Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Rainbow Tours opinie

Ocena na podstawie 544 opinii

2.24 / 5

  • Cena/Jakość
    2.17
  • Obsługa klienta
    2.06
  • Oferta
    2.54
  • 3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tadeusz / 2021-10-17 13:51
    Ocena: 4.00 / 5
    Opinia dotyczy pobytu: Turcja -Alanya hotel Oba Star pobyt: 06 - 16 pażdziernik 2021r.
    Generalnie można uznać pobyt w hotelu za udany , ale nie sposób pominąć te fakty które miały miejsce.
    Obłożenie hotelu jak na ten termin było duże , można było to zaobserwować w restauracji ( szczególnie kolacji )jak i plaży hotelowej.
    Restauracja: W porze kolacji ( w od 18,30 - 19,45 ) brakowało wolnych miejsc przy stoliku. Kilka razy na początku nie mieliśmy szczęścia na wolne miejsce w tym czasie. My chodziliśmy na kolację zwykle między godz. 19,45 - 20,00 ( restauracja czynna do 20,30 )i można było z trudem znależć wolne miejsce dla dwóch osób. To jednak nie znaczy że stolik był przygotowany na przyjęcie kolejnych gości., trzeba było sobie "radzi" samemu. Kolejki do jednego punktu (baru ?) z napojami wszelakimi( oprócz automatu z kawami) obsługującego przez jednego barmana. Notoryczny brak :szklanek ,kieliszków , filżanek w barze. Należy jednak dodać że obsługa sali dwoiła się i troiła i tak nie dawała rady.
    Plaża; Zacznę od tego że brudna , pełno śmieci.1/3 leżaków i parasoli połamana .Plaża nie sprzątana i nie przygotowana na następny dzień . My oraz i inni goście przychodząc rano ( 9,00 -10,00) rozpoczynaliśmy od poszukania na plaży pozostawione w nieładzie dwóch (pary) leżaków i sprawnego parasola wraz z podstawą ( betonową) Po godz 10,00 brakowało już sprawnych (nie połamanych) leżaków i parasoli.
    Transfer na lotnisko: Przedstawiciel BP Rainbow ani słowa po polsku tylko po angielsku. Przy odprawie na lotnisku nie był obecny przedstawiciel BP.
    BP zawierając umowę z linią charterową obcego kraju do obsługi turystycznej klientów z Polski obowiązkowo ,stewardessy powinny komunikaty przekazywać w języku polskim a nie angielskim. A gdyby nie daj Boże była taka potrzeba w sytuacji niebezpiecznej to zdecydowana większość pasażerów nic by nie zrozumiała .I to jest skandal uważam.
    ZaletyPołożenia hotelu dość atrakcyjne.
    WadyBardzo głośna muzyka do póżnych godzin nocnych dochodząca z hotelu (zewnątrz)obok.
  • ~Grażyna / 2021-10-16 22:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Hotel nie spełniał naszych oczekiwań, a zamieszkanie właściwie przy basenie, albo w zasięgu hałasu ekspresowej drogi przebiegającej przy drzwiach hotelu nie jest marzeniem żadnego urlopowicza! W biurze przedstawiono nam hotel jako kameralny i cichy, co dla osób 65l.było atrakcją ofertą. Wejście do morza grozi śmiercią lub kalectwem! Wąska plaża i skały! Żadnych pomostó
    ZaletyMiła obsługa, ale z wyjątkiem recepcji
    WadyMarne jedzenie! Fatalne położenie hotelu, zakwaterowanie Polaków w najgorszych pokojach!
  • ~dd / 2021-10-15 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przydarzyła nam się przykra sytuacja losowa. Paszporty dzieci była ważne za krótko o 3 dni. Wylot mieliśmy zaplanowany na 9 października, dzieci paszporty miały ważne do 6 kwietnia, zamiast do 9 kwietnia. Za moje nie dopatrzenie przyszło nam zapłacić wysoką cenę. Jechaliśmy przez pól Polski do Warszawy, po kilku godzinach oczekiwania na lotnisku, kiedy już stanęliśmy w kolejce do check-in, nie zostaliśmy wpuszczeni do samolotu. W jednej chwili okazało się, że nie polecimy na wymarzone wakacje a biuro jest w stanie zwrócić nam tylko 5% kosztów podróży, notabene nie małych, bo dla 4 osobowej rodziny. Łzy i załamka. Jakoś przeboleliśmy stratę, wyrobiliśmy w tempie ekspresowym nowe paszporty dla dzieci. Chcieliśmy kupić kolejną wycieczkę z tym biurem, zapytaliśmy o zniżkę z powodu przykrej przygody, niestety dostaliśmy decyzję odmowną. Czuję się rozczarowana postawą kierownictwa. Klient się nie liczy jako człowiek.
  • ~Marcin / 2021-10-15 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo duże zastrzeżenia mam do biura - generalnie pod tym względem jednak z gorszych wycieczek na jakich byłem!! 1. Rezydenta ciężko ocenić bo prócz spotkania i przedstawienia wycieczek fakultatywnych nie wiele miałem z nim do czynienia (a jak był potrzebny to nie dało sie do niego dodzwonić ciągle poczta, a nawet łaskawie nie oddzwonił -> dla mnie wielki minus nr 1). Punkt 2. wyjazd powrotny był zorganizowany na 8.00 (w związku z problemami przy wymeldowaniu) byliśmy na punkcie zbiórki 7.58 a autokaru już nie było (nikt nie liczył, nie sprawdzał ile osób ma być zabranych - a był dedykowany bus do naszego hotelu) - i z małym dzieckiem i wózkiem na własny koszt musieliśmy zabrać taxi na lotnisko a Pani z Rainbow powiedział ze zadzwoni do przełożonego ws odzyskania pieniądz za taxi - w efekcie Pani jak obiecała tak NIE przyszła, olała sprawę i jak ją zalazłem na lotnisku okazało się że przełożony powiedział że nie oddadzą pieniędzy i że mieliśmy być wcześniej na zbiórce.........(brawo dla tego "geniusza"!!) wg mnie KARY GODNE zachowanie - nigdy nie miałem problemów takich w innych biurach)
    WadyBiuro Rainbow
  • ~Mika / 2021-10-12 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobyt w Albanii 6-13 września Hotel Royal G Max. Nie będę oceniała hotelu, bo chce ostrzec przed wyjazdem z biurem Rainbow. Nie dostałam pokoju z widokiem na morze za który dodatkowo zapłaciłam. W ofercie pobytu biuro miało tylko pokoje z pełnym widokiem na morze lub bocznym widokiem na morze oczywiście w różnych cenach (Ok. 600 zł różnicy). Ja miałam to "szczęście" I dostałam pokój z widokiem na slumsy. Po wielogodzinnej batali z zarozumiałym i bezużytecznym rezydentem p. Radkiem po dwóch dniach dostałam pokój z bocznym widokiem na morze. Po złożeniu reklamacji dostałam voucher na 75 zł, a sama różnica w cenie między pokojem, za który zapłaciłam a w którym przebywałam wynosiła 600 zł. Sprawę skieruję do sądu. Pozostali goście z Polski też byli bardzo nie zadowoleni z hotelu i organizacji pobytu, ale jakoś dziwnym trafem na stronie internetowej rainbow nie ma żadnej negatywnej oceny.

    ZaletyBrak
    WadyLekceważący stosunek do klienta zarówno podczas pobytu jak i po.
  • ~Turystyka z daleka / 2021-10-11 16:10
    Ocena: 3.33 / 5
    Transfer do hotelu Asia Beach Resort ma trwać około 2,5 godziny- w/g oferty Rainbow.Trwa 4 godziny.Rezydentka w Alanya P.Kamila niedostępna.Rezydenci zamieniają dyżury nie informując klientów o tym fakcie.Pokoje dla turystów Rainbow ponoć przydziela hotel, ale rzeczywistość jest inna.Pokoje od 1022 do 1016 położone bezpośredni nad halą z agregatami i klimatyzacją dentralną, powoduje to nieustanny hałas w dzień i w nocy.Rezydenci nie informują o animacjach w hotelu,a o godzinach zmiany posiłków dowiedzieli się od nas.Na lotnisku w Gdańsku mieliśmy odebrać jakieś dokumenty, ale pani tam pracująca nic o tym nie wiedziała. Transfer z hotelu i do hotelu odbywa się bez obecności rezydenta, tylko z samym tureckim kierowcą.Jednym słowem, zapłaćcie za wyjazd, a potem to już musici e sobie radzić sami. Niech kierownictwo Rainbow popatrzy uważnie na pracę swoich rezydentów, a potem weżmie przykład z wzorowej pracy rezydentów rosyjskich lub nien=mieckich, którzy codziennie towarzyszyli swoim klientomw w hotelu od 8-18 .
    ZaletyHotel czysty, dobrze wyposażony, super jedzenie, ładna i bezpieczna okolica.
    WadyBrak wystarcząjącej opieki rezydentów Rainbow, najgorsze pokoje w hotelu przeznaczone są dla Polaków, mała plaża hotelowai brak leżaków dla wszystkich chętnych.Skanmdaliczne lekceważenie klienta [rzez rezydentów w Turcji- czyli. p. Kamilę i p. Wojtka.
  • ~Małgorzata / 2021-10-11 14:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Fałszywie opisany produkt/usługa, niepodawanie istotnych informacji, szczególnie w dobie pandemii, składanie reklamacji nie ma sensu, biuro na pewno nie pro klient lecz oby zarobić i zbyć klienta w razie problemów.
  • ~ELŻBIETA / 2021-10-11 14:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam !!!. Oferta wycieczki objazdowej do Grecji BLIŻEJ BOGÓW , odbyta w pażdzierniku 2021 r w małym stopniu pokrywa się z rzeczywistością. Fatalne posiłki , pilot nie zainteresowany opieką nad klientami( rutyniarz), na 7 noclegów tylko 3 hotele były na jakimś niekoniecznie wysokim poziomie. Pozostałe hotele oferują gościom ciemne " nory", a nie pokoje - stare zdezelowane meble ,śmierdzące koce do przykrycia , stare nie działające telewizory , do tego fatalna obsługa hotelowa.
    Jednym słowem katastrofa! Cena bardzo mocno zawyżona w stosunku do jakości wycieczki.
    Ostrzegam NIE KORZYSTAJCIE z usług biura turystycznego REINBOW !!!
    ZaletyBRAK
  • ~Grażyna / 2021-10-04 18:43
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteśmy bardzo zadowoleni z wycieczki bardzo czyste pokoje i obsługa dobre jedzenie
    ZaletyBlisko plaża
    WadyNie było
  • ~Piotr / 2021-10-03 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta wycieczki nie pokrywa się z rzeczywistością. Po złożonej reklamacji wycieczki z lipca 2021 na stronie rainbol dalej w jednej z ofert widnieje informacja ze wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras, niestety tak nie jest. Reklamacja oczywiście odrzucona. Świadomie oszukują swoich klientów. Nie polecam tego biura podrozy.
    Zaletybrak
    WadyZachęcanie ofertami które nie mają pokrycia.
  • ~Grzegorz / 2021-10-03 17:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Pobyt w lipcu w Gardelli Resort na Zakynthos . Obsługa biura Rainbow Tours wzorowa, piloci i rezydenci 5+, pomocni, mega pozytywnie nastawieni do klienta . Hotel czysty, zadbany, bardzo dobre jedzenie . Plaża czysta , leżaki dostępne bez problemu . Polecam objazd wyspy, rejs na Kefalonie .
    ZaletyTransfery jednym autobusem do 2-3 hoteli, mało turystów
    WadyBrak
  • ~andrzej / 2021-10-02 05:19
    Ocena: 3.67 / 5
    chciałbym zwrócić uwagę na opinie umieszczane na stronie Rainbow, napisałem swoją , ale informacje nt korytarza powietrznego nad hotelem zostały wycięte...ważna informacja dla kogoś kto nie lubi mieć leżaka na okęciu oraz tego że dziwne all inclusive gdzie trzeba płacic za wiele rzeczy
  • ~jacek / 2021-10-01 19:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Wycieczka bardzo dobrze zorganizowana , piękna Macedonia i wspaniali ludzie , rzut okien też na Albanię . Całość jednak psuje pobyt w Hotelu Holidaj M/ pis. Org/ Jakkolwiek hotel położony idealnie/ jeżeli otrzymasz pokój z widokiem na jezioro, a nie na śmietnik , miła obsługa ale już właściciele poniżej jakiejkolwiek krytyki pod pozorem sanitarnym wydawane są posiłki przez panią / chyba rodzina właściciela , nakładająca na talerz osobiście , oczywiście bez maseczki, i patrzącą z wyrzutem jak chce się więcej niż nałożyła , potem ta sama Pani krąży miedzy stolikami i niezbyt sympatycznie pilnuje gości czy ktoś czegoś z jedzenia nie wynosi , na sprzątanie i wymianę ręczników trzeba się zapisywać , i niestety pokoje niesamowicie brudne , dywany kleją się do papci , jest w nich tyle samo mrówek co tkaniny / bez najmniejszej przesady/, w łazience grzyb w kabinie , mata na podłodze wprost budzi obrzydzenie taka brudna. Cena za dobę w hotelu od 15 - 22 E ale już za przedłużenie o 4 godziny do wylotu 40 E dziwię się ,że nie ma możliwości skorzystania z jednego z 10 położonych w odległości nie większej niż 200 m hoteli o znacznie lepszym standardzie , przecież nie wszyscy chcą zaliczyć jak najtaniej wycieczkę , a położenie hoteli w jednym skupisku pozwala bez zakłóceń realizwać zbiórki do objazdu.
  • ~Jacek / 2021-10-01 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapach wina i lawendy Chorwacja .
    Rainbow wielkie nieporozumienie zmieniają hotel w trakcie trwania wakacji po objazdowe na hotel gorszej jakości nie dając mozliwosci wybrania samemu innego bez słowa przepraszam bez wytłumaczenia.Bez szansy na powrót do kraju co jest ubezwłasnowolnieniem i naruszeniem praw godności ludzkiej!!!! Wykonaliśmy mnóstwo telefonów do Rainbow w kraju brak pomocy jakiejkolwiek dopiszemy oddzwonimy i cisza.
    Zapłaciliśmy za jeden z najdroższych hoteli w efekcie dostaliśmy hotel bez basenu bez windy . Z plaza betonowa gdzie po wodzie pływała ropa i śmieci a także resztki ryb z statków a w powietrzu unosił się smród ropy . Dopłacaliśmy za duzy pokój rodzinny z balkonem efekt zniszczony zamek wejściowy do pokoju zepsute drzwi balkonowe pokój nie sprzątany .Rezydentka wredna opryskliwa hamaka krzycząca na klientów ,takiego hamstwa nie widziałem. Wielkie bagno i oszustwo. Napisana reklamacja czekamy na odpowiedz i idziemy cała grupa do sądu.Nie popuścimy. Omijajcie Rainbow szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame wady ubezwlasnowolnienie łamanie praw człowieka ponizanie
  • ~Kazimiera / 2021-09-27 16:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzis zwiedzalismy Akropol w Atenach z wspaniala przewodniczka p. Ewi Znajomosc tematu imponujaca ciekawa narracja, bardzo dziekuje
    ZaletySuper Przewodnik!
    WadyBrak
  • ~Will / 2021-09-26 16:42
    Ocena: 3.33 / 5
    Turcja Egejska- sułtańskie rarytasy 29.08-05.09.2021. Ogólnie oceniam wycieczkę dobrze z uwagi na ciekawy i bogaty program. Mam natomiast uwagi do czystości hoteli i wyżywienia. Hotel w Milas ( pierwsza i ostatnia noc) totalna porażka, brud, zatkane odpływy, nieświeża pościel, zimny makaron na kolację, brak nawet wody do picia. Drugi mega słaby hotel w Stambule. Reszta zgodnie z opisem. Jedzenie bardzo monotonne. Podczas kolacji serwowanych do stolika często zimne. Nie polecam dodatkowo płatnych lunchy na trasie po 7 euro od osoby (plus napoje). Ceny ewidentnie naciągane. Trzeba jednak wyposażyć się w jakieś jedzenie wcześniej bo postoje są celowo w takich miejscach że dookoła nic się nie kupi. A ponieważ śniadania bardzo wczesne (5.00/6.00) to czekanie do 20.00 na obiadokolację może być trudne. Irytujący był tez przymusowy pokaz skór, biżuterii oraz słodyczy. Jasne, nic kupować nie musieliśmy ale to był stracony czas, który można było przeznaczyć np. na Stambuł gdzie czasu było ewidentnie za mało.Polecam lokalne sklepy w wolnym czasie (choć jest go niewiele). W tych „polecanych” ceny kilka razy wyższe. Wycieczka nie jest dla tych, którzy lubią odpocząć- dzienne trasy to 500-700 kilometrów. Ale to akurat wiedzieliśmy i pisaliśmy się świadomie. Obok hotelu w okolicy Pammukale jest lokalny bazar- można zrobić fajne zakupy- polecam, tym bardziej że jest to jedyny bazar na trasie. Potem tylko sklepiki z tandetą w miejscowościach turystycznych. Z atrakcji fakultatywnych odradzam Noc Turecką. Po dwóch lokalnych winach i butelce lokalnego trunku na jeden stół gonią na siłę na parkiet, żeby już nic przypadkiem nie donosić. I super… tyle że grają polskie disco polo. Szok, na nocy tureckiej…zmarnowany czas i pieniądze. Knajpę na trasie do Stambułu omijajcie szerokim łukiem bo brud aż po oczach bije. A po za tym, piękna Kapadocja, super rejs po Bosforze ( wprawdzie statkiem w najtańszej wersji), magiczne Pammukale, i Efez, Troja. Przepyszny sok ze świeżo wyciskanych granatów, świeże figi, lody z mleka koziego i kebab- ale ten kupiony np. wieczorem w Stambule a nie na lunchu. W Channakale warto przejść się promenadą i zajrzeć na stoiska z ręcznie robioną biżuterią, można kupić za grosze śliczne prezenty. Warto skorzystać z pakietu wody w autokarze- płatne 6 euro od osoby za cały pobyt. Woda bez ograniczenia, choć gazowana skończyła się dość szybko. Trafił nam się super kierowca i słaba pani przewodnik (Paulina). Wszędzie szybko, miałam wrażenie że momentami trzeba Ją gonić żeby coś usłyszeć i się nie zgubić. Nie było nam również miło jak nas zaganiali na lunch do jednej części, gdzie na stołach nie było obrusów często a państwo piloci i kierowca siedzieli przy zasłanych stołach w drugiej części knajpy. Nikt się z nami nie rozliczył również z obowiązkowego pakietu na wejścia (blisko 170 euro od osoby). Bilety i wejściówki tyle nie kosztowały a na napiwki ani restauracje ani hotele raczej nie zasłużyły. W restauracjach przepłacaliśmy a w hotelach to już zupełnie napiwki się nie należały. Warto zobaczyć Turcję, ale warto przy okazji nie dać się nabić w butelkę RT. Opinia dodana na Rainbow nie została opublikowana. To pokazuje że Rainbow nie stawia na poprawę słabych punktów jak np. hotel w Milas który pojawia się w komentarzach a raczej chce je ukryć i dlatego więcej z tum biurem na wakacje nie pojedziemy.
    ZaletyCiekawy program wycieczki.
    WadyWyżywienie, nie do końca czyste hotele i przymusowe pokazy.
  • ~Turysta / 2021-09-26 06:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Wycieczka ?Co wyrosło na wulkanie-Cyklady? do Grecji w okresie od 08 08 2021 do 15 08 2021 Wykupiliśmy jedna z najdroższych wycieczek w ofercie Rainbow i spodziewaliśmy się odpowiedniej jakości świadczonych usług. Cena za dwie osoby 10 471,12 zł plus 232 Euro płatne pilotowi na miejscu. Hotel na wyspie Naxos, który nam przydzielono w fatalnym stanie pourywane szafki, w łazięce dziura na wylot w ścianie 15x20 cm ,uchwyt na papier toaletowy urwany, sejf ze złamanym kluczem (niesprawny), telewizor bez pilota, drzwi na balkon wypaczone nie zamykały się. Ponieważ nie działał sejf i nie zamykały się drzwi balkonowe ( a balkon był dostępny z zewnątrz) wszystkie cenne rzeczy nosiliśmy ze sobą co było dość uciążliwe. Najgorsza rzeczą był brak ciepłej wody w godzinach rannych, nie było jej nigdy rano w okresie naszego pobytu w tym hotelu. Hotel nie był przygotowany technicznie do takiej liczby gości. Niektórzy uczestnicy naszej wycieczki nie godząc się na takie warunki rezygnowali z tego hotelu i na własna rękę przenosili się do innego hotelu. Miała to być wycieczka objazdowa a dodatkowo płaciliśmy za przeprawy promowe. Jesteśmy bardzo rozczarowani jakością usług świadczonych przez Rainbow i astronomicznymi cenami mimo, iż jesteśmy klientami Biura od wielu lat . Złożyliśmy reklamacje po powrocie , Rainbow odpisał , że wszystko jest OK i w krajach południowych mogą wystąpić chwilowe braki ciepłejwody ( rano nie było jej nigdy), a pokoje mogą nosić oznaki użytkowanie ( tak ale nie zdemolowania ) Był to nasz ostatni wyjazd z Rainbow . Jeszcze jedno na stronie rainbow sa tylko pozytywne opinie tych negatywnych nie zamieszczają, napisałem opinie ale jej nie zamiszczono bo była negatywna , to nas wprowadziło w błąd.
    Zaletywidoki
    Wadyhotel
  • ~Dorota / 2021-09-19 14:45
    Ocena: 4.67 / 5
    Byłam od 5.09-12.09.21 na Krecie i Santorini(Egejskie Perły) Fantastyczna objazdówka,niesamowite miejsca,dużo zobaczyłam i przeżyłam ,czułam się tam doskonale - żal było wracać. Nasza Pani pilot - Dorota doskonale się sprawdziła - pełen profesjonalizm ,przekazała w sposób ciekawy mnóstwo wiedzy z historii,kultury i zwyczajów kreteńskich .Opiekowała się nami jak mama,czułam się bezpiecznie i komfortowo . Jedyny minus - hotel kavros beach - kiepskie jedzenie i w stosunku do ceny imprezy zbyt niski standard
    .
  • ~Aneta / 2021-09-17 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Wracamy z wycieczki po Grecji + 1 dzień Macedonia ( po zmianie programu) od 04-17.09.2021. Wycieczka wydawała się ciekawa, niestety fatalnie przeprowadzona przez pilotkę p.Edytę. Zupełnie nie poczuliśmy klimatu Grecji(jedzenie w pośpiechu w knajpach wskazanych przez przewodnika), informacje podawane z internetu bez polotu i zaangażowania. Miałam wrażenie, że jedziemy z wycieczką zoologów gdyż najważniejsze obiekty, na które p. Edyta zwracała nam uwagę to napotkane po drodze zwierzęta...no i jeszcze tory kolejowe...Jednym słowem żenada. Wyżywienie monotonne, ale adekwatne do ceny, którą płaciliśmy. Pokoje bardzo zróżnicowane. Na Zakyntos część grupy była zakwaterowana w nowym ośrodku przy basenie, a część w nie do końca wykończonych apartamentach bez windy i klimatyzacji, gdzie podczas burzy woda lała się do pokoi drzwiami, oknami( jeżeli ktoś je miał) oraz gniazdkami elektrycznymi. Grupa nie otrzymała żadnej pomocy ani wsparcia od pilotki, która nie chciała podać nawet telefonu do rezydenta. Jej arogancja, buta i lekceważenie uczestników przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Z wymianą pokoi np.pomogły nam panie recepcjonistki. Grecja z p. Edytą to ogólnie dramat! Nie polecam nikomu. Do tego dochodzą późne powroty do hoteli, po bezsensownych długich przystankach po drodze i zmianie planów wycieczki w ramach tzw. bonusów, o które nikt nie prosił. Skutkowało to brakiem możliwości zrealizowania wycieczek fakultatywnych, na które już nie mieliśmy nawet ochoty. Tę wycieczkę uratowała jedynie Macedonia. Co prawda to tylko jeden dzień, ale wrażeń więcej jak w poprzednie kilka. Rewelacyjny przewodnik Dawid-pomocny, zaangażowany z olbrzymią wiedzą i pasją. Hotel w Skopje też najlepszy z dotychczasowych.
    ZaletyZdecydowanie Macedonia i fantastyczny przewodnik Dawid
    WadyFatalny przewodnik p.Edyta. Zero zainteresowania grupą i pomocy w najdrobniejszych sprawach, aż nie chciało się brać fakultetów. Ludzie, jeżeli mogli bez utraty pieniędzy,rezygnowali z tych, na które zapisali się pierwszego dnia.
  • ~Maria / 2021-09-13 18:58
    Ocena: 4.67 / 5
    Wróciłam z pobytu na Santorini 5-12 września 2021,Impreza zorganizowana wzorowo. Od momentu wylotu do samego powrotu żadnych problemów. Opiekowała się grupą p. Ewelina osoba energiczna, konkretna, zorganizowana, kompetentna. dzięki niej cały wyjazd był bardzo udany. przez cały pobyt czułam się zaopiekowana. Można się było zrelaksować wszystko działało sprawnie. Z własnej inicjatywy zapewniła nam dodatkowe atrakcje nie będące ujęte w programie. Dodam jeszcze , że obsługa biura na miejscu zawsze była uprzejma i pomocna. Korzystam po raz kolejny z usług tego operatora i nigdy nie miałam problemów, co więcej zamierzam nadal zwiedzać z nimi świat. Polecam , w imprezach objazdowych są moim zdaniem świetni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1061
TUI
Ocena: 2.14, ilość opinii: 950
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 544
Eximtours
Ocena: 2.18, ilość opinii: 209
Funclub
Ocena: 2.80, ilość opinii: 172
Grecos
Ocena: 2.67, ilość opinii: 61
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4772
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090