Wycieczka objazdowa SZWAJCARSKI HORYZONT okazała się spełnieniem oczekiwań pod względem krajobrazowym i organizacyjnym. Jednak zabrakło lokalnych przewodników w poszczególnych miastach. Byłam z biurem już kilka razy i nigdy to się wcześniej nie zdarzyło. Oprowadzanie z przewodnikiem jest niezbędne, żeby rzetelnie poznać miasta.
ZaletyDobra organizacja. Ciekawie opracowany różnorodny program.
Hotel we Włoszech świetnie wybrany zarówno pod względem lokalizacji jak i warunków mieszkaniowych.
WadyHotel w sieci B&B w Miluzie o bardzo niskim standardzie (brudno, brak ręczników).
~Przemysław / 2021-08-13 19:57
Ocena: 4.00 / 5
Hasta la Vista Mexico Przewodnik Artur, mistrz w swoim rzemiośle
, hotele na objeździe Economic;), ale w mniejszych miejscowościach nawet dla prezydenta USA nic lepszego by nie było, wypoczynek Bluebay Grand Esmeralda, pięknie usytuwany jeśli chodzi o przyrodę, jednak w standardzie europejskim to 3 gwiazdki za pokój, jedzenie 5 gwiazdek. Plaża niestety zanieczyszczona.
~Joanna / 2021-08-13 17:53
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam. Proszę dokładnie przeanalizować wyjazd. Wczasy wykupione w hotelu w Chorwacji z pokojem o wyższym standardzie. Na miejscu okazało się że pokój jest w standardzie podstawowym. Kontakt z rezydentem, który nie widzi problemu, przecież wg hotelu jest ok. W takim razie po co robią dopłatę?! Albo oszukują podświadomie, albo nie potrafią zawierać kontraktów z hotelami. Nigdy więcej z tym biurem!!!
ZaletyTylko i wyłącznie lokalizacja. Primošten to piękne miejsce.
~Bogusia / 2021-08-11 10:38
Ocena: 4.67 / 5
dzień dobry
chciałam serdecznie podziękować pilotce Pani Małgosi za profesjonalizm, wiedzę oraz doskonałą organizację wyjazdu Perły Macedońskiego Morza w okresie 01-08 2021/ oraz Pani Ani za organizację wyjazdu do Treskavca i okolic , była to kapitalna alternatywa do zmiany programu w związku z pożarami w Macedonii. Bardzo dobrzy i profesjonalni byli też lokalni przewodnicy/ polecam serdecznie
Wadyw związku z pożarami zmieniono jeden z fakultetów i ta zmiana nie była do końca udana
~Marek / 2021-08-10 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Mieliśmy wykupiony w Rainbow pobyt na Korfu. Zgodnie z zaleceniem wysyłaliśmy ankiety do Grecji celem otrzymania kodów QR. Tych kodów nie otrzymaliśmy choć wysyłaliśmy te ankiety 3 x .W dniu wyjazdu rano małżonka dzwoniła do biura Rainbow, gdzie otrzymała informaem ,cję,że to nie tylko my mamy problem bo to grecka strona źle działa i będzie możliwość wykonać to wszystko w formie papierowej. Pojechaliśmy więc na lotnisko (następny koszt), gdzie przedstawicielka Rainbow powiedziała, że to nieprawda i nie wylecimy,natychmiast kasowała rezerwację w grecji i spotkanie z rezydentem. Po powrocie żona pisała reklamację o zwrot kosztów lub voucher na inny termin. wczoraj 9/08/21 przyszła odpowiedż odmowna z uzasadniniem, że my nie dopełnilismy warunków umowy i nie nalezy nam się zwrot kosztów (5400 złotych), które Rainbow od nas skasował nie dając w zamian nic a wszystkie greckie rezerwacje kasował w naszej obecności. W liście z odmową były życzenia dalszej owocnej współpracy i dalszych wakacji z Rainbow. To totalna kpina, myślałem,że śnię...
To biuro do tej pory w mojej świadomości miało bardzo dobrą opinię ,ale to mówiąc delikatnie poszło tam gdzie nasze pieniądze..
STANOWCZO ODRADZAM JAKIEKOLWIEK PLANY Z RAINBOW!!!!!
ZaletyPAZERNOŚĆ
WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
~Katarzyna / 2021-08-10 19:58
Ocena: 5.00 / 5
Witam, dużo podróżujemy w okresie wakacyjnym ze znajomymi, kolejny raz z biurem Rainbow. Przyznaję, nigdy nie zamieszczaliśmy opinii dotyczących naszych wyjazdów. Tegoroczne wakacje spędzaliśmy w Turcji - Marmaris w hotelu Orka lotus Beach z polecenia naszej Pani Kasi z biura Top Travel we Włocławku, organizowane przez biuro Rainbow. Od pierwszych chwil po wylądowaniu W Dalamanie otoczeni byliśmy opieką pani Edyty. W hotelu na powitaniu czekały na nas przesympatyczne animatorki pani Paulina i pani Ania, które służyły swoja pomocą przez cały nasz pobyt. Panie animatorki bardzo kreatywne, oferujące swój wojny czas gościom hotelowym. Z własnej inicjatywy bezinteresownie zorganizowały wycieczkę do Marmaris. W trudnych chwilach które nas nie oszczędziły (pożar wzgórz wokół hotelu) wykazały się wraz z rezydentem panem Andrzejem rozsądkiem i opanowaniem, otaczając nas opieką. Dzięki temu czuliśmy się bezpieczni i zaopiekowania. Nieprzespane noce spędzone na ewakuacji gości z innych hoteli, zmęczenie nie przeszkadzały im w opiece nad nami. Zawsze mili, uśmiechnięci, służyli nam pomocą. Dzięki tym osobą ich profesjonalnej pracy nasz wypoczynek zaliczamy do bardzo udanych. Życzymy biurom turystycznym więcej takich pracowników jak p. Patrycja, p. Ania p. Andrzej, a Rainbow gratulujemy trafnego doboru zespołu. Serdecznie dziekujemy i pozdrawiamy - Kasia, Małgosia, Zbyszek i Marek.
ZaletyZnakomity, profesjonalny zespół pracowników Rainbow. Doskonały hotel, fantastyczne animacje, rewelacyjne jedzenie, przepiękne położenie hotelu
WadyBrak
~Aleksandra / 2021-08-10 18:53
Ocena: 1.00 / 5
Kupiliśmy wyjazd do Włoch do hotelu znajdującym się w miasteczku Soverato. Po wylądowaniu na miejscu spotykaliśmy się z rezydentka, która poinformowała nas, że nastąpił overbooking i nastąpi zmiana hotelu. Zaczęła nas zapewniać, że hotel jest poinformowany o tym, że możemy mieć zaplanowane atrakcje w okolicy poprzedniego hotelu w związku z tym wystarczy, że zgłosimy się do recepcji i tam zorganizują nam transport. W hotelu się oczywiście okazało, że nie mają o tym pojęcia, a gdy zadzwoniliśmy do rezydentki i poprosiliśmy o wyjaśnienie, dostaliśmy informację zwrotną, że przecież nie mówiła, że to jest transport na koszt biura!!! Zostaliśmy podstawieni pod ścianą, na miejscu okazało się, że hotel który nam zaproponowano leży ponad godzinę drogi od miejsca, w którym mieliśmy się znaleźć i jest umiejscowiony w szczerym polu bez ŻADNEJ innej infrastruktury dookoła. Żadnych sklepów, najbliższa restauracja to godzina drogi na pieszo, zero transportu w okolicy. Pokój, który dostaliśmy był koszmarnie brudny i pełen robali. Hotelowe jedzenie (na które jesteśmy skazani) jest paskudne i trzeba walczyć z obsługą o porcję makaronu. Dodatkowo hotel nie jest w stanie pomóc z wynajmem auta. Nie mamy możliwości zrealizowania żadnych planów zwiedzania i skończyliśmy w totalnej dziurze. Biuro nie reaguje na żądanie zmiany hotelu a rezydentka Karolina jest mega opryskliwa i zupełnie niepomocna, odkręca kota ogonem i wypiera się tego co mówiła. Dramat, koszmar i zrujnowane wakacje!!!
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Adaś / 2021-08-09 17:54
Ocena: 2.33 / 5
Ludzie zastanówcie się zanim zakupioie wycieczkę w tym biurze z first minut,jak nie jest potwierdzona i zakupicie tańszą wycieczkę to z różnica wartości już się przegnajcie....oszuści wykorzystujący sytuacje do lekkiego zarobku...,
ZaletyDobre oferty
WadyPożegnaj się z wpłaconymi pieniędzmi,jak impreza się nie odbędzie z powodu braku chętnych i bedziesz musiała zakupić tańsza wycieczkę
~Dorota / 2021-08-09 17:10
Ocena: 1.67 / 5
CHORAACJA SIERPIEŃ 2021.Do momentu wylotu wszystko pięknie. Później? Rainbow ma Cię gdzieś...dramatyczne warunki, nie dotrzymana oferta np. miałam wykupiony dodatkowy posiłek na miejscu okazuje się co? " Only water" inni Państwo dieta bezglutenowa- na miejscu co? Nico. Radźcie sobie sami my o niczym nie wiemy. Woda w kranie Lodowata, po zgłoszeniu awarii po dwóch dniach przyszedł Pan i " naprawił" leciała już tylko PARZACA bez możliwości regulacji. Miałam mieć pokój na drugim piętrze z widokiem na morze( dopłatą) i co? Parter wśród drzew...w łazience brak światła, z klimatyzacji śmierdzi grzybem, nie wiem czy kiedykolwiek była czyszczona. Brud, smród, ubóstwo. Z rainbow zero kontakt. Rezydent? Podał nr..ponoć dostępny 24h i co? Nie sposób się do niego dodzwonić. Generalnie maja cię gdzies. NIE POLECAM.
ZaletyBrak!!!!!
WadySame!!!!!
~Mike / 2021-08-02 13:19
Ocena: 2.33 / 5
Obsluga Klienta jest po prostu fatalna, panie z CS sa niemile i niepomocne. Poki chca Ci sprzedac wycieczke wszystko jest okej, gorzej po zarezerwowaniu... jak wybierze sie bardziej egzotyczny kierunek robi sie jeszcze trudniej... ZERO informacji, do ostatniego momentu niewiadomo nawet czy wyjazd sie odbedzie. Choc oferta jest dosc ciekawa i szeroka, to zarowno cena do jakosci jak i oblsuga czy to "opiekuna" czy "rezydenta" jest najgorsza z jaka sie spotkalem, duzo lepiej radzi sobie np TUI, a juz w ogole swietna obsluga jest w Itace. Jedynie piloci wycieczek daja rade.
Jak macie mozliwosc pojechania z innym biurem omijajcie rainbow!
~jacek / 2021-08-01 10:19
Ocena: 3.00 / 5
W lutym 21 wykupiliśmy wakacje w Albanii/ wrzesień/ , a potem w Meksyku/ listopad/ kierując się reklamami iż jest to super promocja wpłacilismy łacznie ponad 9 tys . Jakież było nasze zdziwienie kiedy w 3 tygodnie później wycieczka do Meksyku staniała o 2900 zł/ 2 os/ oczywiście nie było mowy o potraktowaniu nas nową ceną prośba o wyjaśnienie dlaczego tak traktuje sie klientów , bo rozumiem ,że jeżeli dojdzie do obniżek last minut na miesiąc przed wyjazdem ale nie na 7 miesięcy przed w sytuacji gdy mają już nasze pieniądze w obrocie .Wniosek w obecnych czasach nie wykupywać wyjazdów z dużym wyprzedzeniem , Ocenę za obsługę wystawiam tylko agentowi przyjmującemu zlecenie , biuro nic nie zrobiło
~adrian / 2021-07-31 20:33
Ocena: 3.00 / 5
Z Rainbow polecam tylko wyjazdy last minut w ostatniej chwili,bo jak zakupisz z first czyli wcześniej , to maja już klienta i nie wypuszcza ,nawet jest trudno odzyskać pieniądze w przypadku rezygnacji z ubezpieczenia.Straszne cwaniactwo ,proszą o nr konta i nie przesyłają pieniędzy,cisza żadnej informacji i nie odpowiadają na pytania odnośnie zwrotu.Tylko prawnik pomoże .
ZaletyBrak
WadyŻadnego szacunku dla klienta
~Anna / 2021-07-30 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Jeszcze przed wyjazdem z biurem podróży Rainbow. Utrudniony kontakt z opiekunem wycieczki. Nie ma bezpośredniego numeru. Infolinia...czas oczekiwania ok 40min. Odbiera osobą która i tak nie może połączyć z opiekunem. Na infolini na zadane pytania odpowiedź nie wiem proszę kontaktować się z opiekunem wycieczki. Jak? Mailowo.ok piszę z prośbą o kontakt telefoniczny. Pani po godzinie oddzwania. Później mam nadal ten sam problem piszę kolejnego maila bez odzewu. Jeśli tak wyglądają wakacje z Rainbow to dziękuję za kompetencję osób tam pracujących. Mam nadzieję że wyjazd zrekompensuje mi te nerwy i będzie cudownie! Ostatni raz z Rainbow!!!
~M.W / 2021-07-27 17:00
Ocena: 5.00 / 5
Jesteśmy bardzo zadowoleni z opieki rezydentów w Grecji Rodos od początku do końca z Nami byli.
Bardzo dziekuje Państwu za obsługę z biura podróży przy Ul. Glebockiej Atrium Targówek Warszawa
Dodam tylko że wycieczkę sami wybieraliśmy.
~Marzena / 2021-07-26 22:02
Ocena: 3.33 / 5
Naprawdę należy dwa razy zastanowić wycieczkach objazdowych na temat bazy hotelowej gorsza już być nie może biuro pracuje klientów jak stado świń hotele jakie zobaczyłam to jakaś masakra i porażka.
ZaletyCiekawy dobrze wykonany program zwiedzania.
WadyBaza noclegowa w przypadku wycieczek objazdowych lub łączących obiazd z wypoczynkiem.
~Andrzej / 2021-07-22 11:55
Ocena: 2.33 / 5
Proponowane Hotele 5 gwiazdkowe są na niskim poziomie, nie porównywalnym do faktycznych 5 gwiazdkowych hoteli.
ZaletyBrak
WadyNiezetelni, kruczki w umowie.
~Katarzyna / 2021-07-21 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Na 14 dni zmienili mi wylot z lotniska. Teraz mam jechać do Warszawy, nie mogę zmienić. Wycieczkę wybierałam ze względu na wyjazd z lotniska mojego miasta Bydgoszczy. Nie mogę zrezygnować :(
Nie można się dodzwonić, na maile długo odpowiadają.
Gdybym wiedziała, że zmienią mi lotnisko, pojechałabym inną firmą, taniej...
~Krzysztof 666 / 2021-07-20 03:01
Ocena: 1.00 / 5
Niestety biuro Rainbow Tours celowo wprowadza w błąd klientów czyli oszukuje aby sprzedac wyjazdy, na które nikt rzetelnie poinformowany by nie pojechał. Jestem wlasnie w hotelu Blue Bay Grand Esmeralda w Meksyku kolo Playa Del Carmen. Szukałem hotelu z piękną plażą. Rainbow zaproponował mi ten hotel. Niestety na miejscu okazało się, że Rainbow zapomniał mnie i kilkadziesiąt innych osób poinformować, że morze i plaże są zamknięte, smród od morza jest straszliwy. Nie da się siedzieć ani na plaży ani nad basenem. W basenie woda takze jest brudna. Taka sytuacja trwa w okolicach Playa del Carmen od około pół roku. Rainbow doskonałe o tym wie i pomimo tego oszukuje klientów mamiąc ich Super plażą. Robi to celowo gdyż w umowach wpisuje lakoniczne stwierdzenie, że czasowo mogą wystąpić problemy z wodorostami. Ale nie jest to prawda, że problem jest czasowy. Trwa już bardzo długo i nikt nie wie kiedy się skonczy. Oczywiście Raibow Tours kompletnie zignorowało reklamację i uwagi oszukanych przez siebie turystów.
~ewa26 / 2021-07-19 16:53
Ocena: 1.67 / 5
Wykupiłam wakacje w biurze Rainbow na Majorke w terminie 20-27 czerwca.Po przyjeździe dostałam pokój numer 220 w hotelu Mix Colombo w któym nie dało się spać .W pokoju cuchneło stęchlizną , agregat hotelowy pracował bardzo głośno nie dało się spać.A widok z okna przeszedł samego sie .Połamane krzesła zbite dachówki.Nazajutrz po nieprzespanej nocy poprosiłam o zamiane pokoju jedna dopiero po dopłacie 80 euro pani mi zamieniła pokoj na nieco lepsy.Nie polecam biura Rainbow ani hotelu Mix COLOMBO W Sillot na Majorce.A już w szczególności uwazajcie na pokoje ekonomiczne bo będziecie mieli sp....ne wakacje .Nigdy więcej z Rainbow!!!!!!!!
Wadyopisane
~Krystyna / 2021-07-19 15:47
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam nikomu biura Rainbow.Dostalismy w czerwcu pokój w hotelu Mix Colombo.W pokoju śmierdziało stęchlizną na zewnątrz działał agregator nie dało się usnąć a widok z okna to połamane krzesła i dachówki odlatujące.Zeby nie psuć sobie urlopu zamieniłam pokój gdzie musiałam dopłacić 80 euro.Biuro oczywiście nie uwzględniło mojej reklamacji Nigdy więcej z Rainbow!!!!