1)Na łączeniu wanny z położonymi kafelkami na ścianie występowała bardzo mocno widoczna czarna pleśń.
2)W umywalce łazienki nie było wody.
3)Lampa założona w łazience była częściowo zbita.
4)Wykładzina podłogowa w całym pomieszczeniu była brudna i częściowo porwana.
5)Okna, firany i zasłony były brudne. Rolety założone w oknach były brudu, a położona na nich farba łuszczyła się w każdym miejscu.
6)Półki usytuowane przy łóżkach były brudne i częściowo obdrapane z farby.
7)Drewniane elementy łóżek były brudne i częściowo odrapane z farby.
8)Krzesła były bardzo brudne, a położona na nich tapicerka porwana i dziurawa.
9)W pokoju znajdowała się szafa, z której wypadały drzwi.
10)Telewizor znajdujący się w pokoju nie działał.
11)W pokoju panował ciągły hałas pochodzący z urządzeń portowych służących do rozładowania/załadowania statków towarowych w pobliskim porcie handlowym.
12)Na śniadanie podano płatki czekoladowe do mleka, w których chodziły robaki. W płatkach znajdowały się również białe jaja/kokony złożone przez owady.
Oczywiście firma RAINBOW nie uznała złożonej reklamacji. Na robaki w jedzeniu firma RAINBOW odpowiedziała w następujący sposób - cytat z ich pisma reklamacyjnego "W odniesieniu do Państwa uwag dotyczących obecności insektów w hotelu objaśniamy, że szczególnie cieplejszych strefach klimatycznych dość powszechnie występują różnego rodzaju organizmy, które niekiedy przedostają się na teren hoteli. Mogą one pojawiać się we wszystkich obiektach, niezależnie od ich kategorii" - koniec cytatu. Tym samym jadąc na wycieczkę z firmą RAINBOW można spodziewać się insektów w hotelach i nic w tym nie powinno być nadzwyczajnego. Należy się z tym liczyć i to akceptować.
ZaletyBrak zalet
WadyOpisane powyżej