Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 349 opinii

1.62 / 5

  • Cena/Jakość
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agnieszka / 2022-01-20 10:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak umów w placòwkach żeby zrobić badania które pacjent ma w pakiecie.Obsluga na infolinii masakra,nie oddzwaniają mimo że obiecują.Czekam na badania z córką prawie 2 tyg i cisza ze strony PZU więc muszę sama się kontaktowac z nimi.Nikomu nie polecam
  • ~damcio / 2023-08-30 17:16
    Ocena: 2.00 / 5
    PZU Zdrowie, największego gowno jakie może być. Aby umówić wizytę trzeba dzwonić na infolinie albo w aplikacji - w kotrej nie da się umówić wizyty wiec zostaje infolinia. Podajesz wszystkie dane a oni szukają Ci terminu i umawiają a Ty w aplikacji sprawdzasz czy pasuje Ci czy nie jak nie to musisz odmówić i zadzwonić jeszcze raz i umówić na inny termin.. chore
    ZaletyŻadnych
  • ~Grom / 2020-08-12 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniłem pracę i przeszedłem z Lux Med-u do PZU. To jest po prostu przepaść na niekorzyść PZU. W Lux Medzie terminy do specjalistów 48h i w zasadzie są dotrzymywane. W PZU zgodnie z umową to ponoć 5 dni - niestety tylko na papierze. Ostatni przykład: do chirurga (nomen omen skierowany przez lekarza z PZU na CITO) po dwóch tg czekania i zrobieniu małej awantury dostałem SMS z terminem za kolejny tydzień, więc na cito czekam łącznie 3 tygodnie. Jeszcze gorzej było przy poprzednich wizytach. Gdyby nie to, że sam po dwóch tg czekania zadzwoniłem z przychodni do PZU na infolinię z tzw gotowcem (umówioną wizytą - tylko potwierdzić - to bym się nie doczekał. Co dziwne w przychodni umówiłem się za dwa dni, natomiast PZU wysłało wcześniej SMS-a, że mam się uzbroić w cierpliwość bo moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji(po 10 dniach!!!!). Pakiet w PZU jest zdecydowanie najgorszy. Absolutnie nie polecam. Uwaga - jeżeli podacie w rozmowie w trakcie umawiania wizyty, żeby np., w danym dniu nie umawiać wizyty to PZU traktuje to jako preferencje klienta co do terminu, a wtedy PZU już nie musi w ogóle dotrzymywać terminu i staje się on zupełnie odległy. I jeszcze jedno, trzeba zwrócić uwagę i poprosić lekarza w trakcie wizyty, żeby np receptę wypisywał ze zniżką, jeżeli jesteście ubezpieczeni bo inaczej wszelkie recepty, skierowania itp., PZU sugeruje aby wystawiali jako prywatne czyli odpłatne 100%. Na szczęście większość lekarzy nie robi problemów, ale zdarza się, że lekarz wystawia skierowanie na dane badanie prywatne sugerują długie kolejki (TK za 500 złotych) a wtedy musiałem z całą historią choroby iść do lekarza z NFZ, żeby skierowanie przepisać. Dla przykładu prywatne TK w PZU - termin 10 dni, a bezpłatne z NFZ dostałem w dwa dni. To już daje obraz działania PZU. Na plus zaliczyć można miłą obsługę na infolinii (choć bezproduktywną) oraz dostęp do historii leczenia po przez portal Moje PZU. U nas pracownicy zdecydowanie sugerują pracodawcy zmianę obecnej opieki medycznej i powrót do Lux Med-u lub innej firmy bardziej dbającej o klienta i przestrzegającej zapisów umowy. A w końcu trochę tych firm jest na rynku.
    Zaletymiła obsługa na infolinii
    Wadycała reszta
  • ~Krzysztof / 2021-07-06 21:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Ubezpieczyłem się w PZU Życie....dzwonię o umówienie spotkania u dermatologa,czekam,czekam dzwonię po wielu godzinach,oznajmiaja mi że zapomnieli...,ok szukają,szukają za dwa miesiące,za 2 tygodnie...100 km od miejsca zamieszkania...DZIEKUJE,opłacę sobie sam.
    Kolejne:
    ok,dzwonię Ponownie i proszę tym razem o spotkanie z Urologiem...czekam,czekam 1,2 dni jest SMS pamiętamy i umówiemy...3 dzień,czwarty,kolejny...ani umówienia,ani daty,ani kontaktu..czekają na przetrzymanie.
    Czy Polecam PZU Zdrowie?bez komentarza
  • ~Mac / 2021-06-14 13:36
    Ocena: 2.00 / 5
    korzystam z pakietu który kupuje za pośrednictwem pracodawcy - dla mnie i 2 małych dzieci.
    Ciężko wypowiedzieć sie o lekarzach bo nie ma do nich jak sie zapisać, czasem uda sie zamowić teleporade ale tez nie zawsze.

    na infolinii rozmawia sie z automatem ktory w prostych sprawach sobie radzi - ale jak dziecko ma zapalenie czegoś i potrzeba wizyte na JUŻ- to automat to rejestruje a konsultant z wizytą na dziś.... dzwoni za 7 dni spytać - czy wizyta jest jeszcze potrzebna - pewnie że NIE.

    publicznie kilka razy prędzej udało mi się umówić.

    wcześniej miałem luxmed - kolejki tez były - lekarze bywali różni - ale dawało rade zawsze i w miare szybko umowić wizyte dla dzieci, tutaj jakbym mogł zapłaciłbym nawet 2 razy wiecej żeby miec inną opieke na którą mozna liczyć w nagłych wypadkach a nie na zasadzie że za tydzień oddzwania konsultant z pytaniem czy jeszcze potrzebuje Pan wizyty.... kiedy 2 razy zdążyłem pojsc prywatnie i wydać 600.

    aha i mieszkam w Warszawie gdzie teoretycznie placówek jest dużo ?
    nie polecam.
    Zaletyprzez blisko rok nie poznałem
    Wadyopieka której nie ma - brak dostępności , brak lekarzy brak mozliwosci umawiania sie , konsultant w pilnych sprawach oddzwania po tygodniu spytać czy jeszcze potrzeba wizyte bo jest za tydzień termin.... to może wystarczy jak ktoś chce sobie zrobić wybielanie zębów, ale jak zachorujesz, lub dziecko i i to nagle - to ta opieka wlasciwie nie istnieje.
  • ~Magda / 2024-02-12 17:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa na infolinii na poziomie żenującym !!! Pracownik infolinii obiecuje oddzwonienie w sprawie umówienia badania w wybranej przeze mnie placówce ale usilnie namawia na wybrane placówki, którą On proponuje gdzie kompletnie mi nie po drodze. Sprawdziłam czy jest miejsce w mojej placówce i oczywiście tak było. Dzwonię po raz kolejny a On mi mówi, ze nie może autoryzować mi tej daty i dalej namawia na inną placówkę. Ostatecznie umówił mnie na marzec gdzie jeszcze w tej przychodniu nie ma lekarz ustalonego grafiku...żarty jakieś !!! Ostatecznie badanie zrobiłam prywatnie w placówce, która ma umowę z PZU. Przy okazji pobytu na poczekalni każdy pacjent miał problem i rozgoryczenie co do umawiania wizyt i korzystania z PZU ZDROWIE !!!


  • ~Marta / 2022-05-19 16:18
    Ocena: 2.00 / 5
    NIE WARTO! Oferta przebogata a jak przychodzi do umówienia lekarza to czas oczekiwania jak na NFZ. Można samemu umówić lekarza i przedstawić fakturę ale zwrócone zostaną grosze w porównaniu do kwoty na fakturze. Nawet na zwykle RTG klatki piersiowej nie mogli mnie umówić i to dwa razy - tłumacząc się błędem systemu. Równie dobrze mogę się umawiać prywatnie, szybko i bez nerwów.
  • ~Martyna / 2022-01-14 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Popsuli się na przestrzeni ostatnich lat. Wieczne ,,pomyłki w systemie", niekompetentna obsługa. Nie polecam
  • ~Monika / 2022-04-28 11:44
    Ocena: 2.00 / 5
    opłacasz pakiet, żeby mieć bezpłatne badania (hahaha) i bez limitu, ale okazuje się, że każde skierowanie jest wymuszone, wyproszone i jeśli w końcu otrzymane to z wielka łaską. Zdecydowanie nie polecam!!!
  • ~Monika / 2022-11-08 16:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez dwa dni umówiona teleporada a lekarz nie oddzwania.
    Na infolinii zawsze to samo - proszę czekać lekarz może mieć opóźnienie do 2 godzin :)
    Po dwóch godzinach w aplikacji okazuje się,że wizyta jest zrealizowana - ciekawe z kim rozmawiali i o czym bo do mnie nikt nie zadzwonił.
    Szkoda pieniędzy na abonament - NIE POLECAM !!!
    ZaletySzybko odbierają na infolinii - tylko co. z tego jak mówią,że nic nie mogą zrobić ?
    WadyBrak kontaktu z lekarzem , a wizyta zrealizowana
  • ~pacjent / 2023-02-14 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    lekarze i konsultanci to kwestia szczęścia, sa rzeczywiście kompetentni lekarze, którzy potrafią doradzić podpowiedzieć, dobrze zinterpretować wyniki badań sa i tacy , którzy odmawiają wystawienia recepty na lek który pilnie potrzebujesz a który zażywasz od lat, mówią aby zadzwonić do rodzinnego na nfz, PORAŻKĄ jest rejestracja badań krwi mam 20 badań i muszę kązde z osobna wprowadzić do systemu potem wybrać placówkę, w placówce od początku jeszcze raz prowadzają te badania bo mówia ze tego wymaga pZU, jest opcja zatwierdź badania ale nie działa!!!! czyli trzy razy trzeba podawać nazwy badan aby się zapisać przez infolinię, w przychodni i zdarza sie że po przyjsciu do przychodni nie wyświetla im sie rejestracja zrobiona przez PZU, czyli trzeba dzwonić do pzu czekać 10 lub i 30 minut zrobić zgłoszenie badań, potem laboratorium jeszcze raz przepisuje te badania
    Zaletyjak masz szczęście do uprzejmego konsultanta to szybka rejestracja, część lekarzy jest kompetentna a część niestety ,,,,,
    Wadybrak możliwości kontaktu z kierownikiem lub dyrektorem zmiuany. osobą która przyjmuje reklamacje
  • ~Pawel / 2022-06-25 11:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam mam ubezpieczenie zdrowotne w firmie miałem wypadek na budowie zlorzylem papiery do pzu o odszkodowanie po 3 dniach stwierdzili że z zaistniałej sytuacji nie wypłaca mi odszkodowania z braku przyczynowo skutkowego przy odwołaniu zlorzylem dokładniejsze informacje to stwierdzili że mam początek przewlekłej choroby związanej z chorobą kości dodam że miałem zerwane wiązadła i wyskoczyła mi lekotka w kolanie przy wychodzeniu na naczepę gdy się podsliznolem jak mi ktoś nie wieży mam całą dokumentację do wglądu składki place 16 lat to muj pierwszy wniosek o odszkodowanie. Nie polecam pzu omijac z daleka
    ZaletyMiła obsługa
    WadyWciskanie kitu o ubezpieczeniach
  • ~PRZEMEK / 2020-07-08 14:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Co z tego, że sama oferta jest dobra jeśli umówienie się do specjalisty to horror. Wiedząc jakie cyrki robi infolinia zadzwoniłem do placówki z którą mają umowę, sam umówiłem się do ortopedy celowo pytając osoby umawiającej czy ten lekarz przyjmuje na ubezpieczenie PZU i czy ten termin, który umawiam jest dostępny dla PZU, potwierdziła, że tak. Więc dzwonię do PZU podając, że już jestem umówiony do specjalisty i mają tylko zadzwonić i potwierdzić termin i wizytę a ona mi na to,że ten termin nie jest dostępny dla PZU bo nie widzi go w systemie i pomimo, że w placówce twierdzą, że nie ma problemu, termin mam umówiony za 3 dni to PZU daje mi do danego lekarza termin za 3 tygodnie bo wg nich taki mają w systemie wolny dla nich termin. To ja się pytam po co są te ubezpieczenia??Lekarz ma wolny termin za 3 dni a oni chcą umawiać mnie za 3 tyg!Oczywiście proponując wizytę w placówce własnej PZU u ortopedy, który na ZNANY LEKARZ ma 16 negatywów i 6 pozytywów. Rezygnuję z tego dziadostwa.
    Zaletyoferta atrakcyjna na papierku
    Wady-tragiczny system umawiania wizyt
    - terminy w placówkach współpracujących z PZU są dostępne dla klientów PZU mega długie, niemal jak w NFZ, pomimo, że dany lekarz na pełno wolnych terminów o wiele szybciej
  • ~S.Z / 2020-08-11 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od samego początku są problemy Płacę pieniądze A wiecznie jest coś nie tak albo umawiają długo albo zapomną o Tobie Nawet zdarzylo mi się, że Pani z infolini poinformowała mnie,że nie mam w pakiecie tomografi,a wiem że miałam.Katastrofa.Niesetety jestem zmuszona być z nimi do końca roku bo już dawno zrezygnowałabym z ich usług.
  • ~Starzec zaraz (+) / 2018-09-08 18:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Żona była objęta zbiorowym ubezpieczeniem w pracy jak i opłacała prywatne ubezpieczenie w tej placówce.W z zakładzie w którym pracowała od ośmiu lat miała wypadek.
    Kierownik wyzywał ją i jej koleżanki używając najgorszych przekleństw.
    Z powodu stresu miała w pracy wylew do oka.Zawieziono ją do szpitala na okulistykę.
    Oka nie udało się odratować.Przeprowadzono z nią w szpitalu wywiad środowiskowy.
    Przyznała się że jej ojciec umarł na zawał serca w wieku 48 lat.I tu buł jej błąd.
    Po napisaniu do PZU o odszkodowanie dostała odmownie że jej się nie należy.
    Odmowa była karygodna.Z powodu że ojciec umarł na zawał to u niej nadciśnienie jest dziedziczne!
    A rzeczoznawcą zatrudnionym w PZU w temacie okulistyki była pani ordynator która ratowała jej oko aby jeszcze nie straciło koloru.To się nazywa konflikt interesów !!!W pracy też ją olali!
    A żona umarła ślepa na jedno oko ale na raka.Cztery lata temu w wieku 62 lat.Pisma z PZU dalej przechowuję w celu ostrzeżenia niedowiarków którzy wpłacają niebotyczne kwoty na zdrowie i życie.
    ZaletyPłacą tylko za umarłych.
    WadyCo kwartał proponują podwyżki składki obiecując gruszki na wierzbie!
    Wymigują się od płacenia za utratę zdrowia!Zmuszają okaleczonych ludzi do tułania się po sądach.
  • ~Aga / 2023-10-06 23:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety obsluga infolinii pozostawia duzo do zyczenia, dnia 06.10.2023 / piatek / o godz. 20.35 zadzwonil niemily, pan jakub piwow…ski, ktory w zlosliwy sposob odmowil mi impwienie na wizyte lekarska. Nie polecam
  • ~Ala / 2021-06-08 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsi lekarze przyjmują w ramach pakietu z PZU, Ci z samymi złymi opiniami. Długo zajmuje infolinii umówienie do lekarza. Czasami nawet nie zadzwonią, a wysyłają smsa, że próbowali się skontaktować. Żenujące jest to pzu.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Alex / 2022-02-21 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Po próbach telefonicznego umówienia wizyty czekałam tydzień, dwa, miesiąc na wyznaczenie terminu. Potem poszła skarga i termin nagle się znalazł, 3 dni później. Dzisiaj leci skarga numer 2, ponieważ moja wizyta nagle wyparowała. W placowce pZU, w której miałam miec wizytę na 11:30 (potwierdzona smsem) dowiedziałam się, że wizyta jest, ale na moją mamę o 11:15. Podobno centrala nie przekazała danych wizyty placówce. To skąd wzięli tą 11:15? Z d..., tak jak i tych ludzi na infolinii. Żart. Trzymajcie się od pZU z daleka.
    WadyBrak kultury na infolinii
    Długi czas oczekiwania na wyznaczenie terminu lub zupełny brak jego podania
    Mają taki syf w systemie, że giną wizyty
  • ~Dawid / 2021-05-11 19:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Na wizytę u okulisty muszę czekać 3 tygodnie zadzwoniłem do konsultantki obiecała że umówi mnie w poblizych miastach szybciej i do jutra się odezwie czego nie zrobiła zadzwoniłem znowu po 3 dniach konsultant obiecał w trybie szybkim umówić wizytę szybciej w poblizych miastach i się odezwać czego też nie zrobił szybycij na kasę chorych mnie umuwili. Nie polecam pzu mają ludzi za nic tylko kasę by brali
    ZaletyNie ma
    WadyKonsultanci kłamią
  • ~Dośka / 2023-04-14 14:38
    Ocena: 1.67 / 5
    NIE POLECAM posiadam grupowe ubezpieczenie i bardzo żałuję. Wizyty u lekarzy (mimo informacji na umowie "wizyta zostanie umówiona w ciągu 5dni roboczych") są umawiane dwóch trzech tygodniach a nawet i po miesiącu, Jeśli nie mogą nic znaleźć dostaje się promesę na damą miejscowość aby człowiek sam sobie znalazł. Jak znajdziesz w innym mieście to ci nie uznają i procedura czekania zaczyna się od nowa i zmowy czekasz miesiąc SZYBCIEJ JEST ZAPISAĆ SIĘ Z NFZu
    ZaletyZERO
    WadyOGROMNE
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 349
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809