Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Pocztowe TUW opinie

Ocena na podstawie 58 opinii

1.77 / 5

  • Oferta
    1.84
  • Cena/Jakość
    1.77
  • Obsługa klienta
    1.69

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Pioterro / 2019-09-13 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam już 2 godziny na połączenie z konsultantem i nic. Zadzwoniłem zgłosić szkodę parę minut przed 18 i byłem 9 w kolejce. Przed godziną 19 dostałem komunikat że jestem już pierwszy i w ciągu do 12 minut zostanę połączony. Tuż po 19 był już komunikat że co prawda jestem pierwszy ale oczekiwanie jest ponad 15 minut. W ten sposób sobie czekałem do 20 kiedy to zostałem rozłączony.
    ZaletyMoje dziecko 4 miesieczne miało zaciesz z muzyki na czekanie na połaczenie
    WadyMożna by się długo rozpisywać
  • ~mama / 2019-08-20 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziecko złamało rękę z przemieszczeniem, a wypłata z ubezpieczenia 600zł ponieważ uszczerbek na zdrowiu nie przekroczył 3%. Żenada.
    Nikomu nie polecam tej firmy, oszuści i naciągacze!
  • ~Pala / 2019-07-22 17:45
    Ocena: 1.33 / 5
    Odradzam.Oszusci i naciągacze! Pobrali pieniądze za polisę na dom A teraz nie ma kto wypłacić odszkodowania, ponieważ żądają odbioru budynku. Dom skończony, powiedzieli że wystarczy tylko numer domu aby zawrzeć polise natomiast nikt o tym nie powiedział, iż odbiór budynku jest najważniejszym dokumentem . Wynika z tego że zawierają polisy niezgodnie z prawem.
  • ~Mateo / 2019-07-05 06:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic pozytywnego.odradzam.nie moge sie nic dowiedziec na jakim etapie jest likwidacja szkody.nieprzyjemni konsultanci w odpowiedzi mowia ze maja 30 dni i koniec rozmowy.
    ZaletyBrak
    WadyNaciaganie klientow.
  • ~Rebi / 2019-04-05 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kolosalne kwoty (3tys za rok ubezpieczenia)
  • ~Marcin / 2019-03-17 20:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Ubezpieczenia nie mogę ocenić gdyż nie miałek żadnej kolizji. Ubezpieczenie nie jest pocztowe tylko ergo hestii . Miałem problem z wypowiedzeniem umowy. po wysłaniu do pocztowego było ok. ale w ergo hestii ciągłe problemy dokument nie taki, nie ma danych takich i takich ..... nie polecam Ubezpieczenie kupię tylko w firmie która takie ma !!! Nie u pośredników . ja - pośrednik - pocztowe - ergo hestia i same problemy !!!
  • ~Ktzysiek / 2019-02-13 22:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe. Świadomie bardzo zaniża wypłatę odszkodowan
    ZaletyŻadna
    WadyObsługa i naciąganie klientów, zaniżanie kosztów naprawy.
  • ~Greg / 2019-01-17 17:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety nie jestem zadowolony a wręcz czuję się rozczarowany - zapłaciłem nie małe pieniądze za ubezpieczenie i według agentki miałem mieć full wypas i w razie jakiejś szkody żadnych problemów. Rzeczywistość oczywiście inna - dość sporo czasu minęło na formalności z likwidacją szkody ale nie to jest problemem bo samochód był na chodzie - jednak gdy mam dać samochód do naprawy do serwisu (szkoda z mojego AC) z racji tego, że auto na chodzie i nie było przywiezione na lawecie to uświadomiono mi, że mogę zapomnieć o aucie zastępczym chyba, że za odpłatnością.Całkiem inaczej to miałem przedstawione przy spisywaniu polisy. Poprzednio miałem ubezpieczenie w Warcie i nie było żadnych problemów z autem zastępczym przy analogicznej sytuacji. Jestem do Ubezpieczenia Pocztowego bardzo rozczarowany i NIE POLECAM !!
    Zaletybrak
    Wadyzłe informowanie klientów
  • ~Mmmmm / 2018-12-05 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać z daleka!!!! Oszuści!! Jestem poszkodowana w zdarzeniu drogowym i dostałam odmowę wypłaty odszkodowania! Bo?! Bo sytuacja ich zdaniem nie miała miejsca mimo iż policja byla na miejscu!!!
  • ~Ewelka / 2018-10-29 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Zostaliśmy poszkodowani w kolizji drogowej z samochodem osobowym. Minęło już półtora miesiąca od zgłoszenia szkody do tej pory nieotrzymaliśmy odszkodowania. Dzwoniliśmy na infolinię ponieważ prowadzący pan P. nie odpisuje na e-maile, nie odbiera telefonu. Konsultantka miała przekazać to prowadzącemu, więc czekamy. Jak długo? Nie wiadomo. Podejrzewam, że sprawa znajdzie finał w sądzie. Zero zainteresowania ze strony PTU Wzajemnych!!!
  • ~Kamil / 2018-09-18 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM. Jestem poszkodowany w wypadku drogowym. TUW firma w której ubezpieczony był sprawca wypadku, nie odpowiada na maile (dokumenty potwierdzające własność ruchomości, zdjęcia sprzętu który uszkodził się podczas przewozu). Po ówczesnym kontakcie z infolinią każą oczekiwać na kontakt ze strony likwidatora do dwóch dni roboczych. Mijają dwa dni ponownie (Ja) dzwonię i proszę o kontakt znowu słyszę dwa dni- mija ten czas i dalej się nikt nie odzywa. Firma przeciąga jak długo to możliwe w przedkładaniu ponownym dokumentacji i oświadczeń. Sprawa ciągnie się już dwa miesiące
    Zaletybrak
    Wadyopieszałość, brak odpowiedzi, długi czas oczekiwania likwidacji szkody,
  • ~Ania / 2018-08-27 21:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam ubezpieczenie asistant i jak działa? Miałam wypadek kierowała córka ja byłam pasażerem. Przewieziono nas do szpitala natomiast policja kazała sprzatnac pojazd z jezdni nikt nie wiedział jakie mam ubezpieczenie ktoś zadzwonił po lawete . Dostalam rachunek do zaplaty za usługę zapłaciłam ale firma ubezpieczeniowa nic nie oddała.Czyli jak człowiek bardzo ucierpi w wypadku to asistans nie działa. Dziala tylko przy zawieraniu umowy .
  • ~Ratom / 2018-08-13 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorąco odradzam. Nie fachowe podejście do klienta, ociaganie się i podążanie faktów (nie wiem jak nazwać osobę która kłóci się z faktami). Byłem w szpitalu i przebyłem operacje urologiczną, Ubezpieczenia Pocztowe podążają mój trzy dniowy pobyt w szpital argumentując że pobyt w szpitalu trzy dniowy który jest objęty odszkodowaniem to tak naprawdę trzy dni to trzy noce czyli cztery dni, o czym nie ma mowy w regulaminie. Żądają okazania nie związanej ze świadczeniem dokumentacji medycznej, oraz sprawdzają dokumentację ze szpitala. Wszystko tylko po to by nie wypłacić świadczenia z byle powodu. Argumentacja używana przez TUW jest co najmniej słabej jakości. Na domiar złego długi czas oczekiwania i ciężki kontakt z firmą. Nie polecam. Tu po tygodniu dowiedziałem się o odmowie z kolei w PZU miałem pieniądze na drugi dzień na koncie. Nie potrzebnie mnie pokusiło z tym ubezpieczeniem. Jestem byłym pracownikiem poczty.
    ZaletyNie stwierdzono
    WadyDługi czas oczekiwania
    Opierzałość pracowników
    Podważanie dokumentacji medycznej
    Niskie kwoty świadczeń
    Wymaganie dokumentacji nie związanej z zalatwianą sprawą
  • ~DILO / 2018-07-11 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    1. Pracownicy Pocztowego nie chcieli zbadać mojej sprawy po raz kolejny pomimo faktów wskazujących na winę ich klienta.
    2. Nie udowodnili mojej winy choć ją uznali za fakt.
    3. Rzecznik Finansowy, który badał sprawę uznał, że argumentacja Pocztowego i ich dowody są "ubogie".
    4. W mojej opinii działali świadomie na moją niekorzyść.
    5. W moim przypadku sprawa prawdopodobnie skończy się w Sądzie.
    6. Nie polecam.
    Zalety1. odpowiadali w terminie na reklamacje.
  • ~krynia / 2018-05-14 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    pekly mi rury co dostalam 500 zl za znalezienie przecieku ale za dewastacje parkietu i tarakoty przy poszukiwaniu to juz nie remont kosztowal mnie 3000 zl nie polecam szukać innego ubezpieczyciela ja tak zrobię i bede ostrzegala wszystkich przed tym ubezpieczycielem pozdrawiam wszystkich czytających.
    Zalety-------
  • ~Ania / 2018-04-30 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Musiałam wygrać w sądzie żeby dostać pieniądze za rozbity samochód (z winy drugiego kierowcy). Dodatkowo zarzucali mi, że to ja jestem winna kolizji. Jak widać nie mieli racji.
    Zaletybrak
    Wadybrak wypłaty za szkody
  • ~Anka / 2018-03-28 11:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz spotkałam się z taką firmą do której nie można się dodzwonić non stop 3 godziny i bez rezultatu drugiego dnia to samo poprostu naciągacze na telefon masakra. A jak się dodzwonilam nie na infolinię to Pan się rozlaczyl bezczelnie
    ZaletyZadne
    WadyZmienić obsługę telefonu i nie naciągąć ludzi
  • ~Darek / 2018-03-27 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne dno. Nie wypłacili odszkodowania z OC sprawcy.
    Musiałem wygrać z nimi w sądzie.
    ZaletyZero.
    WadyMnóstwo.
  • ~Kaaajaaa / 2018-01-31 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie wypłacana żadnych odszkodowań za pobyt w szpitalu nawet to czysta fikcja na wszystko mają pełno kruczkow, trzymać się z daleka
    ZaletyBrak
    WadyJedno wielkie oszustwo
  • ~Matysek Ewa / 2017-09-12 22:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałam wiadomość w sprawie szkody zgłoszonej po ciężkich trudach i znojach w ww.towarzystwie.Dotyczy zapadnięcia się mojej piwnicy i strat poniesionych na skutek szkód górniczych. Uważam że zostałam nabita w przysłowiową butelkę. Towarzystwo bierze odpowiedzialność za atak kosmitów a zapadanie ziemi w piwnicy i utrata mienia na skutek wpadnięcia 1350 złotych w ziemię nie.Moje pretensje mogę zgłosić do Pana Boga i chyba od Niego dostanę odszkodowanie. NIE POLECAM UBEZPIECZAĆ SIĘ W TEJ FIRMIE BO PŁACISZ A NIE DOSTAJESZ NIC. ODSZKODOWANIA MOŻESZ DOCHODZIĆ NA DRODZE SĄDOWEJ.KOMPLETNY KLOPS-PŁAĆ I NIE ŻĄDAJ NIC.JESTEM BARDZO ZAWIEDZONA I JUŻ NIGDY NIE BĘDĘ UBEZPIECZAĆ SIĘ W TEJ FIRMIE .PAN PIETRZAK GŁÓWNY SPECJALISTA NIE POPIERA OSÓB POSZKODOWANYCH TYLKO BŁĄDZI W PARAGRAFACH .CHYBA JAKIEŚ NIEPOROZUMIENIE.LUDZIE NIGDY WIĘCEJ .UWAGA!!!
    Ruda Śląska 5
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU
Ocena: 1.62, ilość opinii: 342
Hestia
Ocena: 1.53, ilość opinii: 309
Link4
Ocena: 1.56, ilość opinii: 301
Generali
Ocena: 1.77, ilość opinii: 177
MTU
Ocena: 1.66, ilość opinii: 128
AXA
Ocena: 1.45, ilość opinii: 122
Flixbus
Ocena: 2.26, ilość opinii: 631
mBank
Ocena: 2.02, ilość opinii: 541
ITAKA
Ocena: 2.77, ilość opinii: 261
Netflix
Ocena: 2.87, ilość opinii: 140
nju mobile
Ocena: 3.16, ilość opinii: 126
Virgin Mobile
Ocena: 2.60, ilość opinii: 91