strona 1 z 1
-
~Renata / 2023-09-25 10:11
Pierwsze wakacje z Prima Holiday zaliczamy do udanych, to był jeden z najlepszych wyjazdów. Rezydentka na lotnisku już z dalszej odległości była widoczna, przywitała nas uśmiechem i podała potrzebne informacje. Spotkanie od razu na drugi dzień w hotelu też w pełni profesjonalne. Odbiór i transport z hotelu na 5. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi jak i samego hotelu, który mają w ofercie. Dziękujemy i już planujemy kolejny wyjazd. -
-
~Justyna / 2023-09-23 22:36
Hotel Sahara Beach w Tunezji, wszystko na 5 ,jedzenie,pokój, hotel,baseny. Polecam dla osób z dziećmi .jest mega -
~Kinga / 2023-09-23 17:25
Wyjazd bardzo udany, hotel spełniający wszelkie oczekiwania - czysty, miła obsługa, duże baseny, na miejscu dostępne wszystkie udogodnienia. Organizacja wyjazdu na najwyższym poziomie, a opieka rezydentów pierwsza klasa. Rzadko spotyka się aż tak kompetentnych, troskliwych i sympatycznych opiekunów. -
~Sebastian / 2023-09-23 05:34
W dniach 26.08.23 do 2.09.23 wybraliśmy się z biurem do Turcji. Zarówno hotel jak i plan był w 100 % zgodny z przedstawiona oferta w biurze. Gorąco polecam -
~Daria / 2023-09-23 05:32
Dzień dobry! wraz z mężem pojechaliśmy na 9 dni do słonecznej Hiszpanii pod koniec sierpnia w dzielnicy Salou. Best Hotel Los Angeles 4*. Jedzenie na najwyższym poziomie. wzięliśmy śniadanie, lunch i kolację. pdiażki piaskowe. morze ciepłe, + 26. był transfer z lotniska do hotelu iz powrotem w ten sam sposób. całe wakacje były świetne! -
~Iwona / 2023-08-24 23:12
Wakacje ztym biurem nie były zbyt udane, ale najgorzej wspominamy powrót do domu. Pierwsze lot był opóźniony o 8 godzin to później okazało się, że nie ma nas na liście pasażerów. Były to najbardziej stresujące wakacje. Niestety nie polecam tego biura. ZaletyBrakWadyBrak zainteresowania ze strony rezydenta. -
~Mariusz / 2023-08-18 10:56
Jeśli zastanawiacie się nad wyborem ich oferty polecam najpierw zapoznanie się z naszymi 3 zdarzeniami z których trzecie jest najciekawsze:
1. Po przylocie przedstawiciel biura (Egipcjanin ubrany w cywilny strój, niczym nie wyróżniający się z tłumu innych osób) nie czekał na nas przy wyjściu z lotniska jak było to deklarowane, ani na początku parkingu, tylko przy busie. Jak do niego dotrzeć dowiedzieliśmy się od pracowników innego operatora, którzy w odróżnieniu od naszego, byli oznakowani logiem firmy i czekali na początku parkingu.
2. Nasz przedstawiciel zawiózł nas nie do tego hotelu, do którego powinien. Są to co prawda siostrzane hotele, ale wsiadając podawaliśmy nazwę hotelu, do którego jedziemy. Stracona godzina dla nas, jak i dla innych osób podróżujących z nami busem, którzy musieli na nas czekać.
3. O ile poprzednie to bździny, to tutaj jest hit- powrotny lot z Hurghady planowany na czwartek, godz. 5.00 rano. W poniedziałek wysyłam zapytanie do rezydenta z prośbą o przesłanie informacji, kiedy i gdzie zjawi się nasz transport na lotnisko. Dostaję odpowiedź, że w czwartek o godz. 2.00. w środę z rana proszę zarówno biuro, jak i rezydenta o potwierdzenie, że godzina lotu nie uległa zmianie. I tu i tu odpowiedź twierdząca, a od rezydenta dodatkowo kolejny raz informacja, że zbiórka w recepcji o 2.00 w nocy. Nadchodzi magiczny moment opuszczenia hotelu, ale transportu do 2.15 nie ma. Nerwy związane z tym, że podróżuję z żoną i dwójką małych dzieci w wieku 6 i 8 lat są na tyle duże, że decyduję się poprosić pracownika hotelu o wykonanie telefonu (oczywiście za opłatą stosowną do wyjątkowości sytuacji) do rezydenta, bo na Whatsappie brak kontaktu. Pan rezydent na szczęście odebrał po kilku sygnałach i oznajmił mi, że dzisiaj żadnego lotu przecież nie ma. Po tym, gdy przypomniałem mu o naszej rozmowie na Whatsappie nagle przypomniał sobie, że faktycznie ktoś powinien nas z hotelu zabrać, bo jednak lot jest. Transport zorganizowany na prędko na szczęście się spisał (słowa uznania dla młodego kierowcy busa, ale z drugiej strony jazda 120km/h ulicami Hurghady z dziećmi w busie, który nie ma nawet pasów bezpieczeństwa jest mało odpowiedzialna) i co prawda jako ostatni, ale na szczęście dotarliśmy na odprawę biletowo - bagażową. Wyjazd co prawda z happy endem, ale okupiony niesamowitymi nerwami. Nie poznamy odpowiedzi na pytanie co by było gdybyśmy w nocy nie zdecydowali się na telefon do rezydenta, tylko czekali w recepcji, ale domyślam się, że siedzielibyśmy tam do teraz. Podróżowaliśmy z wieloma operatorami, ale takiego braku profesjonalizmu nigdzie nie widzieliśmy. Zdecydowanie odradzam, bo nie warto tak się denerwować, nawet jeśli cena jest bardziej kusząca niż u konkurencji -
~Szymon / 2023-02-13 20:12
Polecam ze względu na świetny kontakt przed, w trakcie jak i po wycieczce. Wszelkie pomocne informacje miałem pod ręką i doceniam profesjonalną obsługę operatora wycieczki. ZaletyWszystko w porządku -
-
~Adam 21 / 2023-02-13 20:11
Wyjazd na Sri Lanka bardzo udany! bardzo miła rezydentka. Hotel zgodnie z opisem. ZaletyBardzo profesjonalna obsługa -
~Andrzej / 2022-12-13 11:18
Pierwszy raz wybrałem się na wakacje z Prima Holiday do Maroko w dniach 09.09.-16.09.2022r. Po przybyciu do Maroka zaraz po zakończonej odprawie udaliśmy się z żoną w poszukiwaniu osoby która wykona traser z lotniska do hotelu w Agadirze. Jak się okazało kontrahent Prima Holiday nie czekał na nas, zabrał z lotniska 4 osoby i odjechał. W żaden sposób nie próbowano kontaktować się z nami co potwierdziły również osoby którym udało się skorzystać z transportu. Zmuszeni byliśmy do hotelu dojechać na własny koszt (25 euro). Po przybyciu do hotelu w recepcji dowiedzieliśmy się że Prima Holiday nie opłaciła za swoich klientów tzw.opłaty klimatycznej, co była zobowiązana zrobić zgodnie z umową ( 21euro). W trakcie pobytu kontaktowałem się z Prima Holiday gdzie dowiedziałem się ze opłatę za traser z lotniska do hotelu zostanie mi zwrócona podczas transferu z hotelu na lotnisko- w dniu wylotu (została zwrócona), natomiast kwota pobrana za tzw. opłatę klimatyczną po przesłaniu rachunku z hotelu zostanie mi zwrócona na konto. Dzień przed wylotem aż do dnia wylotu w hotelu brak było jakiejkolwiek informacji o godzinie transferu. Ponownie zmuszony byłem skontaktować się z Prima Holiday. Łącznie napisałem w trakcie 7 dniowego pobytu 6 e-maile. W związku z tym że opłata klimatyczna nie została mi zwrócona (do dnia dzisiejszego) zaraz po powrocie do Polski napisałem skargę opisując całą sytuację. W odpowiedzi zostałem poinformowany że cyt: "Jak potwierdza nasz kontrahent transfer do hotelu został wykonany. Zaznaczamy że pozostali uczestnicy imprezy skorzystali z transferu." Pomimo moich tłumaczeń, że pozostali uczestnicy ( rodzina z dziećmi 4 osoby) potwierdzają moją wersję wydarzeń, że kontrahent w żaden sposób nie szukał nas nie czekał na nas, zabrał 4 osoby i odjechał, Prima Holiday nie przyjmuje tego do wiadomości. W odpowiedzi na moją pisemną reklamację pomimo tego, że opłaciłem w hotelu tzw. opłatę klimatyczną rachunek przesłałem do Prima Holiday nie otrzymałem zwrotu poniesionych kosztów. W odpowiedzi otrzymałem jako załącznik pismo,że Prima Holiday akceptuje zwrot kwoty 112 zł jednocześnie mam potwierdzić, że po otrzymaniu rekompensaty nie będę wnosił jakichkolwiek dalszych roszczeń w stosunku do Prima Holiday. Telefonicznie skontaktowałem się z Prima Holiday tłumaczą, że to nie jest rekompensata a jedynie zwrot nienależnie pobranej opłaty. Otrzymałem odpowiedź, że czepiam się słów a zwrot pomimo tego, że znany jest mój nr konta nastąpi po podpisaniu pisma, że nie będę wnosił żadnych roszczeń. Ponownie napisałem skargę. Nie wiem jak długo to jeszcze potrwa. Przypomina mi to sytuację gdy złodziej kradnie nam portfel a oddanie jego uzależnia od podpisania oświadczenia, że nie zgłosimy tego na Policję.
Mogę się cieszyć że nie musiałem płacić za hotel lub samolot. Nie polecam Prima Holiday- porażka -
~aga / 2022-09-13 12:26
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu na Mauritius. ZaletyIndywidualne podejście
strona 1 z 1