ZaletyWszystko w porządku
strona 1 z 1
-
~Szymon / 2023-02-13 20:12
Polecam ze względu na świetny kontakt przed, w trakcie jak i po wycieczce. Wszelkie pomocne informacje miałem pod ręką i doceniam profesjonalną obsługę operatora wycieczki. -
-
~Adam 21 / 2023-02-13 20:11
Wyjazd na Sri Lanka bardzo udany! bardzo miła rezydentka. Hotel zgodnie z opisem. ZaletyBardzo profesjonalna obsługa -
~Andrzej / 2022-12-13 11:18
Pierwszy raz wybrałem się na wakacje z Prima Holiday do Maroko w dniach 09.09.-16.09.2022r. Po przybyciu do Maroka zaraz po zakończonej odprawie udaliśmy się z żoną w poszukiwaniu osoby która wykona traser z lotniska do hotelu w Agadirze. Jak się okazało kontrahent Prima Holiday nie czekał na nas, zabrał z lotniska 4 osoby i odjechał. W żaden sposób nie próbowano kontaktować się z nami co potwierdziły również osoby którym udało się skorzystać z transportu. Zmuszeni byliśmy do hotelu dojechać na własny koszt (25 euro). Po przybyciu do hotelu w recepcji dowiedzieliśmy się że Prima Holiday nie opłaciła za swoich klientów tzw.opłaty klimatycznej, co była zobowiązana zrobić zgodnie z umową ( 21euro). W trakcie pobytu kontaktowałem się z Prima Holiday gdzie dowiedziałem się ze opłatę za traser z lotniska do hotelu zostanie mi zwrócona podczas transferu z hotelu na lotnisko- w dniu wylotu (została zwrócona), natomiast kwota pobrana za tzw. opłatę klimatyczną po przesłaniu rachunku z hotelu zostanie mi zwrócona na konto. Dzień przed wylotem aż do dnia wylotu w hotelu brak było jakiejkolwiek informacji o godzinie transferu. Ponownie zmuszony byłem skontaktować się z Prima Holiday. Łącznie napisałem w trakcie 7 dniowego pobytu 6 e-maile. W związku z tym że opłata klimatyczna nie została mi zwrócona (do dnia dzisiejszego) zaraz po powrocie do Polski napisałem skargę opisując całą sytuację. W odpowiedzi zostałem poinformowany że cyt: "Jak potwierdza nasz kontrahent transfer do hotelu został wykonany. Zaznaczamy że pozostali uczestnicy imprezy skorzystali z transferu." Pomimo moich tłumaczeń, że pozostali uczestnicy ( rodzina z dziećmi 4 osoby) potwierdzają moją wersję wydarzeń, że kontrahent w żaden sposób nie szukał nas nie czekał na nas, zabrał 4 osoby i odjechał, Prima Holiday nie przyjmuje tego do wiadomości. W odpowiedzi na moją pisemną reklamację pomimo tego, że opłaciłem w hotelu tzw. opłatę klimatyczną rachunek przesłałem do Prima Holiday nie otrzymałem zwrotu poniesionych kosztów. W odpowiedzi otrzymałem jako załącznik pismo,że Prima Holiday akceptuje zwrot kwoty 112 zł jednocześnie mam potwierdzić, że po otrzymaniu rekompensaty nie będę wnosił jakichkolwiek dalszych roszczeń w stosunku do Prima Holiday. Telefonicznie skontaktowałem się z Prima Holiday tłumaczą, że to nie jest rekompensata a jedynie zwrot nienależnie pobranej opłaty. Otrzymałem odpowiedź, że czepiam się słów a zwrot pomimo tego, że znany jest mój nr konta nastąpi po podpisaniu pisma, że nie będę wnosił żadnych roszczeń. Ponownie napisałem skargę. Nie wiem jak długo to jeszcze potrwa. Przypomina mi to sytuację gdy złodziej kradnie nam portfel a oddanie jego uzależnia od podpisania oświadczenia, że nie zgłosimy tego na Policję.
Mogę się cieszyć że nie musiałem płacić za hotel lub samolot. Nie polecam Prima Holiday- porażka -
~aga / 2022-09-13 12:26
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu na Mauritius. ZaletyIndywidualne podejście
strona 1 z 1