Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 349 opinii

1.62 / 5

  • Cena/Jakość
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2022-03-22 12:14
    Ocena: 4.67 / 5
    jest zgodnie z oczekiwaniami.
    Wizyta umówiona szybko w dogodnym miejscu
    Zaletyaplikacją internetowa Mojepzu
    Wadynie stwierdziłam
  • ~Jola / 2023-06-28 10:01
    Ocena: 4.67 / 5
    Większość opiniuje tylko wtedy gdy jest źle.Ja napiszę tak: zawsze umawiam się telefonicznie i nigdy nie miałam żadnego problemu:wizyta umówiona szybko,żadnych przeciwności.Zazwyczaj korzystam z umówieniem się do specjalisty czy na takie badania jak Tk,MR, USG.
    Cieszę się że mamy pakiet full wszystko dla rodziny i choć składka nie jest mała to nie wyobrażam sobie latać po lekarzach na NFZ.
    ZaletyMiła obsługa,szybkie terminy,wszystko jasno szybko i sprawnie
    WadyBrak
  • ~Marcin / 2022-03-22 12:32
    Ocena: 4.67 / 5
    Umówiłem wizytę u lekarza przez platformę moje pzu. Sms z potwierdzeniem wizyty dostałem po 2 godzinach. Wszystko sprawnie i bezproblemowo.
  • ~Martyna / 2022-03-24 19:44
    Ocena: 4.67 / 5
    Ciszę się za mam prywatna opiekę medyczna w pzu, nie czekam 2 lata na wizytę u endokrynologa jak to miało miejsce jeszcze kilka miesięcy temu. Umawiam wizytę kiedy mam taka potrzebę. Może trzeba poczekać więcej niż 5 dni, ale to zawsze nie są 2 lata ????????nasza służba zdrowia tak funkcjonuje ze bez czegoś dodatkowego nie da się leczyć. Pracodawca daje w prezencie to czemu nie korzystać!
  • ~Monika / 2020-03-26 12:56
    Ocena: 4.67 / 5
    Korzystam wraz z mężem z PZU Zdrowie opieka medyczna. Jesteśmy zadowoleni. Sama umawiam wizyty na stronie internetowej, badania laboratoryjne. Wybieram miasto, placówkę a nawet konkretnego lekarza, do którego chce się zapisać, a pzu robi to za mnie. Obecnie jestem w ciąży i wszystkie badania również mam w cenie, za które zapłaciła bym majątek, nie wspominając o płaceniu za wizyty. Jest bardzo duży wybór w świetnych prywatnych placówkach medycznych. Na infolinii konsultanci bardzo mili. Obecnie przez epidemie jest ogromny problem, by pójść do lekarza. Laboratoria pozamykane. Na szczęście pzu znalazło dla mnie czynne laboratorium oraz ginekologa, który mnie przyjął. Wszystko szybko. Przed samą wizytą dostaje smsa z przypomnieniem. Jestem naprawdę szczęśliwa, że mam możliwość skorzystania z pakietu medycznego pzu.
    Zalety- proste umawianie wizyt online
    - wybór najlepszych placówek i lekarzy
  • ~Sas / 2021-05-08 23:29
    Ocena: 4.67 / 5
    Opinie znajdujące się tu są absurdalne.
    Jestem zadowolna z pakietu, który posiadam. Zawsze umówiona szybko lub w miarę szybko (jeśli wybieram konkretną placówkę lub lekarza to liczę się z tym, że do konkretnej pl trzeba się dodzwonić).
    Polecam również zapoznać się z umową oraz zakresem polisy, a nie podpisywać wszystko w ciemno.
    Jeśli ktoś ma pretensje to może mieć tylko do siebie, że nie czyta umów i nie dowiaduje się u pracodawcy jakiś zakres wybrał dla pracowników.
    Nie oczekujmy również, że za parę złoty będziemy mieć wypasiony pakiet bez limitu z badaniami rzędu 500-600zl za badanie.
    Co do umawiania wizyt samodzielnie to na wstępie dostałam informację, że należy umawiać się przez infolinię. Firma musi mieć jednak jakiś nadzór do rozliczeń. Zresztą umawiają się Państwo przez pzu na uslugę (równiez zapis w polisie), a nie macie pakiet u konretnego lekarza/ placówki aby z nimi ustalać sobie zasady.
    Jakieś normy współpracy jednak zoobowiązują i to moim zdaniem jest logiczne dla osoby inteligentej i czytającej co podpisuje.
    Nigdy nie miałam problemu z umowieniem wizyty do konkretnego lekarza z nazwiska lub do placówki. Nawet zdarzały się się autoryzacje jeśli była taka potrzeba tylko wystarczy być człowiekiem kulturalnym i wyjaśnić sytuacje oraz liczyć się z odmową.
    Umawiając się samemu też trzeba liczyć się z tym, że umawiasz się sam. Nawet u moich lekarzy są dostępne terminy na ubezpieczycieli, nfz lub prywatne. Chyba nie myślicie, że jeśli placówka ma termin prywatny na którym może więcej zarobić to zmieni go Wam na pzu bo macie taką ochotę? Masz pakiet w pzu zdrowie to umawiać się należy przed pzu zdrowie - co Was w tym dziwi? Ustalasz termin z placówką - podpisz umowę z wybraną placówką. Zresztą większość placówek odmawia podawania terminów aby nie było nieporozumień (w kazdym razie tam gdzie chodzę). Tak sobie myślę na logikę -placówki zapewne też mają jakąś konkretną umowę z ubezpieczycielem na uslugi więc nie wiem czemu rozgoryczenie gdy umawiacie się sami i nagle okazuje się, że nie ma możliwości samowolki.
    Co do konsultantów: zdarzają się specyficzne jednostki jednak najczęściej są to osoby miłe i chętne do pomocy. Nie dziwię się, że czasem mogą mieć dość skoro trafiają na ludzi bez kultury. Zresztą zapewne oni mają tam najmniej do gadania chociaż nagadać się muszą:)
    Jeśli ktoś chce szybki termin bez wytycznych to mogę zrozumieć rozgoryczenie. Jednak wybierając konretnego lekarza lub placowkę chyba zdawac sobie trzeba sprawę, ze trzeba się tam dodzwonić, sprawdzić terminy do lekarza o konretnym nazwisku. Mamy przecież możliwość wybrania dnia lub godziny. PZU raczej nie zmusi dr Y aby był następnego dnia o 8.05 w pracy bo taki ktoś ma kaprys.
    Kolejna kwestia pzu zdrowie świadczy konkretną usługę więc oczekiwanie, że będą znać nurtującą odpowiedź gdzie jest Wasz lekarz jest śmieszna. Chcesz pana X to chyba powinno się wiedziec gdzie pracuje. Tak na logikę!
    Inną kwestią jest to, że przecież oni mają pełno zleceń więc i pewnie jakąś kolejność wykonywania umawiania. Dla mnie jest to na logikę, że nie dzwonię tylko ja.
    Zawsze dzwonię z kulturą, szacunkiem i jakimś ludzkim podejściem, że po drugiej stronie jest człowiek, który wykonuje swoje obowiązki (i ma też zapewne jakieś odgórne wytyczne), a nie mój podwładnu i sługa. Z tego powodu w 90% nigdy nie miałam problemu nawet jak coś poszło źle. Tylko trzeba mieć elementarną kulturę i szacunek do drugiej osoby.
    Pani od reklamacji mnie rozśmieszyła bo chyba nie czyta umów i zapewne uważa, że jest jedyną, która zastrasza swojego "sługę" - poziom zero. Proszę pamiętać, że tam pewnie siedzą starzy wyjadacze, którzy już wiele słyszeli plus wiedzą też na co mogą sobie pozwolić w ramach umowy.
    Ja jednak zachęcam do kultury osobistej, a załatwi się wszystko lub prawie wszystko.
    Na minus pytanie o maila i ich aplikację. Ile można? Chociaz przez pewien czas nie pytano (nie wiem od czego to zależy) i było to bardziej komfortowe i jakoś bardziej przyjazne. Zapewne muszą to mówić ale widać, że jest to wymuszone, sztuczne i jakieś oficjalne. Po co pytać za każdym razem o maila? Albo chociaż to skrócić czy mail uległ zmianie.
    Oraz porady telemedyczne. Jeśli będę chciała to umówię lub spytam o dokładny termin przy propozycji. Chociaz tu też pewnie muszą podawać konretne godziny. Jak dla mnie sztucznie wydluża to rozmowę i sprawia, że jest ona mechaniczna.
    ZaletyAplikacja moje pzu
    Szybkie zalatwianie spraw
    Pomocni konsultanci (podziwiam)
    WadyCiągłe pytania o maila i aplikacje oraz wizyty telefoniczne. Zbyt rozbudowane i wprowadzące w irytacje - wolę jednak opcję chociaż bez dwóch pierwszych -nie wiem od czego to zależy ale osoby decyzyjne powinni się nad tym pochylić. Wolę aby konsultant skupił się na usłudze, a nie na rozbudowanym pytaniu o rzeczy drugorzędne.
  • ~Weronika123 / 2021-01-22 02:08
    Ocena: 4.67 / 5
    Nigdy opieka medyczna mnie nie zawiodła, żeby tak oczerniać to ubezpieczenie. Fakt zdarzają się sytuacje, że lekarz nie skontaktuje się z pacjentem, ale wystarczy, że dzwonię umawiam kolejną konsultacje i mam za 15 minut. Z obsługą jest tak, że czasami zdarzają się mniej doświadczeni doradcy, ale każdy potrzebuje czasu, żeby się wszystkiego nauczyć. Zazwyczaj jak dzwonię obsługa jest sympatyczna i bardzo pomocna. W czasach epidemii super możliwość kontaktu z wybranym lekarzem w razie gdyby się coś działo. Minusem jest brak możliwości samodzielnego umawiania się w placówkach. Czasami konsultanci potwierdzają wizyty, ale w niektórych placówkach tego robić nie mogą. Terminy do lekarzy rezerwuje za pośrednictwem infolini i najpóźniej następnego dnia mam odpowiedź o umówionej wizycie.
    ZaletyWystarczy zadzwonić poprosić o umówienie i nie trzeba oczekiwać aż łaskawie odbierze placówka w której chcemy się umówić. Miła obsługa. Telekonsultacje z lekarzami każdego dnia.
    WadyBrak samodzielnego umawiania się w placówkach, dla niektórych może być to kłopot. Natomiast najlepiej kontynuować leczenie u lekarza z PZU zdrowie, wtedy lekarze z innych placówek maja wgląd w historię choroby.
  • ~Krzychu / 2023-10-09 12:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Korzystam z opieki medycznej w ramach ubezpieczenia grupowego w zakładzie pracy od roku, jestem zadowolony, umawiam się przez Moje Pzu i rzadko dzwonię na infolinię. Wizyty do specjalistów typu endokrynolog, kardiolog umawiane są w miarę szybko (tydzień do dwóch tygodni w miejscowośc w której mieszkam). Przychodzę na umówioną wizytę i praktycznie od razu wchodzę do gabinetu.
    Jest OK.
    Zaletyszybkie wizyty bez kolejek
  • ~Ania / 2021-02-13 16:26
    Ocena: 4.33 / 5
    Pzu w Krakowie na ul. Mazowieckiej Panie z rejestracji jedyne w swoim rodzaju. Zawsze uśmiechnięte, pomocne, doradza, wysłuchają cierpliwie, rzadko gdzie można spotkać taki personel. Duże brawa
    WadyBrak możliwości umawiania wizyt na miejscu.
  • ~Beti / 2024-04-16 18:35
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona z opieki medycznej w Pzu, specjaliści tacy jak kardiolog czy ortopeda umawiani w ciągu kilku dni, trochę dłużej czekałam do alergologa. Mogło by być trochę taniej, ale i tak jestem na plus.
    Zaletyduża ilość placówek,
  • ~Roza / 2023-12-13 17:48
    Ocena: 4.33 / 5
    Ja jestem bardzo zadowolona, chodziłam dużo po lekarzach aby zdiagnozować bóle głowy i gdyby nie pakiet w Pzu to już bym zbankrutowała. U mnie się sprawdza i jestem zadowolona. Na infolinii jak na razie trafiłam tylko na sympatyczną i chętna do pomocy obsługę
    Zaletyduża ilość dostępnych placówek , bezpłatne wizyty
    Wadybrak
  • ~Weronika / 2021-07-27 09:40
    Ocena: 4.33 / 5
    Korzystam z PZU od wielu lat i cenię ich sobie za dobrych specjalistów, to że nie muszę sama obdzwaniać placówek tylko robi to za mnie infolinia (kiedyś byłam w LUX-MED i dodzwonienie się do placówki było karkołomnym zadaniem). Terminy całkiem ok, czasem się wydłuża termin, ale bądźmy świadomi jak wygląda sytuacja w pandemii i że ogólnie nasza służba zdrowia czy prywatna czy publiczna (przecież Ci sami lekarze często pracują w szpitalu, a potem prywatnie przyjmują) jest bardzo okrojona. Ja z PZU jestem zadowolona/
  • ~Kasia / 2023-10-04 12:14
    Ocena: 4.00 / 5
    Z opieki medycznej w Pzu korzystam od kilku miesięcy i jestem bardzo zadowolona. Ostatnio dokupiłam, także pakiet dla dzieci. Na wizyty umawiam się przez aplikację lub infolinię i nie ma z tym problemu. Wizytę do endokrynologa umówiłam na terenie mojego miasta Wodzisławia Śl. w ciągu kilku dni , podobnie do okulisty dla dzieci i kardiologa dla męża (miejscowość obok)
    Bardzo dziwią mnie poprzednie opinie.
    Zaletyszybka i komfortowa obsługa
    Wadymogłoby być taniej
  • ~Niki / 2023-10-05 17:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Od trzech miesięcy korzystam z dziećmi z pakietu opieki medycznej w Pzu i jak na razie nie mam większych zastrzeżeń. Wizyty umawiane w miarę szybko i w placówkach, które nie są daleko oddalone.
    Zaletyszybki dostęp do specjalistów
  • ~Anna / 2023-11-06 04:48
    Ocena: 3.67 / 5
    Ubezpieczenie p plus, grupowe , składka 56 zł miesięcznie. Pół roku karencji. Operacja nowotworu złośliwego piersi. Odszkodowanie 350 zł. Nie warto, śmieszne kwoty odszkodowania.
    ZaletySzybka obsługa i wypłata.
    WadyMałe odszkodowania w razie choroby. Może na wypadek śmierci to się opłaca, ale co mi z tego po śmierci.
  • ~Bernard / 2023-03-16 19:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Opieka medyczna na porównywalnym poziomie co luxmed i enelmed, plusem niewątpliwie jest fakt że łatwo jest zdobyć skierowanie na różne badania na poradach telemedycznych (w luxmedzie zdażało się że lekarze odmawiali wystawienia skierowania). W Warszawie terminy na wszystkie usługi to max 2-3 dni z wyjątkiem dermatologa do którego czekałem 2 tygodnie. Obsługa klienta na przyzwoitym poziomie, większość wizyt można umówić przez aplikację.
    Komentarze twierdzące że konsultanci złośliwie umawiają na odległe terminy są po prostu śmieszne i pokazują tępotę niektórych ludzi. Tak luxmed jak i pzu (pozostali ubezpieczyciele pewnie też) wydłużają terminy do placówek które są drogie i pchają klientów do swoich albo tańszych placówek medycznych. Skoro tak robią to zapewne im się to opłaca.
  • ~Krystian / 2023-03-10 00:51
    Ocena: 3.67 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i się zastanawiam czy nie którzy nie potrafią czytać umów które podpisują czy udają ?
    5 tysięcy preferencji i pretensje że nie ma wizyty w terminie na jakimś Pcimiu dolnym XD pretensje do infolinii jakby ktokolwiek z nich miał na to jakiś wpływ, myślicie że oni robią to wszystko specjalnie ? Zastanówcie się trochę, a jak się komuś nie podoba, to zrezygnujcie i tyle, a co najważniejsze CZYTAJCIE UMOWY to nie będziecie mieli pretensji, chyba że konsultanci maja zacząć wam prowadzić konsultacje zamiast lekarzy ;) od X czasu korzystam z tej opieki i jestem zadowolony, panie i panowie na infolinii zawsze pomocni, z uśmiechem, starają się pomoc mimo rygoru który nad nimi wisi. Co do lekarzy to już inna kwestia ale do osób na infolinii (głównie młodziutkie osoby) zastrzeżeń brak, wystarczy wiedzieć co się podpisuje
  • ~Marek / 2024-03-26 22:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Pogorszenie stanowcze. Jednak rozumiem,że doradcy muszą dzwonić z propozycjami powyżej OWU. Da się jednak wiele ustalić.
    Śmieszą mnie jednak ludzie, którzy z podejrzeniem zlamania lub zagrożeniem życia i zdrowia caekają na terminy lub są zli, że muszą czekać na opis kilka dni. To nie sor tylko opieka medyczna która jak domniemam ma slużyć umawianiu spraw kontrolnych/wizyt planowanych. Jak się znajdzie coś na cito to super jednak nie oczekujmy, że zostaniemy obsłuzeni w 2 godziny. Też komedia...czasami faktycznie trzeba się upomnieć ale ludzie jak można iść do zwykłej placówki ze złamaniem lub zagrożeniem życia. To chyba jednak kierunek SOR, a nie pretensje do tych i tak przetyranych coś czuje doradców.
    ZaletyPłacę w miarę przystępną składkę i mam prawie bez limtu usługi
    WadyPogorszenie terminów i mam wrażenie utrudnianie pracy konsultantom przez co czuć ich stres i napięcie w rozmowie. Miałem termin zgodnie z umową 5 dni - nie dość, że opóźnienie to ten biedny doradca dzwoni o proponuje mi termin za 45 dni i czuć, że musi. Kiedyś tego nie było. Nie było terminu dostawało się szybko zgodę na samodzielne umówienie lub tez propozycne niezgodną z OWU jeśli nie zgoda. Teraz jakieś dziwne procedury które utrudniają pacjentom korzystanie z pakietów i chyba nawet prace konsultantów
  • ~marta / 2021-03-09 21:08
    Ocena: 3.67 / 5
    Od roku lekarze nie potrafią dojść przyczyny mocnego bólu po urazie w małym stawie. "Taka uroda". No nie, przez 30 lat nie bolało, po upadku boli i to w bardzo konkretnym miejscu, w konkretnych sytuacjach, nawet ruchomość była ograniczona, co 2 lekarzy stwierdziło i ..g.

    A drugą sprawą to serwis online. Widać grube pieniądze - ładny, dużo animacji i zupełnie NIEPRZEMYŚLANY tudzież bezużyteczny.

    - Brak wyszukiwania fragmentem nazwy, tylko po początku wyrażenia i tylko w taki sposób jak wpisali sobie na liście. Np. nie możesz wpisać "wilanów" tylko warszawa-wilanów. W ilu ursynowach PZU ma placówki, że to nie jest do ogarnięcia przez IT?

    - Szukasz lekarza w swojej dzielnicy - wpisz cała nazwę. Nie ma wolnego terminu i chcesz w dzielnicy obok, niestety - wpisujesz całość od nowa. Napisałeś "Warszawa-Mokotów" i chcesz zmienić tylko dzielnicę, zaznaczasz ją myszką, podświetlasz i wpisujesz pierwszy znak...tak...wykasowało wszystko, zaczynasz od nowa.

    - W końcu zrezygnowany wpisujesz "warszawa" - wyświetli ci wszystkie placówki, nawet te w których takiego lekarza nie ma i nigdy nie było. Na ekranie tylko kilka placówek, musisz przewijać i wciskać "pozostałe placówki".

    - Brak znacznika "pokaż placówki gdzie są wolne terminy" ale nie... musi być ładnie, a nie logicznie.

    - Brak możliwości wyboru zakresu dat (narzuca całe tygodnie i to z ich podziałem)

    - Wybierzesz 2 specjalizacje (np. internista i rodzinny) - nie pokaże terminów tylko "zadzwonimy" czytaj. za 2 tygodnie zadzwoni ktoś z infolinii i zapyta ...jakiej specjalności lekarza potrzebujesz !! (sic!)

    - idiotyczne powoływanie się na rodo. Nie można zobaczyć szczegółów wizyty sprzed x czasu, bo dane osobowe. Ale tej sprzed kilku dni już dane osobowe nie dotyczą?

    Lekarze i ich jakość to jedno, bo jak wszędzie są i dobrzy i zwykłe konowały i nie zawsze firma na na to większy wpływ.
    Ale wkurzające, a proste wady strony internetowej to już czysto PZU. Widać, że planował ją informatyk a nie ktoś z "biznesu" czyli merytoryczny i od strony użytkownika końcowego. Piękna, zaawansowana, z gadżetami, totalnie wkurzająca i miejscami idiotyczna.
    Zaletysporo placówek
    WadyFatalna strona internetowa, zupełnie nieprzemyślana, z małymi, ale wkurzającymi błędami.
  • ~Wika / 2020-01-28 10:28
    Ocena: 3.50 / 5
    PZU Zdrowie. Rok 2020 Bardzo mało placówek medycznych, te które są na liście są kiepskiej jakości zeby nie powiedzieć, że zadnej jakości bo nie ma możliwości nawet zamówienia u nich wizyty.
    WadyPodrzędne placówki medyczne w ofercie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 349
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809