Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 507 opinii

2.25 / 5

  • Cena/Jakość
    2.19
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.55
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artur / 2023-08-15 09:26
    Ocena: 2.33 / 5
    W kwietniu byliśmy na Fuercie. Problem z RB zaczal się na lotnisku - pomimo wykupienia miejscówek w samolocie (ja,żona,3 letnia córka) przy odprawie okazało się że linia o niczym nie wie. Godzinę trwała twarda negocjacja - jak niby 3 letnie dziecko miałoby samo lecieć- zero opieki że strony RB. Po przylocie na Fuertę poinformowałem o sytuacji - zapewniono że to przypadek. W drodze powrotnej- ta sama sytuacja. Po powrocie do domu - na początku maja napisaliśmy do RB prośbę o rekompensatę. Do dziś pomimo licznych telefonów, pism i skarg nie otrzymaliśmy zwrotu środków za miejscówki. Że o jakimś millym geście w ramach przeprosin nie wspomnę. Mam Was gdzieś RAINBOW Tours.
    WadyDział reklamacji nie kontsktuje się bezpośrednio z klientem, klient nie może porozmawiać z działem reklamacji. Nawet mail działu reklamacji odbija wiadomości- tak się schowali. Olewają nawet swoich pracowników, którzy prosto z infolinii proszą o kontakt z klientem.
  • ~Anna / 2023-08-14 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam od 55.08.23 na objeździe i statkiem po. Nilu pełna chała.wstaealismy o 2 rano zmeczeni znów 9 godzin jazdy autokarem źle wszystko rozplanowane samczku dają matka i córka które chętnie pilyna mi swojkoszt zwykłą wodę po 40 egipskichhyfuntow na Zdecydowanie odradzam i też hotel. Hilton nunbian jedzenie dobre ale może daleko tylko baseny
  • ~Krzysztof / 2023-08-14 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wczoraj gnijemy w hotelu w Katowicach. Lot do Hurghady przekladany co kilka chwil. Tak to jest kiedy loty czarteruje się u jakiejś firmy wydmuszki. Cudowne wakacje z R. Dziekujemy bardzo. Spierdoliliście wypoczynek, na który czekalismy cały rok!
    Zero informacji! Nikt nie wie gdzie jest samolot i kiedy wylecu. ZERO opieki jakiegokolwiek przedstawiciela. Macie ludzi w dupie! Kasa, misiu, kasa?!
    Nigdy więcej!
    Zaletyzero
  • ~Op / 2023-08-13 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz biuro rainbow. Oklamują i szydzą z człowieka. Czyżby mieli aż nad to klientów zębom nie zależy?
  • ~Pl / 2023-08-11 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Sprzedają wczasy na 11 dni a tak naprawdę jesteś na nich 9 dni. To zwykła kradzież. Tyle w temacie.
    ZaletyBrak
    WadyOklamują ludzi
  • ~Wiola / 2023-08-11 15:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Biuro to porażka. Panie z przyklejonym uśmiechem bełkoczą pod nosem tłumacząc czemu jestem jeden dzień później na wczasach. To biuro zaczyna wszystkich irytować. To jak traktują ludzi to jakieś kpiny. Zamówiłam wycieczkę 10 września na której dopiero będę 11 tego. Czuję się okradziona. Już nigdy do was nie przyjdę
    ZaletyBrak zalet
    WadyLekceważenie klienta
  • ~momo / 2023-08-10 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Biuro traktuje klientów jak śmieci. Na prośbę o wydłużenie rezerwacji wstępnej celem dokonania niezbędnych kroków, by wykupić wyczieczkę, centrala "zgodziła się" na wydłużenie o 15 minut. Dłużej nie bo nie, POwiedziano mi, że mam prawie 20 minut by dokończyć procedurę (przeczytać i podpisać umowę oraz opłacić wycieczkę). Gdy zaoponowałam, że to zbyt mało, powiedziano mi, że jak się pośpieszę, to zdążę. Umowę podpisałam, ale płatności nie zdążyłam dokonać. Na prośbę o podesłanie kolejnego linku do płatności, dostałam odpowiedź, że rezerwacja wygasła. Zostałam z podpisaną umową, rozczarowaniem dzieci, które chciały jechać. Wycieczka już nie była aktywna. AROGANCJA RAINBOW GORSZA NIZ W PRL. Odradzam takie biuro, bo traktują ludzi jak śmieci
  • ~Dorots / 2023-08-09 19:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Kpina. Wyloty w niedzielę na Kręte o 21.30 na miejscu o 1.00 rano następnego dnia. Ukradli nam jeden dzień pobytu. To ja się pytam, po co te wyloty w niedzielę.? oczywiście powrót wcześnie rano,czyli kolejny ukradziony dzien.Rainbow spadasz na psy. Już straciliście klientów. Będę wasze biuro podróży omijać już z daleka
    WadyŹle traktowanie klienta
  • ~Piotr / 2023-08-09 07:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Krotko po odjezdzie spod hotelu cala grupa wycieczki zostala przezen przywitana zartobliwym wspolczuciem dla niewyspania wiekszosci czlonkow i poinformowana ze jedziemy z pewna rezerwa czasowa i bedzie to mialo odzwierciedlenie w czasie jazdy zaleznym od warunkow drogowych ,dlugosci postoju oraz odprawy na granice.Przypomnial rowniez o koniecznosci posiadania paszportu lub dowodu osobistego.W tym momencie zorientowalem sie za zostawilem moj paszport w pokoju hotelowym.Kiedy zglosilem problem prowadzacemu jego reakcja byla zdecydowanie negatywna.W tonie sarkastycznym napietnowal mnie przed grupa I zantagonizowal ja przeciwko mnie obwiniajac mnie za problem.Pomimo ze od opuszczenia hotelu minelo piec minut odmowil zawrocenia twierdzac ze do najblizszego zjazdu jest 20 minut I ze rozbije to plan wycieczki.Wkrotce zaprzeczyl czynnie swoim slowom proszac kierowce o zjazd na skrzyzowanie na wiadukcie z ktorego byl latwy dostep do zjazdu na oba kierunki autostrady.Na moja sugestie ze nie odjechalismy daleko I powrot nie zabierze wiele minut ponownie zdezawuowal mnie twierdzac ze znalezienie paszportu zabierze mi 15 minut a powrot ponad dwukrotnie tyle-mimo ze znajdowalismy sie doslownie kilka minut drogi od hotelu a warunki drogowe były dogodne.Jako alternatywę zaproponowal mi powrot pieszo do hotelu(przez wiele kilometres wzdluz autostrady w rozpoczynajacym sie upale,)pozostanie na granicy macedonskiej lub PROBE SKORUMPOWANIA POGRANICZNIKOW MACEDONSKICH(SIC!).za sume 100 EURO!,,Kontunuowal tez antagonizowanie innych pasazerow przeciwko mnie grozac mi ZLINCZOWANIEM przez reszte pasazerow.Nastepnie zmusil mnie do opuszczenia autobusu twierdzac ze taksowka przyjedzie za 20 minut I ze musze sam za nia zaplacic.Czlowiek ten zostawil mnie na trawniku zakretow zjazdu z autostrady w wyjatkowo podlym I niekomfortowym miejscu gdzie narazony bylem na wysoka temperature operujacego slonca,odwodnienie ,halas I kurz przejezdzajacych samochodow bez mozliwosci jakiegokolwiek schronienia;Kiedu po ponad 40 minutach przyjechal samochód z logo RAINBOW okazalo sie ze niedaleko byla stacja benzynowa na ktorej mozna bylo oczekiwac w ludzkich warunkach.Jacek Kowalski nie zadal sobie jednak trudu by mnie tam dostarczyc.
    W ciagu dni pozostali rezydenci starali sie wynagrodzic mi powyzsze"Atrakcje" ale dodatkowym "Dodaniem urazy do urazu"bylo zlozenie reklamacji i odpowiedz na nia:
    W odpowiedzi na korespondencję mailową otrzymaną w dn. 31.05.br., 2.06.br.
    oraz 27.06.br. pragniemy w pierwszej kolejności podziękować Panom za skorzystanie z oferty
    Rainbow Tours i za poinformowanie nas o swoich zastrzeżeniach. Po uważnym zapoznaniu
    się ze sprawą oraz przeprowadzeniu niezbędnych konsultacji jesteśmy zobowiązani udzielić
    niezbędnych wyjaśnień.
    Z niepokojem przyjmujemy opisane uwagi o zaobserwowanych nieprawidłowościach
    w postawie zawodowej naszego rezydenta, który towarzyszył Klientom podczas wycieczki
    fakultatywnej do Ochrydy. Uprzejmie wskazujemy, iż Rainbow Tours bardzo uważnie
    dokonuje wyboru osób, którym powierza opiekę nad swymi Klientami w miejscu realizacji
    imprezy. Dbamy, aby wybrane na to stanowisko osoby cechowały kultura osobista,
    odpowiednie predyspozycje, zdolności organizacyjne i profesjonalizm. W tym miejscu
    pragniemy zapewnić, że pan Jacek posiada wszelkie stosowne kwalifikacje do wykonywania
    swego zawodu. Przykro nam z powodu Panów negatywnej oceny jego pracy. Wszystkie
    opisane uwagi zostały przekazane do odpowiedniego działu naszej firmy. Zapewniamy, że pan
    Kowalski nie miał zamiaru w jakikolwiek sposób uchybić Panom swym zachowaniem.
    Podkreślamy w tym miejscu, że informacja o konieczności zabrania dowodu
    osobistego lub paszportu na wycieczkę pn. „Ochryd - perła Macedonii” widnieje w aneksie
    do umowy o rezerwację nr 5744391, jak i w kopercie powitalnej przekazywanej naszym
    Klientom po przylocie do Albanii. Przypominają o tym również rezydenci podczas spotkania
    informacyjnego organizowanego na początku pobytu. Jak wynika z poczynionych ustaleń,
    informacja o nieposiadaniu wymaganego dokumentu tożsamości przez Pana Piotra została
    przekazana rezydentowi po wjeździe autokaru na autostradę. Nasz przedstawiciel zaprzecza,
    jakoby podczas podjętej wówczas rozmowy odnosił się do Pana Lemieszka w negatywny
    sposób, czy podejmował działania prowadzące do powstania pomiędzy Uczestnikami wyjazdu
    sytuacji konfliktowych. Jak podaje, poprosił o ponowne zweryfikowanie, czy wymagany
    dokument został zabrany do bagażu podręcznego. Równocześnie poprosił kierowcę autokaru
    o skierowanie się do najbliższego zjazdu z autostrady - miejsce to nie było jednak
    zlokalizowane w pobliżu hotelu Casa Durres. Rezydent stanowczo zaprzecza także, by miał
    sugerować Panu Piotrowi pieszy powrót do hotelu, czy podjęcie nielegalnej próby
    przekroczenia granicy. Nasz przedstawiciel pomógł natomiast Panu Lemieszkowi zamówić
    taksówkę do hotelu. Jak relacjonuje, miejsce oczekiwania na jej przyjazd nie stwarzało
    jakiegokolwiek zagrożenia dla osoby oczekującej, było dobrze widoczne, a temperatura
    wówczas panująca nie była wysoka. Informujemy, że ze względu na założenia logistyczne
    i organizacyjne wycieczki, nie było możliwości ponownego przejazdu autokaru do obiektu
    Casa Durres. Nie wynikało to bynajmniej ze złej woli rezydenta. Nie zgadzamy
    się ze stwierdzeniem, jakoby sposób pełnienia przez niego obowiązków zawodowych narażał
    naszych Klientów na niebezpieczeństwo. Zapewniamy w tym miejscu, że program wycieczki
    do Ochrydy jest odpowiedni dla Turystów w każdym wieku. Ustaliliśmy dodatkowo,
    że w trosce o utrzymanie pozytywnych relacji, pan Kowalski oferował Panu Piotrowi
    możliwość zamiany przedmiotowej wycieczki fakultatywnej na inną.
    Reasumując, zapewniamy, że szanujemy naszych Klientów, a Ich zadowolenie
    z organizowanych przez nas imprez uznajemy za priorytet. Uwzględniając poczynione
    ustalenia informujemy, że nie znajdujemy przesłanek do uznania zasadności wniesionych
    zarzutów, a tym samym do udzielenia Panom jakiejkolwiek rekompensaty, czy zwrotu środków
    uiszczonych na poczet przejazdu taksówką - przyczyna korzystania z niej przez Pana Piotra
    nie wynikała bowiem z jakichkolwiek uchybień po stronie naszego biura. Biorąc także
    pod uwagę zapisy regulaminu zakupu wycieczek fakultatywnych (II. Zakup, rezygnacje,
    anulacje), bezkosztowa rezygnacja z imprezy lokalnej możliwa jest najpóźniej na jeden dzień
    przed rozpoczęciem głównej imprezy turystycznej.
    Pozostajemy z nadzieją, iż powyższe stanowisko spotka się z Panów zrozumieniem.
    Ufamy również, że w przyszłości jeszcze niejednokrotnie będziemy mogli Panów
    gościć na organizowanych przez nas imprezach turystycznych.
    Z wyrazami szacunku,
    Paulina Sobolewska
    Dział Kontroli Jakości
    I coz tu mozna dodac?Wyglada na to, ze nawet jesli wiekszosc rezydentow to mili i sensowni ludzie to ich szef okazuje sie psychopata a zarzad zlozony z cynikow kryje go.
    WNIOSEK-UNIKAC BIURA "RAINBOW" JAK CIEZKIEJ ZARAZY!!!
    ZaletySzeroka oferta w rozsadnej cenie, niektorzy sensowni i oddani swej pracy rezydenci
    WadyAroganckie i podle traktowanie klientow przez ludzi na funkcjach kierowniczych.
  • ~Dorota / 2023-08-08 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś dzwonię pytać się o godzinę wylotu na Kręte. Zapłacone na 11 dni. Co słyszę?wylot 21.00 a na Krecie na drugi dzień o 1.00 rano. No prz praszamzto są jakieś kpiny. ! Powrót o 6.00 rano! Kolejny żart!.chyba chcecie stracić klientów bo nas już straciliście! Pobyt z 11 dni stał się pobytem 9 cio dniowym. Jak wy traktujecie ludzi, na dodatek anulacja miejsc w samolocie.Same porażki na dzień dobry. Odradzam wszystkim biuro Rainbou. Już z niego nie skorzystam. Będę się domagać zwrotu pieniędzy za dwa dni.
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~qqqqq / 2023-08-08 13:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Wykupiłem wczasy do hotelu Belvedere. Do chwili obecnej na stronie Rainbow widnieje godzina wylotu do Burgas z Pyrzowic o 4:00. Niestey od przedstawiciela biura otrzymałem maila o zmiane godziny wylotu na 18:15. Gdyby taka informacja była podana od razu to nie brałbym tej oferty w ogóle pod uwagę. A tak zostałem oszukany na cały jeden dzień pobytu!
    Zaletypóki co nie stwierdziłem bo jestem jeszcze przed wylotem
    Wadyobsługa klienta i rzetelność podawanych danych
  • ~Maja / 2023-08-07 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Dżerba, hotel Palm Azur. Piękny hotel, czysty, miła i profesjonalna obsługa. Profesjonalna obsługa rezydentów. Szczególnie polecam SPA w hotelu. Miałam dwie usługi: masaż hammam i masaż pleców. Cały rytuał. I w jednym i drugim przypadku. Koniecznie spróbuj.
    Pyszne jedzenie i masę atrakcji!!!
    ZaletySPA
    WadyDużo ludzi! D
  • ~Barbara / 2023-08-07 12:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Wycieczka "Szwajcaria - Grand Tour" to wspaniała przygoda. W programie wycieczki piękne miasta, góry łąki, i winnice. Smaczne sery i pyszna czekolada to wizytówka tej wycieczki. Jeden z ciekawszych punktów programu to wizyta w fabryce czekolady Cailler. Oparte na faktach fazy produkcji czekolady Cailler wyjaśniane są w trakcie interaktywnego, audiowizualnego spaceru. Atrakcji w czasie wycieczki jest moc: majestatyczne Wodospady Renu, słynne szczyty - Pilatus i Matterhorn, cudownie położone miasteczko Zermatt, promenada nad Jeziorem Maggiore, rejs po Jeziorze Czterech Kantonów, górskie przełęcze. Wyjazd wyjątkowo udany. Nad organizacją wyjazdu czuwał pan Krzysztof, który jest człowiekiem z dużym poczuciem humoru, wyrozumiałym i posiada ogromną wiedze na temat Szwajcarii. Dowiedzieliśmy się wiele o tym kraju w formie faktów historycznych, politycznych, gospodarczych i ciekawostek. Zdecydowanie polecam wykupienie dodatkowej atrakcji - fondue, smak sera i białego wina będzie długo miłym kulinarnym wspomnieniem z podroży.
  • ~Agata / 2023-08-06 21:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłam w Grecji z biurem Rainbow Tours. Hotel Hydramis Palce - Kreta. Po przyjeździe o godz 7.30 do hotelu dowiedzieliśmy się że musimy czekać na pokój. Oczywiście w okresie wakacyjnym jest to normalne i prawdę mówiąc spodziewałam się tego. Ale niestety nie dostaliśmy opasek , żeby można było korzystać z restauracji, pomimo, że wylot do Polski mieliśmy w nocy, więc śniadanie i tak nam przepadło. Zadzwoniłam do rezydenta, żeby zainterweniował w tej sprawie, ponieważ chodziło tylko o 4 osoby i dziecko. Pan rezydent arogancko odpowiedział mi, że taki lot sobie wybrałam więc nic nie może zrobić. Wszyscy wiedzą, że jak kupujesz wczasy w biurze to rzadko masz wpływ a godzinę lotu. Powiedziałam panu, że jak będę chciała się wszystkim sama zająć to kupię wczasy na własną rękę a nie w biurze. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją, żeby nie można było korzystać z infrastruktury zanim dostanie się pokój. Poza tym hotel przyzwoity i wakacje udane. Niestety niesmak zachowania rezydenta pozostał. Na pewno w kolejnym roku nie wybiorę tego biura.
    Zaletyblisko plaży
    Wadykiepskie animacje
  • ~Robert / 2023-08-04 14:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze człowiek nie wyleci a ciągle zmiany, mój samolot zmienił się tyle razy, że bym mógł oblecieć całą Europę. Do dnia wylotu nie wiesz, o której i jakim samolotem lecisz. Czeski film
    ZaletyBrak kontaktu z opiekunem
    WadyBrak kontaktu z osobą, która zastępuje opiekuna
  • ~Nina / 2023-08-03 22:51
    Ocena: 4.67 / 5
    Bylam w indinezji. Organizacja suoer. Gorzej z hotelami - nie umieją , sprzątać ). Poza y+tym super!! Mieliśmy zmianę przewodnika z powodu choroby. . Obie super!!! Trzecia również fantadtyczna była na wycieczce dodatkowej. Pozdraeuam wszystkie trzy panie.
    ZaletyDobra organizacja i świetna opieka pilotek!!!
    WadyHotele!! /czystsze.
  • ~Redwelwet / 2023-08-03 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam biura podróży Rainbow. Latami dawaliśmy z rodziną i znajomymi im zarabiać. Namawiałem wielu znajomych do korzystania z ich usług. A jak okazało się, że los z nas zakupił, i jedna z osób zachorowała na raka - czego nie planował nikt z nas i musieliśmy zrezygnować z wakacji to jedyne co potrafią to powołać się na OWU i wypięli się na chorego. Myślę że zwrot kwoty dla wielkiego biura to nie byłaby tragedia, ale widocznie jest inaczej. Pamiętajcie. Rainbow tylko doi klientów. Nie znaczycie dla nich nic. Dla nich liczy się tylko kasa. No cóż właśnie stracili wieloletnich 8 klientów. A za nami pójdą nasi znajomi jak się dowiedzą jak Rainbow wypiął się na osobę chora na raka.
    ZaletyŻadnych.
    WadyPotrafią tylko doić z kasy
  • ~Maria / 2023-08-02 17:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Na wieczorek marokanski z "dekameronu"w Agadirze wieziono Nas 40 minut poza miasto.Zestresowana zadzwoniłam pod nr 212 617 600 302 Dziemianczyk A.gdzie nas taksowka wywozi.minelismy kilka osad za Agadirem.Telefonu nikt nie odebrał.Wyslalam sms odpowiedzi również nie było.Nie życzę nikomu stressu jaki przeżyliśmy.Kierowca mówił półgębkiem, że jeszcze 15 minut a potem jeszcze 10 minut.pi co te numery telefonów jeśli rezydentka ma to w 4ch literach.Bylismy 25 lipca 2023rw zapadłej dalekiej dziurze.
  • ~Marcela / 2023-07-31 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Zniszczono bagaż, przewoźnik nie odpowiada, biuro umywa ręce
    ZaletyBrak
  • ~Darek / 2023-07-29 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Naigirsze biuro Nie wywiezie się z umowy nie sprawdzą iakosci które oferuje
    ZaletyZadnych
    WadyNie kontroluje swoich pracownikow
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1016
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 888
Rainbow Tours
Ocena: 2.25, ilość opinii: 507
Eximtours
Ocena: 2.22, ilość opinii: 175
Funclub
Ocena: 2.81, ilość opinii: 152
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 45
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4141
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3754
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2791