Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 539 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszard / 2021-08-30 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam wyjazd z firmą RAINBOW.W tym roku byliśmy z rodziną w Chorwacji, gdzie zostaliśmy zakwaterowani w skrajnie koszmarnych warunkach noclegowych. Firma w żaden sposób nie reagowała na wnioski uczestników wycieczki dotyczące zmiany miejsca zakwaterowania. W hotelu panowały warunki opisane poniżej:
    1)Na łączeniu wanny z położonymi kafelkami na ścianie występowała bardzo mocno widoczna czarna pleśń.
    2)W umywalce łazienki nie było wody.
    3)Lampa założona w łazience była częściowo zbita.
    4)Wykładzina podłogowa w całym pomieszczeniu była brudna i częściowo porwana.
    5)Okna, firany i zasłony były brudne. Rolety założone w oknach były brudu, a położona na nich farba łuszczyła się w każdym miejscu.
    6)Półki usytuowane przy łóżkach były brudne i częściowo obdrapane z farby.
    7)Drewniane elementy łóżek były brudne i częściowo odrapane z farby.
    8)Krzesła były bardzo brudne, a położona na nich tapicerka porwana i dziurawa.
    9)W pokoju znajdowała się szafa, z której wypadały drzwi.
    10)Telewizor znajdujący się w pokoju nie działał.
    11)W pokoju panował ciągły hałas pochodzący z urządzeń portowych służących do rozładowania/załadowania statków towarowych w pobliskim porcie handlowym.
    12)Na śniadanie podano płatki czekoladowe do mleka, w których chodziły robaki. W płatkach znajdowały się również białe jaja/kokony złożone przez owady.
    Oczywiście firma RAINBOW nie uznała złożonej reklamacji. Na robaki w jedzeniu firma RAINBOW odpowiedziała w następujący sposób - cytat z ich pisma reklamacyjnego "W odniesieniu do Państwa uwag dotyczących obecności insektów w hotelu objaśniamy, że szczególnie cieplejszych strefach klimatycznych dość powszechnie występują różnego rodzaju organizmy, które niekiedy przedostają się na teren hoteli. Mogą one pojawiać się we wszystkich obiektach, niezależnie od ich kategorii" - koniec cytatu. Tym samym jadąc na wycieczkę z firmą RAINBOW można spodziewać się insektów w hotelach i nic w tym nie powinno być nadzwyczajnego. Należy się z tym liczyć i to akceptować.
    ZaletyBrak zalet
    WadyOpisane powyżej
  • ~Bartek / 2021-08-30 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo! W tym sezonie pierwszy raz korzystaliśmy z usług biura Rainbow i jesteśmy przekonaniu, że był to pierwszy i ostatni raz. Po zarezerwowaniu imprezy turystycznej przystąpiliśmy do planowania urlopu, tj. które miejsca i kiedy chcemy odwiedzić, skąd wynająć samochód itd. Na miesiąc przed wylotem dowiedzieliśmy się, że zmianie uległo lotnisko z Wrocławia na Warszawę. Termin urlopu już zaplanowany, więc nie było opcji rezygnacji z wczasów. Dodatkowe 4h w trasie na/z lotnisko z małymi dziećmi, zwłaszcza w trasie powrotnej (po 8 godzinach w podróży licząc od transferu z hotelu) nie należą do przyjemności. To jednak nie koniec atrakcji zafundowanych przez Rainbow. Na 4 dni przed planowanym wylotem dowiedzieliśmy się, że hotel, który wybraliśmy nie zostanie otwarty, a Rainbow proponuje hotel na innym wybrzeżu, znacznie oddalony od lotniska. Z oczywistych względów nie było możliwości rezygnacji z wczasów. Jednak cały wyjazd nie był już udany. Musieliśmy zrezygnować z miejsc, które chcieliśmy odwiedzić, z uwagi na znaczną odległość od "nowego" hotelu (prawie cały dzień spędzilibyśmy na podróży samochodem do wybranych miejsc). Dodatkowo komunikacja z biurem Rainbow była tragiczna, brak odpowiedzi na miale, sprzeczne informacje itp. Po powrocie biuro Rainbow pyta mnie o opinię na temat hotelu, w którym w ogóle nie byłem - co świadczy o "porządku" panującym w tym biurze. Szczerze odradzam.
  • ~Maja / 2021-08-29 16:16
    Ocena: 3.67 / 5
    Byłam z Rainbow na Kos w hotelu Apollon Windmill. Największym atutem wyjazdu był Figloklub prowadzony przez cudowne, serdeczne panie animatorki (pani Daria i pani Natalia), do których dziecko biegło zawsze z uśmiechem. Oczywiście miejsce samo w sobie również było cudowne. Hotel jednak był przeciętny jak za mocno wywindowaną mimo obietnic zniżek pandemicznych cenę. Czysty i oferował przyzwoite pokoje, ale niestety jedzenie mocno średnie. Duży wybór, tylko jakość potraw beznadziejna, wszystko rozgotowane i bez smaku. Organizacja wycieczki przebiegła bez zarzutu, ale warto sprawdzić godzinę wylotu, bo nasza, bardzo wczesna w obie strony trochę popsuła pierwszy dzień pobytu i utrudniła wyjazd. Nie polecam też wycieczki fakultatywnej "rejs 3 wyspy" - koszmarnie głośne disco non stop na statku jest trudne do wytrzymania, a postój na obiad wręcz nieprzyjemny, turyści przegnaniani, aby tylko szybko zjedli obiad, zostawili jak najwięcej pieniędzy za napoje i sobie wreszcie poszli.
    Zaletybardzo miłe animatorki, zajęcia dla dzieci, organizacja transferów
    Wadywygórowana cena, bardzo wczesny wylot
  • ~Remi / 2021-08-27 17:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Rainbow - Najgorsze wakacje ! Nie polecam!
    Witam.
    Bylismy z Rainbow Tours na wakacjach w Egipcie, hotel Albatros Sea World. Od pierwszego dnia byla katastrofa. Obiecany hotel pieciogwiazdkowy byl pieciogwiazdkowy tylko dla nich. Ogolnie higiena na poziomie -1, mydlo do pokoju dostalismy dopiero drugiego dnia, w toaletach zewnetrznych o mydlach to mozna zapomniec, nie mowiac juz o srodkach do dezynfekcji. Jedzenie non stop takie same, ale to nic. kelner nakladajac pizze najpierw wycieral czolo cale mokre od potu, a potem tymi rekami nakladal pizze ludziom, Nasza corka jak to zobaczyla, od 3 dnia juz tam nie jadla. Takich przypadkow bylo cale mnostwo: Na koniec zostal nam ukradziony w pokoju zegarek i oczywiscie Rainbow umywa rece, dostalismy maila z hotelu, ze znalezli zegarek i jak zadzwonilem do Rainbow pani mi powiedziala, ze oni nie moga nic zrobic, wogole to miala to gdzies, nawet nie chciala widziec tego maila i teraz nam powiedzieli, ze to ich nie interesuje i mamy sobie zegarek sciagnac we wlasnym zakresie.
    Firma Rainbow byla wielokrotnie informowana przez nas o tym, nawet prosilismy, zeby nas juz zabrali do Polski, na 7 e-maili z naszej strony, odpowiedzieli tylko na jeden i od razu pokazali nam gdzie maja klientow. Zaplacilismy za wycieczka ponad 16'000pln, do dzisiaj juz 3 tydzien nie mozemy sie z nikim skontaktowac. Takie firmy nie powinny istniec. Ludzie uwazajcie na nich, naciagaja i oszukuja klientow!
    ZaletyTa firma nie ma zadnych zalet!
    WadyBardzo trudny kontakt!
    Traktowanie klientow podmiotowo!
    Nie odpowiadaja na skargi i nie publikuja zlych recenzji na temat swoich hoteli!
    Naciagacze i oszusci!
  • ~Maks / 2021-08-25 22:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezerwacja wakacji Rainbow w hotelu Las ! Po zakupie wycieczki na 7dni ( Pokuj 2 łóżka oraz 2 rozkładane sofy, śniadanie I obiadokolacja ) kwota wakacji 3900zl 2 doroslych oraz 2 małych dzieci ! Po 2 tygodniach dostaje e.mail że doszło do pomyłki i w tej cenie nie będzie obiadokolacji !!! :( Pierwsze naciągnięcie klienta !!! A koszta wycieczki się nie zmieniły Dzień wakacji przybywamy do Hotelu las i zastajemy maleńki pokoik z dwoma małymi pryczkami i dwiema PRLOwymi dostawkami Z ramy okiennej wydostawały się miliony robaków jakie zajmowały 1metr kwadratowy pokoju ! Łazienka: prysznic sie nie zamyka a ciepła woda ma temperaturę maxymalnie 20° a z sedesu cieknie Ochyda ! Sofy z oferty okazały się dostawkami a łazienka jak na stacji paliw Śniadanie przychodzimy z rodziną na śniadanko 9:30 śniadanie podaja do godziny 10 W koszu z pieczywem kilka skrawków końcówki chleba Prosimy kelnera o chleb a kelner nie ma skończył się ??? W pojemniku 1 jajko i zero parówek dla dzieciakow pytamy czy możemy prosić o jajko i parówki jakie się skończyły a kelner nie ma skończyły się WYMELDOWALISMY SIE W TRYBIE NATYCHMIASTOWYM A KONSULTANTKA STWIERDZILA ZE JEST WSZYSTKO OK Kompletna kpina zero profesjonalizmu i dbałości o klienta NIE POLECAM NIE POLECAM I RAZ JESZCZE NIE POLECAM
    WadySame wady zero zalet
  • ~Monika / 2021-08-23 14:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Byłam na wycieczce objazdowej po Gruzji i jestem zadowolona. Hotele na dobrym poziomie, jedzenie urozmaicone i typowe dla tego kraju (przysmaki gruzińskie). Przewodnik z ogromną wiedzą o tym kraju, komunikatywny i pomocny.
  • ~Figa / 2021-08-23 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Wykupiona wycieczka fakultatywna nie doszła do skutku. Wstawanie o 4.30, oczekiwanie na autobus, który nie przyjechał. Pieniądze wzięli, ale nie wpisali na listę i kierowca nie wiedział, że ma przyjechać. Mimo dość szybkiej reakcji - ok. 20 min od wyznaczonej godziny odjazdu, telefonu do rezydenta - nie dało się zawrócić autobusu, czy jakoś inaczej dołączyć. Rainbow tłumaczy, że to NIE ONI, to firma współpracująca (ale to w końcu ONI z nią współpracują!), nic się nie da zrobić. Tylko złożyć reklamację na piśmie - do rezydenta, który sprawę zawalił. Oczywiście napiszemy. Szkoda nerwów i zepsutego urlopu
  • ~Katarzyna / 2021-08-23 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.
    Wycieczka wykupiona na Apollon Windmill Hotel KOS (hotel sąsiadujący z Apollon - Kos).
    Jest to jakby jeden kompleks hotelowy ale hotel Apollon Windmill Hotel różnił się pod względem ceny oraz standardu hotelu był droższy o 150zł/os.
    Tydzień przed planowanym wylotem, znajoma która znajdowała się na KOS poinformowała nas o tym, że hotel Windmill jest nieczynny od dawna i wszystkich kierują do sąsiedniego hotelu który był tańszy, co faktycznie okazało się prawdą i nas również umieścili w hotelu obok.
    Wszystko byłoby ok gdyby nie fakt, że różnicy w cenie biuro nie chce nam oddać, pomimo tego iż jest to jeden kompleks biuro RAINBOW wiedziało o tym iż Hotel Apollon Windmill jest zamknięty dla turystów z POLSKI !!!!!
    Szkoda, dla mnie to po prostu oszustwo, w odpowiedzi na reklamację otrzymaliśmy inf. iż nie mamy prawda do roszczenia o zwrot.
  • ~Michudo / 2021-08-22 12:55
    Ocena: 4.33 / 5
    Bardzo przemyślany plan zwiedzania.
    Dość częste przerwy przeznaczone na skorzystanie z WC. Pani pilot Dagna to osoba kompetentna i niezwykle sympatyczna.
    Warunki zakwaterowania podczas wycieczki Szwajcarski horyzont korespondują z ceną wycieczki.



  • ~Grzegorz / 2021-08-22 08:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam wszystkich. Dzisiaj dnia 22.08.2021 niemiła sytuacja. Przebywamy w Turcji dokładnie Side hotel Side star Beach. Rezydentem i zarazem opiekunem jest Pani Agnieszka osoba nieodpowiedzialna. A dlaczego ponieważ pobrała kasę z wycieczkę którą miała potwierdzić że względu na niedostateczną ilość osób. Pisałem do niej dzień wcześniej o potwierdzenie lecz beż odpowiedzi. W dniu dzisiejszym zadzwoniła 4 min przed wyjazdem informując mnie ze autokar czeka na nas pod recepcją. Brak odpowiedzialności z jaj strony .Nie polecam i to jest nasz ostatni wyjazd z tego Biura Turystycznego.
  • ~Ira / 2021-08-14 20:49
    Ocena: 4.33 / 5
    Wycieczka objazdowa SZWAJCARSKI HORYZONT okazała się spełnieniem oczekiwań pod względem krajobrazowym i organizacyjnym. Jednak zabrakło lokalnych przewodników w poszczególnych miastach. Byłam z biurem już kilka razy i nigdy to się wcześniej nie zdarzyło. Oprowadzanie z przewodnikiem jest niezbędne, żeby rzetelnie poznać miasta.
    ZaletyDobra organizacja. Ciekawie opracowany różnorodny program.
    Hotel we Włoszech świetnie wybrany zarówno pod względem lokalizacji jak i warunków mieszkaniowych.
    WadyHotel w sieci B&B w Miluzie o bardzo niskim standardzie (brudno, brak ręczników).
  • ~Przemysław / 2021-08-13 19:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Hasta la Vista Mexico Przewodnik Artur, mistrz w swoim rzemiośle
    , hotele na objeździe Economic;), ale w mniejszych miejscowościach nawet dla prezydenta USA nic lepszego by nie było, wypoczynek Bluebay Grand Esmeralda, pięknie usytuwany jeśli chodzi o przyrodę, jednak w standardzie europejskim to 3 gwiazdki za pokój, jedzenie 5 gwiazdek. Plaża niestety zanieczyszczona.
  • ~Joanna / 2021-08-13 17:53
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam. Proszę dokładnie przeanalizować wyjazd. Wczasy wykupione w hotelu w Chorwacji z pokojem o wyższym standardzie. Na miejscu okazało się że pokój jest w standardzie podstawowym. Kontakt z rezydentem, który nie widzi problemu, przecież wg hotelu jest ok. W takim razie po co robią dopłatę?! Albo oszukują podświadomie, albo nie potrafią zawierać kontraktów z hotelami. Nigdy więcej z tym biurem!!!
    ZaletyTylko i wyłącznie lokalizacja. Primošten to piękne miejsce.
  • ~Bogusia / 2021-08-11 10:38
    Ocena: 4.67 / 5
    dzień dobry
    chciałam serdecznie podziękować pilotce Pani Małgosi za profesjonalizm, wiedzę oraz doskonałą organizację wyjazdu Perły Macedońskiego Morza w okresie 01-08 2021/ oraz Pani Ani za organizację wyjazdu do Treskavca i okolic , była to kapitalna alternatywa do zmiany programu w związku z pożarami w Macedonii. Bardzo dobrzy i profesjonalni byli też lokalni przewodnicy/ polecam serdecznie
    Zaletydoskonała lokalizacja hotelu/smaczne jedzenie
    Wadyw związku z pożarami zmieniono jeden z fakultetów i ta zmiana nie była do końca udana
  • ~Marek / 2021-08-10 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieliśmy wykupiony w Rainbow pobyt na Korfu. Zgodnie z zaleceniem wysyłaliśmy ankiety do Grecji celem otrzymania kodów QR. Tych kodów nie otrzymaliśmy choć wysyłaliśmy te ankiety 3 x .W dniu wyjazdu rano małżonka dzwoniła do biura Rainbow, gdzie otrzymała informaem ,cję,że to nie tylko my mamy problem bo to grecka strona źle działa i będzie możliwość wykonać to wszystko w formie papierowej. Pojechaliśmy więc na lotnisko (następny koszt), gdzie przedstawicielka Rainbow powiedziała, że to nieprawda i nie wylecimy,natychmiast kasowała rezerwację w grecji i spotkanie z rezydentem. Po powrocie żona pisała reklamację o zwrot kosztów lub voucher na inny termin. wczoraj 9/08/21 przyszła odpowiedż odmowna z uzasadniniem, że my nie dopełnilismy warunków umowy i nie nalezy nam się zwrot kosztów (5400 złotych), które Rainbow od nas skasował nie dając w zamian nic a wszystkie greckie rezerwacje kasował w naszej obecności. W liście z odmową były życzenia dalszej owocnej współpracy i dalszych wakacji z Rainbow. To totalna kpina, myślałem,że śnię...
    To biuro do tej pory w mojej świadomości miało bardzo dobrą opinię ,ale to mówiąc delikatnie poszło tam gdzie nasze pieniądze..
    STANOWCZO ODRADZAM JAKIEKOLWIEK PLANY Z RAINBOW!!!!!
    ZaletyPAZERNOŚĆ
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Katarzyna / 2021-08-10 19:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, dużo podróżujemy w okresie wakacyjnym ze znajomymi, kolejny raz z biurem Rainbow. Przyznaję, nigdy nie zamieszczaliśmy opinii dotyczących naszych wyjazdów. Tegoroczne wakacje spędzaliśmy w Turcji - Marmaris w hotelu Orka lotus Beach z polecenia naszej Pani Kasi z biura Top Travel we Włocławku, organizowane przez biuro Rainbow. Od pierwszych chwil po wylądowaniu W Dalamanie otoczeni byliśmy opieką pani Edyty. W hotelu na powitaniu czekały na nas przesympatyczne animatorki pani Paulina i pani Ania, które służyły swoja pomocą przez cały nasz pobyt. Panie animatorki bardzo kreatywne, oferujące swój wojny czas gościom hotelowym. Z własnej inicjatywy bezinteresownie zorganizowały wycieczkę do Marmaris. W trudnych chwilach które nas nie oszczędziły (pożar wzgórz wokół hotelu) wykazały się wraz z rezydentem panem Andrzejem rozsądkiem i opanowaniem, otaczając nas opieką. Dzięki temu czuliśmy się bezpieczni i zaopiekowania. Nieprzespane noce spędzone na ewakuacji gości z innych hoteli, zmęczenie nie przeszkadzały im w opiece nad nami. Zawsze mili, uśmiechnięci, służyli nam pomocą. Dzięki tym osobą ich profesjonalnej pracy nasz wypoczynek zaliczamy do bardzo udanych. Życzymy biurom turystycznym więcej takich pracowników jak p. Patrycja, p. Ania p. Andrzej, a Rainbow gratulujemy trafnego doboru zespołu. Serdecznie dziekujemy i pozdrawiamy - Kasia, Małgosia, Zbyszek i Marek.
    ZaletyZnakomity, profesjonalny zespół pracowników Rainbow. Doskonały hotel, fantastyczne animacje, rewelacyjne jedzenie, przepiękne położenie hotelu
    WadyBrak
  • ~Aleksandra / 2021-08-10 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiliśmy wyjazd do Włoch do hotelu znajdującym się w miasteczku Soverato. Po wylądowaniu na miejscu spotykaliśmy się z rezydentka, która poinformowała nas, że nastąpił overbooking i nastąpi zmiana hotelu. Zaczęła nas zapewniać, że hotel jest poinformowany o tym, że możemy mieć zaplanowane atrakcje w okolicy poprzedniego hotelu w związku z tym wystarczy, że zgłosimy się do recepcji i tam zorganizują nam transport. W hotelu się oczywiście okazało, że nie mają o tym pojęcia, a gdy zadzwoniliśmy do rezydentki i poprosiliśmy o wyjaśnienie, dostaliśmy informację zwrotną, że przecież nie mówiła, że to jest transport na koszt biura!!! Zostaliśmy podstawieni pod ścianą, na miejscu okazało się, że hotel który nam zaproponowano leży ponad godzinę drogi od miejsca, w którym mieliśmy się znaleźć i jest umiejscowiony w szczerym polu bez ŻADNEJ innej infrastruktury dookoła. Żadnych sklepów, najbliższa restauracja to godzina drogi na pieszo, zero transportu w okolicy. Pokój, który dostaliśmy był koszmarnie brudny i pełen robali. Hotelowe jedzenie (na które jesteśmy skazani) jest paskudne i trzeba walczyć z obsługą o porcję makaronu. Dodatkowo hotel nie jest w stanie pomóc z wynajmem auta. Nie mamy możliwości zrealizowania żadnych planów zwiedzania i skończyliśmy w totalnej dziurze. Biuro nie reaguje na żądanie zmiany hotelu a rezydentka Karolina jest mega opryskliwa i zupełnie niepomocna, odkręca kota ogonem i wypiera się tego co mówiła. Dramat, koszmar i zrujnowane wakacje!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Adaś / 2021-08-09 17:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Ludzie zastanówcie się zanim zakupioie wycieczkę w tym biurze z first minut,jak nie jest potwierdzona i zakupicie tańszą wycieczkę to z różnica wartości już się przegnajcie....oszuści wykorzystujący sytuacje do lekkiego zarobku...,
    ZaletyDobre oferty
    WadyPożegnaj się z wpłaconymi pieniędzmi,jak impreza się nie odbędzie z powodu braku chętnych i bedziesz musiała zakupić tańsza wycieczkę
  • ~Dorota / 2021-08-09 17:10
    Ocena: 1.67 / 5
    CHORAACJA SIERPIEŃ 2021.Do momentu wylotu wszystko pięknie. Później? Rainbow ma Cię gdzieś...dramatyczne warunki, nie dotrzymana oferta np. miałam wykupiony dodatkowy posiłek na miejscu okazuje się co? " Only water" inni Państwo dieta bezglutenowa- na miejscu co? Nico. Radźcie sobie sami my o niczym nie wiemy. Woda w kranie Lodowata, po zgłoszeniu awarii po dwóch dniach przyszedł Pan i " naprawił" leciała już tylko PARZACA bez możliwości regulacji. Miałam mieć pokój na drugim piętrze z widokiem na morze( dopłatą) i co? Parter wśród drzew...w łazience brak światła, z klimatyzacji śmierdzi grzybem, nie wiem czy kiedykolwiek była czyszczona. Brud, smród, ubóstwo. Z rainbow zero kontakt. Rezydent? Podał nr..ponoć dostępny 24h i co? Nie sposób się do niego dodzwonić. Generalnie maja cię gdzies. NIE POLECAM.
    ZaletyBrak!!!!!
    WadySame!!!!!
  • ~Mike / 2021-08-02 13:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsluga Klienta jest po prostu fatalna, panie z CS sa niemile i niepomocne. Poki chca Ci sprzedac wycieczke wszystko jest okej, gorzej po zarezerwowaniu... jak wybierze sie bardziej egzotyczny kierunek robi sie jeszcze trudniej... ZERO informacji, do ostatniego momentu niewiadomo nawet czy wyjazd sie odbedzie. Choc oferta jest dosc ciekawa i szeroka, to zarowno cena do jakosci jak i oblsuga czy to "opiekuna" czy "rezydenta" jest najgorsza z jaka sie spotkalem, duzo lepiej radzi sobie np TUI, a juz w ogole swietna obsluga jest w Itace. Jedynie piloci wycieczek daja rade.

    Jak macie mozliwosc pojechania z innym biurem omijajcie rainbow!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.46, ilość opinii: 1046
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 932
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 539
Eximtours
Ocena: 2.20, ilość opinii: 200
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 46
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4455
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3924
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975