Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 349 opinii

1.62 / 5

  • Cena/Jakość
    1.58
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Violet / 2020-03-03 23:29
    Ocena: 3.33 / 5
    Pzu....coraz gorzej..
    -na wizytę czeka się dłużej niż w umowie
    -jak już umówią cię szybko to do takich konowałów że głowa boli..
    -jestem z Katowic..kilka razy umówili mnie na drugi koniec Polski ???? warszawa,Gdynia
    (Wizyta prywatna wyszłaby mnie taniej niż transport;) )
    -coraz mniej placówek współpracuje z PZU( nie dziwię się chyba)
    - ogólnie oferta coraz to uboższa .
  • ~Agnieszka / 2022-01-13 10:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Ktoś korzystał może z opieki medycznej PZU w Rzeszowie i może się podzielić opinią?
  • ~Expracownik / 2023-01-31 09:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako pracownik, jako osoba współpracująca i zarabiająca dla PZU jestem traktowana jako margines. Nasze świadczenia są najmniejsze, są żałosne. Brak szacunku dla ludzi, którzy dla nich zarabiają miliony. Poklepia po ramienii, dadzą dyplom za wyniki ale jeśli ktoś idzie na chorobowe po urazie, czy po operacji traktowany jest jak śmieć. Nie polecam pracować w tej firmie i być zarazem przez nich ubezpieczonym. Ofertę poradni mają bardzo dobrą.
    ZaletyOpieka medyczna
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Izabela / 2023-12-27 12:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Niby prywatnie, a opóźnienia w wizytach ponad pół godziny. Zapisujesz się na godzinę i czekasz pod gabinetem.. może warto wydłużyć czas na pacjenta, ale wtedy mniejszy zarobek a co tam plany i zobowiązania innych..
    ZaletyTeoretycznie szybkie terminy
    WadyBrak punktualności wizyt
  • ~Janusz 58 / 2022-09-03 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Wczoraj źle się poczułem więc poszedłem do przychodni czy Pani doktor pulmonolog zapytać czy mnie przyjmie w szybkim terminie. Ustaliliśmy termin na wtorek. Dzwonię więc do telecentrum by podać datę wizyty ustaloną z lekarzem. Pani odpowiada mi że nie ma takiej opcji bym się umawiał z lekarzem i później dzwonił i że oni są od tego. Czekam 2 dni i nie ma żadnego odzewu. Ja czuję się coraz gorzej. Nie przedłużamy umowy, szkoda pieniędzy i zdrowia.
  • ~Krzysztof / 2021-05-21 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Prywatna opieka zdrowotna a podobnie jak na NFZ. Oferta wygląda dobrze tylko na papierze. Dzwoniłem przed południem bu umówić się na RTG. Do godziny 19:00 tego samego dnia zero odpowiedzi. Po ponownym telefonie na infolinie cała procedura zgłoszenia od początku. Po prawie godzinie telefon zwrotny z informacją zwrotną że na kilka przychodni gdzie robią RTG w mojej miejscowości tylko 1 odebrała i nie ma miejsc a reszta nie odbiera ( piątek godzina 20:00 i nie odbierają - ciekawe dlaczego ? ) , pani z infolinii informuje iż może poszukać za to w innej miejscowości .
    Z ciekawości zaraz po rozmowie z konsultantką zadzwoniłem do jednego punktu w mojej miejscowości z RTG i o dziwo dodzwoniłem się bez problemu i nawet były wolne terminy za kilka dni tylko żeby mnie umówić musi być zgłoszenie z PZU i koło się zamyka. Szkoda kasy na na pakiet medyczny w PZU.
    Zalety* W miarę szybki kontakt z infolinią
    * Możliwość załatwienia wizyty / badania online
    Wady* Konsultanci oszukują iż nie mogą znaleźć dostępnego punktu
    * Przy dzwonieniu ma infolinię w tej samej sprawie mimo podania peselu i tak trzeba przeprowadzać całą procedurę zgłoszenia od nowa
  • ~Jola / 2020-10-29 20:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Od 2018 mam ubezpieczenie grupowe optimum.Podpisują umowy z mało profesjonalnymi placówkami.Ostatnio czekałam na zwrot promesy miesiąc i czekałabym jeszcze dłużej gdybym nie postraszyła ich prawnikiem zakładowym.Zwrócili podwójnie! Masakra!Mają tam od jakiegoś czasu totalny chaos. Od kilku tygodni domagam się pewnej informacji i nic. Pracownicy infolinii starają się jak mogą ale to za mało. Nie polecam
    ZaletyPakiet mi bardzo odpowiada. Możliwości skorzystania z promesy.
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z osobami odpowiedzialnymi za podejmowane decyzje.
  • ~Justyna / 2021-03-07 20:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Długi czas oczekiwania na odpowiedź, brak możliwości umówienia samemu wizyty. Terminy w przychodni są PZU nie chce zrobić autoryzacji. Odradzam i sama zamierzam zrezygnować. Opłaca się po to aby korzystać a nie stosować się pod terminy jakie sobie wytyczy ubezpieczenie.
    ZaletyBrak
    WadyDługi czas oczekiwania na kontakt lub brak odpowiedzi wogole.
  • ~Włodzimierz / 2021-02-08 12:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Widać i czuć że rządzi PIS - obsługa informatyczna na poziomie króla Ćwieczka - widać że stanowiska decyzyjne obstawione przez "samych swoich" a nie specjalistów. Mam problem z przydzielaniem gwiazdek bo widać, że obsługa klienta bardzo się stara (grożą im wysokie kary) natomiast systemy informatyczne bardzo ich i lekarzy ograniczają. Wizyty umawiane przez infolinię są przypominane natomiast umawiane bezpośrednio w placówkach własnych jak się zdarzy, część lekarz "widzi" w systemie wyniki badań pacjenta a część (większa) nie. Do części placówek trzeba nosić skierowania na papierze a do części nie, a ponieważ nie wiadomo gdzie musisz mieć na papierze to musisz zawsze nosić skierowania i dokumentację ze sobą. Nie wchodzić na swoją stronę informatyczną - grozi zawałem i udarem mózgu. NIE POLECAM.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadygalimatias w obsłudze informatycznej
  • ~Anna / 2020-06-10 21:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam. Jestem od paru lat pacjentka Falcka. Byłam bardzo zadowolona z strony internetowej firmy. Mam wykupiony pakiet ubezpieczeniowy i otwierając stronę sprawdzić mogłam swoje wizyty, badania. Odkąd firma się zmieniła nie można się zalogować. Moja historia leczenia zniknęła. Robiłam badania krwi i chciałam je mieć w swoim koncie , jak dawniej. Nie znalazłam swoich danych ani żadnej porządnej strony z pakietami i usługami.
    ZaletyMam lekarza rodzinnego w Falcku - jestem bardzo zadowolona
    WadyJak wyzej
  • ~Gosia / 2023-05-29 18:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Proszę pilnować terminu w przypadku uzyskania promesy na badanie . Przy przeliczeniu brak zwrotu . Termin wykonania 30 dni przy czym konsultant nie jest w stanie umówić wizyty w takim terminie. Jednym słowem strata pieniędzy
  • ~Gugi / 2020-02-10 12:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Umówienie wizyty dla osób pracujących na zmiany jest graniczy z cudem. Dzwonie do konsultanta żeby umówić wizytę i zaczyna się zabawa w kotka i myszkę. Terminy są odległe, sprawdzą placówki partnerskie ale muszą tam zadzwonić i wyslą mi sms z terminem wizyty. Termin mi nie pasuje odwołuje wizytę ( bo inaczej sięnie da) i zabawa zaczyna się od nowa. Wprowadzili innowacje moje pzu !!!Super ! loguje się- a tam to samo. Podaj kiedy możesz. Kurcze jakby nie mozna było udostepnić wolnych terminów jak na Znanym Lekarzu. Nie wiem czy to jakaś tajemnica czy co ? Poza tym wizyta u specjalisty w pakiecie podstawowym to jak wizyta u internisty z szersza wiedza. Kardiog, który mierzy mi ciśnienie i osłucha to jakiś żart. EKG dodatkowo płatne, o USG nie wspomnę. Po cholere mi taka wizyta. Jak ide prywatnie do kardiologa to za 150 zł mam i eKG i USG i mierzone ciśnienie i osłuchanie i pełna poradę. PZU pewnie swoją wizytę wycenia na 150 zł ale "zawartość" warta dużo mniej.
    Zaletymili, grzeczni, cierpliwi konsultanci na infolini.
    Wadytrudność w umówieniu wizyty dla osób z nieregularnym grafikiem, słabie placówki współpracujące, długie terminy, konsultant nie ma dostępu do grafikow on line placówek partnerskich, w czasie połączenia tel nie można umówić od razu wizyty w placówkach partnerskich.
  • ~Marjo / 2022-01-12 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystam od około 4/5 lat. Na przykładzie Bielska-Białej mogę stwierdzić:
    początkowo było super, bardzo dużo punktów i miejsc szybkie terminy ( ortopeda z dnia na dzień itd).
    Obecnie zaczyna być podobnie jak w NFZ tylko, że : PZU nie zapisuje dłużej niż miesiąc - do 3 miesięcy. Na ten moment z 10 placówek dostępnych zostały tylko 3... A przypadku kiedy PZU nie jest w stanie zapewnić lekarza przyznają zwrot: niestety internista wg. PZU to kwota 50zł najtaniej w Bielsku 150... Kolejną wadą jest to że bardzo dużym problemem jest umówienie się do tego samego lekarza - po około roku leczenia migreny PZU nie przedłużyło umowy z placówką a wizyta to koszt 200-250zł....
    Zaletyjeszcze trochę szybciej niż w NFZ
    Wady-brak placówek współpracujących
    -idiotyczne terminarze gdzie brak terminów i możliwości zarezerwowania terminu...
    -mały wybór placówek
    -płatne badanie USG u Urologa czy też badanie skóry u dermatologa
  • ~Natalia / 2023-04-14 12:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam, od niedawna korzystamy z mężem z PZU opieki zdrowotnej. Do lekarza na wizytę czekamy około miesiaca. Wizyta - Akurat moja wizyta nie spełniła mojego oczekiwania - brak badania lekarskiego, pośpiech, otrzymałam tylko poradę a przyszłam żeby problem wyleczyć. Chciałam zapisać się na badania labolatoryjne przez aplikacje ale na szczęście porównałam cennik PZU z oplaceniem badań bezpośrednio w punkcie i uwaga!! Różnica ogromna, w moim przypadku to ponad 200 zł. A miało być tak pięknie ;)
  • ~Pani księgowa / 2023-01-28 11:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Ta ich infolinia do umawiania wizyt to po prostu dno, wodorosty i dwa metry mułu a ludzie tam pracujący są niekompetentni, może w poniedziałek obsługują PZU zdrowie, we wtorek sprzedają czajniki a jeszcze innego dnia t-mobila. Nie idzie się tam w ogóle dogadać, jedyne co się słyszy to, że system to, system tamto..........niestety ale ludzie coraz mnie używają mózgów, są zwolnieni z logicznego myślenia, słuchania. Mówię panience, że potrzebuję tu i tu w takiej okolicy to ona "mogę Panią zapisać na..... Zamawiasz badania to z dwudziestu umawiają 19 i mówią, na to jedno to mogę Panią umówić do innej placówki (mam podzielić skierowanie na ile części i jechać w inne miejsce gdzie zrobią mi to jedno inne, też z krwi), później się okazuje, że laboratorium robi to badanie tylko SYSTEM ma błąd i nie chce go dodać do zlecenia.....po długich godzinach w końcu Pani z laboratorium udaje się dogadać to oni i tak dzwonią, że ta placówka nie ma tego badania (a ja już jestem po badaniu)......i tak ze wszystkim, co w jakimkolwiek stopniu odbiega od schematów. PORAŻKA!!! Zgłosiłam zapotrzebowanie na wizytę u internisty to wisiało zgłoszenie przez tydzień, jak po tygodniu się wkur...i zadzwoniłam w tej sprawie to Pani mówi, że dzwonią do tej placówki codziennie i nikt tam nie odbiera telefonu (dziwne bo znam to miejsce i tam nigdy nie ma tłoków), podpisują umowy to chyba mogą je zerwać z nierzetelnymi placówkami? To samo lekarze, jak Ci wciskają ofertę to dają listę placówek partnerskich......później się okazuje, że jak chcesz się tam umówić to jeden ginekolog przyjmuje na PZU a drugi już nie, czytasz opinie o jakimś lakarzu, do którego umawiają a tam same negatywy. Serio miałam już różne pakiety ale z tym to się człowiek więcej nawku....niż z NFZem. Ostatnia rzecz to pakiet, jest tak skonstrułowany, że jest dużo badań w cenie ale np. tego i tego nie ma (chociaż to zwykłe badania z krwi, nic wysublimowanego np. fosfor jest, sód jest ale magnezu już nie albo 7 hormonów jest a jednego nie) i idziesz robić badania i się okazuje, że za 3 musisz dopłacić t0 kur...rezonanse są a zwykłe badania z krwi, które kosztują po 30 zł nie ma :() Przy najbliższej okazji rezygnuję z tych PISowskich standardów.
    Zaletydużo placówek
    Wadymnóstwo
  • ~Piotr / 2020-08-02 20:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Odkąd PZU przejęło sieć Falck, poziom obsługi poleciał dramatycznie na łeb na szyję. Permanentne pomyłki, błędy systemu, problemy i to wszystko za prawie 2000 zł abonamentu! To będzie mój ostatni rok z nimi.
  • ~Sandi / 2022-08-25 13:55
    Ocena: 2.33 / 5
    PZU zdrowie to jakaś kpina, obsługa bardzo nie miła i nie pomocna, trzeci raz odwołują mi wizytę do okulisty z powodu " Pani doktor nie lubi przyjmować pacjentów po godz. 13" - skandal. Nigdy się z czymś takim nie spotkałam, brak terminów, często czekanie ponad miesiąc, mało placówek do wyboru. Nie polecam na pewno nie przedłużę polisy.
    Zaletybrak
    Wady- mentalność i kompetencja jak w NFZ - nie warto płacić
    - długie terminy
    - aplikacja często się zacina
  • ~Termos / 2023-05-31 16:51
    Ocena: 2.33 / 5
    To jedna wielka porażka - sztuczne pompowanie pieniedzy na siłę w instytucję która sobie w tym temacie nie radzi, która działa jak pośrednik między pacjentem a placówkami zdrowotnymi. To jak zwykła przychodnia z trochę lepszymi terminami. Do niedawna byłem Luxmedzie ale musiałem z niego zrezygnować i przejść do PZU więc mam porównanie. Upadłem na rowerze na łokieć i zaniepokoiły mnie objawy więc postanowiłem pójść do ortopedy. W PZU nie da się wybrać wizyt przez aplikację jak w Luxmedzie i zawsze to kończy się rozmową z konsultantem więc zadzwoniłem. Kiedy poprosiłem o placówkę żeby był ortopeda i RTG to wytyczono mi termin za miesiąc. Zdecydowałem się na opcję oszczędną i wybrałem samego lekarza. Wizyta była na drugi dzień przed południem , lekarz wypisał skierowanie na RTG zadzwoniłem do konsultanta i się okazało że w moim ponad milionowym mieście gdzie jest tak bardzo dużo placówek nie ma możliwości zrobienia RTG w dniu mojej wizyty. Była miła pani konsultantka która bardzo się starała ale się nie udało. Inna pani poinformowała mnie że w PZU są takie procedury że jak dzisiaj dostałem skierowanie to i tak rejestrowanie jest od jutra !!! Kiedyś miałem złamanie poszedłem do Luxmedu i wizyta, prześwietlenie i powtórna wizyta z RTG zajęla niecałą godzinę. PZU to jedna wielka porażka - powinni zostać przy ubezpieczeniach a nie zajmować się zdrowiem bo takie "procedury" to można stosować w sklepie a nie tam gdzie chorują ludzie. Pomiędzy PZU a Luxmedem to przepaść ale wiadomo że firma ubezpieczeniową z aspiracjami leczniczymi nie dorówna profesjonalnej firmie leczniczej z dużą ilością placówek.Obecne działanie PZU zdrowie może było by zadowalające 20 lat temu ale nie dzisiaj.
    ZaletySzybsze terminy niż w przychodni
    WadyPraktycznie kompleksowej opieki i procedury w PZU nie są pod pacjenta żeby mu ułatwić życie ale pod PZU żeby łatwiej było firmie
  • ~Tomasz / 2021-05-10 00:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Dermatolog, dostępne terminy - 2 w tygodniu. słownie: dwa. Z tego jeden o 8:30 na drugim krańcu miasta.
    Wszyscy wymarli, czy taka oszczędność?
    Taka mała miejscowość (Warszawa)? Czy tak niszowy specjalista (dermatolog)?

    ps. A to i tak o niebo lepiej niż terminy do ortopedy...
    Zaletybrak
    WadyDostępność lekarzy
  • ~Tomek / 2021-08-02 17:25
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam! Po raz kolejny nie umówiono żądanej wizyty. Rozumiem, że może być poślizg czasowy bo jest pandemia i sezon urlopowy. Niestety po kilku dniach otrzymałem SMS z prośbą o cierpliwość. Od tego momentu po dwóch tygodniach zero odzewu. Rok wcześniej była podobna sytuacja. Wtedy dowiedziałem się, że odwołałem wizytę co nie było prawdą. Muszę jednak dodać,że kilkakrotnie udało mi się zarejestrować, jednak zawsze z czasowym poślizgiem.
    ZaletyNiekiedy się udaje umówić wizytę
    WadyLekceważą i nie szanują klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.62, ilość opinii: 349
Warta Życie
Ocena: 1.34, ilość opinii: 33
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4159
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3185
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809