również, że w przyszłości jeszcze niejednokrotnie będziemy mogli Panów
    gościć na organizowanych przez nas imprezach turystycznych.
    Z wyrazami szacunku,
    Paulina Sobolewska
    Dział Kontroli Jakości
    I coz tu mozna dodac?Wyglada na to, ze nawet jesli wiekszosc rezydentow to mili i sensowni ludzie to ich szef okazuje sie psychopata a zarzad zlozony z cynikow kryje go.
    WNIOSEK-UNIKAC BIURA "RAINBOW" JAK CIEZKIEJ ZARAZY!!!
    ZaletySzeroka oferta w rozsadnej cenie, niektorzy sensowni i oddani swej pracy rezydenci
    WadyAroganckie i podle traktowanie klientow przez ludzi na funkcjach kierowniczych.
  • ~Dorota / 2023-08-08 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś dzwonię pytać się o godzinę wylotu na Kręte. Zapłacone na 11 dni. Co słyszę?wylot 21.00 a na Krecie na drugi dzień o 1.00 rano. No prz praszamzto są jakieś kpiny. ! Powrót o 6.00 rano! Kolejny żart!.chyba chcecie stracić klientów bo nas już straciliście! Pobyt z 11 dni stał się pobytem 9 cio dniowym. Jak wy traktujecie ludzi, na dodatek anulacja miejsc w samolocie.Same porażki na dzień dobry. Odradzam wszystkim biuro Rainbou. Już z niego nie skorzystam. Będę się domagać zwrotu pieniędzy za dwa dni.
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~qqqqq / 2023-08-08 13:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Wykupiłem wczasy do hotelu Belvedere. Do chwili obecnej na stronie Rainbow widnieje godzina wylotu do Burgas z Pyrzowic o 4:00. Niestey od przedstawiciela biura otrzymałem maila o zmiane godziny wylotu na 18:15. Gdyby taka informacja była podana od razu to nie brałbym tej oferty w ogóle pod uwagę. A tak zostałem oszukany na cały jeden dzień pobytu!
    Zaletypóki co nie stwierdziłem bo jestem jeszcze przed wylotem
    Wadyobsługa klienta i rzetelność podawanych danych
  • ~Maja / 2023-08-07 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Dżerba, hotel Palm Azur. Piękny hotel, czysty, miła i profesjonalna obsługa. Profesjonalna obsługa rezydentów. Szczególnie polecam SPA w hotelu. Miałam dwie usługi: masaż hammam i masaż pleców. Cały rytuał. I w jednym i drugim przypadku. Koniecznie spróbuj.
    Pyszne jedzenie i masę atrakcji!!!
    ZaletySPA
    WadyDużo ludzi! D
  • ~Barbara / 2023-08-07 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka "Szwajcaria - Grand Tour" to wspaniała przygoda. W programie wycieczki piękne miasta, góry łąki, i winnice. Smaczne sery i pyszna czekolada to wizytówka tej wycieczki. Jeden z ciekawszych punktów programu to wizyta w fabryce czekolady Cailler. Oparte na faktach fazy produkcji czekolady Cailler wyjaśniane są w trakcie interaktywnego, audiowizualnego spaceru. Atrakcji w czasie wycieczki jest moc: majestatyczne Wodospady Renu, słynne szczyty - Pilatus i Matterhorn, cudownie położone miasteczko Zermatt, promenada nad Jeziorem Maggiore, rejs po Jeziorze Czterech Kantonów, górskie przełęcze. Wyjazd wyjątkowo udany. Nad organizacją wyjazdu czuwał pan Krzysztof, który jest człowiekiem z dużym poczuciem humoru, wyrozumiałym i posiada ogromną wiedze na temat Szwajcarii. Dowiedzieliśmy się wiele o tym kraju w formie faktów historycznych, politycznych, gospodarczych i ciekawostek. Zdecydowanie polecam wykupienie dodatkowej atrakcji - fondue, smak sera i białego wina będzie długo miłym kulinarnym wspomnieniem z podroży.
  • ~Agata / 2023-08-06 21:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Grecji z biurem Rainbow Tours. Hotel Hydramis Palce - Kreta. Po przyjeździe o godz 7.30 do hotelu dowiedzieliśmy się że musimy czekać na pokój. Oczywiście w okresie wakacyjnym jest to normalne i prawdę mówiąc spodziewałam się tego. Ale niestety nie dostaliśmy opasek , żeby można było korzystać z restauracji, pomimo, że wylot do Polski mieliśmy w nocy, więc śniadanie i tak nam przepadło. Zadzwoniłam do rezydenta, żeby zainterweniował w tej sprawie, ponieważ chodziło tylko o 4 osoby i dziecko. Pan rezydent arogancko odpowiedział mi, że taki lot sobie wybrałam więc nic nie może zrobić. Wszyscy wiedzą, że jak kupujesz wczasy w biurze to rzadko masz wpływ a godzinę lotu. Powiedziałam panu, że jak będę chciała się wszystkim sama zająć to kupię wczasy na własną rękę a nie w biurze. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją, żeby nie można było korzystać z infrastruktury zanim dostanie się pokój. Poza tym hotel przyzwoity i wakacje udane. Niestety niesmak zachowania rezydenta pozostał. Na pewno w kolejnym roku nie wybiorę tego biura.
    Zaletyblisko plaży
    Wadykiepskie animacje
  • ~Robert / 2023-08-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze człowiek nie wyleci a ciągle zmiany, mój samolot zmienił się tyle razy, że bym mógł oblecieć całą Europę. Do dnia wylotu nie wiesz, o której i jakim samolotem lecisz. Czeski film
    ZaletyBrak kontaktu z opiekunem
    WadyBrak kontaktu z osobą, która zastępuje opiekuna
  • ~Nina / 2023-08-03 22:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Bylam w indinezji. Organizacja suoer. Gorzej z hotelami - nie umieją , sprzątać ). Poza y+tym super!! Mieliśmy zmianę przewodnika z powodu choroby. . Obie super!!! Trzecia również fantadtyczna była na wycieczce dodatkowej. Pozdraeuam wszystkie trzy panie.
    ZaletyDobra organizacja i świetna opieka pilotek!!!
    WadyHotele!! /czystsze.
  • ~Redwelwet / 2023-08-03 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Rainbow. Latami dawaliśmy z rodziną i znajomymi im zarabiać. Namawiałem wielu znajomych do korzystania z ich usług. A jak okazało się, że los z nas zakupił, i jedna z osób zachorowała na raka - czego nie planował nikt z nas i musieliśmy zrezygnować z wakacji to jedyne co potrafią to powołać się na OWU i wypięli się na chorego. Myślę że zwrot kwoty dla wielkiego biura to nie byłaby tragedia, ale widocznie jest inaczej. Pamiętajcie. Rainbow tylko doi klientów. Nie znaczycie dla nich nic. Dla nich liczy się tylko kasa. No cóż właśnie stracili wieloletnich 8 klientów. A za nami pójdą nasi znajomi jak się dowiedzą jak Rainbow wypiął się na osobę chora na raka.
    ZaletyŻadnych.
    WadyPotrafią tylko doić z kasy
  • ~Maria / 2023-08-02 17:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wieczorek marokanski z "dekameronu"w Agadirze wieziono Nas 40 minut poza miasto.Zestresowana zadzwoniłam pod nr 212 617 600 302 Dziemianczyk A.gdzie nas taksowka wywozi.minelismy kilka osad za Agadirem.Telefonu nikt nie odebrał.Wyslalam sms odpowiedzi również nie było.Nie życzę nikomu stressu jaki przeżyliśmy.Kierowca mówił półgębkiem, że jeszcze 15 minut a potem jeszcze 10 minut.pi co te numery telefonów jeśli rezydentka ma to w 4ch literach.Bylismy 25 lipca 2023rw zapadłej dalekiej dziurze.
  • ~Marcela / 2023-07-31 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczono bagaż, przewoźnik nie odpowiada, biuro umywa ręce
    ZaletyBrak
  • ~Darek / 2023-07-29 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Naigirsze biuro Nie wywiezie się z umowy nie sprawdzą iakosci które oferuje
    ZaletyZadnych
    WadyNie kontroluje swoich pracownikow
  • ~Elzbieta / 2023-07-27 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam Rainbow , Gruzja Batumi - Hotel White Sails Residential

    Odradzam . Strata pieniedzy i zmarnowany urlop . Polozenie przy placach budowy ( caly obszar w rozbudowie) - halas i kurz od rana do wieczora. Czeste braki w dostawie wody i pradu. Nawet powyzej 10 godzin. Obsluga ignoruje gosci hotelowych , nie moglam sie doprosic o papier toaletowy , posciel czy reczniki. Bark pradu , to brak klimatyzacji. Jedno sprzatanie na tydzien , sama smieci wynosilam. Brak internetu w pokojach, jedynie slaby i wolny internet przy recepcji. Jedznie nie dobre , male ilosci , szybko sie konczace. Za mala ilosc lezakow do opalania przy basenie i brak parasoli. W czasie goracych dni bylo to uciazliwe , nigdzie cienia. Basen maly , jak na taki kompleks - 4 budynki z pokojami pod wynajem. Daleko do centrum , plaza kamienista bez lezakow i parasoli. Odbiorniki Tv w pokojach, ale nie mozna obejrzec zadnego kanalu . A najgorsze , to ze personel ignoruje gosci, nie wywiazuje sie ze swoich obowiazkow ( prosba o papier toaletowy , czyste reczniki czy pomoc z internetem w pokoju). Bardzo droga cena za pobyt w stosunku do jakosci.
    Zaletynie ma
    Wadydrogo, niski standrd ,czeste braki w dostawie pradu i wody ; brak internetu i tv ; zdjecia nastronie poprzerabiane - wielkosc basenu na zdjeciach i w rzeczywistosci nie pokrywa sie. To sa apartamenty pod wynajem a nie hotel
  • ~Adam / 2023-07-25 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Rodos miał to być kierunek moich wakacji w tym roku. Wyjazd za dwa tygodnie. MSZ i MSiT oraz ambasada RP w Atenach odradza podróży na wyspę bo w najbliższych tygodniach pogoda ma się nie poprawić przez co szalejące pożary nadal będą zagrażały życiu i zdrowiu turystów i lokalnym mieszkańcom Rodos. W swojej rezygnacji powołałem się na art. 47 ust. 4 ustawy o imprezach turystycznych biuro to zlekceważyło i chce obciążyć mnie 70% całkowitych kosztów wycieczki. Swoją sprawę skierowałem do Rzecznika Praw Konsumenta i idę z biurem na bitwę. Na infolinii nie można liczyć na zrozumienie ze strony pracowników Rainbow Tours. Nikomu nie zalecam dalszej współpracy z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyTraktowanie klienta jak krowę do dojenia. Może i krowa jest lepiej traktowana
  • ~Jarosław / 2023-07-25 09:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Kasa,kasa czy podczas kleski pożarów na Rodos musi ktoś zginąć żeby się opamiętali? Zaklinają rzeczywistość że jest bezpieczne a MSZ rekomenduje wstrzymanie się z podróżą.
    ZaletyNie dostrzegam
    WadySame, chciwość i brak empatii.
  • ~Kate / 2023-07-24 12:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro to tragedia. Przy ewakuacji na Rodos, gdzie za plecami szalał nam pożar robiliśmy to na własną rękę. Potem noc na plaży, dzień w obcym hotelu na leżakach przy basenie, dzień w szkole na dmuchanych materacach a dalej nie wiem co będzie. Nikt nie sprawdził listy gości aż do pobytu w zastępczym hotelu, więc jakby ktoś zginął na plaży, w trakcie ucieczki z hotelu nawet nikt by nie wiedział.
    Dramat to mało powiedziane.
    Brak odpowedzialniści za życie i zdrowie ludzi
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Joanna / 2023-07-24 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Pan Borys (pilot) był niemiły i kilka razy wprowadził nas w błąd (odnośnie sklepów, cen, miejsc w okolicy). Ostatniego dnia przeniesiono nas z pięknego hotelu z nasenem do domu parafialnego (!) bez klimatyzacji, z jajecznica z 3 jajek jako śniadanie dla 6 osób. Ostatniego dnia p. Borys nie wiedział co ma z nami zrobić (był wcześniej nieprzemyślany do końca i pozmieniany plan), więc zostawił nas na 5 godzin w mieście, w którym wszystko było zamknięte... Było mało czasu wolnego w ważnych miejscach (po godzinie w Splicie i Dubrowniku), przez co ludzie wszystko robili w biegu. Za to innego dnia, w bajeczny sposób opisana w ofercie wyprawa do Naretwy, wyglądała tak, że siedzielismy 5,5 godziny w restauracji i nie wiedzieliśmy, co ze sobą zrobić. Ostatniego dnia, po dojechaniu do Moszczyc, koordynator tak rozplanował podróże, że ludzie z Trójmiasta pojechali jako ostatni (bo jeden autokar z ludźmi z Gdańska się spóźniał). Wysłano wcześniej jeden autokar na północ, ale zamiast dołączyć do niego gdańszczan (będących już dobę poza hotelem), dołączyli ludzi z Katowic... Jakakolwiek próba uzmysłowienia koordynatorowi, że jest to nieprzemyślane i do końca w porządku, kończyła się podnoszeniem na nas głosu i obciążeniem nas wina o wszelkie opóźnienia. 21 godzin po opuszczeniu hotelu siedzieliśmy przez 5 godzin na pustkowiu, w deszczu, w miejscu gdzie nawet klienci przydrożnej karczmy nie mogą za darmo skorzystać z toalety...
    ZaletyKilka ładnych miejsc w ofercie
    WadyZmiana hotelu na gorszy, zmiana planu na gorszy, odwiedzanie zamkniętych miejsc, niekompetentny pilot, problemy z transportem
  • ~Sewa / 2023-07-24 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego wysyłacie klientów mimo pożarów na Rodos? Wyspa jest mała, a sytuacja jest dynamiczna, chaos panuje wszędzie a wakacje będą mocno ograniczone. Obecnie nie ma możliwości spędzenia tam wakacji w sposób zadowalający i 100% bezpieczny. Bezwzględne podejście!
  • ~Katarzyna / 2023-07-23 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłam na trasie Chorwacja polako polako w czerwcu 2023 r. Dziękuję za bardzo dobrą opiekę podczas wycieczki i pełen profesjonalizm pilotki Pani Elżbiety Kwiatkowskiej. Jestem osobą niewidomą więc dziękuję za dodatkowe zaangażowanie i pomoc w tym żebym jak najwięcej skorzystała z wszystkich propozycji.
    Katarzyna Nowak z Wrocławia
  • ~Krzysztof K. / 2023-07-22 07:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Znakomita wycieczka do Korei Południowej. Perfekcyjna organizacja oraz wyborne hotele. Przewodnik o znakomitej wiedzy i umiejętności organizacji swojej pracy. Kolejna podróż z Rainbow, która była bardzo dobra beż najmniejszych problemów.
    ZaletyOrganizacją, hotele, jedzenie.
    WadyNic
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1047
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 934
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 203
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4614
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4461
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990